Калькулятор контекстної реклами Гугл
Прорахувати прибуток в контекстної рекламної кампанії Google Ads. Вам потрібно вказати місячний бюджет, рівень конкурентності у вашій сфері, середній чек, маржу, конверсію вашого сайту і вказати інвестиції в маркетинг.
Результати
Прогнозоване число відвідувачів при повній витраті бюджету.
Валовий дохід (без урахування вартості реклами)
(без урахування інвестицій в маркетинг)
(без урахування інвестицій в маркетинг)
Ви отримаєте залучених покупців:
Чистий прибуток з урахуванням інвестицій в маркетинг ( грн.):
ROI (ROMI):
ROAS:
Розшифровка значень калькулятора окупності інвестицій в рекламу
ROI (повернення рекламних вкладень). Цей показник відображає прибутковість проекту. У розрахунках враховується маржа з кожної проданої одиниці товару або послуги, а також всі витрати на рекламу. У маркетингу ROI часто називають ROMI, рентабельність рекламних інвестицій або норма прибутковості.
Розраховується ROI за такою формулою:
ROAS (з англійської Return on Ad Spend) – показує прибутковість кожного інвестованого долара в рекламний трафік. Наприклад, якщо ROAS дорівнює 6,5 до 1 це означає, що на кожен інвестований долар в рекламу ми отримали 6,5 доларів доходу.
Формула розрахунку ROAS:
Які чинники впливають на зростання проекту в кількості продажів і зниження вартості за один продаж.
- Інструменти. Який набір інструментів в контекстній рекламі Google Ads ми використовуємо:
- Налаштування блоку медійних рекламних кампаній Google Adwords
- Налаштування персоналізованої РК по паспортам ЦА (аватарам покупців)
- Багаторівневий ремаркетинг на кожному етапі воронки продажів
- Управління бюджетами на рівні окремих категорій товарів\послуг
- Налаштування динамічного ремаркетингу Google Adwords (тільки для інтернет-магазинів);
- Налаштування Мерчант Центру Google Shopping (Товарні оголошень Google вже в Україні) (тільки для інтернет-магазинів);
- Більш детально побачити перелік інструментів які ми впроваджуємо можна за посиланням Послуги агентства контекстної реклами AdwService
- Стратегії. Також на результат впливає, те яку маркетингову стратегію просування в інтернеті ми прийняли. Як наслідок це буде впливати на формування стратегії просування в контекстній рекламі гугл (перелік інструментів які ми будемо запускати в роботу, їх послідовності запуску, інтенсивності …)
Приклад однієї з впроваджуваних нами стратегій просування в контекстній рекламі “Інтелектуальні стратегій в Google Рекламі” *
Важливо! Що нам потрібно враховувати при запуску вашого проекту в роботу: вартість за продаж в перший місяць після запуску може бути на 20-30% вище ніж прогнозована. Далі, накопичена статистика по дзвінках, заявкам та продажам в перший місяць і наша з Вами звірка результату в аналітиці гугл і фактичного результат відділу продажів дозволяє отримувати вже на 2й-3й місяць бажані показники чистого прибутку.
Як наслідок, при старті проекту:
- У вас повинна бути готовність забезпечити в проекті 100% фіксацію всіх звернень (наприклад, налаштувати колтрекінг);
- У Вас повинен бути запас терпіння і фінансової міцності мінімум 2-3 місяці.
Я хочу більш детальне формування медіаплану за розрахунком прибутку і повернення інвестицій в контекстній рекламі Google Ads
У мене в проекті вже є контекстна реклама гугл,
- хочу збільшити кількість продажів в 2,5 рази але не знаю як?!
- хочу знизити вартість за одну продаж на 30%, але не знаю як?!
Я хочу аудит Google Ads та більш детальну відповідь за рахунок чого ми з Вами будемо збільшувати продажі мого проекту?
Буде корисно для всіх у кого є сайти, що продають і хто витрачає від 500 $/міс в Google Ads.
Від Вас потрібно: 15 хвилин спілкування на початку, доступи Google Ads та Analytics, 30 хвилин на презентацію результату.
Термін підготовки аудиту, медіаплану і стратегії 3 робочих дні.