Блог
⇳ Показати фільтрРобота фахівця з контекстної реклами пов’язана з веденням кампаній у Google Ads та інших сервісах.
Для отримання хороших результатів від запуску інтернет-реклами, необхідні ресурси і час на її оптимізацію.
Google AdWords надає рекламодавцям найпотужніший інструмент для налаштування контекстної реклами.
В умовах високої конкуренції, коли споживачеві доступна величезна кількість товарів і послуг, бізнесу
Семантичне ядро для контекстної реклами може містити сотні і тисячі фраз, залежно від тематики і бюджету кампанії.
Звична нав’язлива реклама, розрахована на максимальне охоплення, вже давно набила оскому.
Бажаючи отримати необхідну інформацію в інтернеті, користувач вводить у рядок пошуковика певне слово
Воронка продажів – популярна маркетингова модель, побудована на основі поведінки споживача.
Успіх будь-якого бізнесу багато в чому залежить від лояльності клієнтів. Постійні покупці не тільки забезпечують
Google Ads дає можливість ефективно налаштовувати маркетингові кампанії, керувати ставками і бюджетами.