Як підвищити продажі на Magento?

Как увеличить продажи на Magento? e-Commerce

Створити свій інтернет-магазин сьогодні стало як ніколи просто. Платформи на кшталт Magento 2 дають змогу легко запустити його всього за кілька годин. Однак легкість входу на ринок принесла з собою і нові виклики. Головний із них – безпрецедентно висока конкуренція.

За статистикою, тільки 2023 року частка онлайн-ринку у світовому масштабі досягла 15,3%. Це величезний шматок пирога, за який борються сотні тисяч інтернет-бізнесів по всьому світу. Щодня відкриваються сотні нових підприємств, і на цьому тлі стає дедалі складніше виділитися і залучити аудиторію.

Можливо, Ви вже створили красивий і функціональний інтернет-магазин. Але одного цього недостатньо для успіху. Найнагальніше питання, яке ставлять перед собою всі власники маркетплейсів – як підняти продажі інтернет-магазину на Magento та конвертувати відвідувачів у повноцінних клієнтів? Що ж, давайте розберемося!

5 способів збільшити продажі інтернет-магазину на Magento

Щоб виділитися серед тисяч одноманітних онлайн-магазинів і почати генерувати стабільний прибуток, необхідно постійно працювати над оптимізацією та маркетинговою стратегією. На щастя, існує безліч способів збільшення продажів на Magento.

Спростіть оформлення замовлення

Одним із ключових чинників, що впливають на конверсію, є зручність і простота оформлення покупки. За даними Baymard Institute, 17% американських онлайн-покупців відмовляються від покупок через надто довгий або складний процес чекауту.

Оформлення замовлення на одній сторінці в Magento

Щоб знизити кількість покинутих кошиків і поліпшити показники, необхідно максимально спростити процес цього оформлення. Для цього можна використовувати спеціальні модулі, наприклад, FireCheckout.

Нехай це і платний плагін (а коштує він $189), з ним можна персоналізувати чекаут, додавати або видаляти поля, налаштовувати автозаповнення адреси та вибір дати/часу доставки. Він пропонує 5 готових шаблонів оформлення, які можна швидко впровадити і відредагувати залежно від своїх уподобань.

Підключіть перехресні продажі

Перехресні продажі

Ще один ефективний спосіб підвищити середній чек і загальний прибуток – використання перехресних продажів. Суть цієї техніки в тому, щоб пропонувати відвідувачам супутні або доповнюючі продукти на різних етапах воронки продажів.

У Мадженто вже є вбудовані інструменти для додавання блоків з рекомендованими продуктами, однак для великого каталогу додавання схожих товарів вручну може зайняти багато часу. Автоматизувати цей процес допоможе розширення Automatic Related Products.

Цей модуль використовує розумні алгоритми для вибору і показу релевантної продукції персонально кожному потенційному клієнту. Ви можете задати правила вибору для всього каталогу або окремих категорій. Крім того, плагін збирає аналітику за показами, кліками та здійсненими покупками рекомендованих товарів.

Працюйте з покинутими кошиками

За статистикою, частка покинутих кошиків може досягати 80%, оскільки люди часто стикаються з труднощами під час оформлення замовлення. Близько 66% відвідувачів, які додали що-небудь у кошик, йдуть і не повертаються на сайт для завершення транзакції.

Відправляємо купон на знижку для покинутих кошиків

Щоб повернути “втікачів”, використовуйте розширення Abandoned Cart Coupons. Цей модуль дає можливість автоматично надсилати персоналізовані купони зі знижкою тим людям, хто не закінчив придбання товару.

Ви можете вказати час надсилання email і розмір знижки залежно від суми кинутого кошика. Крім того, плагін забезпечує автоматичне видалення невикористаних купонів через певний термін.

Збирайте відгуки про товари

На відміну від звичайної офлайн-торгівлі, під час замовлень в інтернеті клієнти не мають змоги фізично оцінити замовлений предмет. Тому вони значною мірою покладаються на відгуки інших людей перед прийняттям рішення.

Щоб поліпшити довіру відвідувачів і конверсію, створіть окремий блок із відгуками та оглядами Ваших продуктів. Додайте там скріншоти відгуків із соцмереж та інших сервісів. Ще один варіант – інтегрувати Гугл Відгуки на пряму для автоматичного їхнього збору та показу. Для цього можна використовувати додаток Google Reviews для Мадженто.

Надавши легкий доступ до реальних відгуків, Ви зміцните довіру аудиторії та зробите придбання на Вашій платформі більш надійним і комфортним. Це безпосередньо вплине на зростання показників прибутку і репутацію бренду.

Підключіть стікери

Не всі відвідувачі спочатку знають, що саме вони хочуть купити. Багато хто просто переглядає варіанти і шукає найкращі пропозиції. Ваше завдання – спрямувати їхню увагу на те, що принесе Вам максимальний прибуток.

Один із найефективніших способів зробити це – використовувати яскраві стікери. Наприклад, картки товарів із написами “Хіт продажів”, “Максимальна знижка”, “Новинка” або “Безкоштовна доставка” миттєво привернуть увагу.

Стікери для збільшення продажів

Грамотно продумана стратегія розміщення стікерів допоможе Вам ефективно керувати увагою, збільшувати конверсію і продавати більше з високою маржинальністю. Не забувайте регулярно оновлювати й тестувати різні варіанти стікерів, щоб знайти найбільш дієві для Вашої аудиторії.

Як підвищити продажі на Magento за допомогою реклами?

Правильно оптимізовані рекламні кампанії допоможуть Вам охопити потенційних замовників, зацікавити їх Вашими продуктами і спонукати до здійснення цільової дії. На Мадженто для цього передбачені широкі можливості щодо інтеграції з різними рекламними системами та інструментами, завдяки чому можна ефективно просуватися в глобальній мережі.

Підключіть SEO

Щоб залучити органічний трафік із пошуку, поліпшити видимість Вашого інтернет-сайту в Google, Bing та інших пошукових системах, необхідно приділити більше уваги SEO-оптимізації. Розглянемо кілька ключових моментів, які потрібно зробити під час запуску проєкту.

Налаштуйте файл robots.txt

Він надає інформацію пошуковим роботам, які сторінки необхідно відвідати для сканування та індексування, а які – виключити з індексу. Виключення технічних сторінок і дублів з robots.txt допоможе знизити навантаження на хостинг і поліпшити якість індексації.

Базові налаштування robots.txt Ви можете вносити в адмінці Мадженто. Для цього потрібно перейти за адресою Stores > Configuration > Design > Search Engine Robots. Тут можна вказати, які сторінки з контентом потрібно індексувати, а які ні.

Налаштовуємо robots.txt на Magento

При цьому, щоб ретельніше відредагувати файл, Ви можете вивантажити його через FTP-клієнт на свій комп’ютер. Так можна задавати складніші правила, наприклад, закрити доступ до веб-сайту для певних ботів (Ahrefs, Semrush) або дозволити їм індексувати тільки потрібні розділи.

Налаштуйте Sitemap.xml

Карта сайту надає повний перелік усіх URL на сайті, які доступні для індексації пошуковими системами. Вона спрощує сканування Вашого веб-сайту пошуковими роботами та допомагає швидше знаходити нові та оновлені розділи.

Для того, щоб система автоматично могла генерувати цей файл, відкрийте в адмінпанелі Stores > Configuration > Catalog > XML Sitemap і ввімкніть відповідну опцію. Тут можна задати, які типи сторінок потрібно включати в карту сайту, вказати частоту оновлення та інші опції. Після активації цієї функції файл sitemap.xml формуватиметься й оновлюватиметься в автоматичному режимі за адресою “site.com/sitemap.xml”.

Налаштуйте шаблони для генерації метатегів

Метатеги title і description – важливий елемент оптимізації, який безпосередньо впливає як на ранжування ресурсу, так і на CTR у пошуковій видачі. Для однотипних сторінок (товарних карток або категорій), в Magento можна вибрати шаблони для формування метатегів в автоматичному режимі із застосуванням змінних.

Робиться це також в адмінці, у розділі Content > Design > Configuration. За допомогою системи змінних Ви зможете формувати метатеги на основі характеристик продукції, назв брендів, популярних пошукових запитів, комерційних слів тощо.

Наприклад, шаблон для метатега title продукту можна використовувати такий: “Купити {{name}} – {{current_store_name}}”. Тоді підсумковий title сторінки товару може виглядати приблизно так:

“Купити смартфон Google Pixel 9 Pro 16/256GB | Назва Вашого магазин”

Видаліть index.php з адреси сторінки

“З коробки” платформа додає “index.php/” в URL, що погано відображається на ранжируванні в пошуку. Рекомендуємо прибрати цю частину з URL, щоб зробити посилання більш читабельними і зрозумілими для користувачів.

Для цього активуйте функцію “Use Web Server Rewrites” в установках платформи (Stores > Settings > Configuration). Крім того, потрібно буде внести необхідні зміни до файлу .htaccess і конфігурацію веб-сервера Apache або Nginx.

Видаляємо index.php з URL

Ведіть активність у соціальних мережах

Щодня мільйони людей проводять значну кількість часу на платформах Facebook, Instagram, Twitter та інших. Ігнорувати ці канали для просування – велика помилка.

Активне ведення соціальних мереж дасть Вам змогу розкрити впізнаваність бренду, залучити додатковий трафік, зміцнити довіру аудиторії і, звичайно, підвищити продажі на Magento. Публікуйте якісні фото і відео, спілкуйтеся з передплатниками в коментарях, проводьте конкурси та опитування.

Обов’язково діліться в постах посиланнями на відповідні розділи Вашого веб-ресурсу. При цьому важливо вказати правильну розмітку Open Graph, щоб прев’ю посилань мали привабливий та інформативний вигляд:

Просування соціальних мереж

Налаштуйте контекстну рекламу

Контекстна реклама для Magento – один із найефективніших інструментів для залучення цільового трафіку та збільшення продажів. Платформа Гугл Адс пропонує кілька форматів реклами, які особливо добре працюють для проєктів електронної комерції.

Товарні кампанії Google Shopping

Формат контекстної реклами, який надає можливість показувати вашу продукцію в пошуковій видачі та на партнерських ресурсах. Оголошення Google Shopping містять зображення продукту, назву, ціну та іншу важливу інформацію, що робить їх значно привабливішими, порівняно з текстовою рекламою.

Щоб запустити таку торговельну кампанію, Вам необхідно створити фід з даними про Ваші товари і завантажити його в Merchant Center. Після цього Ви зможете налаштувати таргетинг, призначити ставки і запустити покази оголошень.

Ці кампанії показують високу ефективність для онлайн-магазинів, оскільки вони залучають аудиторію з явним наміром замовити продукцію. Люди, які клікають за цими оголошеннями, вже зацікавлені в конкретному товарі та готові до оформлення замовлення.

Google Performance Max

Це новий тип кампаній, який використовує машинне навчання для автоматичної оптимізації та розміщення реклами на різних платформах і в різних форматах. Він показує оголошення в пошуку, на YouTube, в Gmail, Гугл Картах та інших сервісах.

Для запуску Performance Max Вам потрібно надати вихідні дані про цілі кампанії, цільову аудиторію, бюджет і креативи. Далі система самостійно підбере оптимальну комбінацію майданчиків і форматів оголошень для досягнення максимальної ефективності.

Ремаркетинг

Ремаркетинг призначений для того, щоб показувати рекламу тим, хто вже взаємодіяв з Вашою веб-платформою або мобільним додатком. Ви можете вибрати для кампанії ремаркетингу аудиторію, яка переглядала певні позиції, додавала їх у кошик, але не завершила цільову дію.

Для збору аудиторії ремаркетингу необхідно встановити на сайті спеціальний код відстеження. Після цього Ви зможете створювати списки ремаркетингу на основі різних дій відвідувачів і показувати їм персоналізовані оголошення.

Кампанії ремаркетингу ефективні для повернення потенційних замовників, які з якихось причин відмовилися завершувати оформлення замовлення. Нагадавши їм про Вас і переглянуту продукцію, Ви істотно піднімете ймовірність конверсії.

Як підняти продажі за допомогою плагінів для Magento?

Магазин розширень Magento пропонує сотні корисних плагінів, здатних поліпшити функціональність і зручність використання сайту. Розглянемо кілька таких доповнень більш детально.

Softcube

Розширення Softcube

Безкоштовне розширення, яке використовує машинне навчання для персоналізації контенту. Плагін аналізує поведінку користувача, характеристики товарів і принципи роботи магазину, щоб у реальному часі підбирати і показувати відповідні продукти та акції, максимально релевантні для конкретного клієнта.

Уже після 2-3 кліків користувача плагін адаптує сторінки категорій під його вподобання. При цьому враховуються й інші чинники, наприклад, локація відвідувача (щоб не пропонувати те, що недоступно для доставки в конкретному регіоні), наявність предмета на складі, зв’язки між категоріями.

Персоналізовані пропозиції товарів

Так Ви зможете показувати кожному користувачеві тільки те, що йому найцікавіше. Це підвищує клікабельність, глибину перегляду, середній чек і конверсію. У результаті вдається підняти продажі на Magento до 20% без збільшення обсягу трафіку.

Magento 2 Facebook Shop Integration

Інтеграція з магазином на Facebook

Допомагає підключити до Вашого веб-ресурсу вітрину товарів на Facebook і синхронізувати між ними дані. Ви зможете вивантажити фід з товарами на Facebook у потрібному форматі. Надалі будь-які зміни цін, описів тощо автоматично підтягуватимуться у Facebook при внесенні змін в адмінці Magento. Це позбавить від необхідності вносити правки в двох місцях і заощадить багато часу.

А користувачі Facebook зможуть замовляти прямо на платформі. При натисканні кнопки “Купити” на вітрині Facebook, вони будуть переадресовані у відповідний розділ Вашого магазину для завершення покупки.

Magento Power BI

Magento Power BI

Потужне рішення для всебічного аналізу статистики інтернет-магазину. В умовах високої конкуренції критично важливо мати повне уявлення про ключові метрики бізнесу, щоб оперативно знаходити точки зростання.

Додаток Magento Power BI надає понад 60 готових звітів, які візуалізують і структурують дані про Вашу роботу. Ви зможете відстежувати загальну виручку, кількість транзакцій, середній чек, джерела трафіку, динаміку зростання клієнтської бази за обраний період і багато іншого.

Особливо корисні звіти щодо ефективності маркетингових інструментів. Наприклад, Ви зможете побачити, на що вплинуло використання купонів на знижку або які купони були найпопулярнішими. Ці дані допоможуть оптимізувати стратегію просування і сфокусуватися на найрезультативніших механіках.

Крім поточних даних, розширення дає аналізувати історичну статистику. Ви зможете порівняти ключові показники з аналогічним періодом минулого року, відстежити довгострокові тренди і сезонні коливання попиту. На основі цієї інформації можна робити точні прогнози і заздалегідь планувати закупівлі, маркетингові акції та інші бізнес-процеси.

Magento 2 Success Page

Плагін для налаштування сторінки «Дякуємо»

З цим інструментом замість стандартного тексту “Дякуємо за покупку” Ви можете показати після підтвердження замовлення персональний купон зі знижкою на наступне замовлення, блок з рекомендованими або супутніми продуктами, пропозицію підписатися на email-розсилку або спільноту бренду в соцмережах.

Це чудова можливість простимулювати додаткові замовлення, збільшити середній чек і конверсію в підписників. Магазин буде автоматично підбирати релевантну продукцію і пропозиції на основі історії покупок і переваг відвідувачів, що забезпечить високу клікабельність блоків.

Ultimate Sales Boost

Тригери, що продають

Ще один ефективний інструмент для збільшення конверсії за рахунок створення відчуття дефіциту і терміновості. Тут можна додавати на сторінки товарів різні елементи, що стимулюють до покупки тут і зараз.

Такими елементами є:

  1. Таймери зворотного відліку, які показують, скільки залишилося часу до кінця акції або розпродажу. Коли відвідувач бачить, що пропозиція ось-ось закінчиться, він з більшою ймовірністю ухвалить рішення про покупку, не відкладаючи на потім.
  2. Спливаючі повідомлення про нещодавні придбання цього продукту іншими клієнтами. Такий соціальний доказ підвищує довіру і створює відчуття популярності та затребуваності продукту. Люди охочіше купують те, що вибирають інші.
  3. Індикатори низького залишку чого-небудь на складі. Якщо відвідувач бачить, що вподобана модель майже розкуплена, він поквапиться оформити замовлення, поки вона не закінчилася. Страх втратити вигідну пропозицію є сильним тригером і спонукає діяти якомога швидше.

Ultimate Sales Boost пропонує готові шаблони для оформлення цих тригерів, що продають, які можна змінити відповідно до дизайну Вашого магазину. Також Ви можете задавати додаткові правила та умови для показу елементів на сторінках сайту.

Magento 2 Coupon Code Link

Зазвичай для отримання знижки за купоном потрібно вручну ввести код купона в спеціальне поле. Багато хто ігнорує або забуває це зробити і в підсумку купує товар за повною вартістю або взагалі відмовляється від покупки.

З Magento 2 Coupon Code Link Ви зможете відправляти клієнтам посилання на оформлення замовлення, де знижка за купоном буде застосована автоматично. Це заощадить покупцям час і сили, збільшить відсоток використання купонів і загальну конверсію. Надсилати такі посилання можна в email-розсилках, соціальних мережах, по SMS.

Додаток також підтримує створення подарункових сертифікатів на певну суму. Людина може купити сертифікат і подарувати другу або близькій людині, яка потім використовує його для оплати.

Spin To Win

«Колесо Фортуни» для підвищення продажів на Мадженто

Люди охочіше взаємодіють з інтерактивними елементами, ніж зі звичайною рекламою, і більш мотивовані здійснити цільову дію, якщо отримують за неї винагороду.

З модулем Spin To Win Ви можете запропонувати відвідувачам покрутити “колесо Фортуни” і випробувати свою удачу. Як призи, як правило, виступають дисконтні купони на різні суми, але також можна розігрувати безкоштовну доставку, подарунки до замовлення та інші бонуси.

Для покупців це чудовий шанс заощадити на покупці й отримати додаткову вигоду. Магазин же в підсумку виграє завдяки притоку нових клієнтів, зростанню середньої конверсії та мотивації покупців повертатися знову.

Модуль Spin To Win надає інструменти для гнучкого налаштування умов розіграшу, зовнішнього вигляду “колеса Фортуни”, типи та номінали призів. Можна встановити правила показу віджета (у всіх розділах, тільки для нових відвідувачів, після здійснення певних дій) і частоту виграшів.

 

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї