Аудит фіда даних для товарних рекламних кампаній
У цьому короткому гайді, ми зібрали список пунктів, поліпшивши які в своєму фіді для торгових кампанії, Ви зможете отримувати набагато більше продажів за тією ж вартістю, а в деяких випадках і дешевше.
Дані пункти засновані на досвіді роботи команди ADWSERVICE :
- Оптимізація Product Titles (назви товарних позицій);
- Оптимізація зображення товару в стрічці;
- Категоризація;
- Наповнення товарних позицій в фіді додатковими атрибутами;
- Використання Custom labels (мітки продавця);
- Гігієна продуктового каталогу.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Оптимізація Product Titles (назви товарних позицій)
Оптимізація Назви товару (Titles), дозволить збільшити охоплення в середньому на 230%, а зростання конверсій на 135% *
Назва товару – це перше, що бачить покупець. Це один з найважливіших елементів структури фіда для Мерчант Центру і рекламних кампаній Google Shopping. Від його назви і змісту, залежать охоплення (покази) вашого товару, конверсія в продаж з рекламного оголошення, вартість за клік і ціна за продаж.
Що таке Product Titles (назва товару)?
Назва товару – це перше, що бачить покупець. Це один з найважливіших елементів структури фіда для Мерчант Центру. Від його назви і змісту, залежать охоплення (покази) Вашого товару, конверсія в продаж з рекламного оголошення, вартість за клік і ціна за продаж.
Що входить в оптимізацію?
Оптимізація продуктової назви включає в себе або додавання або ліквідацію певних специфікацій/атрибутів в Title, для збільшення їх показів/конверсій. Якщо конкретно: в Title/назві вашого товару комбінують атрибути:
- бренд;
- колір;
- розмір;
- тип товару;
- релевантні ключові слова і багато іншого.
Оптимізація включає 2 етапи:
- визначення оптимально Title для старту робіт;
- додавання в частину Title необхідних релевантних ключових слів.
Оптимізація зображення товару в стрічці
Картинка – це один з базових елементів торгового оголошення, яке бачить потенційний клієнт. Від того, як ми презентуємо наш товар, і від якості картинки залежить обсяг трафіку, залучений даним товаром на сайт і його конверсія. Наприклад, картинка низької якості асоціюється з дешевими товарами або завищує показник відмов. Якщо у вас інтернет-магазин одягу для жінок різних розмірів, від картинки залежить клікабельність вашого оголошення та конверсія в продаж.
ВАЖЛИВО! Користувач витрачає всього 2-3 секунди на перегляд зображення, щоб прийняти рішення про те, чи потрібен йому цей товар чи ні.
Категоризація
Якщо перед вами стоїть завдання отримати більше релевантного трафіку на сайт, вам потрібно використовувати в своєму фіді продуктову категоризацію від Google. Вона використовується в текстовому або цифровому вигляді.
Що це таке?
Визначення атрибута google_product_category [категорія_товара_в_google]
Всім товарам привласнюється категорія з таксономії Google, яка постійно поповнюється. Визначення правильної таксономії від Google дозволить отримати більше охоплення, конверсію і ефективно запустити Smart шопінг (за рахунок правильної категоризації товарів, Google буде знижувати витрати на рекламу, тому що буде її демонструвати тільки цільовим відвідувачам). Продуктових категорій Google більше 6000. Вони вводяться в числовому або текстовому форматі.
Наповнення товарних позицій в фіді дод. атрибутами
Що таке додаткові атрибути?
Правило в воронці продажів торгових кампаній: чим більш детально заповнити продуктовий фід, тим краще результати в охопленні і продажах можна отримати. Найчастіше, у більшості інтернет-магазинів фіди заповнені обов’язковими атрибутами (назва товару, опис, ціна, кінцева посадкова сторінка та інше). Збільште цінність ваших продажів та підніміть конверсію в продаж ваших товарів за допомогою інших атрибутів (бренд, колір, розмір, стать та ін).
Додавання додаткових атрибутів, які підходять під ваші продукти, дозволить збільшити охоплення на 200%, конверсію в продаж на 50%.
Використання Custom labels (Мітки продавця)
Доступно 5 міток продавця, які можна додати в Ваш продуктовий фід. Правильне використання міток продавця дозволить структурувати продуктовий каталог згідно Вашої рекламної стратегії Вашої воронки продажів.
Що таке мітка продавця?
Це додатковий спосіб категоризації товарів. Ви її можете заповнити в текстовому, цифровому або комбінованому вигляді.
Що можна зробити за допомогою міток продавця?
- розділити товари по ціннику (наприклад: “від 100 до 500”, “від 500-1000”, “від 100-5000”;
- виділити продукти, які відносяться до розпродажу, щоб зробити на них або окрему рекламу, або зробити коригування для більш активного виходу в аукціон;
- розділити товари по маржинальності, щоб вивести товари з більш високою маржею в більшу кількість показів, а значить отримати більше продажів;
- розділити товари по сезонності, у свята (наприклад, Новий рік / Різдво / Чорна п’ятниця / 8 березня і т.д.).
Гігієна продуктового каталогу
Від якості відображених даних у вашому фіді, залежить довіра користувача до вас як до магазину і конверсія в продаж.
Ось чому важливо переконатися, що каталог не виглядає безладним, не містив помилки / друкарські помилки або інформацію, яка не потрібна. наприклад:
фід потрібно заповнювати таким чином, щоб досвід покупки у вас як магазину, для звичайно споживача був простим, інформативним і викликав довіру.
Вказівка без помилок назв ваших товарів збільшує CTR на 260%, конверсію в продаж на 44%.
Наша команда AdwService сфокусувалася тільки на рекламі Google. Це дозволило нам відточити майстерність в цьому напрямку. Ми прокачали навик масштабування рекламних акаунтів з акцентом на збільшення прибутку клієнта.
Наше завдання – допомагати бізнесам рости і максимізувати прибуток за допомогою Google реклами, за рахунок більш ефективної роботи за допомогою регламентації всіх процесів всередині команди і впровадження відділу контролю якості.