Вартість ремаркетингу Google Adwords
Вартість ремаркетингу Google Adwords складається з двох частин: це ціна за налаштування і супровід кампанії (комісія, яку Ви оплачуєте агентству за роботу з Вашим проектом) і вартість кліків по оголошеннях ретаргетінга .
Ціна робіт з налаштування та ведення ремаркетингу Google Ads
Використання пошукового ремаркетингу приносить найбільш відчутні результати (щодо збільшення цільового трафіку і продажів з Вашого сайту) в комбінації з іншими джерелами реклами (наприклад, це контекстна реклама в Гугл пошуку , реклама на Youtube і інші джерела) і є частиною комплексної стратегії по роботі з Вашої аудиторією.
У деяких випадках, коли органічний трафік сайту досягає 5000 користувачів/добу і більше, можливе використання тільки реклами-переслідування (без комбінування з іншими рекламними джерелами) або набору різних видів ремаркетингу.
Ціна настройки і супроводу ремаркетингу Google починається з 8900 грн. і, як правило, йде в пакеті з іншими інструментами Гугл реклами.
Вартість ремаркетингу зазвичай нижче, ніж звичайної пошукової реклами, проте він є дуже сильним інструментом – правильно налаштувавши різні види ремаркетингу ми зможемо підняти кількість продажів у вашому проекті від 7 до 30%.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Вартість кліка в ретаргетінге Гугл Адс
Ціна трафіку в ремаркетингу безпосередньо залежить від обраного виду ретаргетінгу, а також – того, в якому місці він наздоганяє користувача:
- Ремаркетінг в медійній мережі Гугл . Ціна кліка буде близька до середньої вартості переходу для даної країни. В Україні в 2021 році середня вартість від 1,73 грн. до 2,95 грн. У США клік обійдеться від $ 0,30 до $ 1,75. Підсумковий цінник сильно залежить від тематики та штату;
- Пошуковий ремаркетинг (реклама в пошуковій системі Google). Для України вартість кліка приблизно дорівнює середній вартості кліка по конкретній тематиці (а точніше – вона залежить від вартості переходу по конкретному пошуковому запиту);
- Відео ремаркетинг YouTube. В Україні один перегляд обходиться від 0,07 грн.
Які ще чинники впливають на ціну ремаркетингу?
На ціну трафіку (вартість кліка) в ремаркетінгу Гугл, також сильно впливають:
- Загальний рівень конкуренції в ніші. Чим більше коштує реклама в тематиці, тим дорожче обійдеться і ремаркетинг;
- Рівень доходу Вашої цільової аудиторії. Покази оголошень активній платоспроможній аудиторії, яка часто робить покупки в інтернеті, буде обходитися дорожче, але часто він більш виправданий;
- Кваліфікація агентства. Важливе вміння створювати оголошення, що «чіпляють», за якими будуть кліки, сегментація і правильний підбір аудиторії, постійна аналітика і робота над поліпшенням проекту.