Тепер ми переходимо до етапу саме створення рекламних кампаній Перформанс макс-ів в вашому кабінеті Google Ads для платформи OpenCart. Нагадую, що для того, щоб ваш Performance Max працював, вам потрібен робочий Мерчант центр, налаштовані конверсії, це обов’язково. Є окремі відео, як це налаштовувати, якщо ви дивитеся це якимись порціями, окремими відео. Там є повне відео, де це можна переглянути.
В якому форматі створювати Performance Max?
Що ми робимо? Рекомендую створювати ваші Перформанс макси в форматі Feed Only. Вони дуже легко, буквально менше хвилини у вас займе, створити саме через Merchant Center Next цей типаж кампанії, який називається Feed Only. Не шопінг чи щось типу Смарт шопіг, а саме він називається Feed Only. Чому саме такий формат рекламних кампаній? Пояснюю. Тому що цей Feed Only буде брати інформацію для таргетування саме з вашого фіда. Дуже рідко зустрічала ситуації, коли назви товарів чи опис товарів, чи ще щось типу такого були оформлені дуже погано, що Google би не зрозумів про що ваш товар. Оптимізацію фіда ніхто не відміняв, нею варто займатися безпосередньо. Тому, коли ми будемо створювати саме таким чином ваші рекламні кампанії, це займе у вас мінімальну кількість часу і ефективність таких кампаній буде досить висока, тому що вона не буде розпорошувати ваші гроші на щось зовсім ліве.
Важливо, ми зараз пройдемося поетапно, що треба зробити, щоб створити. Це дуже легко. І обов’язково приділимо час налаштуванням саме Performance Max.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Створення нової рекламної кампанії Performance Max
Як створити рекламні кампанії? Заходимо в наш Merchant Center Next. Зліва панелька є «Навігація». В ній ми знаходимо рекламні кампанії.
Візуально нічим не відрізняється від того, що у вас є. У вас є так само. Ми вже тут створювали одну рекламну кампанію. Можна її, звичайно, редагувати, але я вам покажу, як створити нову кампанію.
Нажимаємо «Нова кампанія». Після цього нам пропонує, що ми запустимо всі товари. Виставляємо бюджет. Я вам поки що пропоную 1 грн поставити. І давайте ми назвемо цю кампанію «Pmax_Video_OPENCART» «Створити кампанію» – все, кампанія створена.
Після цього ми заходимо в наш рекламний кабінет, переходимо в розділ «Кампанії», перезавантажуємо нашу сторіночку. Після цього заходимо в розділ «Кампанії» і вуаля, ми бачимо цю кампанію дуже швидко. Після цього я пропоную вам поставити її на паузу і підредагувати налаштування. Тобто, таким чином створення кампанії буквально раз і все, і готово. Кампанія готова до запуску.
Налаштування кампанії
Наступне, що нам потрібно зробити, пройтися по базовим налаштуванням. Поясню, чого якісь налаштування треба так чи інакше задавати, щоб ви просто розуміли логіку для себе і це не був якийсь там чорний ящик, незрозумілий для вас.
Отже, починаємо з цілей. Зазвичай всі кампанії, які створюються з Merchant Center Next, запускаються на цілі sales, тобто продажі. Це ідеальний варіант, якщо ви інтернет-магазин з ціллю фіксації покупок. Обираємо ціль, обов’язково, purchase, для даної рекламної кампанії, щоб вони знали, що їй потрібно досягати покупок. Покупки ми налаштували на попередньому етапі.
Наступне, що ми робимо обов’язково, це спускаємося до гео – локації, де нам треба показуватись і обираєте свою локацію для показів. Чому важливо обирати свою локацію для показів? Тому що з Merchant Center Next-у рекламна кампанія буде створюватися автоматично на всі країни. Ви ж не хочете на всі країни рекламуватися, правильно? Тому важливо обирати ту країну, на яку ви будете стартувати.
В мене зараз пише, що акаунт немає для цих локацій продуктів, тому перевіряйте, які країни у вас вказані в налаштуваннях фіда. В мене тут Ukraine, мова російська була вказана, бо в мене фід був російськомовний, але не знаю, чому він свариться. Треба буде окремо дивитися.
Наступне, обираємо ось оце налаштування. Нас цікавлять, щоб він таргетувався лише по людям, які знаходяться в даній локації, щоб не інше було. Чому? Тому що, зазвичай, якщо, наприклад, ми обираємо Київ – ми виберемо як метод таргетування, правильно? Ось ми обираємо Київ. То якщо ми не виберемо ось оце налаштування, то вона може включати гео покази і за межами цього Києва.
А що ж в мене тут пише? The selected Merchant Center account has no products for these locations. Так, я тут перевіряю, чому в мене система пише, що в мене товарів немає, хоча вони в Мерчанті давно одобрені. Мерчанти всі сходяться, все окей. По Україні в мене все окей. Скоріше все це через те, що ми щойно створили рекламний кабінет і він поки що не бачить товарів. Тому що коли я заходжу на рівень «Всі кампанії» в «Продукти», тут поки що нічого немає. Тому скоріше всього ця помилка повинна пропасти. Якщо раптом у вас помилка ця не пропадає, раптом у вас що стається, пишіть мені. Ми розглянемо цей момент, тому що я хочу все-таки покращувати якість контенту, який роблю. Тому ідемо поки що по налаштуванням. Так, тут закінчили. Я вам пояснила, чому так, а не інакше.
Наступне. Мови. Які мови задавати? Мови, зазвичай, потрібно задавати ті, якими спілкуються ваші клієнти. В Україні, в принципі, не буде помилкою, навіть якщо ви залишите всі мови. Чому? Тому що так склалися в нас обставини, що є дуже великий шматок людей, який просто вже приїжджаючи до нас з інших країн говорить і гуглить видачу вже іншими мовами. На жаль… Тому це помилкою не буде. Ви їх впіймаєте в таргетуванні.
Як система розуміє, якою мовою показувати людям контент, рекламу та інше? На базі мови, якою гуглять люди. Не буде критично. Якщо ж це інша країна або ви хочете більш перевірені варіанти, можете залишити три мови. Це англійська, російська і українська. Помилкою це точно не буде. Я залишаю так.
Наступне. Оскільки ми хочемо створити рекламну кампанію Feed only, щоб вона використовувала інформацію для таргетування і формат рекламних оголошень, це товарні оголошення. Тому я вам рекомендую ці всі галочки повиключати.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Поріжуть вони вам охопленя? Ні. Зроблять вони супер гірше? Ні. Що оці налаштування значать? Наприклад, відео говорить про те, що вона може автоматично, на базі ваших креативів, а ми їх тут надобавляли, створити відеоролик. Насправді він дуже примітивний. Це примітивний монтаж, коли тасуються картинки вашого товару. Не бачу в ньому користі взагалі. Текстові, це значить, що вона або створить автоматичні якісь текстові оголошення. Будете ви переживати, чи вона коректно їх витягнула з сайту, чи некоректно, це таке питання. І друге, вона може використовувати функціонал динамічних пошукових оголошень. Поки що рано про це думати. Робимо перевірений формат рекламних кампаній.
Ще одне налаштування, яке я хочу вам відмітити, яке, можливо, вам пригодиться, а може й ні, це – виключення брендів. Чи потрібна вона вам, чи ні? На старті я, зазвичай, не рекомендую виключати ваші брендові запити. Тобто, наприклад, у вас є SEO якесь, у вас є ваші брендові запити, і ви не хочете, щоб по ним ви показувались. Пам’ятайте, що якщо у вас немає конкурентів, які по вашому брендовому запиту підтягуються, тоді це гарний варіант. Але якщо, наприклад, Pmax-и конкурентів залітають по вашій органічній видачі, то якби під питанням, чи варто їх виключати. Я вам показую, де це, а чи включати, чи не включати, ви вибираєте. Звичайно, це стосується брендів органічних, які гуглять безпосередньо.
Призначення стратегії ставок
І тепер ми переходимо до найважливіших налаштувань, які можуть бути в Performance Max-і. Це розмір бюджету і стратегії ставок. Для того, щоб не розтягувати це відео на дуже довгий проміжок часу, я зроблю дуже коротко огляд. Performance Max-и працюють лише з двома стратегіями: або на конверсії, або на максимальна цінність з обмеженням по рентабельності чи без неї.
Який варіант стратегії вам обрати? Для того, щоб обрати варіант стратегії потрібно розуміти ваші бюджетні можливості. Да, чим більші ваші бюджети, тим скоріше всього можна йти в більш інтелектуальні варіанти стратегування і таргетування, це як рентабельності. Чим менші ваші бюджети, тим, скоріше всього, вам підходить більше конверсій.
Ще одним таким нюансом, що вам можна вибрати стратегію конверсії – це якщо середній чек товарів, який ви будете запускати, десь приблизно максимум до 12-15$. Інколи 20$. Давайте так, я ж знімаю відео в середньому для лікарні на базі цих всіх кейсів, які в мене були. Скоріше всього в цих варіантах запрацює. В кого ви не питали максимум конверсій працює чи не працює, якщо ви спитаєте про середній чек, зазвичай там конвертиться саме цей чек. Тому, якщо у вас цей чек сидить, можете запускатися на цій стратегії. Якщо ж у вас більш дорогий чек, він іде там 80, 90, 100 чи більше доларів, скоріше всього, ваші варіанти стратегії будуть – рентабельність. Навіть на бюджетних чеках також можна вибирати варіант рентабельності.
Як задавати рентабельність?
Як задавати цю рентабельність і чому її задавати? Тому що можна запускатись без обмеження. Тому що на конверсіях ми запускаємося з вами без обмеження. Чому треба задавати обмеженням обов’язково? Тому що, по-перше, це мій улюблений варіант стратегії. Я його обожнюю. Він шикарний. Він дуже гнучкий, ідеальний для того, щоб масштабувати, доводити себе до сотні продажів на день, якби це не звучало. По-друге, ви повинні зрозуміти, що AI-шка, вона дуже розумна, вона дуже крута, але вона ж не знає, які ваші показники мержинальності. Вона не розуміє, коли ви окупаєтесь, коли ні. Вона навіть поняттям доходу не оперує. Там показник доходу буде називатися «цінність конверсії». Щоб ви розуміли, навіть на поняттях цих вона вже це трішки і викривляє. Тому для того, щоб давати системі орієнтир, що ви хочете від неї, яку окупність ви хочете, варто її задавати.
Єдиний тільки критерій такий, який я можу вам порекомендувати, в ідеалі вам треба розрахувати точку беззбитковості. Я десь залишу тут посилання на своє старе відео, як розраховувати цю точку беззбитковості. Нескладно, ви з цим справитеся. Це не дуже якась там велика математика, дуже проста формула. Ви по ній просто розраховуєте. Єдине, що я можу порекомендувати, зазвичай варто, якщо ваша точка беззбитковості вище 800, 900, 1000%, задавати її таким чином, щоб вона хоча була би там на 200%, на 300% вниз від цієї точки беззбитковості. Якщо ваша точка беззбитковості, наприклад, 1200-1500%, то можете брати 200-300 в мінус і пробувати задавати. Якщо ж ваша точка беззбитковості, наприклад, 800, 900 або 1000, можете стартувати десь 750-800. Дивіться, це впирається у ваш товар і ціну за клік. Якщо ваша ціна за клік буде менше 3 грн, то, звичайно, там можна гратися вищими ставками, наприклад, рентабельності. Якщо ваша ціна за клік вище 5 грн, скоріше всього, вам потрібно буде задавати трішки в сторону середніх значень рентабельності для України.
Для України середнє значення стартової рентабельності – це від 500 до 700%. Раніше вони були значно вищі. Можна було з 2000 і 3000 стартувати і рекламні кампанії дуже гарно працювали. Але подвижники оцих безобмежувальних варіантів назначення стратегій призвели до того, що Google спускає цю рентабельність, налаштування базово вниз. Це такі ось базові рекомендації. Ще раз кажу, все індивідуально.
Можливо, варто просто пояснювати, як розраховувати рентабельності на ваших проектах. Мені буде цікаво це зробити. Давайте зробимо якусь серію ітерації розрахунків. Пишіть в коментарях для яких цінових діапазонів чи для яких продуктів у вас є складності з розрахунком цієї рентабельності. Тому, зазвичай, ця стратегія для більшості магазинів складна, тому що важко її пощупати, як правильно розрахувати. Якщо задасте дуже високу рентабельність, наче пережмете трафік, не доотримаєте конверсії. Якщо там не дожмете, то буде зливати гроші. Такі ось нюанси. Я вас зорієнтувала. Навіть якщо ви будете стартувати з середнього по ринку, це 500-750%, можна 600% задати, ніколи не прогадаєте. Для України це середнє значення. Можна потім підняти чи спустити в залежності від вашої ситуації. Тобто ми зрозуміли, ми задали з вами налаштування рентабельності.
Як визначити розмір бюджету?
Що далі треба робити? Задати розмір бюджету. Наскільки великий чи маленький задавати стартовий бюджет? Дивіться, немає формули розрахунку оптимального бюджету. Нема, не існує їх взагалі. Нуль. Як зрозуміти, який розмір бюджету задавати? Дивіться, все впирається в ваш показник, якого ви ще не знаєте, ви його не бачите. Цей показник називається середня ціна за клік. Ви її поки що не бачите. Ви спочатку почнете з маленьких бюджетів, подивитесь на вашу ціну за клік і потім, якщо що, переведетесь на більш високі бюджети. Середній стартовий бюджет практично всіх магазинів, зазвичай, складає десь від 8, максимум до 12$. Це ось такий десь еквівалент. Якщо ваша фактична ціна за клік буде менше 2-3 гривень, є сенс зменшити цей бюджет там до навіть від 4-5 навіть доларів, в залежності від об’єму трафіка, наскільки він активно буде отримуватись цією AI-шкою. Чим дорожча ваша ціна за клік, тим вище ваш бюджет повинен бути. В середньому від 8 до 12. Чим більше грошей ви задаєте на початку, тим, в принципі, одночасно і краще. Але якщо у вас немає фінансових таких можливостей, краще задайте поменшу суму.
Як потім зрозуміти, чи гарний бюджет ви задали, чи поганий бюджет ви задали загалом? До речі, один із важливих нюансів. Чим вищу рентабельність ви будете задавати, наприклад, від 600, 700, 800%, тим, скоріше всього, ваш бюджет повинен прагнути до вищих цих цифр від 10$, 10- 15$ буде він. Чому? Тому що, щоб дати системі орієнтир, що у вас є гроші, фінанси для того, щоб витрачати.
Що контролювати після запуску рекламної кампанії?
Це ми пробіглися по налаштуванням. Після цього ви можете офіційно взяти і включити вашу рекламну кампанію. Все. Що далі треба робити після того, як ви включили рекламну кампанію? Вам потрібно переглядати, дивитись, орієнтуватися на декілька показників. Перший – це наскільки активно Google почне витрачати гроші. Що я під цим розумію? Це на скільки він може перевитрачати ваші рекламні бюджети. Пам’ятайте, Google собі дозволив вдвічі перевищувати ваш бюджет.
Якщо ви бачите, що ваш старт досить плавний, перші 3-4 дні найважливіших. Якщо старт дуже плавний, повільненький, все супер, значить іде все планомірно, плавно, нема ніяких супер різких A/B-тестів, бюджету дійсно мало і він буде прям прицільно пробувати підшукувати ту аудиторію, яка потрібна. В принципі, 7-10 днів вам вистачить для збору аналітики по конверсіям. Цього буде достатньо для того, щоб потім збільшувати бюджети в різну сторону. Коротше, не принципово.
Наступне. Якщо ви бачите, що є дуже різкі простріли, дуже купа трафіку, дуже перевитрати грошей ідуть, або через ціну за клік, або просто кліків багато, зменшуєте бюджет мінімум в половину. Дивіться, краще він нехай буде на маленьких бюджетах, довше ви його потягнете, але він буде досить економно витрачати бюджет. До речі, один із лайфхаків, який вам, можливо, не пояснюють хлопці на Ютубі, чому, наприклад, вони говорять про стратегію конверсій запуску, і гуглери говорять, що стартуйте спочатку зі стратегії конверсій.
Це і для Лідгену, і для цих. Чому? Оця стратегія дуже любить правильні пропорції співвідношення бюджету. Якщо ми почитаємо мануали Гугла, а я маю надію, коли ви хочете користуватися дуже серйозною історією AI-шки, ви хоча би трішки читали, як вона працює. Можете не читати, це ваше побажання. Вона говорить, що для максимуму конверсій потрібне співвідношення бюджету 10 помножене на вашу ціну за конверсію або 15 помножене на ціну за конверсію. Якщо ціну за конверсію ніхто вам, ну, якби не курує, ви самі її задаєте, правильно?
Тобто, чим менший бюджет ви задаєте, тобто по цій пропорції вона буде цілитися в максимально дешеву ціну за конверсію. Тому коли ви задаєте бюджет десь 300-400 грн, це еквівалент майже 10 доларів, да, 400 грн, дивлячись по якому курсу. Виходить так, що вона старається, цілиться в 10 разів менше. Звичайно, не вийде в неї це зробити, тому що ми не працюємо з вами в вакуумі, в якомусь симуляторі. Це живий ринок з реальними користувачами, клієнтами, конкурентами. Пам’ятайте, що в Україні пропозиція все-таки перевищує цей попит. Ну, на жаль, я маю надію, що це скоро поправиться, в нас все наладиться. Тому враховуйте це. Зазвичай при таких ось співвідношеннях ця кампанія дозволяє вам отримувати ціну за конверсію до там 50-60 гривень. Супер, клас, чудово, все ідеально. Пам’ятайте просто про цю пропорцію. Я не кажу вам треба задавати 3000 чи 4000 гривень. Я кажу, що чим менше бюджет, тим краще ця пропорція дотримується і тим дешевша ціна за конверсію буде.
Але якщо при таких налаштуваннях у вас немає цього чеку до 15$ або у вас не виходить отримувати ці конверсії, на жаль, ваш єдиний варіант стратегії – це цільова рентабельність. І супер прекрасна вона рентабельність. 90% з нею ринку працюють. Особливо крупних рітейлерів з нею працюють, вона шикарна, ідеальна. Навчиться розраховувати вашу точку беззбитковості. Тому, звичайно, чим різношерстий ваш товарний асортимент по ціні, тим, скоріше всього потрібно більш деталізовано її розраховувати.
Тут нема нічого суперсекретного в алгоритмах роботи цієї рентабельності, але вона вимагає певних якихось обдуманих дій по її призначенню. Тому комусь вона може не подобатись, комусь вона подобається. Шикарна стратегія. Треба правильно просто назначити цю рентабельність. Немає ідеального значення. Я вам казала середнє для старту. Ви можете його задати і вже далі притиратися, підвищувати його, бо вам потрібно більше чи знижувати. Зазвичай від того значення, яке ви задали, система фактично буде пробувати цілитися мінімум в x2. Тобто, якщо вона буде при вашим значенням віддавати точно x2, це в рентабельність. Боже, що я кажу, в 200% більше. Це буде правильно сказано. Значить, скоріше всього, супер, чудово, пробуйте масштабуватись за рахунок бюджету. Ну, якщо ж ви побачите, що вона дає менше цієї рентабельності, то немає сенсу працювати на такій низькій рентабельності. Треба піднімати цю рентабельність або обрізати бюджет ваш.
Висновки
Щоб не розтягувати це відео на довше, все. Ми пройшлись по всім важливим етапам запуску Performance Max-ів на OpenCart-і. Це не супер складно. Ви з цим можете вільно справитися. Дуже класний інструмент. Рекомендую модуль.
Єдині ситуації, в кого можуть виникати проблеми з цим модулем, пишіть мені, наприклад. Може, ми з вами розберемося з цим всім. Коли ваші шаблони дещо видозмінені, але від цього ніхто не застрахований. Більшість з вас копіює ці сайти, десь переносить, ще щось. Це нормально. Тому і існує ця платформа OpenCart. Вона дозволяє бути гнучкою, на відміну від цих Шопіфаїв та інших якихось платформ. В цьому є її перевага. Все можна поправити. Мені цей модуль дуже подобається, дуже легко, все в одному місці. Якби ще хто запилив такий гарний модуль для WooCommerce, взагалі б ціни не було. Це в мене поки що все.