Швеція – країна у північній Європі з населенням близько 10,3 млн осіб. Вона входить у трійку країн Скандинавії, в якій є сусідами з Данією та Норвегією. Рівень життя в країні – вищий за середній, тому налаштування контекстної реклами у Швеції представлятиме великий інтерес для середнього та великого бізнесу, який хоче вийти на зовнішні ринки.
За даними Світового Банку, ВВП на душу населення у Швеції на 2021 рік становило $51 925.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості налаштування контекстної реклами у Швеції
Під час налаштування рекламної кампанії для Швеції важливо враховувати національні особливості громадян цієї країни та відмінні риси цільової аудиторії. Наприклад, у 2000 році закінчилося будівництво тунелю через Ересуннську протоку, яка з’єднала столицю Данії Копенгаген зі шведським містом Мальме.
Це викликало великий сплеск добової маятникової міграції між цими країнами. Багато мешканців Мальме протягом дня перебувають у Копенгагені на роботі. Цю особливість слід враховувати при настроюванні контекстної реклами. Якщо серед цих людей є Ваша цільова аудиторія – буде доцільно розширити на них географічне націлення своєї рекламної кампанії.
При налаштуванні Google реклами у Швеції важливо враховувати також те, якою мовою розмовляють користувачі в цій країні. Шведську мову рідною визнають 90% населення і вона є державною.
Попри це, у нас було чимало успішних проєктів (як правило, інтернет-магазинів) англійською мовою, які показували хороший результат з продажу у Швеції. Хоча, безумовно, більш правильним рішенням буде зробити локалізацію сайту та переведення оголошень на шведську. Це точно принесе більше конверсій, особливо для локального бізнесу.
Цікавий факт! У Фінляндії ще в середній школі діти вчать шведську мову (особливості контекстної реклами у Фінляндії описані у нашій статті).
Скільки коштує контекстна реклама у Швеції?
Вартість налаштування контекстної реклами у Швеції починається від $750 на місяць і залежить від:
- типу рекламної кампанії (пошукові оголошення, Google Shopping, КМС, ремаркетинг);
- розмір облікового запису та кількості груп оголошень;
- типу проєкту (корпоративний сайт або інтернет-магазин);
- завдань, які ставить перед собою бізнес.
Якщо хтось озвучує Вам ціну до того, як зрозуміє завдання щодо проєкту, то чекайте на непрофесійний підхід при роботі з таким підрядником. Залишіть замовлення на сайті і ми зможемо озвучити точну ціну налаштування та супроводу контекстної реклами у Швеції після 20 хвилин спілкування.
Корисні матеріали з налаштування кампанії доступні також у нашому блозі та YouTube-каналі. Крім того, можлива годинна онлайн відео консультація з нашим PPC-фахівцем. Її вартість та можливий час проведення можна уточнити, залишивши заявку на сайті або в телефонному режимі.
Ціна кліку в рекламі Google для Швеції
Приблизну вартість рекламної кампанії можна дізнатися, використовуючи середню ціну за клік. Отриману вартість переходу Ви можете підставити в наш калькулятор контекстної реклами та розрахувати зразковий медіаплан проєкту самостійно.
Ставка за клік у Швеції на квітень 2022 року:
- ремонт пральних машин – $1,08;
- чистка вентиляції – $2,10;
- послуги сантехніка – $2,88;
- салони краси (манікюр) – $0,62;
- хімчистка килимів – $0,84;
- перманентний макіяж – $0,56;
- стоматолог – $1,35;
- продаж великої побутової техніки (холодильники) – $1,17;
- корейська косметика – $1,11;
- полиці для котів – $0,74;
- корм для собак – $2,10;
- добрива для квітів – $0,50.
Важливо! Вартість кліка вказана з урахуванням усереднених показників для всієї Швеції. Фактична ціна може сильно відрізнятися як у більшу, так і меншу залежно від якості оголошення та структури облікового запису, якості супроводу облікового запису, якості посадкової сторінки на сайті, обраної стратегії призначення ставок для конкретної рекламної кампанії, обраного портрета цільової аудиторії.
Як ми настроюємо Google рекламу в AdwService?
Ціна трафіку з Google Ads для цієї країни є досить високою, тому при налаштуванні рекламної кампанії для Швеції встановлення на сайт аналітичних систем є обов’язковим.
Наші аналітики відстежують не лише те, яка кампанія привела цільового відвідувача на сайт, але й за яким ключовим словом він знайшов сайт компанії у пошуковій системі. Таким чином, наша команда може ефективно керувати бюджетом кампанії та виділяти більше коштів на ті рекламні інструменти, які реально працюють.
Особливо ми відстежуємо загальну кількість лідів, скільки з них були цільовими, оборот у межах кожної категорії товарів та послуг. Такий підхід дозволяє масштабувати продажі, з яких бізнес отримує більше прибутку внаслідок обліку маржинальності середнього чека в кожній конкретній категорії товару.
Додатково всередині кожної категорії ми використовуємо різні стратегії просування як мінімум для 2-3 груп товарів. Це зумовлено різними ціновими діапазонами у межах однієї товарної категорії. Відповідно, використовується різна ціна за клік та портрет цільової аудиторії для товарів імпульсивної покупки до $30 та товарів, які коштують понад $300.
На етапі знайомства з проєктом ми визначаємо, які продукти є локомотивами продажів, а які супутні, які товари чи послуги потрібні постійно, а які разово. На підставі даних за найпопулярнішими товарними позиціями ми запускаємо кампанії в Google Shopping на всіх доступних майданчиках – у пошуку, контекстно-медійній мережі, на відеохостингу YouTube. Сьогодні, для інтернет-магазинів у Швеції цей інструмент показує себе найкраще, забезпечуючи найнижчу вартість конверсії.
У зв’язку з появою у 2021 році нового інструменту для просування інтернет-магазинів, особливу увагу ми приділяємо налаштуванню кампаній Google Performance Max. При використанні цього сервісу, алгоритми Гугла самостійно тестують різні комбінації креативів, аудиторій і ставок для визначення найбільш результативних варіантів. Це дає змогу максимізувати віддачу від вкладень у рекламу навіть на висококонкурентному ринку Швеції.
При цьому, завдяки широкому охопленню аудиторії на майданчиках найрізноманітнішого формату (від медійної мережі та Ютуба до товарних оголошень у пошуку), Performance Max дає змогу залучати клієнтів на різних етапах воронки продажів. Інструмент дає змогу достукатися як до тих, хто поки що не має потреби в товарі або послузі, а просто вивчає інформацію, так і до тих, хто вже визначився з потрібним продуктом і просто шукає, в якому магазині його придбати.
Детальну статистику з продажу клієнт може відстежувати в реальному часі за допомогою зручно онлайн звітності в Google Data Studio.
12 цікавих фактів про ринок інтернет-реклами у Швеції
- У січні 2022 року у Швеції було 9,88 мільйона інтернет-користувачів.
- Середня швидкість підключення до мобільного інтернету через стільникові мережі – 59,61 Мбіт/с.
- Середня швидкість фіксованого інтернет-з’єднання – 98,69 Мбіт/с.
- Активними користувачами соцмереж у січні 2022 року були 9,25 млн осіб.
- Facebook у Швеції використовують 5,90 млн громадян країни.
- Майданчиком YouTube користуються приблизно 8,73 мільйона шведів.
- У Instagram зареєстровано понад 6,15 мільйона жителів.
- TikTok у Швеції користуються 2,85 мільйона людей у віці 18 років та старших.
- Facebook Messenger має аудиторію 5,05 млн на 2022 рік.
- За даними GSMA Intelligence на початок 2022 року у Швеції було 14,37 мільйона мобільних підключень.
- 10% користувачів зробили свою першу покупку онлайн під час пандемії 2020-2021 років.
- Серед пошукових систем у Швеції найпоширенішим є Google – його аудиторія складає 94,5% усіх користувачів. Ще 3,28% використовують Bing. Yahoo! вибирають 1,24% шведів, але в обслуговування DuckDuckGo припадає 0,7% всієї аудиторії. Інші пошукові системи в сукупності обирають не більше 0,3% шведських користувачів інтернету.