Контекстна реклама в картах Google

Google Maps

Сьогодні переходи з мобільних пристроїв в третині випадків є навігаційними. І постійно відзначається тенденція до зростання їх кількості. Щоб просунути бізнес з фізичною адресою потрібно зареєструвати фірму в системі «Google Мій бізнес» і приділити увагу оформленню персональної сторінки компанії в цій системі.

Туди можна додати контактні дані: фізичну адресу, номер телефону, назву компанії. Прев’ю-зображення на Google Maps безпосередньо впливає на показник CTR. Крім того, на рейтинг впливає і наявність позитивних відгуків про компанії та коментарів. Правильне налаштування профілю компанії в картах може зайняти багато часу, але воно дійсно важливо для залучення клієнтів.

В разі, якщо профіль Вашої організації показується на картах не досить високо, можна налаштувати рекламу в Google картах.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Як виглядає контекстна реклама в Google Maps?

Контекстна реклама в Goolge картах

В Гугл картах можна не тільки потрапляти в місцевий пошук, але і використовувати місцеві оголошення для своєї компанії. Їх можна побачити в перших рядах видачі, і відзначаються такі оголошення позначкою реклама. У налаштуванні контекстної реклами в Google картах слід тільки вказати інформацію, куди далі перенаправити користувача після виконання кліка.

Які типи кліків бувають по оголошеннях на Гугл Картах?

В місцевих пошукових оголошеннях для контекстної реклами в Google картах застосовується ціна за перехід. Рекламодавець оплачує такі типи кліків:

  • Переходи на посадкову сторінку – списується вартість, якщо користувач, зробивши клік, потрапив на сторінку з товаром;
  • Кліки по інтерактивним номерам – це дія, під час якої клієнт намагається зв’язатися з рекламодавцем за допомогою вказаного номера телефону;
  • Маршрути – за допомогою кліка на «маршрути» людина може ознайомитися, як правильно і зручно дістатися до організації;
  • Відомості про місцезнаходження – клікаючи по рекламному оголошенню, клієнт розгортає його і отримує більш точну інформацію.

В Гугл Едс можна детально подивитися статистику по всіх видах кліків. Це можна зробити наступним чином:

  • Перейти в потрібний розділ під назвою «Кампанії»;
  • Потім натиснути на «Групи оголошень»;
  • Після перейти на «Оголошення та розширення»;
  • Далі потрібно зайти в розділ «Ключові слова».

В останньому розділі необхідно клікнути по значку «Сегмент» і вибрати той тип кліка, який цікавить. Якщо рекламодавець планує залучити за місцем розміщення організації багато клієнтів, то Google Maps це ідеальний варіант для створення оголошення. Креативність проявляти не знадобиться, а сама реклама буде відносно недорогою.

Як активувати показ реклами на карті Google?

Гугл Мій бізнес

Власники сторінок «Мій Бізнес» часто задаються питанням, як створити і налаштувати показ контекстної реклами в Гугл Картах. Цілеспрямовано таку рекламу створити не вийде і гарантувати кількість переглядів теж, однак рекламодавець може підвищити ймовірність появи оголошення на мапі.

Реклама з’являється на Google Maps при таких умовах:

  • У розділі «Мій бізнес» сервісу Гугл у рекламодавця повинен бути аккаунт. На сторінці слід вказати повні дані про рекламовану організацію;
  • У Google Adwords необхідно налаштувати розширення «Адреси». Щоб це зробити слід зв’язати Гугл Евордс і розділ «Мій бізнес». При висвічуванні оголошення буде показана адреса, проте, якщо адрес кілька, то потрібно буде скористатися фільтрами;
  • У кабінеті Google Ads необхідно активувати показ реклами на сайтах-партнерах Гугл;
  • Також необхідно встановити середню позицію за цільовим запитом в ТОП-3.

Якщо виконати перераховані вище рекомендації, то клієнт буде бачити оголошення рекламодавця в той час, коли знаходиться біля організації і він зацікавлений в наданих нею товарах і послугах.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї