Контекстна реклама в картах Google
Сьогодні переходи з мобільних пристроїв в третині випадків є навігаційними. І постійно відзначається тенденція до зростання їх кількості. Щоб просунути бізнес з фізичною адресою потрібно зареєструвати фірму в системі «Google Мій бізнес» і приділити увагу оформленню персональної сторінки компанії в цій системі.
Туди можна додати контактні дані: фізичну адресу, номер телефону, назву компанії. Прев’ю-зображення на Google Maps безпосередньо впливає на показник CTR. Крім того, на рейтинг впливає і наявність позитивних відгуків про компанії та коментарів. Правильне налаштування профілю компанії в картах може зайняти багато часу, але воно дійсно важливо для залучення клієнтів.
В разі, якщо профіль Вашої організації показується на картах не досить високо, можна налаштувати рекламу в Google картах.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Як виглядає контекстна реклама в Google Maps?
В Гугл картах можна не тільки потрапляти в місцевий пошук, але і використовувати місцеві оголошення для своєї компанії. Їх можна побачити в перших рядах видачі, і відзначаються такі оголошення позначкою реклама. У налаштуванні контекстної реклами в Google картах слід тільки вказати інформацію, куди далі перенаправити користувача після виконання кліка.
Які типи кліків бувають по оголошеннях на Гугл Картах?
В місцевих пошукових оголошеннях для контекстної реклами в Google картах застосовується ціна за перехід. Рекламодавець оплачує такі типи кліків:
- Переходи на посадкову сторінку – списується вартість, якщо користувач, зробивши клік, потрапив на сторінку з товаром;
- Кліки по інтерактивним номерам – це дія, під час якої клієнт намагається зв’язатися з рекламодавцем за допомогою вказаного номера телефону;
- Маршрути – за допомогою кліка на «маршрути» людина може ознайомитися, як правильно і зручно дістатися до організації;
- Відомості про місцезнаходження – клікаючи по рекламному оголошенню, клієнт розгортає його і отримує більш точну інформацію.
В Гугл Едс можна детально подивитися статистику по всіх видах кліків. Це можна зробити наступним чином:
- Перейти в потрібний розділ під назвою «Кампанії»;
- Потім натиснути на «Групи оголошень»;
- Після перейти на «Оголошення та розширення»;
- Далі потрібно зайти в розділ «Ключові слова».
В останньому розділі необхідно клікнути по значку «Сегмент» і вибрати той тип кліка, який цікавить. Якщо рекламодавець планує залучити за місцем розміщення організації багато клієнтів, то Google Maps це ідеальний варіант для створення оголошення. Креативність проявляти не знадобиться, а сама реклама буде відносно недорогою.
Як активувати показ реклами на карті Google?
Власники сторінок «Мій Бізнес» часто задаються питанням, як створити і налаштувати показ контекстної реклами в Гугл Картах. Цілеспрямовано таку рекламу створити не вийде і гарантувати кількість переглядів теж, однак рекламодавець може підвищити ймовірність появи оголошення на мапі.
Реклама з’являється на Google Maps при таких умовах:
- У розділі «Мій бізнес» сервісу Гугл у рекламодавця повинен бути аккаунт. На сторінці слід вказати повні дані про рекламовану організацію;
- У Google Adwords необхідно налаштувати розширення «Адреси». Щоб це зробити слід зв’язати Гугл Евордс і розділ «Мій бізнес». При висвічуванні оголошення буде показана адреса, проте, якщо адрес кілька, то потрібно буде скористатися фільтрами;
- У кабінеті Google Ads необхідно активувати показ реклами на сайтах-партнерах Гугл;
- Також необхідно встановити середню позицію за цільовим запитом в ТОП-3.
Якщо виконати перераховані вище рекомендації, то клієнт буде бачити оголошення рекламодавця в той час, коли знаходиться біля організації і він зацікавлений в наданих нею товарах і послугах.