Контекстна реклама Google у В’єтнамі

Контекстна реклама у В'єтнамі

Населення В’єтнаму становить майже 100 млн осіб зі скромним показником ВВП на душу населення $10 538 (відповідає 111-му місцю у світі). Країна зі змішаною економікою, промисловість, що розвивається, і великим аграрним сектором.

Відкриття бізнесу в цій країні буде цікавим внаслідок великого внутрішнього ринку та доступу до високошвидкісного інтернету завдяки відносно рівномірному покриттю 4G-мережами. Це робить контекстну рекламу у В’єтнамі перспективним та прибутковим вкладенням.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що враховувати при налаштуванні контекстної реклами у В’єтнамі?

Налаштовуючи контекстну рекламу у В’єтнамі важливо враховувати ключові особливості цього ринку – вони дозволять нам зробити кампанію більш ефективною та краще зрозуміти свою цільову аудиторію.

Мовний таргетинг

У В’єтнамі проживає безліч національних меншин, які говорять загалом більш ніж на 100 мовах. Плюс країну щорічно відвідують мільйони туристів, які говорять китайською, англійською, російською і т.д. Чи для всіх з них нам потрібно налаштовувати окрему рекламну кампанію їхньою звичною мовою? Давайте розбиратися.

Численні національні меншини, які проживають у В’єтнамі здебільшого нечисленні (у масштабах цієї країни). Чисельність більшості їх не перевищує 100 тисяч жителів. Крім того, більшість із них проживають у сільській чи гірській місцевості та зайняті у сільському господарстві. Тобто їхня платоспроможність дуже низька і налаштування Google Ads на цю цільову аудиторію буде малоефективним.

Наприклад, найбільша етнічна меншість у В’єтнамі становить 1,7 млн осіб, проживає неподалік кордону з Китаєм і займається в основному фермерством і ремісництвом. Їхньою рідною мовою є тай, вона відноситься до тайської мовної сім’ї, але грамотність рідною мовою серед них становить не більше 5%.

Все ж 80% населення країни розмовляє в’єтнамською мовою, саме вона є державною. Ця мова належить до 20 найпоширеніших мов у світі, нею говорять приблизно 80 мільйонів людей. Крім В’єтнаму він поширений у Китаї, Камбоджі, Лаосі. Саме в’єтнамською мовою нам потрібно налаштовувати свою рекламну кампанію насамперед.

А як бути з англійською мовою? Історично у В’єтнамі був сильний вплив Франції. У середовищі освічених в’єтнамців багато хто володіє на хорошому рівні саме французькою мовою як другий. Хоча останніми роками посилився вплив англійської. В окремих туристичних районах в’єтнамці на початковому рівні знаю російську, але в масштабах країни вона поширена слабо.

Таким чином, налаштовуючи мовний таргетинг в контекстній рекламі для В’єтнаму, в якості другої мови вибирайте ту, якою говорить Ваша цільова аудиторія. Якщо Ваш бізнес націлений на туристів – Ви можете створити рекламну кампанію китайською, російською чи англійською мовами, якщо серед цих людей є Ваші потенційні клієнти.

Важливо! Налаштування проекту двома і більше мовами одночасно для контекстолога рівносильне веденню кількох окремих рекламних кампаній за обсягом робіт. Тому багатомовна рекламна кампанія коштуватиме дорожче.

Таргетинг за місцем розташування

Важливо розуміти, що 100 мільйонне населення В’єтнаму рівномірно розподілене по різних регіонах країни. Так, наприклад, міст із населенням понад 100 тисяч осіб у країні понад тридцять.

Чотири міста у В’єтнамі є мільйонниками – Хошимін (столиця з населенням 7 млн осіб), Ханой, Хайфон, Кантхо. У цих містах яскраво виражена маятникова міграція з передмістя до центру як у робочі дні, і у вихідні. Це потрібно враховувати у графіку показів рекламних кампаній.

У країні суттєва частка населення, особливо у сільській місцевості, працює в аграрному секторі та має низький рівень доходів, що не дозволяє замовляти товари та послуги в інтернеті.

Тому при налаштуванні геотаргетингу для показу оголошень обов’язково аналізуйте портрети своєї цільової аудиторії та те, на який рівень доходу, стать, вік, інтереси розрахована Ваша реклама.

Локальні рекламні кампанії

Цей інструмент буде особливо ефективним у туристичних регіонах країни. Він може принести багато цільових лідів, оскільки більшість туристів перед тим як вибрати готель для розміщення або ресторан вивчають відгуки на картах Google.

Найбільш ефективні відгуки рідною для користувача мовою. Попри те, що Google перекладає відгуки на мову, встановлену в браузері, найкраще працюють відгуки саме від схожих по культурі та ментальності людей.

Створіть обліковий запис у Google My Business, якщо ще не зробили цього, попросіть Ваших клієнтів залишити відгук або коментар. Можна запропонувати знижку або невеликий подарунок.

При регулярному додаванні відгуків від ваших клієнтів у GMB Ви частіше показуватиметеся на картах Google у безкоштовній видачі, а платна локальна реклама обходитиметься дешевше.

Вартість контекстної реклами у В’єтнамі

На ціну кліку з контекстної реклами у В’єтнамі, як і для будь-якої іншої країни, впливають рівень доходу населення, рівень конкуренції в ніші, рівень маржинальності на товар, якість налаштування та ведення рекламного облікового запису Google Ads.

Найчастіше при розрахунку медіаплану та прогнозі бюджету на трафік за проєктом беруть ціну кліка в пошукових рекламних кампаніях для запитів з виявленою потребою, брендово-модельних запитів, ключових слів із зазначенням геолокацій.

Нижче представлені ціни кліка на пошуку для популярних сфер бізнесу у В’єтнамі, прогнозна вартість взята з планувальника Google AdWords:

  • ремонт телевізорів – $0,18;
  • чистка вентиляції – $0,08;
  • послуги сантехніка – $0,51;
  • салони краси (манікюр) – $0,47;
  • хімчистка стільців – $0,34;
  • перманентний макіяж – $0,43;
  • стоматолог – $0,45;
  • холодильники – $0,27;
  • корейська косметика – $0,28;
  • полиці для котів – $0,34;
  • корм для тварин – $0,37;
  • добрива для рослин – $0,51.

Вартість налаштування контекстної реклами для В’єтнаму залежить від Ваших завдань та бюджету на просування. Існують різні пакети послуг, які включають різні інструменти Google Ads (пошукова реклама, банерна реклама в КМС, ремаркетинг, відеореклама в Ютубі, формати Google Shopping та Performance Max).

Залишіть заявку на сайті, ми зв’яжемося з Вами та підберемо оптимальний пакет під конкретний бюджет та маркетингові завдання.

Особливості ринку онлайн-реклами у В’єтнамі

Зі загального населення В’єтнаму, 68,72% є активними інтернет-користувачами, що відповідає 70,3% всього населення країни:

Відсоток користувачів інтернету серед жителів В'єтнаму

Більшість в’єтнамських користувачів заходить до Інтернету за допомогою мобільного телефону. Це з тим, що у більшості регіонів країни дуже висока швидкість 4G-мереж. Середня швидкість підключення до мобільного інтернету у В’єтнамі становить приблизно 35,14 Мбіт/с.

Скільки користувачів виходять в інтернет зі смартфона у В'єтнамі? width=

Найпопулярнішою пошуковою системою у В’єтнамі є Google. Ним користується 95,03% місцевих жителів. Цікаво, що з 2013 року у В’єтнамі було створено місцеву пошукову систему – CocCoc.com. Його розробниками були емігранти з Росії, які раніше мали проєкт nigma.ru.

CocCoc займає за популярністю друге місце серед в’єтнамських пошукових систем та отримує 3,24% пошукового трафіку. На третьому місці за популярністю знаходиться Yahoo! з його часткою 0,91% користувачів:

Доля Google на ринку пошукових систем В'єтнаму

Приблизно 62,50 мільйонів в’єтнамців використовують відеохостинг YouTube практично щодня для перегляду відео. Це освічена та платоспроможна, а головне численна аудиторія, на яку можна орієнтуватися при показі оголошень на цьому сайті за допомогою Google Ads.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї