Контекстна реклама Google у Нідерландах

Контекстна реклама в Нідерландах

При згадці Нідерландів перше, що спадає на думку – млини, кораблі з численними каналами, дамбами, тюльпани та всюдисущі велосипеди на галасливих вулицях. Але почавши розбиратися детальніше розумієш, що не все так просто.

Нідерланди – прогресивна країна з населенням 17,6 млн людей. Економіка Нідерландів займає 17-е місце у світі за розміром ВВП ($57 101 на душу населення).

Країна має квітучу та відкриту економіку і є важливим транспортним вузлом Європи (Роттердам сьогодні є найбільшим портом у Європі, а в Амстердамі знаходиться один із найбільших аеропортів у світі). Крім того, майже всі жителі знають англійську на дуже хорошому рівні.

Всі ці та інші факти роблять її дуже привабливою для запуску проєктів в інтернет-маркетингу та e-commerce зокрема. Давайте розібратися з основними особливостями налаштування реклами Google в Нідерландах.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що зважати на налаштування контекстної реклами в Нідерландах?

Налаштування Google Ads в Голландії

Як і для будь-якої іншої країни, запуск контекстної реклами в Нідерландах, вибір стратегії, набору інструментів, побудови вирви продажів ґрунтується на поведінці цільової аудиторії та на специфіці конкретної країни.

Висока вартість контекстної реклами

Ціну реклами Google Ads у Нідерландах не можна назвати доступною, оскільки це ринок із високою конкуренцією та доходами цільової аудиторії. Тому тут важливо, щоб агентство контекстної реклами не тільки налаштувало Google Ads, але й брало участь у маркетинговій активності клієнта.

Важливо правильно поставити цілі проєкту, розбити їх на проміжні, контролювати не лише загальний оборот, а й прибуток окремо у розрізі кожної категорії товарів.

CRM-система має фіксувати вартість ліда, рекламні інвестиції на один проданий товар, враховувати кількість повернень. Аналітики ж, інтерпретувавши всі ці показники, ставлять технічне завдання команді спеціалістів PPC.

Транспорт

Важливим фактом, який впливає на споживчі переваги голландців є транспорт, крім величезної популярності велосипедів у країні, сильно розвинений залізничний транспорт. Мережа залізниць пронизує практично всі населені пункти країни, поїзд з одного населеного пункту до іншого відправляється кожні 5-10 хвилин.

Цей фактор важливо враховувати при запуску рекламної кампанії – адже налаштовуючи рекламу на точку концентрації цільової аудиторії (вокзал), ми можемо отримати найширші охоплення. А локальний бізнес, розташований поблизу, може розраховувати на постійний потік клієнтів, якщо правильно настроїти геотаргетинг.

Крім того, оскільки автомобіль є далеко не у кожного голландця, ринок авто товарів тут розвинений на порядок слабше, ніж у тих же США, де без особистого транспорту вести активне соціальне життя просто неможливо. Зверніть увагу на це перед запуском свого інтернет-магазину в Голландії.

Маятникова міграція

Протягом доби з передмістя великих міст до центру спостерігається маятникова міграція. Цей фактор безпосередньо впливає на налаштування націлювання при створенні рекламної кампанії. Людина може шукати послуги з ремонту побутової техніки вдома в Хофддорпі, перебуваючи на своєму робочому місці або в кафе в центрі Амстердама. Як наслідок, у рекламному обліковому записі Google AdWords має бути підібрана ефективна структура угруповання ключів та кампаній.

Портрет цільової аудиторії

Від таргетингової реклами в Facebook до email-маркетингу, від SEO-просування до PPC-реклами, будь-яка маркетингова активність в інтернеті включає взаємодію з цільовою аудиторією для просування її на наступний етап вирви продажів.

Під час роботи над новим проєктом ми рекомендуємо бізнесу описати від трьох до п’яти базових аватарів клієнтів, які будуть охоплювати +-80% покупців. Такий підхід дозволить сконцентрувати основні зусилля саме на цій аудиторії. Після трьох місяців роботи над проєктом можна включити в роботу і 20% покупців, що залишилися.

Рекламні інструменти

Нідерланди – одна з найрозвиненіших країн у сфері інтернет-реклами, тому конкуренція в Google Ads тут надзвичайно висока практично у всіх нішах. Ціна за клік може бути дуже високою, особливо за високочастотними комерційними запитами. У цих умовах дуже важливо не тільки професійно налаштувати рекламу, а й вибрати найефективніші інструменти. Сьогодні найвищу віддачу приносять:

  1. Реклама в пошуку. Класичні текстові оголошення – все ще один із найдієвіших інструментів для більшості ніш. При цьому важливо структурувати акаунт за принципом “одна тема – одна кампанія – одна група оголошень”, щоб досягти максимальної релевантності оголошень.
  2. Динамічні пошукові оголошення. Особливо добре вони себе показують для сайтів з широким асортиментом, оскільки вручну генерувати оголошення і ключові слова для тисяч товарів практично нереально. Динамічні оголошення допомагають охоплювати додатковий трафік за нішевими і низькочастотними запитами, які зазвичай не враховують при ручному складанні семантики.
  3. Ремаркетинг. У Нідерландах інтернет-аудиторія вельми вибаглива, а тому, перш ніж зробити покупку, вона часто порівнює ціни та умови на різних сайтах, вивчає відгуки, шукає купони та знижки. У цих умовах важливо вибудовувати багатоетапні комунікації з користувачами, підігріваючи їхній інтерес до Вашої продукції. Зробити це допоможе налаштування ремаркетингу. Зберіть в окремі аудиторії користувачів на всіх етапах взаємодії з сайтом (перегляди категорій, карток товарів, кошики) і сформуйте для кожного із сегментів персональні пропозиції. Це дасть змогу істотно підвищити конверсію і знизить загальну ціну за лід.
  4. Кампанії Google Shopping. За даними досліджень, понад 80% нідерландців регулярно здійснюють покупки в інтернеті, і ця цифра продовжує зростати. Тому використання товарних оголошень обов’язкове для будь-якого інтернет-магазину, що працює в цій країні. Крім того, для отримання відразу двох рекламних позицій у пошуковій видачі, Ви можете використовувати товарні кампанії у зв’язці з текстовими для одних і тих самих запитів.
  5. Google Performance Max. Найновіший формат у Google Ads уже дуже добре показав себе в Нідерландах. Для підвищення віддачі завантажте в систему якомога більше якісних креативів і не забувайте регулярно їх актуалізувати та оновлювати. При цьому, під час запуску Performance Max у Нідерландах особливо важливо правильно визначити аудиторію, оскільки це допомагає алгоритмам швидше знаходити користувачів, які з більшою ймовірністю зроблять замовлення.

Ціни на рекламу Google Ads у Голландії

Вартість налаштування контекстної реклами для Нідерландів залежить від регіону, в якому розміщується реклама, кількості категорій товарів або послуг на сайті, а також від поставлених завдань перед командою спеціалістів PPC.

Залежно від поставлених Вами цілей, фахівці агентства контекстної реклами порекомендують набір рекламних інструментів, який ефективно допоможе впоратися з поточними завданнями.

Наприклад, якщо потрібен швидкий результат від маркетингової активності онлайн-магазину, швидше за все ми рекомендуватимемо комбінацію з Google Shopping та Google Performance Max, які в комплексі дозволять отримати хороші обсяги продажу вже через місяць роботи.

Також у ціні контекстної реклами в Нідерландах важливою складовою буде вартість кліка. Нижче наведено приклади ціни кліку в Голландії для поширених ніш бізнесу:

  • ремонт пральних машин – $1,92;
  • чистка вентиляції – $2,34;
  • послуги сантехніка – $4,55;
  • салони краси (манікюр) – $1.62;
  • хімчистка килимів – $1.41;
  • перманентний макіяж – $1,89;
  • стоматолог – $1.47;
  • корейська косметика – $2,70;
  • полиці для котів – $0.54;
  • корм для собак – $1,71;
  • добрива для квітів – $2.46.

Підсумкова вартість кліка в обліковому записі Google Ads може відрізнятися до 40% як у більшу, так і меншу вартість. Вона може залежати від якості сайту, оголошень, структури облікового запису та вибраної стратегії призначення ставок.

Якщо Ви налаштовуєте рекламу самостійно та потребуєте онлайн-консультації, наш спеціаліст зможе відповісти на всі Ваші запитання у відео форматі. Для цього заповніть форму на сайті, менеджер зв’яжеться з Вами та призначить час консультації, а також озвучить вартість. Також дивіться актуальну інформацію в нашому блозі та Ютуб-каналі.

Особливості ринку інтернет-реклами в Нідерландах

У січні 2022 року в Нідерландах налічувалося 16,50 млн інтернет-користувачів (а це 90% жителів країни). З них 15,60 мільйонів є активними користувачами соціальних мереж.

Серед пошукових систем безумовним лідером у Нідерландах є Google – на його частку припадає 88.4% усіх користувачів. Цікавий той факт, що багато голландців також віддають перевагу Bing (7,7%) – це досить високий показник у порівнянні з іншими європейськими країнами. Також частина користувачів вибирають DuckDuckGo (1,15%) та Yahoo! (0,7%).

У Нідерландах 93% населення купують в Інтернеті, найчастіше голландці замовляють товари в інших країнах Європи (Франція, Німеччина, Великобританія).

Ринок інтернет-реклами в Нідерландах постійно зростає та розвивається. Минулого року витрати на онлайн-рекламу в країні становили 1,5 млрд євро. З них 44% становлять витрати на пошукову контекстну рекламу.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї