Малайзія знаходиться в Південно-Східній Азії. Її населення за мірками регіону вважається невеликим – майже 33 млн осіб. Але понад 85% із них активно користуються інтернетом.
Ринок контекстної реклами в Малайзії показує стрімке зростання. Витрати на просування товарів та послуг за допомогою пошукових оголошень збільшуються на чверть щороку.
Інформація! Якщо вірити прогнозам, частка видатків на онлайн-рекламу досягне 80% вже до 2025 року.
Такий розвиток подій дозволяє стверджувати, що перерозподіл маркетингового бюджету на користь контекстної реклами в Малайзії є перспективним. Подібне вкладення коштів може стати точкою зростання бізнесу.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості налаштування контекстної реклами в Малайзії
Особливості місцевої культури та традицій обов’язково слід враховувати при налаштуванні контекстної реклами в Малайзії. Це важливо робити не тільки під час створення креативів, але й у процесі визначення націлення.
Зупинимося на найважливіших аспектах:
Мовне націлення
Майже дві третини малайзійців розмовляють офіційною малайською мовою. Приблизно стільки ж мешканців країни у повсякденному житті використовують англійську. Це пов’язано з колоніальним минулим Малайзії. Також широкого поширення набуло поєднання малайської та англійської. Цей гібрид називається «мангліш». Малайзійські китайці, які становлять майже чверть населення, говорять на південнокитайських діалектах.
Платоспроможний сегмент концентрується, як правило, у великих містах (Джорджтаун, Іпох, Субанг-Джая і, звичайно, столиця – Куала-Лумпур). До нього входять і малайці, і іноземні наймані фахівці, які мешкають у країні.
Всі вони активно використовують англійську. При цьому на англомовні запити в малайському сегменті припадає лише близько 30% трафіку. Отже, запускати рекламу Google у Малайзії необхідно відразу двома мовами – англійською та малайською.
Рада! Щоб сформувати семантичне ядро малайською, зверніться за допомогою до носія мови. Якщо ж ви будете використовувати онлайн-перекладач, ризикуєте включити в рекламу такі формулювання, які майже не вживаються місцевими.
Запити різними мовами слід згрупувати в окремі кампанії, для яких, своєю чергою, необхідно створити дві версії сайту – англійську та малайську.
Налаштування та ведення кампаній Google AdWords двома мовами з трудовитрат вирівняні з супроводом двох окремих проєктів. Це означає, що такі роботи слід закласти до бюджету додаткові витрати.
Знижки
Не буде перебільшенням сказати, що мешканці Малайзії просто люблять знижки та спецпропозиції. Стратегії, в основі яких лежить просування за допомогою бонусів та акцій, показують тут набагато більшу ефективність, ніж на європейських ринках. Вони однаково добре працюють як для завоювання нової аудиторії, так і для прокачування рівня лояльності постійних клієнтів.
Рада! Доносьте інформацію про бонуси та знижки до своєї цільової аудиторії в Малайзії за допомогою контекстної реклами. Окрім цього, акцентуйте на них увагу на лендингах.
Які рекламні інструменти використовувати?
- Відеореклама. Користувачі з Малайзії дивляться відеоконтент частіше, ніж жителі інших країн регіону. Сервіс YouTube лідирує у списку найбільш популярних онлайн-ресурсів – понад 93% інтернет-користувачів переглядають відео щодня. Середньостатистичний малазієць відводить такий контент 7 год 12 хв на тиждень. Ці факти не можна залишити без уваги при налаштуванні Google Ads в Малайзії.
- Реклама у блогерів. Зазвичай жителі країни схильні дослухатися думки авторитетних людей. І навіть факт отримання інфлюенсером грошей за просування часто не має вирішального значення для аудиторії, яка справді йому довіряє. Тому взаємодія з блогерами – один із важливих каналів просування в Малайзії.
- Товарні оголошення. Вибираючи товари, малайзійці люблять порівнювати різні моделі онлайн і досить часто купують їх саме в інтернет-магазинах і на маркетплейсах. Тому товарні оголошення Google Shopping, які дозволяють демонструвати фото та вартість товарної позиції вже в пошуковій видачі, в Малайзії показують набагато більшу ефективність, ніж текстова реклама.
Портрет користувача
Інтернет-аудиторія країни досить зріла, дуже схильна до онлайн-шопінгу. Рівень платоспроможності – середній.
Інформація! У Малайзії відзначається значне переважання чоловічої аудиторії (71%). Це не дивно для населення, яке сповідує іслам. Але в мобільному трафіку перекіс менш значний – чоловіків лише 63%.
Інтернет популярний серед усіх вікових груп до 55 років. Найбільше користувачів серед тих, хто старший за 25 і молодший за 35 років. Але слід мати на увазі, що платоспроможність та самостійність цієї групи тут вища, ніж у близькосхідних чи африканських країнах.
Ринок E-commerce
Малазійці люблять онлайн-шопінг, тому інтернет-магазинів та маркетплейсів у країні досить багато. Довіра до останніх вища – більшість вважає, що цей різновид електронної торгівлі безпечніший за інших.
Сумарний оборот онлайн-комерції – 3,6 млрд рінгіт, що еквівалентно 1 млрд доларів США. Такий показник дозволяє Малайзії займати сьому рядок у міжнародному рейтингу найперспективніших ринків для електронної торгівлі.
З додаткових плюсів слід зазначити добре розвинену систему логістики. Це позитивно впливає на рівень лояльності населення до онлайн-магазинів, а у поєднанні з високою платоспроможністю залучає на регіональний ринок інтернет-магазини Сполучених Штатів, Китаю, Гонконгу та Сінгапуру.
З яких пристроїв виходять в інтернет у Малайзії?
Тільки кожен четвертий малазієць не використовує інтернет для придбання товарів чи послуг. Всі інші досить активні, коли йдеться про онлайн-шопінг. При цьому мобільний інтернет тут значно популярніший за стаціонарний, що відповідає тенденції, яка фіксується в багатьох країнах Південно-Східної Азії. У всьому регіоні трафік дротового підключення не встигає за обсягами переданих мобільною мережею даних.
Що не можна використовувати в оголошеннях?
Переважна кількість жителів Малайзії сповідують іслам. Релігійні традиції країни мають значний вплив попри всі сфери життя. Тут досі працюють навіть суди Шаріату. Саме тому на ринку реклами існують певні табу, які не варто порушувати.
Запускаючи рекламну кампанію в Малайзії, пам’ятайте, що вона не повинна:
- згадувати числа 4 або 13;
- зображати собак чи свиней;
- одягати героїв у одяг жовтого кольору;
- показувати вказівний або великий палець правої руки;
- використовувати жіночі образи у відвертому або надто обтягувальному одязі;
- показувати напіводягнених людей.
Вартість контекстної реклами Google Ads в Малайзії
На ціну контекстної реклами Google Ads для Малайзії впливає вартість послуг PPC-фахівця, який займатиметься веденням кампанії, а також бюджет на кліки в Google AdWords.
Далі наводимо вартість трафіку в Google рекламі для популярних ніш у Малайзії:
- ремонт пральних машин – $0,32;
- чистка вентиляції – $0,55;
- послуги сантехніка – $1,00;
- салони краси (манікюр) – $0,52;
- хімчистка килимів – $0,80;
- перманентний макіяж – $0,45;
- стоматолог – $0,60;
- холодильники – $0,55;
- корейська косметика – $0,43;
- полиці для кішок – $0,45;
- корм для собак – $1,24;
- добрива для квітів – $0,09.
Як видно зі статистики, вартість переходу на сайт з контекстної реклами в Малайзії є досить високою. Це з тим, що у країні сформувався стійкий ринок торгівлі в інтернеті, серед рекламодавців працює жорстка конкуренція за платоспроможну аудиторію. Крім того, малайзійський ринок E-commerce активно розвивається рік у рік.
Доля Google серед пошукових систем у Малайзії
Найпопулярніший у світі пошуковик займає провідні позиції й у Малайзії. Тут для пошуку в Інтернеті його використовують 98,88% місцевої аудиторії. Можна сказати, що Google є монополістом серед малайзійців, адже Bing, що займає друге місце за популярністю, отримує всього 0,36% пошукових запитів, а інші пошукові машини – її менше.
От чому налаштування реклами Google для Малайзії таке перспективне, запускаючи пошукову кампанію в цій системі Ви охоплюєте майже 100% місцевої аудиторії.