Вартість налаштування та ведення контекстної реклами

 

Сьогодні контекстна реклама в Google Ads, мабуть, один з найбільш ефективних інструментів для залучення аудиторії на сайт компанії. Однак, перш ніж скористатися цим видом просування, кожен рекламодавець задається питанням ― скільки коштує налаштування контекстної реклами і як визначити оптимальний бюджет для досягнення бажаних результатів?

При цьому, часто ціна контекстної реклами сприймається рекламодавцем як стаття витрат. Однак, таке твердження в корені неправильне, оскільки це скоріше інвестиція в розвиток бізнесу. Адже правильно налаштована кампанія приверне на сайт потенційних клієнтів, тим самим збільшивши продажі і прибуток компанії.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Від чого залежить вартість контекстної реклами?

 

Всі фактори, які впливають на вартість контекстної реклами, можна розділити на дві великі групи ― зовнішні та внутрішні. Далі розберемо кожну групу більш детально.

Зовнішні фактори

До цієї групи входять ті фактори, на які рекламне агентство або PPC-фахівець не можуть вплинути безпосередньо. Сюди відносяться:

  1. Кількість конкурентів у ніші. Чим більше рекламодавців борються за одні й ті ж ключові слова, тим вищою буде ціна за клік. У висококонкурентних тематиках, де за клієнта змагаються багато гравців зі схожими пропозиціями, дорогими товарами та обмеженою аудиторією, вкладень у рекламу буде потрібно в рази більше. У таких нішах краще пошукати менш популярні, але все ще релевантні запити, щоб знизити вартість кліка.
  2. Сезонність попиту. У періоди підвищеного інтересу до товарів або послуг (наприклад, перед святами або в розпал туристичного сезону) конкуренція серед рекламодавців зростає, що призводить до зростання цін. Доведеться враховувати ці коливання при плануванні маркетингового бюджету.
  3. Вибір місця розміщення. Перехід за оголошеннями в пошуковій видачі зазвичай обходиться дорожче, ніж з контекстно-медійної мережі. Однак краще не гнатися за дешевим трафіком на шкоду ефективності — кожен маркетинговий інструмент підходить для вирішення певних завдань. Тому оцінювати ефективність вкладень потрібно в розрізі конкретних кампаній.

Навіть з такими обмеженнями, досвідчене агентство зможе допомогти Вам оптимізувати витрати. Фахівці стежитимуть за показниками ефективності (KPI) по кожній групі товарів або послуг, аналізуватимуть цільові дії (дзвінки, заявки, покупки) і конверсію сайту. Спираючись на ці дані, можна своєчасно коригувати просування і утримувати вартість реклами в розумних межах.

Внутрішні фактори

На них вже набагато простіше вплинути — це може зробити як агентство, так і приватний PPC-фахівець. Сюди відносяться:

  1. Якість налаштування. Чим краще налаштована реклама, тим нижчою буде її ціна і вищою конверсія. Системи на кшталт Google Ads враховують безліч показників якості при визначенні позиції рекламного повідомлення і його вартості.
  2. Якість оголошень. Тексти повинні бути релевантними посадковій сторінці та запитам користувачів. Роботи оцінюють релевантність за наявністю ключових слів та їх синонімів у тексті та заголовках. Для людей також необхідно пам’ятати про привабливість та інформативність оголошення.
  3. Показник клікабельності (CTR). На старті кампанії Google Ads використовує прогнозний CTR, заснований на релевантності оголошення і посадкової сторінки. Надалі цей показник коригується на основі реальних даних. Чим вище CTR, тим в меншу суму Вам обійдуться кліки.
  4. Семантичне ядро. Щоб знизити вартість і підвищити точність таргетингу, використовуйте мінус-слова, модифікатори і довгі низькочастотні запити при формуванні семантики. Також важливо регулярно аналізувати статистику і коригувати список ключових слів, віддаючи пріоритет тим, які приносять найвищу конверсію.
  5. Час показу. У вихідні та вночі конкуренція серед рекламодавців зазвичай нижча, тому і реклама коштує дешевше. А ось у «прайм-тайм» кліки дорожчі, але й відвідувачів можна отримати більше.
  6. Географічний таргетинг. У великих містах і економічно розвинених областях конкуренція вища, а отже, і вартість переходу за рекламою буде більшою. Враховуйте цей момент при плануванні бюджету та виборі географії показів.
  7. Управління ставками. Якщо Ви просуваєте кілька груп товарів або послуг з різною маржинальністю, важливо розділяти їх на кілька кампаній для диверсифікації ставок і бюджету. Наприклад, для позицій з високим середнім чеком можна встановити вищі ставки, ніж для товарів з низькою маржинальністю.
  8. Стратегія просування проекту. Для охоплення ширшої аудиторії можна використовувати дешеві кліки, навіть за інформаційними запитами. А ось для отримання продажів потрібно залучати більше «теплих» лідів за комерційними ключовими фразами, що обійдеться значно дорожче.

Якщо Ваш внутрішній рекламний відділ має достатній досвід і компетенції для роботи з цими моментами, можна довірити йому ведення кампаній. В іншому випадку, має сенс звернутися до професійного агентства, яке допоможе вивести результати на якісно новий рівень.

 

Чому відрізняється вартість налаштування контекстної реклами у різних підрядників?

Ціна за перехід за контекстним оголошенням

Залежно від того, хто налаштовує кампанію, вартість розміщення контекстної реклами може відрізнятися. Так, топове агентство може попросити за свої послуги €500, місцева компанія — від €250, а фрілансер — скромні 100-150.

В першу чергу на ціноутворення впливає кваліфікація і розмір команди, що працює над проектом. У серйозному агентстві над кожною рекламною кампанією працює кілька фахівців:

  1. Проектний менеджер, відповідальний за комунікацію з клієнтом, збір даних, контроль роботи маркетологів та звітність.
  2. Маркетолог — фігура, від рішень якої залежить успіх кампанії та швидкість досягнення KPI. Він розробляє стратегію просування та обирає оптимальні канали.
  3. PPC-фахівець, який займається підбором ключових слів, ставками та іншими поточними завданнями. Від його кваліфікації безпосередньо залежить ефективність усього процесу.
  4. Керуєте, контролюєте роботу підлеглих, загальну якість послуг та оптимізуєте робочі процеси.

Часто клієнти хочуть заощадити, не розуміючи, навіщо оплачувати роботу такої кількості фахівців. Однак, такий підхід у більшості випадків може призвести до зниження ефективності просування, падіння маржинальності або взагалі до розчарування в контекстній рекламі як маркетинговому інструменті.

Важливо розуміти, що в ціну на налаштування контекстної реклами входить не тільки сама зарплата співробітників агентства. Сюди також входить цілий пласт «невидимих» клієнту робіт. Завдяки їм:

  • Підвищується точність прогнозів ефективності за рахунок багаторічної бази даних по середній CPC в різних тематиках і регіонах;
  • Знижується ймовірність помилок завдяки впровадженню систем контролю, що дозволяють оперативно реагувати на будь-які зміни;
  • Автоматизуються рутинні процеси, прискорюється запуск реклами за рахунок досвіду та авторських рішень PPC-фахівців.

Не варто забувати і про репутацію агентства на ринку, адже вона також безпосередньо пов’язана з рівнем відповідальності і, відповідно, ціною. Помилки для авторитетної компанії — табу, адже це гарантований удар по репутації, тому контроль якості та виконавська дисципліна в таких агентствах знаходяться на найвищому рівні.

Досвід і експертиза співробітників, глибоке розуміння внутрішніх механізмів роботи Google Ads і подібних платформ дозволяють отримувати набагато нижчу ціну за конверсію за інших рівних умов. При порівнянних бюджетах ТОП-агентство забезпечує замовнику додаткові переваги ― грамотну структуру кампанії і вибір найбільш ефективних каналів просування.

Скільки коштує налаштування та ведення контекстної реклами в AdwService?

Вартість налаштування та ведення контекстної реклами

Вартість ведення контекстної реклами в нашому агентстві залежить від загального обсягу та складності робіт за проектом. Чим більше часу фахівцю буде потрібно на обробку запитів і проведення оптимізації, тим вищою буде підсумкова ціна послуг.

На ціноутворення також впливають кількість мов, під які налаштовується кампанія, набір задіяних інструментів (пошукова реклама, КМС, YouTube, Google Shopping, Performance Max) та інші індивідуальні особливості проекту.

Важливо! Вартість налаштування контекстної реклами Google безпосередньо пов’язана з бюджетом і очікуваннями замовника. Чим масштабніший і амбітніший проект, тим більше часу знадобиться фахівцям для роботи, а значить — тим вищим буде щомісячний чек за послуги.

Наші тарифи на налаштування рекламних кампаній Google Ads стартують від 9000 грн. на місяць. Разом з клієнтом ми підбираємо оптимальну стратегію просування та пакет послуг, здатний забезпечити досягнення поставлених бізнес-завдань.

Протягом усього періоду співпраці Вам буде виділено персонального менеджера проекту, який оперативно вирішуватиме всі питання, що виникають, та надаватиме регулярну звітність про хід кампанії.

Вартість налаштування різних інструментів Google Ads

Ремаркетинг
Контекстно-медійна мережа
Налаштування відеореклами

Як визначити ціну контекстної реклами в Google Ads?

Як дізнатися вартість контекстної реклами в Google?

Розрахувати вартість кліка за контекстною рекламою в Google Ads можна і самостійно. Для цього Ви можете скористатися вбудованим в платформу інструментом «Планувальник ключових слів». Ось покрокова інструкція:

  1. Відкрийте «Планувальник» в Google Ads. Якщо у вас вже є зібране семантичне ядро, виберіть опцію «Перегляньте кількість запитів і прогнози». Якщо ядро ще не готове, натисніть «Знайдіть нові ключові слова».
  2. Введіть кілька слів або фраз, за якими Ваша аудиторія шукає послуги. Вкажіть сайт для аналізу та підбору додаткових ключових слів, а також виберіть мову та регіон показу рекламних повідомлень.
  3. Вивчіть блоки з згенерованими прогнозами. У першому буде представлена вартість реклами за обраними запитами та поради щодо використання альтернативних ключових фраз. Тут же Ви побачите графік з динамікою популярності ключових слів на найближчий рік.
  4. Після того, як Ви вибрали всі відповідні фрази, натисніть кнопку «Додати ключові слова». Система автоматично згенерує для Вас детальний прогноз ефективності просування за найважливішими показниками.
  5. Вкажіть коефіцієнт конверсії Вашого сайту — відношення кількості відвідувачів, які здійснили цільову дію (реєстрація, заявка, покупка), до загальної кількості відвідувань, помножене на 100%. На цьому кроці Ви також можете скоригувати максимальний CPC для збільшення або зменшення прогнозованого трафіку.

Після введення всіх даних Ви отримаєте підсумковий прогноз, що включає рекомендований бюджет для подальшої роботи в Google Ads. Також при формуванні бюджету Ви можете використовувати калькулятор контекстної реклами на нашому сайті.

 

За даними самого Google Ads, середній CPC в Україні становить:

  • від 4 грн. при низькій конкуренції в тематиці;
  • від 12 грн. при середній;
  • від 22 грн. при помірній;
  • близько 60 грн. при високій.

Які моделі вартості при розміщенні контекстної реклами існують?

Рекламодавці можуть вибирати з декількох моделей оплати, кожна з яких має свої переваги та особливості. Кінцевий вибір залежить від цілей, специфіки бізнесу та доступного бюджету.

Серед основних варіантів:

  1. Оплата за клік (Pay Per Click). Найпопулярніша модель. У ній з балансу рекламодавця знімають фіксовану суму за перехід по рекламному оголошенню. Хоч модель PPC найбільш проста і зрозуміла для замовника, вона може бути нерентабельною у висококонкурентних нішах. У більшості тематик ціна контекстної реклами Google AdWords по Україні стартує від ₴4 за клік.
  2. Оплата за 1000 показів (Cost Per Mille). У цій моделі оплата стягується за тисячу показів оголошення, незалежно від кількості переходів. Саме CPM застосовують, коли метою є підвищення впізнаваності, тобто важливим є саме ширше охоплення ЦА. Вартість тисячі показів у Google Ads стартує приблизно від ₴110.
  3. Оплата за цільову дію (Cost Per Action). Ви платите гроші тільки тоді, коли користувач здійснює необхідну дію на сайті. Наприклад, додає товар у кошик або заповнює форму. В Україні орієнтовна вартість однієї заявки з Google Ads становить від ₴150.
  4. Гібридні моделі. Поєднують в собі переваги різних підходів, дозволяючи досягти оптимального балансу між збільшенням відвідуваності та отриманням конверсій (при поєднанні моделі PPC з CPA).

Як Ви можете вплинути на ціну контекстної реклами?

Багато рекламодавців вважають, що варто тільки заплатити агентству і можна ні про що більше не турбуватися і рахувати прибуток.

Але в реальному світі це не працює – адже секрет отримання низької ціни за рекламу Google Adwords полягає в ефективній взаємодії фахівців-контекстологів з клієнтом.

Таким чином, на якість і успішність РК можете впливати саме Ви. Важливо сприяти агентству в регулюванні таких факторів:

  1. Спільне визначення цілей реклами для побудови загальної стратегії;
  2. Опрацювання сильних сторін кампанії для складання найбільш продаваних оголошень;
  3. Оперативне впровадження всіх змін на сайті за технічним завданням підрядників;
  4. Для інтернет-магазинів – оперативний зворотний зв’язок щодо наявності або відсутності товару на складі, щоб не витрачати гроші на рекламу «даремно»;
  5. Загальна робота над кількістю та якістю конверсій – за якими групами оголошень було багато продажів з високою маржинальністю (за ними можна збільшити бюджет), а за якими витрати не окупилися (в такому випадку, можна подумати над відключенням цих груп оголошень).

Тільки таким чином, працюючи в тандемі з професіоналами, Ваша компанія може вийти в лідери ринку і обігнати всіх конкурентів.

Популярні питання


  • Підсумковий бюджет рекламної кампанії залежить від декількох факторів. Зазвичай він складається з бюджету на трафік і комісії агентства. Розмір комісії варіюється залежно від того, які рекламні інструменти задіяні при проведенні кампанії (пошукові оголошення, ремаркетинг, КМС, YouTube, торгові оголошення). Чим більше інструментів і рекламних майданчиків використовується, тим складніша робота, а відповідно дорожче коштують послуги.

  • Система Google Ads працює за принципом аукціону – таким чином, хто з рекламодавців платить більше, той і отримує більше кліків. Якщо у Вашій сфері висока конкуренція, то і ціна переходу на сайт буде не маленькою. Однак на позицію у видачі та вартість кліка впливає ще й якість оголошення. Тому завдання агентства, яке налаштовує рекламу, зробити це максимально якісно, щоб отримати для клієнта найбільшу кількість кліків за найнижчою ціною. Чим вища конкуренція в конкретній тематиці – тим складніше це зробити.

  • Вартість залежить від регіону, де показуються оголошення та майданчики (для контекстно-медійної мережі). Наприклад, для Києва середня вартість кліка в пошуку Google буде в районі 8 гривень. Найдорожчі кліки в США – там у багатьох тематиках вони коштують від 1$ і вище.

  • На розцінки за перехід в контекстній рекламі Google AdWords впливає конкуренція в конкретній сфері діяльності, релевантність оголошення запиту користувача, показник якості, використання розширень і доповнень, релевантність цільової сторінки. Крім того, для нових акаунтів в системі або нових кампаній розцінки можуть бути дещо вищими.

 

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї