Вартість налаштування і ведення контекстної реклами

 

Ціна контекстної реклами складається з двох частин – це вартість налаштування і ведення кампанії Гугл АдВордс і суми, яку доведеться віддати за трафік (переходи на сайт) пошуковій системі.

Вартість кліка Google Adwords – що на неї впливає?

 

Важливий фактор, від якого залежить вартість реклами Google – рівень конкуренції в тематиці. Для України середні ціни:

  • Низька конкуренція – від 3 грн./клік;
  • Середня – від 8 грн./клік;
  • Помірна – 15 грн./клік;
  • Висока – в районі 43 грн./перехід;

Розрахувати скільки коштує клік в конкретній сфері і необхідний бюджет можна використовуючи калькулятор контекстної реклами.

Ціна за перехід по контекстному оголошенню

Вартість налаштування різних інструментів Гугл АдВордс

 
 

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Скільки коштує налаштування і ведення контекстної реклами Google в нашій компанії?

Вартість настройки і ведення контекстної реклами

Вартість налаштування контекстної реклами не може бути маленькою – адже фінансовий результат Вашого проекту сильно залежить від бажання працювати, перевіряти себе, розвиватися і шукати нові можливість поліпшити Ваші продажі у людей, які налаштовують рекламну кампанію в Гугл Адс.

Сума коштів, яку Ви витрачаєте на трафік Google і скільки Ви заробляєте з кожного продажу прямо пропорційні праці цих людей, мізкам і наявності у них рук з потрібного місця.

Оскільки система Adwords побудована за зразком аукціону (хто більше платить, той і отримує кліки) – можна легко отримати переходи цільової аудиторії заплативши більше, ніж конкуренти. Але економічно доцільніше вчинити розумніше і поліпшити якість контенту на сайті щоб він став більш зрозумілим і потрібним людям.

Важливими є й грамотний збір статистки, і її аналіз, і численні правки кампанії, які професійне агентство вносить щомісяця. В такому випадку Ви зможете отримувати більше продажів витрачаючи менше грошей, ніж конкуренти.

Ціна налаштування і ведення контекстної реклами Гугл в нашій компанії починається від 9000 грн./міс. Разом з Вами ми виберемо оптимальну стратегію просування і залучення клієнтів і пакет послуг, який забезпечить її реалізацію.

Що агентство робить для зниження вартості контекстної реклами?

 

Найчастіше багато хто задається питанням «Чи варто платити за налаштування контекстної реклами, якщо можна вести її самостійно?». Давайте розберемося як може агентство вплинути на вартість розміщення контекстної реклами в Google і чи може зробити ті ж дії людина без належного досвіду?

Всі фактори, що впливають на ціну кліка в контекстній рекламі можна поділити на зовнішні і внутрішні.

До зовнішніх факторів належать:

  • Рівень конкуренції в конкретній сфері (кількість компаній на ринку, середній чек);
  • Алгоритми Google реклами (вони постійно змінюються);
  • Конверсії сайтів-конкурентів (характеристики сайтів – скільки продажів вони здійснять на 1000 сеансів користувачів).

На ці чинники ми вплинути не можемо, але якщо в агентстві є досвідчені фахівці контекстологи – вони будуть контролювати основні показники продажів в розрізі кожної групи продуктів, вартості цільового дзвінка, конверсії сайту. Як наслідок – можна оперативно змінювати стратегію просування і вплинути на підсумкову вартість в потрібну сторону.

Внутрішні чинники (на них можна і потрібно впливати):

  1. Якість налаштування рекламної кампанії;
  2. Якість ведення реклами (чи враховує PPC фахівець зворотний зв’язок від відділу продажів, коли він вносить коректування в ціну кліка, зміни в збір цільових аудиторій і інтенсивність реклами переслідування, чи враховує він отримані непрямі продажі, наявність у агентства відділу контролю якості);
  3. Якість зібраної статистики в проекті з боку аналітики Гугл і відділу продажів в компанії;
  4. Глибина аналізу отриманих даних;
  5. Керування ставками та бюджетами на рівні окремих категорій товарів/послуг (наприклад, у клієнта в просуванні одночасно п’ять груп товарів. Всередині першої групи середній чек 3000 грн. В другій – 1000 грн. Отже, управляти бюджетами реклами в даному випадку потрібно по-різному) ;
  6. Керування ціною за клік окремо всередині кожного типу інструментів (наприклад, середня вартість кліка для сфери стоматологія в регіоні Київ у пошуковій видачі становить 12-15 грн., В КММ – 2,7 грн.);
  7. Обрана стратегія просування проекту (в проекті може бути 2 стратегії, 1-ша на широку аудиторію і прогрів максимальної кількості потенційних клієнтів, 2-га стратегія – на конвертацію зацікавлених користувачів в продаж);
  8. Людський фактор. Уявіть, що кожну 10-те завдання співробітник підрядника не виконав, або виконав, але з помилками, не вчасно або частково. Вирішується наявністю внутрішньої CRM-системи і відділу контролю якості у агентства;
  9. Конверсії сайту в продаж, тобто який % людей купить продукт на 1000 відвідувачів сайту.

Якщо Ваш внутрішній рекламний відділ має досвід і готовий вирішувати завдання такого рівня – можна довірити йому ведення контекстної реклами. Але якщо Ви бачите, що ці фактори в супроводі кампанії не опрацьовуються – краще звернутися до професіоналів, які допоможуть вивести роботу на новий рівень і істотно поліпшити показники продажів і прибутку.

 

Як Ви можете вплинути на ціну контекстної реклами?

Багато рекламодавців вважають, що варто тільки заплатити агентству і можна ні про що більше не турбуватися і рахувати прибуток.

Але в реальному світі це не працює – адже секрет отримання низької ціни за рекламу Google Adwords в ефективній взаємодії фахівців-контекстологів з клієнтом.

Таким чином на якість і успішність РК можете впливати саме Ви. Важливо сприяти агентству в регулюванні таких факторів:

  1. Спільна постановка цілей реклами для побудови загальної стратегії;
  2. Опрацювання сильних сторін кампанії для складання найбільш якісних оголошень;
  3. Оперативне впровадження всіх змін на сайті з техзавдання підрядників;
  4. Для інтернет-магазинів – оперативний зворотний зв’язок за наявністю або відсутністю товару на складі для того щоб не витрачати на рекламу гроші «в холосту»;
  5. Спільна робота над кількістю і якістю конверсій – по яким групам оголошень було багато продажів з високою маржинальністю (по ним можна збільшити бюджет), а по яким витрати не окупилися (в такому випадку, можна подумати над відключенням цих груп оголошень).

Тільки таким чином, працюючи в тандемі з професіоналами, Ваша компанія може вийти в лідери ринку і обігнати всіх конкурентів.

Популярні питання

  • Підсумковий бюджет рекламної кампанії залежить від декількох факторів. Зазвичай він складається з бюджету на трафік і комісії агентства. Розмір комісії варіюється в залежності від того, які рекламні інструменти задіяні при веденні кампанії (пошукові оголошення, ремаркетинг, КММ, YouTube, торговельні оголошення). Чим більше інструментів і рекламних майданчиків використовується, тим складніше робота, а відповідно дорожче обходяться послуги.
  • Система Google Ads працює за принципом аукціону – таким чином, хто з рекламодавців платить більше, той і отримує більше кліків. Якщо у Вашій сфері висока конкуренція, то і ціна переходу на сайт буде не маленькою. Однак на позицію у видачі та вартість кліка впливає ще й якість оголошення. Тому завдання агентства, що налаштовує рекламу, зробити це максимально якісно, щоб отримати для клієнта найбільшу кількість кліків за найнижчою ціною. Чим вища конкуренція в конкретній тематиці – тим складніше це зробити.
  • Вартість залежить від регіону, де показуються оголошення і майданчиків (для медійної мережі). Наприклад, для Києва середня вартість кліка в Гугл пошуку буде в районі 8 гривень. Найдорожчі кліки в США – там у багатьох тематиках вони обходяться від 1 $ і вище.
  • На розцінки за перехід в контекстній рекламі Google AdWords впливає конкуренція в конкретній сфері діяльності, релевантність оголошення запиту користувача, показник якості, використання розширень і доповнень, релевантність цільової сторінки. Крім того, для нових акаунтів в системі або нових кампаній розцінки можуть бути трохи вище.
Хочу аудит Гугл реклами з точками зростання продажів (21 пункт)
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї