Контекстна реклама Google у Німеччині

Налаштування Google Ads у Німеччині

При виході міжнародних компаній на ринок Європи Німеччина є однією з найцікавіших країн за співвідношенням розміру економіки та чисельності населення (83,01 млн осіб). ВВП на душу населення тут становить $56 226.

Таким чином, витрати на контекстну рекламу в Німеччині та локалізацію проєкту для виходу на ринок будуть зіставні з іншими країнами, а от отримані результати в плані прибутку в Німеччині будуть одними з найвищих.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості контекстної реклами Google Ads у Німеччині

Особливості контекстної реклами в Німеччині

При налаштуванні контекстної реклами Google для Німеччини, як і для будь-якої країни, важливо враховувати особливості поведінки цільової аудиторії. Беріть до уваги їх механіку прийняття рішення про купівлю та проходження всіх етапів вирви продажів, від початку формування потреби до повторних покупок та рекомендації своїм знайомим.

Створюючи кампанію в Google Ads для Німеччини Ви можете зіткнутися з наступними особливостями:

Географічний таргетинг

Налаштовуючи таргетинг за місцем перебування цільової аудиторії для Німеччини, враховуйте, що крім стандартної для європейських країн маятникової міграції з передмість у великі міста по сусідству протягом дня, варто звернути увагу ще й на наявність розвиненої транспортної інфраструктури між німецькими містами.

Внаслідок розвиненої мережі автобанів у країні радіус охоплення аудиторії варто збільшувати зі звичайних 40-50 кілометрів навколо великого міста до 70-100 кілометрів. При цьому важливо заміряти результати та поведінкові фактори за допомогою аналітичних систем – адже у кожному конкретному випадку таке таргетування може працювати по-різному.

Великий туристичний потік

Щорічно Німеччину відвідують мільйони туристів з інших країн. Крім Берліна, туристів з інших країн приваблюють також Гамбург, Мюнхен, Кельн, Франкфурт-на-Майні, Штутгарт, Дюссельдорф та інші міста. Щороку в них проходять сотні глобальних заходів із різних сфер бізнесу, розваг, культури, науки, політики, промисловості тощо

Зважайте на це, якщо Ваша діяльність перетинається з цією цільовою аудиторією. Орієнтуючись на них, Вам потрібно налаштовувати рекламну кампанію кількома мовами (крім німецької, використовуйте англійську, можливо, інші).

Висока вартість кліка в Google Ads

Важливо зазначити, що ціна кліку та бюджети на контекстну рекламу в Німеччині набагато вища, ніж в Україні та інших країнах східної Європи. Це змушує нас особливо ретельно стежити за налаштуваннями кампанії, не допускати нецільових показів та використовувати найефективніші інструменти Google AdWords:

  1. Товарні оголошення Google Shopping. Чудово працюють для інтернет-магазинів. Забезпечують найнижчу вартість конверсії серед інших рекламних інструментів Google. Дозволяють максимізувати прибуток за мінімальних маркетингових витрат.
  2. Пошукова реклама. Просте налаштування показу оголошень з широкої семантики для Німеччини буде недостатньо через велику конкуренцію та захмарні ціни за перехід на сайт. Щоб отримати цільову дію за прийнятною для себе ціною, Вам потрібно показувати оголошення за запитами, що продають (утримують приставки “купити”, “ціна”, “замовити” і т.д.). Виділіть в окрему групу брендові запити, запити із зазначенням геолокації, запити щодо брендів конкурентів. Проведіть тестування – які з них дають конверсію за найкращою ціною та відключіть групи, рекламуватись за якими невигідно.
  3. ДПО. Динамічні пошукові оголошення дозволяють отримати покази за низькочастотними товарними запитами, за якими невелика конкуренція, а рекламний аукціон не перегрітий. Крім того, такі запити зазвичай можуть складатися з 4 і більше слів і максимально деталізують пошуковий інтент користувача. А значить імовірніше отримати замовлення після переходу на такий запит.
  4. Google Performance Max. Це новітній тип кампаній, який застосовує штучний інтелект для оптимізації оголошень одразу на кількох платформах Гугл – у самій пошуковій видачі, на відеохостингу YouTube, у Gmail і в контекстно-медійній мережі. Performance Max автоматично генерує оголошення, обирає аудиторії та призначає ставки – все з метою досягти заданої мети кампанії. За правильного налаштування цей інструмент дає змогу інтернет-магазинам отримати максимальну віддачу від вкладеного в рекламу бюджету та охопити максимальну цільову аудиторію, що особливо актуально в умовах високої конкуренції серед рекламодавців за увагу німецьких користувачів.

Вартість налаштування контекстної реклами для Німеччини

Ціна контекстної реклами в Німеччині складається з двох параметрів – вартість робіт маркетингового агентства або фахівця, з яким Ви співпрацюєте і бюджет на кліки в Google AdWords.

На ціну кліка для конкретної країни впливають:

  • ВВП на душу населення та рівень достатку людей;
  • кількість конкурентів у конкретній ніші;
  • маржинальність вашого товару чи послуги:
  • вибраний регіон реклами.

Також впливає якість посадкової сторінки в оголошенні, якість оголошення, очікуваний CTR і т.д. Нижче наведено приклади вартості кліку за оголошеннями Google Ads у Німеччині для популярних тематик:

  • ремонт пральних машин – $1,35
  • чистка вентиляції – $1,77
  • послуги сантехніка – $1,40
  • салони краси (манікюр) – $1,15
  • хімчистка килимів – $1,33
  • перманентний макіяж – $1,26
  • стоматолог – $1,43
  • холодильники – $1,49
  • корейська косметика – $1,39
  • полиці для котів – $1,17
  • корм для собак – $1,28
  • добрива для квітів – $1,09.
Важливо! Вказана вартість може бути більшою або меншою на 40% у Вашому обліковому записі, оскільки на неї впливає безліч факторів, які неможливо врахувати при складанні медіаплану.

Цікаві факти про ринок інтернет-реклами в Німеччині

При населенні майже 84 млн осіб, 94% населення Німеччини (78,81 млн місцевих жителів) є активними користувачами інтернету:

Активні користувачі інтернету серед німецьких громадян

Більшість німецьких користувачів інтернету можна віднести до дорослої та платоспроможної аудиторії. Середній вік користувача з Німеччини – 45,8 років:

Аналіз німецької інтернет-аудиторії

Ринок онлайн-реклами в Німеччині щороку зростає та розвивається. Так, на 2018 рік на цифрову рекламу припадало 32% усіх рекламних витрат у країні.

При цьому у Німеччині дуже висока частка пошукової контекстної реклами. У 2020 році маркетологи витратили у 2,5 рази більше на активність у пошукових системах, ніж на рекламу в соціальних мережах, яка посіла друге місце.

Німеччина є п’ятим за величиною ринком електронної комерції у світі. Загальний прибуток інтернет-магазинів з Німеччини за 2019 рік склав 108,2 мільярда доларів.

За даними Similarweb, Google сьогодні є найбільш відвідуваним вебсайтом у Німеччині. Він є лідером серед пошукових систем, які використовують німці – його частка у загальному пошуковому трафіку становить 90.78%. Друге місце у перевагах жителів Німеччини посідає Bing (5,41%), а третє – Ecosia (1.01%). Інші пошукові системи не збирають і 1% німецького трафіку.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї