Бразилія – латиноамериканська країна з населенням 207 мільйонів людей. За розміром економіки вона є найбільшою на континенті. ВВП на душу населення тут становить $15 337, що робить контекстну рекламу в Бразилії дуже перспективною інвестицією.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Налаштування контекстної реклами в Бразилії
Під час налаштування контекстної реклами в Бразилії важливо враховувати, що поділ у доходах громадян дуже великий і основні доходи зосереджені у жителів східної частини країни на узбережжі океану. Також беріть до уваги інші особливості місцевої культури та економічної активності.
Маятникова міграція
Внаслідок того, що в країні досить велике населення, у Бразилії розташовано цілих 17 міст-мільйонників. Крім столиці Бразилії, до цього списку входять Сан-Паулу, Ріо-де-Жанейро, Сальвадор, Форталєза, Белу-Орізонті, Манаус, Курітіба, Ресіфі, Гоянія, Белу-Орізонті, Кампінас, Сан-Луїс, Сан-Гонсалу, Масейо.
У результаті при налаштуванні рекламних кампаній Google для місцевого бізнесу в таких містах необхідно враховувати маятникову міграцію мешканців між районами міста та між передмістям та центром протягом дня. Ще одна особливість полягає в тому, що серед заможних громадян Бразилії дуже популярні вертолітні таксі, які часто скорочують час у дорозі між великими містами. Тому маятникова міграція заможних людей протягом дня і тижня з метою бізнесу може охоплювати набагато більші території, ніж, наприклад, у Європі.
Враховуйте це при налаштуванні географічного націлення в контекстній рекламі. Адже платоспроможна цільова аудиторія може шукати товар чи послугу в іншому місті протягом дня, і вже за кілька годин прилетіти до цього міста для її отримання.
Цільова аудиторія
Далеко не всі жителі Бразилії є нашою цільовою аудиторією під час налаштування Google Ads. Річ у тому, що в країні існує сильний поділ за рівнем доходів і яскраво виражена соціальна нерівність.
Це актуально не лише у порівнянні між сходом та заходом країни, а й усередині різних районів одного міста. Є яскраво виражені бідні райони («фавели»), де далеко не завжди працюють закони країни. Поряд із ними існують райони, де живуть лише заможні громадяни.
Особливо варто виділити величезну кількість хмарочосів у ділових районах великих міст із вертолітними майданчиками на даху. При аналізі поведінки нашої цільової аудиторії перед запуском проєкту та визначення воронки продажів нам необхідно враховувати це в налаштуваннях націлення на географію, вік і рівень доходу.
Рекламні інструменти
Google AdWords пропонує рекламодавцю багато різних маркетингових інструментів. Їх вибір залежить від ваших цілей при налаштуванні рекламної кампанії, а також від специфіки вашого бізнесу:
- Для будь-якої ніші. Важливо відзначити, що клік реклами в Бразилії обходиться дуже недешево. Тому рекомендуємо на першому етапі налаштовувати пошукову рекламу за “гарячими” запитами. Користувачі, які їх використовують, вже визначилися з вибором товару чи послуги та шукають, де можна їх замовити. До таких запитів належать комерційні (містять “купити”, “замовити”, “ціна”), брендово-модельні, ключові фрази з геоприв’язкою.
- Інтернет-магазини. Найдешевше джерело трафіку для онлайн-магазину – це торгові кампанії Google Shopping, розумні кампанії Smart Shopping, а також новий інструмент PerformanceMax. Частка конверсій в e-commerce проєктах із Бразилії, отриманих за допомогою цих інструментів, зазвичай становить до 40%.
- Локальний бізнес. Для нього важливо зареєструвати обліковий запис у сервісі Google My Business. Стимулюйте ваших клієнтів писати відгуки. Буде чудово, якщо вони будуть не тільки португальською (місцева мова), а й англійською, а також іспанською. Попри те, що Google автоматично перекладає текст відгуків на мову, вибраний у браузері користувача, такий переклад не буде ідеальним і не передасть усіх культурних та мовних особливостей. Зверніть також увагу на те, що за допомогою Google Ads Ви можете показувати рекламу користувачам прямо в картах Google. Для локального бізнесу це є особливо ефективним інструментом.
Вартість контекстної реклами Google Ads у Бразилії
Ціна контекстної реклами в Бразилії складається з двох складових – це вартість налаштування рекламної кампанії та бюджету на кліки в Google AdWords. Вартість налаштування кампанії залежить від того, скільки категорій товарів чи послуг ми підключаємо до реклами, скільки інструментів Google Ads буде налаштовано, а також від кількості мов, на яких створюватимуться оголошення та збиратимуться семантичне ядро.
Ціна трафіку з Google Ads для Бразилії насамперед залежить від купівельної спроможності та ВВП на душу населення у цій країні та кількості конкурентів у тематиці. Нижче наведено приклади вартості за клік за популярними запитами у різних сферах бізнесу, які взяті з планувальника ключових слів Google:
- ремонт пральних машин – $2,32;
- чистка вентиляції – $2,75;
- послуги сантехніка – $1,14;
- салони краси (манікюр) – $0,85;
- хімчистка килимів – $2,87;
- перманентний макіяж – $1,20;
- стоматолог – $1,23;
- холодильники – $0,82;
- корейська косметика – $0,91;
- полиці для котів – $0,88;
- корм для собак – $1,13;
- добрива для квітів – $1,34.
Увага! Підсумкова ціна кліка у Вашому обліковому записі може відрізнятися від заявленої, як у більшу, так і меншу сторону, приблизно на 40%. Це може залежати від багатьох факторів, включаючи якість налаштування та вік рекламного облікового запису, релевантність оголошень тощо.
Особливості ринку онлайн-реклами в Бразилії
Бразилія має найбільший та найрозвиненіший ринок електронної комерції в Латинській Америці та займає 15-те місце у світі з продажу в Інтернеті. Це робить країну дуже привабливою для запуску проєктів у сфері інтернет-маркетингу. Освоюючи ринок онлайн-комерції в Бразилії, важливо локалізувати сайт і перевести всі рекламні кампанії на “бразильську версію” португальської мови, оскільки він має суттєві відмінності від класичної португальської.
Абсолютним монополістом серед пошукових систем у Бразилії є Google. На його частку припадає 97,18% всього пошукового трафіку в країні. Його найближчі конкуренти, Bing та Yahoo!, сильно відстають – їхня частка ринку складає всього 1,85% і 0,73%, відповідно. Тому найперспективнішим майданчиком для запуску онлайн-реклами в Бразилії є Google Ads.