Налаштування реклами Google Shopping у Казахстані

Google Shopping у Казахстані

Рекламодавці в Казахстані вже кілька років мають доступ до розміщення контекстних оголошень в одному з наймасштабніших пошукових сервісів Google. Для реалізації маркетингових активностей ця система пропонує компаніям новий зручний інструмент – товарні оголошення.

Важливо! Google Shopping у Казахстані – відносно новий інструмент. Цей різновид контекстної реклами дає можливість просувати продукцію інтернет-магазинів у мережі. Оголошення публікуються у верхній частині пошукової видачі та відрізняються високими показниками конверсії та низькою вартістю кліка – всього від 4 тенге.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Як працює реклама в Google Shopping?

Приклад товарних оголошень

  1. Потенційний покупець визначає ключову фразу, наприклад, «купити пральну машину».
  2. На початку пошукової видачі або в модулі, розташованому праворуч, безпосередньо над конкурентами з’являється реклама Google Shopping: зображення товару, яке супроводжується його короткими характеристиками, вартістю та назвою магазину.
  3. Якщо потенційний покупець зацікавиться оголошенням та клікне на нього, то потрапить на сторінку з детальним описом продукції, можливими способами оплати та доставки. Ознайомившись з інформацією, він може купити товар онлайн.

У чому переваги реклами в Google Merchant Center?

  • Широке охоплення потенційних покупців. Торгова реклама є не лише у пошуку Google, але також відображається на ресурсах-партнерах системи.
  • Візуальна привабливість. Подібне оголошення можна супроводжувати зображенням, що виділить його на фоні великих блоків текстового контенту. Додавши інформацію про вартість та характеристики товару, Ви надасте можливість клієнту прийняти рішення та здійснити покупку максимально швидко.
  • Новий формат реклами. Такий тип оголошень ще не встиг набити оскому постійним користувачам інтернету. Блоки виглядають досить свіжо та цікаво для потенційного покупця.
  • Невисока конкуренція. Товарні оголошення в Україні рекламодавці використовують нечасто, тому вибір на користь такого формату може дати Вам певні переваги. У порівнянні з контекстними кампаніями конкуренція тут більш м’яка, що підвищує Ваші шанси бути суттєво помітнішими за конкурентів.

Вартість налаштування товарних оголошень в Казахстані

Ціна реклами Google Shopping складається з двох частин: винагороди агентства за стандартне налаштування та підтримання функціонування кампанії та безпосередньо рекламного бюджету, з якого оплачуються кліки пошуковій системі.

Стандартне налаштування Google Shopping зазвичай включає завантаження фіда даних, складання переліку мінус-слів, налаштування аналітики, фіксацію цілей та реєстрацію в Google Merchant Center. Подальший супровід – це уточнення переліку мінус-слів, аналіз проміжних результатів, створення списку нових запитів тощо.

Вартість налаштування товарної реклами в Казахстані коливається в межах 30-50 тис. тенге на місяць і залежить від складності робіт, що виконуються агентством. Наприклад, ви заплатите менше, якщо замовте налаштування торгових оголошень для цілої категорії, а не для кожної товарної позиції окремо.

Розмір рекламного бюджету на переходи з реклами починається з 50 тис. тенге на місяць. Ця сума є дуже приблизною, тому що підсумкова вартість реклами визначається сферою, в якій працює Ваш інтернет-магазин.

Що входить до ціни налаштування товарної реклами?

Налаштування товарної реклами в Казахстані

У налаштування товарних рекламних кампаній для наших замовників з Казахстану входить:

  • створення та настроювання облікових записів у Google Ads та GMC;
  • реалізація автоматичного завантаження товарних запитів (товарного фіда) зі сторінок певних категорій або всього веб-сайту замовника;
  • підключення Google Analytics, відстеження та аналіз трафіку, що надходить на основі зібраних цією системою відомостей;
  • коректування вартості кліка відповідно до стратегії оптимізації кампанії;
  • збільшення охоплення реклами;
  • дроблення кампанії на кілька дрібніших з метою оптимізації цільових дій та уточнення націлення;
  • визначення найефективніших фраз, місць та позицій оголошення на основі показників фактичної кількості цільових дій, витрачених коштів та результативності кожної товарної групи;
  • надання рекомендацій за необхідності розробки додаткових або оптимізації наявних цільових сторінок для підвищення ефективності реклами;
  • реалізація A/B тестування з управління ставками у товарних кампаніях;
  • підключення розроблених нашими спеціалістами правил та скриптів, які дозволяють максимально автоматизувати управління кампаніями;
  • надання детальної щомісячної звітності.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї