- Що краще для інтернет-магазину: Shopify vs Etsy
- Зручність використання та дизайн
- Функції eCommerce
- Розширення та плагіни
- Технічна підтримка
- Які товари можна продавати?
- Можливість прив’язати власний домен
- Платіжні шлюзи
- Дропшиппінг
- Яка платформа краща для просування, Etsy чи Shopify?
- SEO
- Контекстна реклама
- Контент-маркетинг
- E-mail розсилки
- Порівняння вартості Etsy і Shopify
- Тарифи Shopify
- Плата за використання Etsy
- Що обрати, Shopify чи Etsy?
- Переваги та недоліки Etsy
- Плюси і мінуси Shopify
- Чи можна використовувати для eCommerce Shopify разом з Etsy?
Shopify і Etsy – дві найпопулярніші платформи для створення інтернет-магазину. Кожна з них має свої особливості та переваги. У цій статті розглянемо основні переваги та недоліки цих двох гігантів світу електронної комерції та допоможемо Вам визначитися, яка платформа краща, Shopify або Etsy.
Що краще для інтернет-магазину: Shopify vs Etsy
Вибір відповідної платформи для онлайн-торгівлі в сучасному ритейлі є критично важливим фактором успіху Вашого бізнесу. Нижче розглянемо ціни на використання, особливості та вбудовані функції, а також розберемося, що краще для eCommerce, Etsy або Shopify.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Зручність використання та дизайн
Shopify люблять за його простий та інтуїтивний інтерфейс. У CMS вбудовано безліч готових шаблонів для налаштування зовнішнього вигляду магазину, завдяки чому можна створити унікальний і професійний дизайн без необхідності знання HTML і CSS.
Процес реєстрації та налаштування дуже простий, тому продавці можуть швидко додати товари й отримувати перші замовлення. Також доступна інтеграція зі сторонніми додатками, які полегшують управління ресурсом і автоматизують багато процесів.
Для Etsy реєстрація акаунта і завантаження перших товарних позицій не займуть багато часу. Однак, тут не вийде створити кастомізований дизайн, а доведеться задовольнятися стандартним оформленням, що дещо обмежує можливості для продавця.
При цьому платформа чудово підходить для представників малого бізнесу та незалежних продавців, які займаються рукоділлям та іншими видами творчості.
Функції eCommerce
Etsy фокусується на просуванні товарів ручної роботи і вінтажних речей. Тут опрацьовані базові функції eCommerce, що дають необхідний мінімум для торгівлі в інтернеті:
- Простий процес додавання товарів;
- Мобільний додаток для управління замовленнями і спілкування з покупцями;
- Інтеграція з платіжними сервісами та службами доставки;
- Відгуки та рейтинги для підвищення довіри до компанії.
При цьому можливості щодо інтеграції зі сторонніми сервісами досить обмежені. Також є певні обмеження щодо товарних категорій, які можна додавати на сайт.
А ось Shopify – повноцінна CMS для електронної комерції, яка надає всі необхідні інструменти для роботи онлайн-магазину в будь-якій тематиці. Тут можна знайти:
- Широкий вибір шаблонів дизайну і тем оформлення;
- Мобільний додаток для управління роботою магазину;
- Своя система онлайн-оплати, а також широкі можливості щодо кастомізації умов доставки;
- Вбудовані маркетингові інструменти;
- Аналітика та звітність для відстеження замовлень і поведінки відвідувачів;
- Великий вибір сторонніх додатків для розширення функціоналу;
- Можливість створення необмеженої кількості товарів та їхніх варіацій (колір, розміри тощо).
Розширення та плагіни
Тут Shopify має значну перевагу – у магазині плагінів доступно понад 6000 додатків на будь-який смак (як безкоштовних, так і платних). Вони розділені на 12 категорій, що значно спрощує пошук потрібних інструментів.
Асортимент розширень вкрай широкий. Вони допомагають в інтеграції з дропшиппінговими платформами і соцмережами, створенні таймерів зворотного відліку для впровадження акцій і розпродажів, підключенні програм лояльності, управлінні поштовими розсилками та ін.
Фактично, Ви зможете знайти рішення для будь-яких завдань, пов’язаних із функціонуванням інтернет-магазину. Крім того, Ви навіть зможете підключити свій магазин на Etsy до Шопіфай, об’єднавши їх у єдину систему.
Своєю чергою, у Етсі власний магазин додатків не передбачений. Однак, існують сторонні маркетплейси та незалежні розробники, які випускають доповнення для магазинів на Etsy. При цьому, їхній вибір не такий великий, а інтеграції дещо складніші.
Технічна підтримка
Обидві платформи мають велику довідкову документацію, що включає статті, керівництва та інструкції. На сайті Etsy також передбачена докладна база знань для продавця зі зручним пошуком, що охоплює всі аспекти взаємодії з майданчиком.
Однак, поспілкуватися з реальним фахівцем і розповісти про свою проблему, найімовірніше, не вдасться (така опція надається тільки в обмеженій кількості випадків). Здебільшого продавцям доводиться покладатися на довідковий центр, форум спільноти і допомогу інших користувачів.
А ось для продавців на Shopify передбачено безлімітну техпідтримку 24/7 за кількома каналами: онлайн-чатом, електронною поштою та телефоном. Ви можете в будь-який час доби зв’язатися з реальним консультантом і швидко отримати допомогу зі свого питання.
Таким чином, Ви можете не переживати, що в разі будь-яких збоїв або запитань залишитеся самі – технічні фахівці завжди на зв’язку в будь-який час дня та ночі.
Які товари можна продавати?
На Shopify можна продавати будь-які товари, що не порушують законодавство країни, в якій працює онлайн-магазин, і правила самого майданчика. Платформа підійде для торгівлі в будь-якій ніші та будь-якими товарами. Серед найбільш популярних тематик – одяг, електроніка, косметика, їжа.
А ось Etsy – це вузькоспеціалізований маркетплейс, орієнтований на певні категорії товарів. Тут можна продавати тільки:
- Вироби ручної роботи. Це можуть бути прикраси, предмети декору, меблі, посуд, іграшки тощо.
- Вінтажні речі віком від 20 років. При цьому, “спотворити” інформацію про вік навряд чи вийде – за цим уважно стежать адміністратори.
- Товари для рукоділля. Сюди належать матеріали, інструменти та аксесуари – тканини, бісер, фарби, заготовки та інше.
У всіх категоріях присутні свої правила й обмеження. Як приклад, продавці виробів ручної роботи повинні самостійно створювати свої товари, а не перепродавати чужі. Не можна видавати за свою ручну роботу товари, вироблені кимось іншим.
Таким чином, якщо Ви продаєте електроніку, одяг від відомих брендів, або товари для тварин, краще вибрати Шопіфай. А от адміністрація Етсі суворо слідкує за дотриманням тематики при додаванні нового магазину. Зате має більшу лояльну аудиторію у своїй ніші.
Можливість прив’язати власний домен
Доменне ім’я – це адреса ресурсу в інтернеті, яку користувачі вводять у браузері, щоб потрапити в магазин. Наявність власного домену підвищує довіру відвідувачів і дає змогу створити впізнаваний бренд.
До інтернет-магазинів на Shopify можна легко прив’язати своє доменне ім’я. Це робиться прямо в особистому кабінеті платформи і для цього не потрібні особливі технічні знання. Додатково на Шопіфай можна безкоштовно випустити SSL-сертифікат. Це дає змогу створювати захищене з’єднання при заході на сайт, що гарантує безпеку особистих даних відвідувачів.
А ось до Etsy власний домен прив’язати не вийде. Це обумовлено самою специфікою платформи – вона працює як єдиний маркетплейс, на якому розміщуються сторінки безлічі продавців. У магазину на Etsy буде адреса на кшталт www.etsy.com/shop/название-магазина.
Платіжні шлюзи
Вбудована платіжна система Shopify Payments вже інтегрована з онлайн-магазином. За допомогою неї можна приймати платежі з мінімальними комісіями.
Крім цього, можна використовувати понад 100 платіжних шлюзів, серед яких PayPal, Stripe, Amazon Pay, Apple Pay і багато інших. Таким чином, клієнти можуть заплатити будь-яким зручним для них способом.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Etsy Payments також дає можливість приймати платежі від покупців з підтримкою безлічі валют. Оплатити можна за допомогою кредитної картки, PayPal, Apple або Google Pay. При цьому інтеграція сторонніх платіжних шлюзів неможлива.
Дропшиппінг
За такої бізнес-моделі продавцю не потрібно зберігати товари на складі та відправляти їх самостійно. Цю функцію бере на себе постачальник. У Шопіфай доступно безліч розширень, що дають змогу підключити дропшиппінг. Серед них Oberlo, Printful, Spocket і багато інших.
На Етсі також можна працювати за схемою дропшипінгу, але продавець зобов’язаний надати адміністрації платформи всю інформацію про своїх постачальників і партнерів та отримати схвалення від неї на такий варіант співпраці.
Яка платформа краща для просування, Etsy чи Shopify?
Без ефективного маркетингу та залучення відвідувачів, продажів не буде, навіть якщо у Вас найкраща ціна та умови на ринку. Ось чому маркетингові можливості платформи так важливо враховувати при виборі відповідної CMS. Далі розберемося, що краще, Shopify або Etsy, з точки зору просування Вашого інтернет-магазину.
SEO
Пошукова оптимізація безпосередньо впливає на видимість у пошукових системах, кількість відвідувачів і потенційних покупців. Shopify враховує всі вимоги Google і забезпечує відмінний функціонал для внутрішньої оптимізації. Тут є:
- Вбудовані інструменти для управління метатегами (title і description);
- Підтримка ЧПУ-URL і правильної структури для кращої індексації;
- Можливість додавання альтернативного тексту (alt) до фотографій продукції;
- Інтеграція з Google Analytics і Search Console для аналізу трафіку і управління індексацією;
- Безліч сторонніх розширень для складнішої оптимізації, якщо базового функціоналу Вам недостатньо.
Оскільки Etsy – це скоріше маркетплейс, ніж самостійна CMS, можливості пошукової оптимізації тут дещо обмежені. Але базові функції все ж присутні. Ви зможете:
- Налаштувати метатеги товарів, що допомагає підвищити їх видимість у пошукових системах;
- Автоматично генерувати URL для товарних сторінок на основі їхньої назви (при цьому, відредагувати отриману адресу не вийде);
- Додавати теги alt для зображень.
А ось структуру сайту налаштувати під свої потреби не вийде. Також не вийде під’єднати Google Search Console і Analytics.
Контекстна реклама
У Шопіфай вибір інструментів для ведення рекламних кампаній значно ширший – Ви можете використовувати Google Ads і рекламні можливості Bing, а також розширення і плагіни для відправки статистичних даних з сайту в рекламні та аналітичні системи (Google Analytics та інші).
В Етсі користувачеві буде доступний ще один внутрішній інструмент – Etsy Ads, що дозволяє просувати товари на аудиторію самої платформи. Ви так само можете запускати контекстну рекламу в Гугл або таргет у Facebook, але з аналізом результатів і оптимізацією кампаній можуть виникати труднощі через неможливість повноцінного підключення систем аналітики.
Контент-маркетинг
У плані додавання інформаційних статей про Ваші товари і ведення блогу Шопіфай виграє з великим відривом. Тут передбачені:
- Вбудований блог, у якому можна публікувати статті та новини;
- Можливість пов’язати сайт зі сторонніми платформами для email-розсилки (Mailchimp та інші);
- Створення інформаційних і навігаційних сторінок (“Про нас”, “Контакти”, “FAQ” тощо);
- Унікалізація шаблону для кожного типу перерахованих вище сторінок, щоб подавати користувачеві контент у максимально привабливому вигляді.
В Etsy можливості для контент-маркетингу сильно урізані. По суті, цей функціонал не передбачений. Платформа дає змогу додати інформацію про магазин і посилання на соціальні мережі, в яких і передбачається подальша взаємодія з аудиторією. Вести блог або підключити email-розсилку на цьому майданчику неможливо.
E-mail розсилки
На жаль, Etsy не надає жодних інструментів для організації поштових розсилок. Продавці на майданчику змушені використовувати сторонні сервіси і вручну імпортувати базу передплатників, що досить незручно і забирає багато часу.
Shopify, навпаки, вирізняється потужним вбудованим інструментарієм для налаштування email-маркетингу, який доступний прямо з адмін-панелі. Таким чином, Вам не потрібно підключати сторонні сервіси і витрачати час на їхню інтеграцію – все вже готово до використання.
Ба більше, Shopify надає продавцям безліч готових шаблонів для оформлення листів. Вони автоматично підлаштовуються під дизайн магазину, підтягуючи фірмові кольори, логотип і товари. Вам залишається тільки написати текст, додати картинки – і розсилка готова.
На самому базовому тарифі в Шопіфай можна відправити до 2500 безкоштовних листів на місяць. Цього більш ніж достатньо, щоб охопити всю базу підписників без додаткових витрат.
Порівняння вартості Etsy і Shopify
Один з основних факторів, які підприємці враховують під час порівняння Shopify і Etsy – це вартість. Адже витрати на підтримку працездатності сайту і комісії можуть істотно позначитися на прибутку бізнесу.
Тарифи Shopify
Використання CMS платне, але є 14-денна пробна версія. За цей час Ви можете ознайомитися з основними можливостями і вирішити, чи варто переходити на платний тарифний план. Всього їх передбачено три:
- Basic ($29/місяць). Підходить для підприємців-початківців і малого бізнесу. Він включає всі основні функції для створення і запуску інтернет-магазину. Ви можете додавати необмежену кількість товарних позицій, отримуєте два акаунти для співробітників, також у цю суму входить підтримка 24/7, SSL-сертифікат.
- Shopify ($105/місяць). Підійде тим, кому потрібен додатковий функціонал. На додаток до можливостей Basic, тут включені професійні звіти, нижча комісія за обробку платежів, підтримка подарункових купонів і гнучке регулювання розцінок на доставку. Для співробітників можна створити до 5 облікових записів.
- Advanced ($399/місяць). Розроблено для великих і швидко зростаючих бізнесів. Тут можна підключити окремі акаунти для 15 менеджерів, розширену аналітику. Комісія за транзакцію тут ще нижча. Також можна налаштувати інтеграцію зі службами доставки для розрахунку вартості їхніх послуг у реальному часі.
Плата за використання Etsy
Етсі більш привабливий для невеликих бізнесів і приватних осіб, які продають свої хенд-мейд товари за рахунок відсутності щомісячної плати за використання. При цьому майданчик стягує збори за розміщення товарних позицій у каталозі та за кожну транзакцію:
- Плата за додавання товару. За $0,20 Ви можете додати на майданчик новий товар на 4 місяці або доти, доки він не буде проданий.
- Комісія за продаж. Передбачена в розмірі 5% від вартості кожного проданого товару (включно з вартістю доставки та пакування).
- Комісія за транзакцію. При оплаті через Etsy Payments також передбачена комісія. Її розмір залежить від країни, де зареєстрований банківський рахунок. Вона може варіюватися від 3% до 4,4% плюс фіксована сума за кожну транзакцію.
Що обрати, Shopify чи Etsy?
Кожна з систем має свої переваги та недоліки і може бути найкращим вибором у тому чи іншому випадку. Розглянемо особливості кожної платформи, щоб зрозуміти, що обрати, Etsy чи Shopify.
Переваги та недоліки Etsy
Етсі цікава насамперед своєю тематичною спільнотою. Якщо людина заходить на цей майданчик, то вона здебільшого шукає товари певного типу, що збільшує конверсію в замовлення для цих категорій. Розглянемо інші переваги цього маркетплейса:
- Цільова аудиторія. Якщо Ваше хобі – створювати речі своїми руками, то Ваші здібності можуть бути гідно оцінені аудиторією цього майданчика. І це буде набагато ефективніше, ніж просувати хенд-мейд на загальнотематичних маркетплейсах.
- Простота у використанні. Інтерфейс простий та інтуїтивно зрозумілий, а отже з ним впорається навіть новачок у сфері електронної комерції.
- Відсутність абонплати. Сервіс не стягує щомісячну плату за використання, що може бути привабливим для дрібних продавців і тих, хто тільки починає свій бізнес.
- Активна спільнота. Це дає змогу не тільки продавати товари ручної роботи, а й обмінюватися досвідом із ком’юніті, отримувати поради та підтримку від колег.
Але є в цього майданчика і певні незручності:
- Немає можливостей для кастомізації. Ваш магазин буде схожий на всі інші, тож впровадити повністю унікальну брендову айдентику на сайті не вийде.
- Комісії. Потрібно платити окремо за розміщення товару, кожне закрите замовлення і додатково за обробку платежів.
- Конкуренція. Завдяки великій кількості конкурентів, Ваші товари можуть загубитися в загальній масі і не збирати безкоштовного трафіку. Крім того, обмежені можливості для органічного пошукового просування. А отже, без платної реклами обійтися не вийде.
- Обмеження за окремими товарними категоріями. На платформі можна продавати тільки продукцію певної тематичної спрямованості, а значить на серйозне розширення асортименту розраховувати не доводиться.
Плюси і мінуси Shopify
Шопіфай – більш універсальна CMS, яка підходить для відкриття онлайн-магазину в більшості наявних комерційних ніш. Вона має такі переваги:
- Унікалізація. Ви можете розробити свою унікальну тему оформлення або шаблон виведення інформації, який істотно відрізнятиметься від конкурентів. Виробити і впровадити свій фірмовий стиль тут набагато простіше.
- Безліч плагінів і розширень. Вони дають змогу пов’язати магазин зі сторонніми службами доставки, маркетинговими інструментами, аналітичними системами, керувати залишками на складі та багато іншого.
- Підтримка дропшиппінгу. Доступна інтеграція з популярними платформами дропшиппінгу, що дає змогу продавцям легко додавати товари й обробляти замовлення без необхідності зберігати товари на власному складі.
- Повний контроль над магазином. Ви самі вирішуєте, що саме продаватимете, налаштовуєте дизайн сайту, підключаєте відповідні способи оплати і служби доставки. А ось з Etsy доведеться підлаштовуватися під обмеження платформи.
При цьому Shopify не позбавлена і деяких мінусів:
- Щомісячна абонплата. Тарифи починаються від $39 – для невеликої компанії або індивідуального підприємця дорогувато. Крім цього, доведеться платити за кожну транзакцію в системі.
- Платні додатки. Більшість розширень платні (іноді разово, іноді – помісячно). Це може істотно підняти цінник за використання системи.
- Складність налаштування. За рахунок великої кількості функцій продавцю-початківцю буде складно розібратися в конфігурації магазину. Однак у мережі є багато безкоштовних навчальних відео, а також ком’юніті, що активно розвивається.
Чи можна використовувати для eCommerce Shopify разом з Etsy?
Використовуючи обидва майданчики одночасно, Ви можете розширити охоплення, істотно спростити управління магазином, а також продавати ширший асортимент товарних позицій.
Щоб налаштувати інтеграцію, можна скористатися спеціальними додатками, що допомагають синхронізувати дані. Наприклад, встановіть “Etsy Marketplace Integration” або “Connectr for Etsy” у магазині застосунків Шопіфай. Вони допоможуть синхронізувати замовлення, інформацію про покупців і товари.