Італія – третій за величиною ринок Європейського Союзу з населенням 59,2 млн осіб. Крім того, у країні досить високий розмір ВВП на душу населення, цей показник становить $40 066.
Все це робить відкриття бізнесу в цій країні перспективним рішенням, а контекстну рекламу в Італії – вигідною інвестицією, яка має швидко окупитися за правильного підходу.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості налаштування контекстної реклами в Італії
Перш ніж здійснювати налаштування контекстної реклами в Італії, як і з будь-якою іншою країною, важливо розуміти специфіку цієї країни, її культурні та демографічні особливості. Ці знання допоможуть нам правильно визначити націлення та збільшити ефективність рекламної кампанії.
Специфіка ринку eCommerce в Італії
Однією з важливих особливостей італійського ринку електронної комерції є висока частка повернення товарів на етапі після покупки, яка може досягати до 15% розміщених замовлень.
У результаті на кожній контрольній точці за кожною категорією товарів потрібно контролювати частку повернення і враховувати це при розподілі бюджетів на рекламну кампанію. В іншому випадку ми ризикуємо субсидувати збитки інших категорій користуючись з прибутку окремих товарних груп.
Для інтернет-магазинів важливо вибудовувати структуру рекламного облікового запису таким чином, щоб рознести по різних групах дорогі та дешеві товари. До дешевих товарів тут відносяться товари імпульсивної купівлі вартістю до 30 євро.
Саме за ними прогнозується більшість повернень. Порахуйте свою маржу з таких товарів і визначтеся, чи варто на них акцентувати увагу в рекламі, чи краще зосередитися на більш дорогих продуктах.
Географічний таргетинг
Усередині території Італії знаходяться дві держави-анклави, Сан-Марино та Ватикан. Їх варто включити в геотаргетинг при налаштуванні Google Ads для Італії, оскільки рекламна кампанія в цих країнах мало чим відрізнятиметься від маркетингової активності в Італії.
Цільова аудиторія
У 2017 році кількість туристів до Італії перевищила 100 млн осіб. Це дозволяє цілим напрямкам бізнесу в цій країні орієнтуватися виключно на туристів з інших країн (кафе та ресторани, готелі та готелі, таксі, прокат авто, яхт тощо).
Здебільшого за рахунок туристів в Італії працює локальний бізнес. Для нього дуже важливо наявність відгуків у Google My Business різними мовами, частота їх додавання. Рейтинг організації на картах має бути вищим за 4,5 зірки. Налаштовуючи кампанію в Google Ads, встановіть зв’язок між рекламним обліковим записом та Google My Business – так Ви зможете під’єднати локальну кампанію, а також рекламу в картах Google.
Як і в будь-якій іншій європейській країні, де багато туристів та експатів, для настроювання реклами Google для нас дуже важливі мовні налаштування в браузерах таких користувачів. Орієнтуючись на ці показники, ми можемо відсіяти нашу нецільову аудиторію з низькими доходами. І навпаки, сфокусувати увагу та створити окремі рекламні кампанії спеціально для користувачів із країн з високими доходами.
Рекламні інструменти
Щоб отримувати стабільний прибуток від інтернет-реклами в Італії, потрібно використовувати цілий комплекс інструментів, адже це країна з досить високими цінами за клік і конкуренцією за клієнта, особливо в популярних нішах. Найкраще тут себе показують:
- Пошукові кампанії. Щоб отримувати хорошу віддачу від пошукових кампаній, потрібно ретельно продумувати їхню структуру. Розділіть запити за інтентом користувача (комерційні, інформаційні тощо), типом (брендові, локальні) і складайте на їхній основі деталізоване семантичне ядро. Важливо також враховувати регіональні особливості Італії – діалекти, сленг, локальні назви товарів і послуг. Для цього краще залучити носія мови, щоб уникнути прорахунків під час підбору семантики.
- Динамічні пошукові оголошення. Цей інструмент допоможе охопити величезний пласт низькочастотних ключових слів, які складно передбачити при складанні ядра запитів вручну. Динамічні оголошення особливо ефективні для магазинів з великим асортиментом товарів. Для підвищення віддачі від такої реклами приділіть особливу увагу оптимізації посадкових сторінок – стежте за релевантністю заголовків і описів товарів, працюйте над підвищенням релевантності контенту.
- Google Shopping. За даними досліджень, в Італії стрімко зростає кількість людей, які регулярно роблять покупки в інтернеті, особливо у сфері моди та електроніки. Тому використання товарних кампаній обов’язкове для інтернет-магазинів, що працюють у цій країні. Така реклама приваблює найбільш “гарячу” аудиторію, яка одразу готова купувати. Щоб товарні оголошення приносили максимум віддачі, стежте за оптимізацією товарного фіду (вставляйте релевантні ключові слова в заголовки, максимально детально заповнюйте описи, зробіть якісні фото). Також важливо стежити за актуальністю цін і даних про наявність товарів на складі.
- Ремаркетинг. Згідно зі статистикою, середньостатистичному італійському користувачеві потрібно набагато більше часу на прийняття рішення про покупку, ніж жителю України. У цих умовах особливо важливо вибудовувати довгострокові комунікації з аудиторією. І тут на допомогу приходить ремаркетинг. Він дає змогу повертати користувачів, які вже взаємодіяли з Вашим сайтом і конвертувати їх у клієнтів.
- Performance Max. Такі кампанії повністю автоматизовані та працюють практично без участі рекламодавця. Система самостійно генерує оголошення на основі наданих об’єктів (тексти, зображення), тестує їхні комбінації та просуває найефективніші варіанти. Для наших клієнтів по Італії, Performance Max, сьогодні, показує найвищі результати. Порівняно з іншими кампаніями, він дає змогу істотно підвищити охоплення, трафік і конверсії за того ж самого бюджету.
Вартість контекстної реклами Google Ads в Італії
На ціну контекстної реклами в Італії впливають кілька факторів. Основними серед них є вартість робіт маркетингового агентства або PPC-фахівця і ціна кліку для конкретної країни.
Вартість налаштування рекламної кампанії залежить від обраного пакета послуг (скільки інструментів він включає), кількості залучених портретів цільової аудиторії, кількості категорій товарів чи послуг, за якими налаштовується реклама, регіону просування та кількості мов у проєкті.
Ціна трафіку з Google Ads визначається на підставі аукціону серед конкурентів у Вашій ніші (прямих та непрямих), які борються за увагу певної цільової аудиторії. Також вартість переходу на сайт залежить від статку цільової аудиторії. Виходячи з того, що Італія – досить не бідна країна, то й ціна кліку тут буде досить високою.
Нижче наведено ціни за клік Google Ads в Італії з ”Планувальника ключових слів” для популярних напрямків бізнесу. Використовуючи вартість кліку та наш онлайн-калькулятор контекстної реклами, Ви можете скласти зразковий медіаплан окупності Вашого проєкту для Італії:
- ремонт пральних машин – $0.96;
- чистка вентиляції – $0,90;
- послуги сантехніка – $1,01;
- салони краси (манікюр) – $0,91;
- хімчистка килимів – $1,05;
- перманентний макіяж – $0,99;
- стоматолог – $1,24;
- холодильники – $0,91;
- корейська косметика – $1,10;
- полиці для котів – $0,94;
- корм для собак – $1,17;
- добрива для квітів – $0,88.
Важливо! Реальна вартість кліка для ключових слів з прикладу вище може бути як нижчою, так і вищою на 40-50%. Це залежить від багатьох факторів, у тому числі від віку рекламного облікового запису, якості цільової сторінки та релевантності тексту оголошень.
Якщо Ви хочете налаштувати рекламу самостійно або вже маєте PPC-спеціаліста в штаті, Ви можете безкоштовно вивчити наш відеоблог на YouTube каналі та статті з блогу на нашому сайті.
Якщо Вам потрібна платна відео консультація онлайн з аналізом точок зростання Вашого облікового запису в Google Ads та відповідями на запитання, а також рекомендаціями щодо збільшення продажів, Ви можете залишити заявку на нашому сайті. Спеціаліст зв’яжеться з Вами та проконсультує за вартістю та можливим часом проведення консультації.
Доля Google у загальному пошуковому трафіку з Італії
Пошукова система Google є практично абсолютним монополістом на ринку Італії. Вона обслуговує 94,50% пошукових запитів із цієї країни. Найближчий конкурент Google, Bing, обирають лише 3,30% італійців. Третє місце у цьому списку займає Yahoo! з часткою пошукового трафіку 1,70%. Інші пошукові системи використовують менш як 1% місцевих жителів.
Це робить рекламу Google AdWords дуже вигідним вкладенням коштів, оскільки, використовуючи її, ми можемо охопити дуже велику цільову аудиторію користувачів, які зацікавлені в нашому товарі або послузі.