Контекстна реклама Google у Чехії

Налаштування Google Ads у Чехії

Чехія – центральноєвропейська країна з розвиненою промисловістю та рівнем доходу на душу населення вище середнього. ВВП Чехії вищий ніж більшість південних країн Європейського Союзу і становить 43,7 тис. доларів на душу населення (34 місце у світі).

У поєднанні з високим рівнем інтернет-покриття, країна стає цікавою для запуску в ній ecommerce-проектів, бізнесів, пов’язаних із послугами та продажами товарів онлайн. Тому контекстна реклама в Чехії може стати дуже ефективним вкладенням коштів, що швидко окупиться.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості контекстної реклами в Чехії

При виборі стратегії ведення рекламної кампанії для конкретної країни слід враховувати її географічно, міграційні, культурні, економічні та споживчі особливості. Для Чехії це:

Маятникова міграція

Понад 10% населення країни (1,3 мільйона осіб) живе у її столиці – Празі. Це робить це місто цікавим для налаштування рекламної кампанії. Як і для інших європейських міст-мільйонників, тут потрібно враховувати маятникову міграцію протягом доби.

Так, з численних передмість столиці вранці до міста з’їжджаються співробітники офісів та підприємств, а ввечері роз’їжджаються додому на приміських поїздах та власних авто.

Це потрібно враховувати при налаштуванні Google реклами – адже вдень, перебуваючи в Празі на робочому місці, людина може шукати сантехніки, які їй знадобляться у передмісті на вихідних.

Рекламні інструменти

  1. Пошукові кампанії. Клік по оголошеннях Google Ads у Чехії досить дорогий, а значить під час налаштування кампанії слід детально опрацювати структуру облікового запису. Потрібно структурувати запити залежно від етапу вирви продажів, на якому знаходиться користувач. Виділяйте маячні ключові слова для товарів, інформаційні запити, фрази із зазначенням конкретної геолокації в різні рекламні кампанії з різними стратегіями призначення ставок.
  2. Динамічні пошукові оголошення. Можуть принести дешеві покази з низькочастотної семантики, а також економлять час фахівці на збирання та обробку семантичного ядра. Тут дуже важливою є грамотна робота з мінус-словами.
  3. Google Shopping. Товарні оголошення показують величезну ефективність інтернет-магазинів. Клік за такою рекламою зазвичай значно дешевше, ніж по пошукових оголошеннях. Крім того, внаслідок того, що користувач одразу бачить ціну товару та його фото в оголошенні Google Shopping відрізняється вищим показником конверсії.
  4. Ремаркетинг. Оскільки у сфері інтернет-реклами в Чехії досить висока конкуренція, ми зобов’язані не лише залучити користувача до сайту, а й у майбутньому працювати з ним далі, вести його до здійснення замовлення. Для цього обов’язково використовуйте інструменти ремаркетингу для аудиторії, яка вже відвідувала сайт, але не замовила на ньому товар або послугу.
  5. Performance Max. Цей найбільш інноваційний на сьогодні рекламний інструмент від пошукового гіганта, запущений Гуглом у 2021 році. Головна перевага цього інструменту – автоматична оптимізація кампаній під задані цілі (конверсії, дохід, відвідування сайту тощо) з урахуванням бюджету рекламодавця. Система самостійно тестує різні комбінації креативів, аудиторій і ставок, щоб знайти найбільш ефективний варіант і потім масштабувати його для отримання максимального прибутку. При цьому Performance Max не вимагає від рекламодавця глибокої експертизи – достатньо надати якісні вихідні дані (тексти оголошень, фотографії продукції, фід з товарами та обрати аудиторію). Завдяки автоматизації та широкому охопленню така реклама, на сьогоднішній день, добре окупає себе навіть на висококонкурентному ринку Чехії.

Локальні рекламні кампанії

Вони особливо ефективні для сфери HoReCa (готелі, ресторани, бари) у Чехії. Заповніть профіль Google Мій Бізнес для своєї кампанії, стимулюйте клієнтів залишати відгуки, налаштовуйте локальну рекламу, оголошення Google Maps.

Таким чином Ви сильно збільшите приплив платоспроможних клієнтів (не тільки місцевих жителів, а й туристів). Останні в більшості випадків обирають ресторан або хостел з відгуками та рейтингом на картах Google.

Часто туристи орієнтуються на відгуки Google карт навіть при виборі страви в закладі. При відвідуванні такого закладу вони навіть не використовують меню, а одразу готові зробити замовлення в офіціанта. Це необхідно враховувати при розбудові рекламної стратегії для такого закладу.

Вартість налаштування контекстної реклами для Чехії

Ціна налаштування рекламної кампанії в Чехії складається з двох складових – це вартість робіт PPC-фахівця або інтернет-агентства, з якими Ви співпрацюєте та бюджет на кліки в системі Googlwe AdWords.

Вартість послуги також залежить від обраного пакета послуг, типів рекламних кампаній, кількості категорій товарів і послуг на сайті, регіону ведення реклами. На розмір бюджету реклами так само впливає обрана стратегія призначення ставок у кожній окремій рекламній кампанії та аудиторія, на яку ми орієнтуємося при веденні облікового запису.

Вартість кліку за контекстною рекламою в Google Ads корелює з рівнем ВВП на душу населення в країні. Для Чехії вона досить велика, тому що на неї впливає високий рівень життя місцевих жителів. Наводимо актуальні дані з Google Keyword Planner за 2022 рік:

  • ремонт пральних машин – $0.98;
  • чистка вентиляції – $0.77;
  • послуги сантехніка – $2.01;
  • салони краси (манікюр) – $1.08;
  • хімчистка килимів – $1.38;
  • перманентний макіяж – $1.18;
  • стоматолог – $0.76;
  • холодильники – $1.22;
  • корейська косметика – $1.25;
  • полиці для котів – $0.97;
  • корм для собак – $1.12;
  • добрива для квітів – $0.67.
Важливо! Фактична ціна кліка для конкретного облікового запису або вебсайту може відрізнятись на +-40% від прогнозної і залежить від безлічі факторів (історія рекламного облікового запису, якість посадкової сторінки, релевантність оголошень і т.д.).

Цікаві факти про ринок інтернет-реклами в Чехії

Станом на січень 2022 року в Чехії було 9,66 мільйона активних користувачів інтернету. У країні дуже високий рівень проникнення Інтернету – понад 90% від загальної чисельності населення. Це робить чеський ринок дуже привабливим для онлайн-торгівлі.

У країні активно збільшується кількість покупок в інтернеті. Найбільш популярні серед покупців із Чехії такі сфери:

Особливості контекстної реклами в Чехії

У січні 2022 року в Чехії було 8,05 мільйона користувачів соціальних мереж. Найпопулярнішою з них є Facebook, яку використовують 4,85 млн жителів країни. Інстаграм користуються 3,6 млн чехів, а в TikTok зареєстровано 1,46 млн жителів країни.

Дуже популярний у Чехії відомий відеохостинг YouTube – його аудиторія тут становить 8,05 млн осіб. Користувачами хостингу картинок Pinterest у 2022 році були 1,48 млн чехів. Найбільшою популярністю в країні користується соціальна мережа для бізнесу LinkedIn, акаунти в якій є приблизно 2 мільйони жителів Чехії.

Найпопулярнішою пошуковою системою в країні очікується Google з його часткою в 81.44%. Але що відрізняє Чехію від інших країн Східної Європи, так це наявність власної пошукової системи, яка дуже популярна у жителів країни. Ця система називається SeZnam і вона збирає 13,05% від усього пошукового трафіку в країні (що порівняно чимало).

Трійку лідерів замикає Bing з його часткою в 3,25%, також є серед чехів і ті, хто воліє користуватися Yahoo!, DuckDuckGo та Яндекс. Але їхня частка становить менш як 1% для кожного з пошукових систем.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї