Докладне керівництво по налаштуванню Google Ads

Покрокове керівництво по Google AdWords Контекстна реклама

Google AdWords – потужна зброя в боротьбі за клієнта. Цей інструмент спеціально розроблений найбільшим пошуковиком для детального налаштування та управління контекстною рекламою. Рекламодавцям AdWords надає багатофункціональну платформу, що дозволяє продумано налаштовувати всі нюанси рекламної кампанії: способи показу, бюджет, географію, таргетинг і т.д.

Пошуковик Google найбільш популярний серед українських користувачів – на його частку припадає понад 90% всіх пошукових запитів, тому розміщення рекламних оголошень на його сторінках охоплює практично всю аудиторію потенційних покупців.

Контекстна реклама – відмінний інструмент, що дозволяє за короткий час отримати зацікавлених цільових відвідувачів в інтернет-магазин, розповісти про рекламну акцію, певний товар або контент.

Власникам бізнесу, які не мають досвіду налаштування і запуску контекстної реклами, буває важко розібратися в сервісі самостійно. Для дебютантів – наша покрокова інструкція по налаштуванню Google AdWords.

Чому реклама AdWords може бути такою ефективною?

Реклама Google, в порівнянні з іншими доступними варіантами оперативного залучення клієнтів, має ряд переваг:

  • Інтуїтивно-зрозуміле управління кампаніями, простий і доброзичливий інтерфейс. Навіть новачок без спеціальних знань може налаштувати та керувати рекламною кампанією;
  • Швидкий запуск: невелику контекстну кампанію можна налаштувати за 1-2 години та відразу почати отримувати на ресурс цільових відвідувачів;
  • Гнучке управління бюджетом і допустимість його коригування в реальному часі для підвищення віддачі від реклами;
  • Налаштування оплати за клік і за конверсію;
  • Показ реклами не тільки в пошуку самого Гугл, а й на сайтах його партнерської мережі (відеохостинг YouTube, Gmail і т. п.);
  • Можливість відібрати тематичні майданчики для демонстрації на них своєї реклами;
  • Можливість налаштування тимчасового інтервалу показу по днях тижня або навіть годинах.

Всі ці інструменти дозволяють домогтися максимальної віддачі при мінімальних фінансових вкладеннях.

Покрокова інструкція по створенню акаунту в системі Google Ads

Перше, що необхідно зробити – створити акаунт:

Створення аккаунта Google Ads

  1. Можна створити новий поштовий ящик або авторизуватися через Gmail, якщо обліковий запис вже є;
  2. Придумайте назву рекламної кампанії, визначтеся з часовим поясом, налаштуйте доступи та натискайте «Створити обліковий запис»;

Після цього Ви можете створити перше оголошення та, пройшовши по всіх пунктах, детально налаштувати його. Для цього просто повторюйте всі кроки, описані нашим докладним посібником з Google AdWords.

Створення оголошення

Після створення облікового запису система виведе на екран AdWords Express. Заповніть всі запропоновані поля:

  • Заголовок 1 і 2;
  • Адреса вашого ресурсу та опис.

Внизу сторінки тиснемо кнопку «Продовжити».

Формування бюджету

Налаштувати бюджет допоможе наступна сторінка. Для того, щоб було легше визначитися з добовими витратами, система сірим кольором покаже діапазон денного бюджету Ваших конкурентів.

Проставивши добовий бюджет, з правого боку Ви побачите приблизну кількість показів і кліків, які можна отримати при даних витратах. Встановіть прийнятне для вас співвідношення бюджет-покази-кліки, натисніть «Продовжити».

Перевірка налаштувань

Таргетинг та аудиторії

Перед запуском кампанії потрібно перевірити налаштування. Геотаргетинг Гугл визначить автоматично по Вашому місцю розташування. Змінити його вручну можна в меню «Адреси» – «Змінити». Далі просто впишіть регіон або потрібний населений пункт. Збережіть налаштування.

Підтвердження платіжних даних

Останній етап – уточнення платежів. Необхідно вказати:

  • Країну;
  • Часовий пояс;
  • Тип акаунту (юрособа або фізособа);
  • Адреса та ПІБ (фізособа) або реквізити (юрособа);
  • Промокод (бонуси можна пошукати на спеціальних сайтах);
  • Суму платежу;
  • Метод оплати.

Для продовження необхідно погодитися з правилами користування сервісом Google AdWords і натиснути «Продовжити».

Перша рекламна кампанія створена, відразу після надходження оплати оголошення почнуть показуватися.

Для більш тонкого налаштування необхідно розібратися з розширеними можливостями сервісу.

Структура облікового запису Google-реклами

Існує 3 рівні, які потрібно послідовно налаштувати в рекламі Google Ads:

  1. Кампанія. Загальні налаштування показу: регіон, відповідні майданчики, бюджет;
  2. Група оголошень. Тут потрібно таргетувати на цільову аудиторію, проставити ціни, які Ви готові платити за потенційного клієнта, який перейшов на Ваш ресурс.
  3. Анонс: рекламний текст, уточнення і картинка. Можна задати індивідуальні ставки для даного оголошення.

Збираємо семантику за допомогою планувальника ключових слів

Приступити до налаштування реклами без готової семантики неможливо – потрібно спочатку скрупульозно підібрати ключові фрази, які максимально відповідають запитам, які потенційні клієнти будуть вводити в рядок пошуку. Загальний бюджет буде розраховуватися на підставі частотності та конкурентності вибраних ключів.

Для зручності підбору в Google Ads є спеціальний інструмент: «Планувальник ключових слів» (Keyword Planner). Цей сервіс допоможе підібрати та згрупувати відповідні для Вашої кампанії ключові слова, спрогнозувати необхідний бюджет і можливий трафік.

Переходимо в планувальник ключових слів

У правій верхній частині екрану є значок у вигляді ключика. Натисніть його, у вікні введіть ключовик, що цікавить (можна вказати тематику контенту або назву товару). Наприклад, ми створюємо рекламу для сайту з продажу взуття та нам треба продати босоніжки. Пишемо: «босоніжки» і натискаємо «Почати».

Встановіть регіон показу і мову (таргетинг важливий, тому що ключові слова та їх частотність можуть відрізнятися в залежності від міста або регіону) і планувальник підбере для вас великий список з ключами. Ми вибираємо Київ і Київську область.

Пошук ключових слів

Зібрані ключі можна відфільтрувати, наприклад, за кількістю показів, показником конкуренції, вартості за перехід і т.п. Можна також ввести мінус-слова.

Для тонкого налаштування можна заповнити поля «Варіанти ключових слів» (початківцям варто залишити його без змін) і «Розглянуті ключові слова» (тут можна встановити слова і словосполучення, які в обов’язковому порядку повинен містити пошуковий запит).

Далі ключі потрібно згрупувати по важливим для Вашої кампанії критеріям. Наприклад, у нас будуть 2 групи: босоніжки на підборах і босоніжки на танкетці. Можна поділити їх за кольорами або розмірами, якщо для цих груп є індивідуальні пропозиції або знижки.

Групи оголошень

Вибираємо вручну ключі для групи «босоніжки на підборах» і створюємо для них окрему групу (кнопка на синій плашці). Аналогічно для другої групи «босоніжки на танкетці». Дивимося на решту ключів та вирішуємо, чи потрібна нам ще одна група. Не згруповані ключі переносимо в загальну.

Таке групування – важливий етап для отримання успішної рекламної кампанії. Робота рутинна, але нехтувати цим не варто.

Ключі відсортовані. Можна зайнятися «Оглядом плану» (посилання в лівому меню).

Огляд плану

На цьому етапі стає зрозуміло, на який трафік можна розраховувати з підібраними ключами та розмір необхідного бюджету. Якщо Ви виходите з фіксованої суми, то зможете оцінити, скільки відвідувачів прийдуть на сайт за ці гроші.

Якщо ваше завдання отримати конкретну кількість замовлень в день, знаючи конверсію сайту, реально розрахувати, скільки зацікавлених відвідувачів необхідно залучити і який бюджет для цього буде потрібен. На основі цих даних можна скорегувати налаштування.

Порада! Як розрахувати бюджет. Припустимо, конверсія Вашого сайту 3%. Ви хочете отримати в день через цей рекламний канал 30 замовлень. Робимо розрахунок: для отримання 1 замовлення при конверсії 3% нам потрібно 30 переходів на сторінку. 30 замовлень нам можуть дати 900 кліків. У Планувальнику включаємо режим «кліки» і за допомогою бігунка, вибираємо потрібне нам число переходів. Google Ads відразу покаже необхідний для вашої мети бюджет.

Ми зібрали ключові слова та визначилися з бюджетом. Нагорі справа натискаємо «Зберегти». Можна робити саму рекламну кампанію.

Докладне керівництво по налаштуванню рекламної кампанії в Google AdWords

Налаштування контекстної реклами google ads  2022 без ключових слівНалаштування контекстної реклами google ads 2022 без ключових слів

В порівнянні з попереднім інтерфейсом, в оновленому кабінеті всі інструменти управління стали інтуїтивно-зрозумілими. При бажанні, можна повернутися до звичного вигляду, клікнувши на значок гайкового ключа і вибравши в меню відповідний пункт.

Наша докладна інструкція описує роботу в новому інтерфейсі: він став зручніше і більш дружнім до користувача.

Відкриваємо вкладку «Кампанії» і тиснемо велику кнопку «+». У випадаючому меню вибираємо «Створити нову».

Типи кампаній в Google Ads

Визначаємося з типом кампанії:

  • Контекстно-медійна мережа – показ на сайтах партнерської мережі Гугл (аналог РСЯ в Яндексі, скорочено КММ);
  • Відео – покази на YouTube;
  • Пошукова мережа – демонстрація оголошень на пошуку Гугл і його партнерських сайтах;
  • Універсальна – реклама мобільних додатків;
  • Спеціальні товарні оголошення (зручна форма для інтернет-магазинів).

Найпопулярніший варіант – реклама в Пошуковій мережі.

Далі необхідно визначитися з цілями.

Цілі кампанії

Доступні такі варіанти:

  • Відвідування веб-ресурсу;
  • Прояв інтересу, цільові дії на сайті;
  • Дзвінок менеджеру;
  • Здійснення покупки на сайті.

Нехай нашою метою буде відвідування. Вибираємо її та вказуємо URL-адресу, за якою будуть переходити відвідувачі.

Відвідування сайту

Налаштуйте місця, де будете шукати клієнтів:

  • Можна задати радіус в кілометрах, наприклад, від місця розташування офісу або магазину;
  • Можна вибрати місто, регіон або область.

На підставі Вашого вибору система автоматично порахує розмір потенційної аудиторії.

Наступний крок – ввести назву кампанії. Назва повинна бути короткою і зрозумілою, щоб надалі було б простіше орієнтуватися в структурі акаунту.

Для демонстрації реклами в КММ краще зробити окрему кампанію, а в пошуковій відключити медійні оголошення зовсім.

Створюємо групи оголошень

Налаштування груп оголошень

Ділити кампанію в рекламі Гугл на групи необхідно для її зручної тематичної структуризації, особливо це важливо для великого проєкту. Наприклад, інтернет-магазин може мати самостійні кампанії для жіночого та чоловічого взуття, групи можливо розбити по брендам або по товарній категорії: ботильйони, босоніжки, чоботи і т.п.

Необхідно вказати назву групи і цільову адресу. Ключовики Google може підібрати автоматично, грунтуючись на аналізі цільової сторінки, або їх можна підібрати вручну.

Більш точно задати ключові слова можна з використанням спецсимволів:

  • «ключова фраза» – лапки показують, що ключ дозволено схиляти та застосовувати в словосполученнях;
  • [ключова фраза] – квадратні дужки диктують необхідність точної відповідності.

Важливо! Без спецсимволів встановлюється «широка відповідність», що дозволяє системі здійснювати покази не тільки за ключовою фразою, а й, по іншим словами, близьким за змістом. Пояснимо: ключ з модифікаторами + вікна + на замовлення містить запити типу вікна на замовлення в Києві, вікна на замовлення від виробника тощо.

Група може містити від одного до декількох десятків оголошень.

Керівництво по створенню оголошень

Переходимо до останнього етапу покрокового керівництва по Google Ads – створимо перше рекламне оголошення:

Створення оголошення AdWords

  1. Придумайте заголовки 1 і 2 (не більше 30 символів). Другий заголовок може містити інформацію про переваги товару, вигідні акції, знижки, і т.д. У першому краще вказувати слова запиту, вбивши який користувач побачить Вашу рекламу;
  2. Створіть текст оголошення (не більше 90 символів);
  3. Заповніть адресу цільової сторінки (вона буде показана користувачеві, який перейшов на сайт);
  4. Для мобільних пристроїв можна вказати окрему адресу сайту (якщо є);

Справа Google Ads буде показувати превью, як буде виглядати оголошення на ПК, в КММ або на мобільних пристроях.

Якщо візуальне оформлення Вас влаштовує, клікніть по кнопці «Готово».

Кожне оголошення може мати персональний максимальний бюджет: денний або місячний, за кількістю переглядів або кліків. Змінити ці установки можна в будь-який час, як і інші параметри рекламної кампанії Гугл.

На одну групу для початку рекомендується додавати не менше 3-х оголошень, в процесі показу реклами Ви побачите, яке з них виявилося більш ефективним і скоректуєте його налаштування для збільшення трафіку, якщо це необхідно.

Намагайтеся заповнювати всі поля максимально докладно – це збільшить клікабельність.

Поради щодо ефективного налаштування контекстної реклами

Як ефективно налаштувати контекстну рекламу: 4 поради

  1. Використовуйте заклик до дії. Ідеально, якщо він буде точним, однозначним та коротким.
  2. Позначте вигоду клієнта. Вставте в текст словосполучення «акція», «знижка», «подарунок» тощо.
  3. Персоналізуйте рекламу. Створюйте оголошення, які максимально враховують портрет цільової аудиторії. Зважайте на місце проживання, пошукові запити, інтереси. Ви ж не сперечатиметеся з тим, що рекламувати дитячий самокат тому, хто шукає кросовий мотоцикл недоцільно? Не слід так чинити навіть якщо обидва ці товари присутні на сайті Вашого інтернет-магазину.
  4. Групуйте оголошення, і для кожної групи вибирайте одну базову ключову фразу. Розділяйте оголошення для різних регіонів обов’язково.
  5. Створюйте щонайменше три оголошення в групі. Це дозволить системі щоразу підбирати варіант, який максимально відповідає на конкретний запит користувача.
  6. Заповнюйте щонайменше чотири розширення для підвищення помітності реклами. Вносите телефонний номер, адресу, вартість, інформацію про розпродаж та акції, щоб користувач побачив її до переходу за посиланням.
  7. Регулярно проводьте аналіз статистичної інформації та оптимізуйте кампанії. Покращуйте оголошення, підбирайте найрезультативніші заголовки, спрямовуйте бюджет у точки з максимальною ефективністю, змінюйте ставки.
  8. Підключайте сервіси автоматизації для ефективного настроювання реклами в Google Ads. Вони полегшують управління ставками. Так ви, наприклад, можете зберігати ці позиції для найбільш конверсійних пошукових запитів.
  9. Аналізуйте результативність рекламних майданчиків у КМС та відключайте ті з них, які мають низькі показники конверсії або обходяться надто дорого з точки зору вартості кліка.
  10. Контролюйте та перерозподіляйте бюджет. Постійно аналізуйте віддачу на вкладений долар і підвищуйте ставки для ключів та оголошень, де фіксується найкращий результат.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї