Замовити налаштування контекстної реклами Google AdWords

 

Замовити налаштування контекстної реклами чи створювати кампанію самостійно?

Багато власників бізнесу ставлять собі це питання, і це не дивно – Google Adwords є найбільшою мережею інтернет-реклами у світі та найпотужнішим інструментом залучення цільового трафіку на сайт. Наприклад, для України 90% пошукового трафіку припадає саме на пошукову систему Гугл.

Може скластися враження, що контекстна реклама – це чарівна кнопка, натиснувши на яку, Вас накриє цунамі з клієнтів і замовлень. Але це можливо тільки за умови правильного налаштування кампанії. Причини:

  • На жаль (чи на щастя) Ви не одні у своїй ніші, а отже “хвилю замовлень” доведеться ділити з кимось ще;
  • Неправильно налаштована реклама може працювати “в нуль” або навіть приносити компанії збитки;
  • Щоб кампанія вийшла на окупність і почала приносити дохід недосвідченому фахівцеві часто потрібно “злити” тисячі гривень рекламного бюджету на тести.

Щоб отримати максимальну користь від контекстної реклами (якомога більше конверсій за найкращою ціною) і не витрачати дорогоцінний час і бюджет на самостійні спроби, рекомендуємо довірити налаштування рекламної кампанії Гугл АдВордс професіоналам, які на своєму досвіді шляхом спроб і помилок навчилися робити це найбільш ефективно.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що потрібно врахувати перед замовленням контекстної реклами?

Перед укладенням договору на надання послуг з налаштування та супроводу контекстної реклами в Google Ads рекомендуємо поспілкуватися з обраним PPC-фахівцем або представником агентства. У своїй роботі він обов’язково повинен контролювати:

  • Цілі маркетингової активності. Від них залежать стратегія і розмір фінансування рекламної кампанії. Цілі можуть бути різними: зростання кількості конверсій, підвищення популярності бренду й охоплення, розширення цільової аудиторії, збільшення трафіку на сайт тощо. При цьому будь-яка мета має бути узгоджена з клієнтом.
  • Релевантне семантичне ядро. Воно має повністю відповідати тематиці Вашого сайту. Наприклад, якщо Ви продаєте запчастини для Subaru, не слід використовувати в семантиці ключові слова, що стосуються ремонту Chevrolet.
  • Цільову аудиторію. Замовлення контекстної реклами у професіонала допоможе отримати грамотно складений портрет Вашого потенційного покупця, визначити, де і в який момент він має побачити оголошення, коли йому потрібен продукт, як швидко він готовий ухвалити рішення про угоду. Якщо, наприклад, майстерня з ремонту автомобілів розташована в Києві на Нивках, то рішення залучати клієнтів у радіусі 3-5 км від адреси СТО виглядає цілком розумним. Такі споживачі будуть найбільш “теплими”.
  • Контролювати результативність. Підбір слів і словосполучень, розробка банерів, створення оголошень і відеороликів забирає більшу частину часу контекстолога. Але ця робота може бути марною, якщо не здійснюється постійна аналітика. Як підібрати найефективніші майданчики й оптимально розмежувати бюджет між ними – відповісти може тільки досвідчений аналітик.
  • Вивчати активність конкурентів. Це неочевидний, але один із найважливіших чинників під час роботи з рекламою загалом і контекстними кампаніями зокрема. Ринок завжди має обмежену ємність і його частки розподілені між тими, хто докладає зусиль із завоювання ніші. Тільки розуміння й аналіз кроків конкурентів дасть змогу їх обійти на дистанції.

Ви можете замовити налаштування таких інструментів Google AdWords:

Реклама в пошуку Google

Реклама в пошуку
Такий класичний формат можна застосувати майже до будь-якої сфери діяльності. Рекламне оголошення складається з трьох заголовків, посилання на посадкову сторінку і двох текстових блоків. За необхідності воно розширюється додаванням додаткових посилань, телефонних номерів, адрес і розцінок.

Оголошення в медійній мережі

Реклама в контекстно-медійній мережі
Ви можете замовити контекстну рекламу сайту, розмістивши відео, статичні або динамічні банери на всіляких майданчиках, що приєдналися до КМС.

Ремаркетинг

Ремаркетинг
Інструмент допомагає провести повторну комунікацію з відвідувачами Вашого веб-ресурсу, які не здійснили цільової дії. Так ви «наздоганяєте» потенційного покупця на інших сайтах і мотивуєте його повернутися. Це добре працює для угод із тривалим циклом ухвалення рішення (наприклад, у сфері нерухомості, навчання, туризму тощо).

Відеореклама на YouTube

Відеореклама
Ролики на YouTube помогают достигать впечатляющих результатов, если стоит задача повышения узнаваемости бренда или проведения ремаркетинговой кампании. Такая реклама отличается высокой точностью таргетинга. Целевая аудитория определяется на основе данных о поисковых запросах и демографических характеристиках пользователя, его географической локации и интересов.

Кампанії Gmail

Реклама в Gmail
Рекламні блоки, які зазвичай містять логотипи і тизери, бачить аудиторія поштового сервісу Gmail. Цей формат має широкі можливості для таргетингу і дає змогу ефективно сегментувати Вашу цільову аудиторію.

Просування мобільних додатків

Реклама мобільних додатків
Демонструється в інших додатках і на сайтах з КМС. Дозволяє в найкоротші терміни збільшити кількість користувачів, стимулювати їх до взаємодії з додатком або до здійснення конверсії.

Оголошення в Google Merchant Center

Google Shopping
Товарні оголошення в пошуку Google, мережі КМС і на Ютубі. Формат таких оголошень передбачає наявність фото продукції та ціни, що дає змогу отримати більше конверсій за меншу вартість.

Аудит Google Ads

Аудит рекламної кампанії
Має на увазі аналіз ефективності контекстної реклами, що відкриває можливості коригування стратегії та поліпшення основних показників. Дає змогу перевірити якість роботи PPC-фахівця, використовуючи погляд збоку.

Рекламні кампанії Performance Max

Google Performance Max

Це платформа для автоматизованої багатоканальної реклами від Гугла. Вона дає змогу, використовуючи всього один інструмент, показувати оголошення на YouTube, на сайтах із партнерської мережі, у пошуку та на інших майданчиках. Система автоматично оптимізує бюджет і підвищує ефективність кампанії використовуючи технології штучного інтелекту.

Реклама в Картах Google

Реклама в картах Гугл

Формат дає змогу залучати клієнтів, які шукають товари та послуги поруч із Вашою точкою продажу. Особливо вона ефективна для офлайн бізнесу – магазинів, ресторанів, кав’ярень, салонів краси тощо. Оголошення відображаються безпосередньо в Gmail над органічними результатами пошуку.

Оголошення Google Discovery Ads

Discovery Ads

Це карусель із рекламними оголошеннями, які можна демонструвати у стрічці YouTube, розділах «Цікаве» та «Промоакції» в Gmail, а також у новинній стрічці Google. Цей формат орієнтований на холодну аудиторію, яка безпосередньо не шукає Ваш товар, але може зацікавитися ним. Алгоритм показу оголошень ґрунтується на поведінці користувача в Ютубі, Play Market і на сайтах, що входять до контекстно-медійної мережі.

Чому краще замовити налаштування реклами Гугл у AdwService?

Конверсия сайта как посчитать ➤ | ADWSERVICE Сергей Шевченко | ➤Контекстная реклама Google AdwordsКонверсия сайта как посчитать ➤ | ADWSERVICE Сергей Шевченко | ➤Контекстная реклама Google Adwords
 

Якщо Ви приймете рішення замовити Гугл рекламу в агентстві AdwService, Ви отримаєте надійного партнера в особі наших досвідчених фахівців. Компанія має статус провідного партнера Google, який можуть отримати тільки 3% всіх маркетингових агентств. Ми супроводжуємо рекламні кампанії в Google уже понад 8 років.

Концепція нашої роботи базується на таких основоположних принципах:

  1. Прогнозуємо результати реклами до старту проєкту. Уже на етапі занурення в тематику бізнесу контекстолог може розрахувати орієнтовний приріст трафіку і вартість заходів щодо його залучення. Маючи досвід просування продуктів у більшості популярних тематик, наші фахівці можуть скласти прогноз ще до старту кампанії.
  2. Прозора звітність. Нашим клієнтам у цілодобовому режимі доступні звіти в Google Data Studio. Це дає можливість контролювати витрачання бюджету і стежити за динамікою ефективності.
  3. Ефективна аналітика. Аналізуємо поведінку відвідувачів сайту і виявляємо фактори, що перешкоджають або сприяють успішному оформленню замовлення.
  4. Грамотна структура акаунта. Робимо рекламу привабливою і вибудовуємо правильну структуру кампанії – об’єднуємо оголошення в логічні групи за товарною категорією, регіоном, мовою користувача та іншими критеріями. Це дасть змогу в майбутньому ефективно керувати рекламним акаунтом.

У яких випадках доцільно замовити рекламу сайту в Google Ads?

Чек-лист: перевірка ефективності PPC-фахівця Замовити контекстну рекламу
Завантажити чек-лист для перевірки PPC-фахівця

Контекстні рекламні кампанії підходять для просування бізнесу практично у всіх основних сферах. Однак, є низка випадків, коли налаштування рекламної кампанії особливо актуальне:

  1. Під час запуску нового сайту. Для того щоб новий веб-ресурс почав приносити трафік і заявки, має пройти певний час. Так, внутрішня SEO-оптимізація і подальше просування в пошукових системах зазвичай триває щонайменше півроку. Водночас контекстна реклама сайту дає змогу залучити цільових відвідувачів уже через кілька днів після запуску проєкту.
  2. Для ніш із високою конкуренцією. Якщо Ви працюєте у сфері з великою кількістю конкурентів (особливо великих компаній), то контекстна реклама допоможе швидко заявити про себе і перехопити частину трафіку. А ось просування в органічній видачі для таких висококонкурентних тематик потребуватиме серйозних фінансових і часових вкладень.
  3. Під час розвитку чинного бізнесу. Навіть якщо у Вас вже є стабільний потік клієнтів з інших каналів (SEO, соцмережі, розсилки тощо), контекстна реклама дасть змогу додатково розширити охоплення аудиторії та залучити нових покупців. Завжди важливо пробувати нові канали та шукати можливості для масштабування бізнесу.
  4. Під час виведення нового продукту на ринок. Запускаючи новий товар або послугу, дуже важливо максимально швидко донести інформацію про нього до потенційних клієнтів. Контекстна реклама ідеально підходить для цієї мети – вона дає змогу показати оголошення потрібній цільовій аудиторії та перевірити, чи є попит на продукт, що продається.
  5. Для інформування про акції та знижки. Google Ads дає можливість оперативно запустити кампанію при проведенні розпродажу або акції та швидко отримати сплеск продажів.
  6. Для сезонного бізнесу. Якщо Ваша ніша має яскраво виражену сезонність, рекламу можна запускати тільки на високий сезон. При цьому в низький сезон Ви можете призупинити кампанію або мінімізувати витрати на рекламу. А ось SEO-просування – процес безперервний, тому для сезонних тематик воно не зовсім підходить.

Ви вирішили замовити рекламу Google Ads: що далі?

 

Робота агентства виконується у два кроки – початкове налаштування реклами та подальший супровід акаунта.

Налаштування Google AdWords

Замовити налаштування контекстної реклами Google

Перший крок передбачає стартову підготовку кампанії, формулювання та узгодження завдань, розробку стратегії просування, затвердження переліку пошукових запитів і визначення особливостей цільової аудиторії:

  • Роботи починаються одразу ж – наступного дня після отримання оплати за рахунком акаунт-менеджер і веб-аналітик приступають до складання техзавдання.
  • Контекстолог формує перелік запитів, які використовуються потенційними покупцями в процесі пошуку в заданій тематиці. Зазвичай на початковому етапі ми пропонуємо обмежитися найбільш конверсійними словосполученнями. Це дає змогу максимально оперативно залучити найбільш “гарячий” трафік.
  • Зібрані ключі ми ділимо на дві групи: загальні та конверсійні. Потім обидва переліки погоджуємо з Вами.
  • Складаємо текстові оголошення під запити, враховуючи ключові переваги Вашої компанії, затверджуємо з Вами отримані креативи.
  • Разом визначаємо, які банери та оголошення публікуватимемо, і узгоджуємо основні параметри – часовий період, географічну прив’язку, списки аудиторій.
  • Для відстеження кожного каналу і джерела трафіку інтегруємо аналітичні сервіси: цілі та мікро-конверсії, кол-трекінг і моніторинг коефіцієнта конверсії.
  • Заповнюємо новий або прив’язуємо вже наявний обліковий запис у Google My Business, щоб мати можливість вносити адреси точок продажів в оголошення. Це дасть змогу зробити їх помітними для споживачів, які перебувають неподалік, і відзначати локацію на Google картах.
  • Підключаємо ремаркетингові списки за мікро- і макро-конверсіями.
  • Робимо адаптивні банери, які можна показувати в рекламних блоках будь-якого розміру.
  • Опрацьовуємо стратегію і терміни з виконання завдань, поставлених клієнтом.
  • Запускаємо рекламні кампанії в пошуку та КМС.
  • Формуємо перелік рекомендацій, виконання яких поліпшить поведінковий фактор і збільшить конверсію.
  • Працюємо в тісній взаємодії з Вашими фахівцями для налаштування аналітичного блоку і збору інформації про конверсії.

Ведення контекстної реклами

Ведення та оптимізація рекламної кампанії

Якщо Ви вирішите замовити рекламу Google AdWords у нашій агенції, то після завершення першого етапу тривалістю в 10 днів, який передбачає початкове налаштування, ми перейдемо до наступного кроку – супроводу контекстної реклами.

Цей формат включає комплекс заходів, спрямованих на оптимізацію наявного проєкту: зниження вартості залучення клієнтів і зростання кількості конверсій.

Для виконання цих завдань ми:

  1. Просуваємо оголошення на найбільш результативні позиції у видачі пошуковика.
  2. Проводимо постійний моніторинг цих позицій і за необхідності вносимо коригування.
  3. Організуємо А/B-тестування декількох варіантів оголошень для пошуку оптимального з точки зору клікабельності.
  4. Оновлюємо та актуалізуємо банери.
  5. Аналізуємо пошукові запити, відключаємо неефективні та підбираємо нові ключові фрази.
  6. Контролюємо критерії якості для зниження вартості трафіку.
  7. Регулярно доповнюємо перелік мінус-слів з метою зменшення нецільових показів.
  8. Прибираємо непрацюючі запити, постійно фільтруємо трафік.
  9. Виключаємо конкуруючі запити в рамках рекламного аккаунта.
  10. Розподіляємо рекламний бюджет і встановлюємо денні ліміти.
  11. Відстежуємо витрачання грошових коштів і вносимо коригування за необхідності.
  12. Проводимо аналіз конверсій (телефонних звернень і онлайн-замовлень).
  13. За Вашим запитом продумуємо і запускаємо маркетингові акції. Відстежуємо динаміку руху до поставлених цілей.
  14. Оцінюємо результативність кампаній, виявляємо найефективніші, допрацьовуємо або зупиняємо оголошення з низькими показниками конверсії.
  15. Організовуємо спільні з клієнтом обговорення проміжних результатів. У рамках таких зустрічей визначаємо бюджет на наступні періоди.
  16. Складаємо перелік рекомендацій щодо модернізації сайту і поліпшення його характеристик, що продають.

Популярні питання

  • Супровід кампанії – не менш важливий процес, ніж саме налаштування. Досвідчений і сумлінний фахівець регулярно оновлює списки мінус-слів, тестує нові креативи та тексти оголошень, аналізує ефективність майданчиків у контекстно-медійній мережі та видаляє зі списків не результативні. Працюючи з хорошою компанією-підрядником, Ви регулярно отримуєте пропозиції щодо поліпшення показників РК, і рекомендації з оптимізації. В результаті – стабільно низька ціна за клік і тільки цільові переходи.
  • Гугл хоче зробити контекстну рекламу максимально ефективною, щоб вона показувалася тільки цільовим користувачам, які мають намір зробити покупку. Тому показ оголошень залежить від безлічі факторів, зокрема це персоналізація видачі. Система аналізує як часто користувач вводить той чи інший запит, за якими запитами клікає, на які сторінки переходить і де частіше виконує цільові дії (залишає замовлення). Тому найнадійніший спосіб перевірити, чи показується Ваше оголошення – зайти в рекламний кабінет AdWords і подивитися статистику. Там є дані про кількість переходів і показів за певний період.
  • PPC-спеціаліст може забезпечити лише певну кількість трафіку на сайт. Гарантувати те, що користувач вирішить замовити послугу чи товар саме у Вас він не може. Для отримання конверсій потрібно працювати з цільовою сторінкою – аналізувати на скільки вона зручна для користувача, чи доступно викладена інформація, чи є адаптивна версія сайту. Порівняйте свої ціни та умови доставки, гарантії з конкурентами і постарайтеся зробити краще, ніж у них, а також постійно працюйте над поліпшенням сайту і тоді результат не змусить себе чекати.
  • Не дивлячись на поширену думку, що налагодження контекстної реклами – процес не складний, це далеко не так. Так, запустити рекламну кампанію може кожен, але занадто висока ціна помилки, особливо в конкурентних тематиках, де вартість кліка може бути від 1$ і вище. Якщо за невеликих бюджетів реклама, налаштована новачком, може бути прийнятна і навіть виконувати свої функції, то для великих компаній з великими бюджетами та конкурентними нішами самостійне налаштування може негативно позначитися на окупності інвестицій і рентабельності бізнесу.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї