Контекстна реклама Google в ОАЕ

Налаштування контекстної реклами в Арабських Еміратах

Об’єднані Арабські Емірати – держава на аравійському півострові вздовж південного узбережжя перської затоки. Це країна, в якій крім піску, моря та великих покладів нафти є ще більша концентрація платоспроможних людей. Населення країни складає 10.2 млн осіб, а ВВП на душу населення – $63 590, що є дуже високим показником.

Високий рівень доходу, націленість місцевої влади на технологічні інновації та високий рівень володіння англійською мовою у тутешнього населення робить ОАЕ цікавим ринком для запуску e-commerce проєктів. Також інструментом швидкої та доброї окупності є контекстна реклама в ОАЕ.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в ОАЕ

Перед тим, як розпочати налаштування рекламної кампанії Google Ads для Арабських еміратів, слід брати до уваги особливості місцевої культури, визначитися з цільовою аудиторією тощо. Ці фактори впливають на маркетингову стратегію та вибір рекламних інструментів.

Мовний таргетинг

Попри те, що ОАЕ – арабська держава, тут дуже великий відсоток володіння англійською мовою серед місцевого населення та численних приїжджих. Також, внаслідок великої кількості іммігрантів з бідніших країн (Пакистан, Індія, Філіппін тощо) поширені хінді, малаялам, пушту, урду, тагальська та перська.

Отже, арабська мова може бути використана як місцевим платоспроможним населенням, так і іммігрантами з меншим достатком. Англійська у більшості випадків використовують місцеві або приїжджі з високим достатком.

Всі інші мови, швидше за все, будуть використані людьми з низькими доходами. Але в будь-якій гіпотезі є виняток, наприклад, у справах бізнесів в ОАЕ може приїхати один із топменеджерів фармацевтичної компанії з Індії.

Тому, налаштовуючи рекламу Google Ads в ОАЕ, Вам потрібно створювати як мінімум 2 різні кампанії – одну для англійської мови, а іншу для арабської, це дозволить охопити практично всю платоспроможну цільову аудиторію.

Аудиторний таргетинг

Високий дохід на душу населення серед місцевих жителів дозволяє ним користуватися послугами обслуговуючого персоналу з країн з нижчими статками. Під час налаштування аудиторних таргетингів у Google AdWords цю аудиторію потрібно розносити по різних групах, адже їм будуть цікаві різні товари та послуги в абсолютно різних цінових категоріях.

Міжнародні аеропорти

В Об’єднаних Арабських Еміратах ці логістичні об’єкти є особливо важливими, оскільки через них щорічно проходять мільйони платоспроможних пасажирів. Так, лише через один Аеропорт Дубай за 2015 рік пройшли приблизно 78 мільйонів людей із низки Європейських, Азійських, Африканських країн, Канади та США.

Таргетуйте показ оголошень на цю аудиторію, якщо Ваш бізнес пов’язаний з орендою авто, таксі, готелями або туризмом. І навпаки, виключіть аеропорт із цільових локацій, залишивши лише списки ремаркетингу, якщо туристи – не Ваша цільова аудиторія.

Скільки коштує контекстна реклама Google Ads в Арабських еміратах?

Ціна кліка по Google Ads в ОАЕ

Загальна ціна контекстної реклами в ОАЕ складається з двох основних факторів – це вартість робіт маркетингового агентства, штатного спеціаліста або фрілансера, а також бюджету на трафік з Google AdWords.

Ціна кліку в Google Ads дозволяє опосередковано зрозуміти наскільки висока конкуренція в тематиці, яка конверсія сайту та маржинальність необхідна, щоб отримувати прибуток. Далі ми наводимо ставки за клік в Об’єднаних Арабських Еміратах у популярних нішах B2C на червень 2022:

  • ремонт пральних машин – $2,91;
  • чистка вентиляції – $0,14;
  • послуги сантехніка – $2,25;
  • салони краси (манікюр) – $1,12;
  • хімчистка килимів – $3,07;
  • перманентний макіяж – $2,29;
  • стоматолог – $2,21;
  • холодильники – $0,55;
  • корейська косметика – $0,99;
  • полиці для котів – $1,21;
  • корм для собак – $0,58;
  • добрива для квітів – $0,62.
Примітка. У Вашому рекламному обліковому записі Ви можете побачити інші цифри, підсумкова вартість може відрізнятись від прогнозної як у більшу, так і меншу сторону на 50%. Цей фактор залежить від безлічі супутніх параметрів (якість оголошень, вік облікового запису, параметри посадкової сторінки, CTR тощо).

Також фахівці з нашої компанії можуть надати Вам послуги з консультації Вашого співробітника, який займається інтернет-маркетингом. Для того, щоб замовити консультацію, заповніть форму на сайті – менеджер передзвонить Вам, озвучить вартість та погодить дату відео дзвінка.

Доля Google у загальному пошуковому трафіку з Об’єднаних Арабських Еміратів

При населенні 10,2 мільйона осіб частка користувачів інтернету в ОАЕ у 2021 році склала 9,84 мільйона. Це дуже високий показник – майже 95% місцевих мешканців активно використовують інтернет.

При цьому серед пошукових систем в Арабських Еміратах абсолютним монополістом є Google – на його частку припадає 96.03% всього пошукового трафіку. Для порівняння – Bing, який займає друге місце, віддають перевагу всього 2,97% місцевих жителів. Інші пошукові системи не збирають і 1% користувачів.

Це робить контекстну рекламу Google Ads в ОАЕ по-справжньому вигідною – використовуючи це джерело трафіку, Ви покриваєте майже 100% всього пошукового попиту в країні.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї