Замовити налаштування контекстної реклами Google Adwords

 

Замовити налаштування контекстної реклами або створювати кампанію самостійно?

Багато власників бізнесу задаються цим питанням і це не дивно – Google Adwords є найбільшою мережею інтернет-реклами в світі і потужним інструментом залучення цільового трафіку на сайт. Наприклад, для України 90% пошукового трафіку припадає саме на пошукову систему Google.

Може скластися враження, що контекстна реклама – це чарівна кнопка, натиснувши на яку, Вас накриє цунамі з клієнтів і замовлень. Але це можливо тільки при правильному налаштуванні кампанії. Причини:

  • На жаль (чи на щастя) Ви не одні в своїй ніші, а значить «хвилю замовлень» доведеться ділити з кимось ще;
  • Неправильно налаштована реклама може працювати «в нуль» або навіть приносити компанії збитки;
  • Щоб кампанія вийшла на окупність і почала приносити дохід недосвідченому фахівцеві часто потрібно «злити» тисячі гривень рекламного бюджету на тести.

Щоб отримати максимальну користь від контекстної реклами (якомога більше конверсій за найкращою ціною) і не витрачати дорогоцінний час і бюджет на самостійні спроби, рекомендуємо довірити налаштування рекламної кампанії Гугл АдВордс професіоналам, які на своєму досвіді шляхом проб і помилок навчилися робити це найбільш ефективно.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що потрібно враховувати для ефективного налаштування і ведення контекстної реклами?

Налаштування контекстної реклами Google Adwords

Професійне налаштування контекстної реклами передбачає:

  • Визначення мети рекламної кампанії . Один з важливих пунктів – від нього залежить стратегія і бюджет. Спеціаліст може працювати над: збільшенням кількості замовлень, підвищенням впізнаваності бренду, зростанням цільового трафіку на сайт (інший ресурс) і т.д .;
  • Правильно зібране семантичне ядро . Це забезпечить потік тільки цільового трафіку на сайт. Навіщо витрачати гроші на запит «куплю кімнатну троянду», якщо у Вас автомайстерня?
  • Таргетування кампанії (географічне, часове, поведінкове) . Важливо завжди розуміти, де знаходиться Ваш цільовий клієнт, в який час він шукає певний товар/послугу, де показати йому оголошення, грунтуючись на його користі, з якого пристрою він виходить в інтернет. Наприклад, якщо Ваша автомайстерня знаходиться в Києві на Оболоні Ви можете налаштувати покази в радіусі 3 кілометрів від потрібної адреси і отримати найбільш «теплих» клієнтів, яким реклама буде найбільш цікава;
  • Відстеження ефективності написаних оголошень . Чи приводить реклама клієнтів, чи ростуть показники якості оголошень;
  • Глибока аналітика для відстеження ефективності проекту в цілому . Відбір слів, створення банерів, оголошень, відео – це важлива і невід’ємна частина роботи, але вона не принесе результату, якщо не проводиться постійна аналітика. Які майданчики були максимально ефективні, як потрібно розподілити бюджет більш раціонально – на ці питання відповість тільки досвідчений аналітик;
  • Постійний аналіз активності конкурентів . Один з найважливіших факторів в налаштуванні контекстної реклами. Пиріг доводиться ділити між тими, хто за нього бореться. Якщо ми будемо знати, як поводить себе конкурент на ринку, ми зможемо його обійти.

Ви можете замовити налаштування таких інструментів Google AdWords:

Реклама у пошуку Гугла

Реклама у пошуку
Такий класичний формат застосовується майже до будь-якої сфери діяльності. Рекламне оголошення складається з трьох заголовків, посилання на посадкову сторінку та двох текстових блоків. При необхідності воно розширюється додаванням додаткових посилань, телефонних номерів, адрес та розцінок.

Оголошення в КМС

Реклама в контекстно-медійній мережі
Ви можете замовити контекстну рекламу сайту, розмістивши відео, статичні або динамічні банери на різних майданчиках, що приєдналися до КМС.

Ремаркетинг

Ремаркетинг
Інструмент допомагає провести повторну комунікацію з відвідувачами Вашого вебресурсу, які не вчинили цільової дії. Так ви «наздоганяєте» потенційного покупця на інших сайтах і мотивуєте його повернутися. Це добре працює для угод із тривалим циклом прийняття рішення (наприклад, у сфері нерухомості, навчання, туризму та ін.).

Відеореклама на Ютубі

Відеореклама
Ролики на YouTube допомагають досягати вражаючих результатів, якщо постає завдання підвищення впізнаваності бренду або проведення ремаркетингової кампанії. Така реклама відрізняється високою точністю націлення. Цільова аудиторія визначається на основі даних про пошукові запити та демографічні характеристики користувача, його географічної локації та інтересів.

Кампанії в Gmail

Реклама в Gmail
Рекламні блоки, які зазвичай містять логотипи та тизери, бачить аудиторія поштового сервісу Gmail. Цей формат має широкі можливості для націлення та дозволяє ефективно сегментувати Вашу цільову аудиторію.

Просування мобільних додатків

Реклама мобільних додатків
Демонструється в інших додатках та на сайтах з КМС. Дозволяє у найкоротші терміни збільшити кількість користувачів, стимулювати їх до взаємодії з додатком або до конверсії.

Оголошення в Google Merchant Center

Google Shopping
Товарні оголошення в пошуку Google, мережі КМС та на Ютубі. Формат таких оголошень передбачає наявність фото продукції та ціни, що дозволяє отримати більше конверсій за меншою вартістю.

Аудит Google Ads

Аудит рекламної кампанії
Має на увазі аналіз ефективності контекстної реклами, що відкриває можливості коригування стратегії та покращення основних показників. Дозволяє перевірити якість роботи PPC-фахівця, використовуючи погляд із боку.

Рекламні кампанії Performance Max

Google Performance Max

Це платформа для автоматизованої багатоканальної реклами від Гугла. Вона дозволяє, використовуючи лише один інструмент показувати оголошення на YouTube, на сайтах із партнерської мережі, у пошуку та на інших майданчиках. Система автоматично оптимізує бюджет та підвищує ефективність кампанії, використовуючи технології штучного інтелекту.

Реклама у Google Maps

Реклама у картах Google

Формат дозволяє залучати клієнтів, які шукають товари та послуги поруч із Вашою точкою продажу. Особливо вона ефективна для офлайн бізнесу – магазинів, ресторанів, кав’ярень, салонів краси тощо. Оголошення відображаються безпосередньо в Gmail над органічними результатами пошуку.

Чому краще замовити налаштування реклами Google у AdwService?

 

Працюючи з агентством Adwservice Ви отримуєте собі в партнери команду сертифікованих фахівців, що володіють досвідом налаштування реклами в Google більше 5 років. Ось лише деякі з наших можливостей, які ми застосовуємо в кампаніях наших клієнтів:

  1. Прогнозуємо результати кампанії ще до початку робіт. Скільки кліків отримає клієнт і в яку суму йому це обійдеться фахівець з контекстної реклами може спрогнозувати ще при аналізі тематики клієнта. Якщо контекстолог вже мав досвід подібних кампаній Google Adwords – він може судити про її ефективність і прогнозувати, яку суму необхідно вкласти для отримання потрібного числа замовлень;
  2. Працюємо з будь-якими інструментами Гугл. У нас Ви можете не тільки замовити налаштування контекстної реклами Google в пошуковій видачі, але і рекламу в КММ (на сайтах-партнерах), відеорекламу на YouTube і багато іншого;
  3. Прозора звітність. Щоб наші клієнти могли дивитися за витратою вкладених коштів і ефективністю рекламної кампанії вони отримують доступ до звітів 24/7, Google Analytics;
  4. Ефективна аналітика. Відстежуємо поведінку користувачів і аналізуємо, що їх зупинило від оформлення заявки, в який момент вони зважилися зробити замовлення і чому;
  5. Складаємо привабливі тексти оголошень. Вони повинні бути короткими (менше 100 літер), але при цьому повинні зацікавити потенційного клієнта за 2-3 секунди часу.

Коли варто замовити контекстну рекламу сайту?

Контекстна реклама для сайту — ефективний інструмент із залучення цільового трафіку та лідів. Однак не завжди цей канал реклами виправданий. Google Ads дасть максимальний результат у таких випадках:

  1. Ви запускаєте новий сайт або інтернет-магазин. Реклама дозволить оперативно залучити перших відвідувачів та клієнтів, не чекаючи природної індексації та зростання органічного трафіку від пошукових систем. Ви також зможете швидко протестувати різні запити, визначаючи найперспективніші з них для подальшого просування. Крім того, PPC допоможе відразу отримати зворотний зв’язок від перших клієнтів та за необхідності доопрацювати сайт.
  2. У ніші яскраво виражена сезонність. Якщо у Вашій тематиці попит коливається від сезону до сезону, рекламна кампанія дозволить оперативно наростити трафік та стимулювати продаж у потрібний період, не переплачуючи у міжсезоння.
  3. На Вашу продукцію існує постійний попит на ринку. Контекстна реклама не підійде для нових товарів, адже вона відображається у відповідь на запити, які користувач вводить у пошуковому рядку Google. Тому для результативної кампанії вибирайте семантичне ядро з достатньою частотністю ключових слів.

Користувачі часто додають товар у кошик, але рідко купують. Для боротьби з низькою конверсією на сайті також підійде один із інструментів контекстної реклами – ремаркетинг. Він дозволяє показувати оголошення лише тим користувачам, які вже відвідували сайт та виявили інтерес до товару. Завдяки персоналізованому зверненню вдається повернути клієнта та стимулювати здійснити замовлення

Чек-лист: як перевірити фахівця з налаштування контекстної реклами?

Чек-лист: перевірка ефективності PPC-фахівця Замовити контекстну рекламу

Ви замовили контекстну рекламу Google Ads: що далі?

 

Налаштування та ведення контекстної реклами під ключ передбачає два етапи. На першому етапі здійснюється початкова підготовка аккаунта до роботи, узгодження з клієнтом цілей і стратегії по проекту, затвердження списку ключових слів і цільової аудиторії:

  • Ми починаємо роботи по проекту відразу на наступний робочий день після оплати рахунку. Аккаунт менеджер і веб-аналітик складають технічне завдання;
  • Наші фахівці підбирають ключові слова (запити), за якими потенційні клієнти шукають Ваш продукт в інтернеті. Як правило, в перший місяць роботи рекомендуємо вибирати до запуску самі конверсійні запити для того щоб максимально швидко при старті зайняти за собою частину ринку починаючи з самого гарячого трафіку в пошуковій РК;
  • Погоджуємо з Вами список зібраних ключових слів. Окремо виділяємо конверсійні ключі окремо загальні;
  • Формуємо текстові оголошення під ключові слова і погоджуємо з клієнтом. Тексти рекламних оголошень створюємо на підставі сильних сторін Вашої компанії;
  • Обговорюємо вибір банерів і текстові оголошень, які будемо використовувати і основні налаштування (час показу, географію, списки аудиторій);
  • Налаштовуємо комплексну аналітику по всіх каналах і джерелах трафіку: налаштування цілей, мікроконверсій, цілей Call Tracking, з’ясування показника конверсії сайту;
  • Налаштовуємо «Google мій бізнес» (якщо є існуючий, то зв’язка Ads з аккаунтом «Мій бізнес»). Це дозволить додавати адреси офісу в рекламні оголошення, знаходити Вас тим, хто знаходиться поблизу і показувати місце розташування на Google картах;
  • Формуємо списки ремаркетингу по макро і мікроконверсіям;
  • Створюємо адаптивні банера для ремаркетингу (підходять під будь-який розмір рекламних майданчиків);
  • Розробляємо стратегію по досягненню поставлених цілей перед рекламним аккаунтом (уточнюється з клієнтом);
  • Даємо рекомендації по поліпшенню сайту (поведінкових факторів, зростання конверсій);
  • Розміщуємо рекламу в пошуковій і медійній мережі;
  • Для налаштування аналітики і фіксації конверсій, виконання інших технічних завдань по проекту потрібна участь фахівця з Вашого боку, який зможе виконати необхідні нам роботи згідно наданого технічного завдання.

Як відбувається ведення (супровід) рекламної кампанії?

Ведення і оптимізація контекстної реклами

Після проведення первинної налаштування (перші 10 днів роботи за проектом) і протягом усієї співпраці ми здійснюємо ведення контекстної рекламної кампанії. Супровід передбачає комплекс робіт над поліпшеннями по проекту (зростання конверсій і мінімізації ціни однієї заявки). Для цього ми:

  1. Виводимо оголошення на оптимальні позиції в рекламній видачі;
  2. Стежимо за позицією в рекламній видачі і коригуємо в разі потреби;
  3. Проводимо А/Б тестування оголошень з метою підвищити їх клікабельність;
  4. Додаємо нові ключові слова і відключаємо малоефективні;
  5. Оновлюємо графічні банери;
  6. Працюємо над показником якості для здешевлення трафіку;
  7. Відфільтровує нецільові запити, систематично працюємо над очищенням трафіку;
  8. Опрацьовуємо список мінус-слів (для того, щоб припинити нецільові покази). У процесі постійного супроводу ми наповнюємо аккаунт все новими і новими списками таких слів;
  9. Усуваємо внутрішню конкуренцію між запитами всередині аккаунта;
  10. Управляємо рекламним бюджетом;
  11. Стежимо за витратами і, при необхідності, їх коректуємо;
  12. Аналізуємо отримані конверсії (заявки та дзвінки);
  13. За Вашою ініціативою готуємо і запускаємо рекламні акції. Стежимо за динамікою досягнення головних цілей аккаунта;
  14. Проводимо аналіз найрезультативніших рекламних кампаній і оптимізуємо або відключаємо малоефективні;
  15. Проводимо проміжні спілкування з клієнтом, обговорюємо досягнуті результати у вигляді якості і кількості потенційних замовлень (лідів) і їх вартості. Погоджуємо рекламний бюджет на наступний період;
  16. Даємо рекомендації щодо поліпшення характеристик сайту на основі отриманих з Google Analytics даних.
Популярні питання
  • Супровід кампанії – не менш важливий процес, ніж саме налаштування. Досвідчений і сумлінний фахівець регулярно оновлює списки мінус-слів, тестує нові креативи і тексти оголошень, аналізує ефективність майданчиків в медійній мережі та видаляє з списків не результативні. Працюючи з хорошою компанією-підрядником Ви регулярно отримуєте пропозиції щодо поліпшення показників РК, і рекомендації щодо оптимізації. В результаті – стабільно низька ціна за клік і тільки цільові переходи.
  • Гугл хоче зробити контекстну рекламу максимально ефективною, щоб вона показувалася тільки цільовим користувачам, які мають намір здійснити покупку. Тому показ оголошень залежить від безлічі факторів, у тому числі це персоналізація видачі. Система аналізує як часто користувач вводить той чи інший запит, по яких запитах клацає, на які сторінки переходить і де частіше виконує цільові дії (залишає замовлення). Тому найнадійніший спосіб перевірити, чи показується Ваше оголошення – зайти в рекламний кабінет AdWords і подивитися статистику. Там є дані про кількість переходів і показів за певний період.
  • PPC-фахівець може забезпечити тільки певну кількість трафіку на сайт. Гарантувати те, що користувач вирішить замовити послугу або товар саме у Вас він не може. Для отримання конверсій потрібно працювати з цільовою сторінкою – аналізувати на скільки вона зручна для користувача, чи доступно викладена інформація, чи є адаптивна версія сайту. Порівняйте свої ціни і умови доставки, гарантії з конкурентами і постарайтеся зробити краще, ніж у них, а також постійно працюйте над поліпшенням сайту і тоді результат не змусить себе чекати.
  • Незважаючи на поширену думку, що налаштування контекстної реклами – процес не складний, це далеко не так. Так, запустити рекламну кампанію може кожен, але занадто висока ціна помилки, особливо в конкурентних тематиках, де вартість кліка може бути від 1 $ і вище. Якщо при невеликих бюджетах реклама, налаштована новачком, може бути прийнятна і навіть виконувати свої функції, то для великих компаній з великими бюджетами та конкурентними нішами самостійне налаштування може негативно позначитися на окупності інвестицій і рентабельності бізнесу.
Хочу аудит Гугл реклами з точками зростання продажів (21 пункт)
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї