Контекстна реклама Google у Сінгапурі

Контекстна реклама у Сінгапурі

Сінгапур — невелике місто-держава, розташоване у Південно-Східній Азії. Він має порівняно невелике населення, але один із найвищих ВВП на душу населення у світі – 103 181 долар США (3 місце у світі за даними на 2019 рік).

Відсутність корупції, кваліфікована робоча сила, продумана інфраструктура та лояльне законодавство залучили до країни понад 3000 транснаціональних корпорацій, штаб-квартири яких розташовані у Сінгапурі. Завдяки цим факторам, ведення бізнесу та залучення цільової аудиторії за допомогою контекстної реклами в Сінгапурі може дати дуже непогані фінансові результати.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що враховувати при налаштуванні контекстної реклами в Сінгапурі?

Налаштування та ведення контекстної реклами в Сінгапурі має свої особливості, які обумовлені місцевими звичаями, культурними особливостями та нюансами ведення бізнесу в цій країні.

Мовний таргетинг

Офіційними мовами в Сінгапурі є англійська, путунхуа, малайська та тамільська. Оскільки Сінгапур – багатонаціональна країна, у виборі мовних налаштувань для рекламної кампанії орієнтуйтесь на цільову аудиторію. Як загальне правило – рекламний кабінет Google Ads краще налаштовувати як мінімум двома мовами, однією з місцевих мов та англійською. Таким чином Ви зможете отримати найплатоспроможнішу аудиторію – туристів, які приїжджають до країни як для відпочинку, так і з метою бізнесу.

Важливо розуміти, що налаштування та ведення рекламних кампаній різними мовами рівнозначне веденню двох окремих проєктів у кабінеті Google Ads. Це збільшує завантаження маркетингового агентства, а відповідно – і вартість ведення рекламної кампанії для клієнта.

Географічний таргетинг

Щільність населення в Сінгапурі – одна з найвищих у світі, 7810 осіб на квадратний кілометр (2-ге місце у світі). Тому, налаштовуючи таргетинг для рекламної кампанії, орієнтуйтеся більше не так на географічне розташування, але в виділення портрета цільової аудиторії іншими методами: мову, вік, стать, рівень доходу. Так ви зможете більш ефективно розподіляти свій рекламний бюджет.

Висока вартість реклами в Google AdWords

Оскільки рівень життя в Сінгапурі є одним із найвищих у світі, а ведення бізнесу в країні може принести компанії величезний прибуток, конкуренція в рекламному аукціоні Google Ads дуже висока, а вартість кліку в деяких тематиках вимагає від нас посиленої уваги до ведення рекламної кампанії.

Тому важливо концентруватися на рекламних інструментах, які будуть приносити максимальні результати:

  1. Пошукові оголошення. Вони наводять «гарячих» клієнтів, які вже готові зробити замовлення (при правильному налаштуванні). Обов’язково розділіть ключові слова на різні групи. Окремо виділіть запити у виявленій потребі, а також із зазначенням географічної прив’язки – вони залучатимуть найбільшу кількість конверсій. Група запитів щодо конкурентів вимагає особливої уваги – вона допоможе забрати потенційних клієнтів у Ваших конкурентів на нижньому етапі вирви продажів.
  2. Ремаркетинг. Якщо у Вашому бізнесі рішення про купівлю клієнт може приймати протягом тривалого часу – обов’язково налаштовуйте ремаркетингові кампанії. Враховуйте при цьому середній час від першого дотику до укладення угоди, маржинальність товарів або послуг, допустиму ціну за одну конверсію, щоб ухвалити рішення про запуск ремаркетингу Google Ads. Це дозволить нам скласти технічне завдання зі збирання списків різних аудиторій, що приходять на сайт для багаторівневого ремаркетингу, зрозуміти цикл прийняття рішень для кожної з аудиторій і в результаті зрозуміти, який меседж показувати в оголошенні на тому чи іншому рівні вирви продажів.
  3. Товарні оголошення. Google Shopping дозволяє отримувати більш дешеву (іноді вдвічі) конверсію для інтернет-магазинів. Якщо Ви займаєтеся продажем товарів для клієнтів у сфері B2C – обов’язково спробуйте цей інструмент. Google висуває низку вимог до формування торгового фіда, порушивши які Ви ризикуєте отримати бан акаунту в Merchant Center, тому якщо у Вас не було досвіду в налаштуванні такої реклами – краще замовте разове налаштування фіда у маркетингового агентства або вивчіть офіційну документацію.
  4. Performance Max. Це новий тип рекламних кампаній, який показує хороші результати. Він дозволяє залучити в рамках однієї кампанії всі канали трафіку Google Ads (торгівельні кампанії, медійну мережу, YouTube і т.д.). Завдяки цьому лід зазвичай виходить дешевшим, ніж в інших кампаніях, а ефективність вища. Однак результативність Performance Max не однакова для різних тематик, тому таку рекламу потрібно тестувати для кожної конкретної ніші.

Вартість налаштування контекстної реклами в Сінгапурі

Ціна налаштування Google Ads у Сінгапурі буде залежати від того, хто займається веденням кампанії, а також від використовуваних рекламних інструментів:

  • Налаштування самостійно. У такому випадку Ви оплачуєте лише трафік із Google AdWords, роботи з налаштування Ви виконуєте самостійно. Оцінюється лише Ваш час на навчання та управління проєктом. Вам будуть корисні наші безкоштовні відеоуроки на каналі у YouTube та навчальні статті у нашому блозі. За бажанням Ви можете скористатися платною відеоконсультацією від нашого PPC-фахівця. Для цього залиште заявку на нашому сайті.
  • Налаштування Google Shopping та кампаній Performance Max. Виконується разово та не потребує постійної підтримки. Після початкового налагодження Ви оплачуєте лише рекламний трафік. Послуги спеціаліста будуть потрібні лише на першому етапі. Далі система робить все автоматично.
  • Пошукова та банерна реклама. Потребує постійного супроводу проєкту від фахівця. Кінцева вартість залежатиме від регіону розміщення реклами, кількості мов у проєкті, кількості категорій товарів/послуг, що запускаються у рекламі, кількості інструментів у пакеті послуг та кількості портретів цільової аудиторії. Після вашої заявки та нашого короткого спілкування з Вами, ми зможемо порекомендувати один із наших пакетів послуг та назвати точну ціну.

Ціна трафіку з Google Ads для Сінгапуру

На загальну ціну контекстної реклами для Сінгапуру особливий вплив має висока вартість кліку в цій країні. Спрогнозувати вартість переходу на сайт можна за допомогою планувальника ключових слів Google Ads. Нижче наведено ціну за клік для популярних напрямків бізнесу:

  • ремонт пральних машин – $0.82;
  • чистка вентиляції – $0.77;
  • послуги сантехніка – $0.84;
  • салони краси (манікюр) – $0,73;
  • хімчистка килимів – $0,71;
  • перманентний макіяж – $0,80;
  • стоматолог – $0,78;
  • холодильники – $0,78;
  • корейська косметика – $0,61;
  • полиці для котів – $1,78;
  • корм для собак – $1,03;
  • добрива для квітів – $0,86.

Увага! Тут важливо враховувати, що середня вартість кліка всередині облікового запису може змінюватись на 40%, як у більшу, так і в меншу сторону, тому що на неї впливає безліч параметрів. Грамотно налаштований та підтримуваний проект дозволяє отримувати більше лідів та продажів із меншими витратами, охоплюючи велику частку показів для Вашої цільової аудиторії.

Особливості ринку інтернет-реклами в Сінгапурі

Сінгапур має один із найвищих рівнів проникнення Інтернету у світі. Тут мешкає 5,83 мільйона людей, серед яких 4,92 є активними користувачами Інтернету. Близько 93% місцевих жителів користуються Інтернетом щодня – в середньому вони проводять у мережі приблизно сім годин щодня.

Відсоток користувачів інтернету серед жителів Сінгапуру

Ринок інтернет-торгівлі тут безперервно розвивається – лише за 2020 рік кількість покупок в Інтернеті збільшилась на 32%. Регулярно замовляють товари та послуги в інтернеті близько 4 мільйонів сінгапурців, а це приблизно 70% усіх мешканців країни. Найчастіше замовлення здійснюються за допомогою настільних комп’ютерів та ноутбуків (62%), далі йдуть мобільні пристрої (35%) та планшети (всього 3%).

Серед пошукових систем у Сінгапурі безумовним лідером є Google – йому довіряють 95.69% сінгапурців. Друге та третє місця займають Bing з його часткою у 2,15% від загального пошукового трафіку та Yahoo!, яким користуються 1.31% місцевих жителів. Інші пошукові системи не дуже популярні в країні – на їхню частку припадає менш як 1% всіх інтернет-користувачів.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї