Порівняння платформ: Shopify vs Etsy

Що краще Shopify чи Etsy? CMS
 

Shopify та Etsy — дві найпопулярніші платформи для створення інтернет-магазину. Кожна з них має свої особливості та переваги. У цій статті розглянемо основні переваги та недоліки цих двох гігантів світу електронної комерції та допоможемо Вам визначитися яка платформа краща, Shopify або Etsy.

Порівняння Shopify та Etsy

Що краще для інтернет-магазину: Shopify vs Etsy

Вибір відповідної платформи для онлайн-торгівлі в сучасному рітейлі є критично важливим фактором успіху Вашого бізнесу. Нижче розглянемо ціни на використання, особливості та вбудовані функції, а також розберемося, що краще для eCommerce, Etsy або Shopify.

Зручність використання та дизайн

Shopify люблять за його простий та інтуїтивний інтерфейс. У CMS вбудовано безліч готових шаблонів для налаштування зовнішнього вигляду магазину, завдяки чому можна створити унікальний і професійний дизайн без необхідності знання HTML і CSS.

Процес реєстрації та налаштування дуже простий, тому продавці можуть швидко додати товари та отримувати перші замовлення. Також доступна інтеграція зі сторонніми програмами, які полегшують управління ресурсом та автоматизують багато процесів.

Для Etsy реєстрація облікового запису та завантаження перших товарних позицій не займуть багато часу. Однак тут не вдасться створити кастомізований дизайн, а доведеться задовольнятися стандартним оформленням, що дещо обмежує можливості для продавця.

При цьому платформа чудово підходить для представників малого бізнесу та незалежних продавців, які займаються рукоділлям та іншими видами творчості.

Функції eCommerce

Etsy фокусується на просуванні товарів ручної роботи та вінтажних речей. Тут опрацьовано базові функції eCommerce, що дають необхідний мінімум для торгівлі в інтернеті:

  • Простий процес додавання товарів;
  • Мобільний додаток для управління замовленнями та спілкування з покупцями;
  • Інтеграція з платіжними сервісами та службами доставки;
  • Відгуки та рейтинги для підвищення довіри до компанії.

При цьому можливості інтеграції зі сторонніми сервісами дуже обмежені. Також є певні обмеження щодо товарних категорій, які можна додавати на сайт.

А ось Shopify – повноцінна CMS для електронної комерції, яка надає всі необхідні інструменти для роботи онлайн-магазину у будь-якій тематиці. Тут можна знайти:

  • Широкий вибір шаблонів дизайну та тем оформлення;
  • Мобільний додаток для керування роботою магазину;
  • Своя система онлайн-оплати, а також широкі можливості щодо кастомізації умов доставки;
  • Вбудовані маркетингові інструменти;
  • Аналітика та звітність для відстеження замовлень і поведінки відвідувачів;
  • Великий вибір сторонніх програм для розширення функціонала;
  • Можливість створення необмеженої кількості товарів та їх варіацій (колір, розміри тощо).

Платіжні шлюзи

Вбудована платіжна система Shopify Payments вже інтегрована з онлайн-магазином. За її допомогою можна приймати платежі з мінімальними комісіями.

Окрім цього, можна використовувати більш як 100 платіжних шлюзів, серед яких PayPal, Stripe, Amazon Pay, Apple Pay та багато інших. Таким чином, клієнти можуть заплатити будь-яким зручним для них способом.

Etsy Payments також дає можливість приймати платежі від покупців із підтримкою величезної кількості валют. Сплатити можна за допомогою кредитної картки, PayPal, Apple або Google Pay. При цьому інтеграція сторонніх платіжних шлюзів неможлива.

Дропшипінг

За такої бізнес-моделі продавцю не потрібно зберігати товари на складі та відправляти їх самостійно. Цю функцію перебирає постачальник. У Шопіфай є безліч розширень, що дозволяють під’єднати дропшипінг. Серед них Oberlo, Printful, Spocket та багато інших.

Підключаємо дропшипінг на Шопіфай

На Етсі також можна працювати за схемою дропшипінгу, але продавець зобов’язаний надати адміністрації платформи всю інформацію про своїх постачальників та партнерів та отримати схвалення від неї на такий варіант співробітництва.

Яка платформа краще для просування, Etsy або Shopify?

Без ефективного маркетингу та залучення відвідувачів, продажів не буде, навіть якщо у Вас найкраща ціна та умови на ринку. Ось чому маркетингові можливості платформи так важливо враховувати при виборі відповідної CMS. Далі розберемося, що краще, Shopify чи Etsy, з погляду просування Вашого інтернет-магазину.

SEO

Пошукова оптимізація безпосередньо впливає на видимість в пошукових системах, кількість відвідувачів та потенційних покупців. Shopify враховує всі вимоги Google та забезпечує відмінний функціонал для внутрішньої оптимізації. Тут є:

  • Вбудовані інструменти для управління метатегами (title та description);
  • Підтримка CNC-URL та правильної структури для кращої індексації;
  • Можливість додавання альтернативного тексту (alt) до фотографій продукції;
  • Інтеграція з Google Analytics та Search Console для аналізу трафіку та керування індексацією;
  • Багато сторонніх розширень для складнішої оптимізації, якщо базового функціонала Вам недостатньо.

Оскільки Etsy – це швидше маркетплейс, ніж самостійна CMS, можливості пошукової оптимізації тут дещо обмежені. Але базові функції все ж таки присутні. Ви зможете:

  • Налаштувати метатеги товарів, що допомагає підвищити їхню видимість у пошукових системах;
  • Автоматично генерувати URL для товарних сторінок на основі їх назви (при цьому відредагувати отриману адресу не вийде);
  • Додавати теги alt для зображень.

А ось структуру сайту налаштувати під свої потреби не вдасться. Також не вийде під’єднати Google Search Console та Analytics.

Контекстна реклама

У Шопіфай вибір інструментів для ведення рекламних кампаній значно ширший — Ви можете використовувати Google Ads та рекламні можливості Bing, а також розширення та плагіни для надсилання статистичних даних із сайту до рекламних та аналітичних систем (Google Analytics та інші).

В Етсі користувачеві буде доступний ще один внутрішній інструмент — Etsy Ads, що дозволяє просувати товари на аудиторію самої платформи. Ви також можете запускати контекстну рекламу в Google або таргет у Facebook, але з аналізом результатів і оптимізацією кампаній можуть виникати труднощі через неможливість повноцінного підключення систем аналітики.

Контент-маркетинг

У плані додавання інформаційних статей про Ваші товари та ведення блогу Шопіфай виграє з великим відривом. Тут передбачено:

  • Вбудований блог, в якому можна публікувати статті та новини;
  • Можливість зв’язати сайт зі сторонніми платформами для email-розсилки (Mailchimp та інші);
  • Створення інформаційних та навігаційних сторінок («Про нас», «Контакти», «FAQ» тощо);
  • Унікалізація шаблону для кожного типу перелічених сторінок, щоб подавати користувачеві контент у максимально привабливому вигляді.

В Etsy можливості для контент-маркетингу сильно урізані. Власне, цей функціонал не передбачено. Платформа дозволяє додати інформацію про магазин та посилання на соціальні мережі, в яких передбачається подальша взаємодія з аудиторією. Вести блог або під’єднати email-розсилку на цьому майданчику неможливо.

Порівняння вартості Etsy та Shopify

Один з основних факторів, які підприємці враховують порівнюючи Shopify та Etsy — це вартість. Адже витрати на підтримку працездатності сайту та комісії можуть суттєво позначитися на прибутках бізнесу.

Тарифи Shopify

Тарифи за використання Шопіфай

Використання CMS платне, але є 14-денна пробна версія. За цей час Ви можете ознайомитись з основними можливостями та вирішити, чи варто переходити на платний тарифний план. Усього їх передбачено три:

  1. Basic ($29/місяць). Підходить для підприємців-початківців та малого бізнесу. Він включає всі основні функції для створення та запуску інтернет-магазину. Ви можете додавати необмежену кількість товарних позицій, отримуєте два облікові записи для співробітників, також в цю суму входить підтримка 24/7, SSL-сертифікат.
  2. Shopify ($105/місяць). Підійде тим, кому потрібний додатковий функціонал. На додаток до можливостей Basic, тут включені професійні звіти, нижча комісія за обробку платежів, підтримка подарункових купонів та гнучке регулювання цін на доставку. Для співробітників можна створити до 5 облікових записів.
  3. Advanced ($399/місяць). Розроблений для великих та швидко зростаючих бізнесів. Тут можна під’єднати окремі облікові записи для 15 менеджерів, розширену аналітику. Комісія за транзакцію тут ще нижча. Також можна настроїти інтеграцію зі службами доставки для розрахунку вартості їхніх послуг у реальному часі.

Плата за використання Etsy

Збори та комісії Etsy

Етсі привабливіший для невеликих бізнесів та приватних осіб, які продають свої хенд-мейд товари завдяки відсутності щомісячної плати за використання. При цьому майданчик стягує збори за розміщення товарних позицій у каталозі та за кожну транзакцію:

  1. Плата за додавання товару. За $0,20 Ви можете додати на майданчик новий товар на 4 місяці або доти, доки він не буде проданий.
  2. Комісія за продаж. Передбачено у розмірі 5% від вартості кожного проданого товару (включаючи вартість доставки та упаковки).
  3. Комісія за транзакцію. При оплаті через Etsy Payments також передбачено комісію. Її розмір залежить від країни, де зареєстровано банківський рахунок. Вона може змінюватись від 3% до 4,4% плюс фіксована сума за кожну транзакцію.

Що вибрати, Shopify або Etsy?

Кожна з систем має свої переваги та недоліки та може бути найкращим вибором у тому чи іншому випадку. Розглянемо особливості кожної платформи, щоб зрозуміти, що вибрати Etsy або Shopify.

Переваги та недоліки Etsy

Етсі цікава насамперед своєю тематичною спільнотою. Якщо людина заходить на цей майданчик, то він переважно шукає товари певного типу, що збільшує конверсію на замовлення для цих категорій. Розглянемо інші переваги цього маркетплейсу:

  1. Цільова аудиторія. Якщо Ваше хобі створювати речі своїми руками, то Ваші здібності можуть бути гідно оцінені аудиторією цього майданчика. І це буде набагато ефективніше, ніж просувати хенд-мейд на загальнотематичних маркетплейсах.
  2. Простота використання. Інтерфейс простий та інтуїтивно зрозумілий, а значить з ним впорається навіть новачок у сфері електронної комерції.
  3. Відсутність абонплати. Сервіс не стягує щомісячну плату за використання, що може бути привабливим для дрібних продавців та тих, хто тільки-но починає свій бізнес.
  4. Активна спільнота. Це дозволяє не тільки продавати товари ручної роботи, а й обмінюватися досвідом із ком’юніті, отримувати поради та підтримку від колег.

Але є цей майданчик і певні незручності:

  • Немає можливостей для кастомізації. Ваш магазин буде схожий на всі інші, тому впровадити повністю унікальну брендову айдентику на сайті не вийде.
  • Комісії. Потрібно платити окремо за розміщення товару, кожне закрите замовлення та додатково за обробку платежів.
  • Конкуренція. Внаслідок великої кількості конкурентів, Ваші товари можуть загубитись у загальній масі та не збирати безкоштовного трафіку. Крім того, обмежено можливості для органічного пошукового просування. Отже, без платної реклами обійтися не вийде.
  • Обмеження за товарними категоріями. На платформі можна продавати лише продукцію певної тематичної спрямованості, а отже, на серйозне розширення асортименту розраховувати не доводиться.

Плюси та мінуси Shopify

Шопіфай — універсальна CMS, яка підходить для відкриття онлайн-магазину в більшості існуючих комерційних ніш. Вона має такі переваги:

  1. Унікалізація. Ви можете розробити свою унікальну тему оформлення або шаблон виведення інформації, який суттєво відрізнятиметься від конкурентів. Виробити та впровадити свій фірмовий стиль тут набагато простіше.
  2. Багато плагінів та розширень. Вони дозволяють зв’язати магазин зі сторонніми службами доставки, маркетинговими інструментами, аналітичними системами, керувати залишками на складі та багато іншого.
  3. Підтримка дропшипінгу. Доступна інтеграція з популярними платформами дропшипінгу, що дозволяє продавцям легко додавати товари та обробляти замовлення без необхідності зберігати товари на власному складі.

При цьому, Shopify не позбавлена й деяких мінусів:

  • Щомісячна абонплата. Тарифи починаються від $39 – для невеликої компанії чи індивідуального підприємця дорого. Крім цього, доведеться платити за кожну транзакцію у системі.
  • Платні програми. Більшість розширень платні (іноді разово, іноді помісячно). Це може суттєво підняти цінник за використання системи.
  • Складність налаштування. Внаслідок великої кількості функцій продавцю-початківцю буде складно розібратися в конфігурації магазину. Однак, в мережі є багато безкоштовних навчальних відео, а також активне ком’юніті, що розвивається.

Чи можна використовувати eCommerce Shopify разом з Etsy?

Використовуючи обидва майданчики одночасно, Ви можете розширити охоплення, суттєво спростити управління магазином, а також продавати ширший асортимент товарних позицій.

Щоб налаштувати інтеграцію, можна скористатися спеціальними програмами, які допомагають синхронізувати дані. Наприклад, встановіть “Etsy Marketplace Integration” або “Connectr for Etsy” у магазині програм Шопіфай. Вони допоможуть синхронізувати замовлення, інформацію про покупців та товари.

Зв'язуємо інтернет-магазин на Shopify з платформою Etsy

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї