Калькулятор контекстної реклами Гугл

Прорахувати прибуток в контекстної рекламної кампанії Google Ads. Вам потрібно вказати місячний бюджет, рівень конкурентності у вашій сфері, середній чек, маржу, конверсію вашого сайту і вказати інвестиції в маркетинг.

Яку суму Ви готові інвестувати в трафік Google Ads в місяць:
Введіть місячний бюджет на рекламу
грн.
Рівень конкуренції у Вашій сфері:
Чим вища конкуренція, тим дорожче вартість кліка
Лабораторні аналізи, мотоблоки, мінітрактори, ремкомплекти РТІ, бюро перекладів, частина авто товарів, добрива гумати.
Вантажоперевезення Україна, Готелі закарпаття, промислові мембрани зворотного осмосу, промислові установки очищення води, будинки зі зрубу, ремонт мобільних і ремонт ПК, печі, каміни, топки, техніка, доставка квітів та інші, установка кондиціонерів. СТО Київ, Установка ГБО.
Стоматологія, Вантажоперевезення міжнародні, стелажі й складське устаткування, перетяжка меблів, Остеопат, послуги краси і здоров’я, Юр і Бух послуги, продаж корпусних меблів, м’яких меблів.
Кухні за індивідуальним проектом, Дизайн під ключ, Конференц зали Київ, Ремонт квартир, ландшафтний дизайн, контекстна реклама, SEO.
Середній чек:
грн.
Маржа:
%.
Конверсія сайту в продаж (співвідношення замовлень до загального трафіку):
Наприклад, якщо на сайт зайшло 100 осіб, а замовив 1, то конверсія – 1%.
%.
Інвестиції на супровід реклами:
Комісія агентства або робоче місце фахівця (мінімальне значення 1)
грн.
Інші інвестиції:
(колтрекінг, оплата робіт програміста і т.д.)
грн.

Розшифровка значень калькулятора окупності інвестицій в рекламу

ROI (повернення рекламних вкладень). Цей показник відображає прибутковість проекту. У розрахунках враховується маржа з ​​кожної проданої одиниці товару або послуги, а також всі витрати на рекламу. У маркетингу ROI часто називають ROMI, рентабельність рекламних інвестицій або норма прибутковості.

Розраховується ROI за такою формулою:

Формула ROI

ROAS (з англійської Return on Ad Spend) – показує прибутковість кожного інвестованого долара в рекламний трафік. Наприклад, якщо ROAS дорівнює 6,5 до 1 це означає, що на кожен інвестований долар в рекламу ми отримали 6,5 доларів доходу.

Формула розрахунку ROAS:

Формула розрахунку ROAS

Які чинники впливають на зростання проекту в кількості продажів і зниження вартості за один продаж.

  1. Інструменти. Який набір інструментів в контекстній рекламі Google Ads ми використовуємо:
  • Налаштування блоку медійних рекламних кампаній Google Adwords
  • Налаштування персоналізованої РК по паспортам ЦА (аватарам покупців)
  • Багаторівневий ремаркетинг на кожному етапі воронки продажів
  • Управління бюджетами на рівні окремих категорій товарів\послуг
  • Налаштування динамічного ремаркетингу Google Adwords (тільки для інтернет-магазинів);
  • Налаштування Мерчант Центру Google Shopping (Товарні оголошень Google вже в Україні) (тільки для інтернет-магазинів);
  • Більш детально побачити перелік інструментів які ми впроваджуємо можна за посиланням Послуги агентства контекстної реклами AdwService
  1. Стратегії. Також на результат впливає, те яку маркетингову стратегію просування в інтернеті ми прийняли. Як наслідок це буде впливати на формування стратегії просування в контекстній рекламі гугл (перелік інструментів які ми будемо запускати в роботу, їх послідовності запуску, інтенсивності …)

Приклад однієї з впроваджуваних нами стратегій просування в контекстній рекламі “Інтелектуальні стратегій в Google Рекламі” *

Важливо! Що нам потрібно враховувати при запуску вашого проекту в роботу: вартість за продаж в перший місяць після запуску може бути на 20-30% вище ніж прогнозована. Далі, накопичена статистика по дзвінках, заявкам та продажам в перший місяць і наша з Вами звірка результату в аналітиці гугл і фактичного результат відділу продажів дозволяє отримувати вже на 2й-3й місяць бажані показники чистого прибутку.

Як наслідок, при старті проекту:

  1. У вас повинна бути готовність забезпечити в проекті 100% фіксацію всіх звернень (наприклад, налаштувати колтрекінг);
  2. У Вас повинен бути запас терпіння і фінансової міцності мінімум 2-3 місяці.

Я хочу більш детальне формування медіаплану за розрахунком прибутку і повернення інвестицій в контекстній рекламі Google Ads

У мене в проекті вже є контекстна реклама гугл,

  • хочу збільшити кількість продажів в 2,5 рази але не знаю як?!
  • хочу знизити вартість за одну продаж на 30%, але не знаю як?!

Я хочу аудит Google Ads та більш детальну відповідь за рахунок чого ми з Вами будемо збільшувати продажі мого проекту?

Буде корисно для всіх у кого є сайти, що продають і хто витрачає від 500 $/міс в Google Ads.

Від Вас потрібно: 15 хвилин спілкування на початку, доступи Google Ads та Analytics, 30 хвилин на презентацію результату.

Термін підготовки аудиту, медіаплану і стратегії 3 робочих дні.

Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї