Контекстна реклама Google у Литві

Контекстна реклама у Литві

Литва – найбільша економіка серед трьох країн Балтії. Вона займає 14 місце у світі за простотою ведення бізнесу. 95% усіх інвестицій у Литву приходять із Євросоюзу, а Швеція — один із найбільших інвесторів у країні з часткою 20-30% від усіх інвестицій. Населення країни становить 2,7 млн осіб за ВВП на душу населення $42,091. Все це робить запуск бізнесу та налаштування контекстної реклами в Литві дуже прибутковими та перспективними.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Особливості налаштування контекстної реклами в Литві

Перед тим, як розпочати налаштування рекламної кампанії Google Ads у Литві, радимо Вам вивчити місцеві культурні особливості, бізнес-клімат та інші фактори. Це дозволить ефективніше витрачати рекламний бюджет та отримувати більше конверсій.

Маятникова міграція населення

Вільнюс – столиця Литви з населенням 526 тисяч осіб. Це місто є центром ділової активності, тому сюди щодня з’їжджаються тисячі мешканців передмість та селищ, що знаходяться неподалік. Вони їдуть до Вільнюсу як у робочих цілях, так і за покупками.

Це потрібно враховувати при налаштуванні націлювання за місцем розташування в нашій рекламній кампанії. Нерідкою буде така ситуація, коли користувач протягом дня, перебуваючи у Вільнюсі, шукатиме послуги перукаря в литовському місті Тракай і навпаки. Відповідно рекламодавець, який веде кампанію для салону краси в Тракаї, повинен налаштовувати покази, у тому числі і на користувачів, що знаходяться у Вільнюсі.

Акцент на локальний бізнес

Щороку країни Балтії відвідують сотні тисяч туристів. Литва серед них не є винятком. Крім цього, в країні регулярно відбуваються міжнародні заходи у сфері науки, бізнесу, медицини, політики, що приваблює сюди великий потік гостей, які представляють ту чи іншу сферу бізнесу.

Все це робить прибутковим організацію в Литві локального бізнесу, який потребує специфічного підходу щодо налаштування рекламної кампанії. Обов’язково зареєструйте обліковий запис у сервісі Google Мій Бізнес – більшість користувачів, які шукають ресторан або готель, будуть читати відгуки перед тим, як звернутися. Їх вони зазвичай шукають на картах Google. My Business дозволяє компанії розміщуватися на карті, а користувачам ставити оцінки та писати відгуки.

Зверніть увагу на локальні рекламні кампанії Google Ads. Вони дозволяють показувати оголошення в Google Maps, на сайтах, що входять до КМС Google та пошуку тієї цільової аудиторії, яка знаходиться в безпосередній близькості від офісу Вашої компанії.

Висока вартість реклами

Литва входить до Європейського союзу, а місцеве населення має досить високий рівень доходів. Це сприяє розвитку конкуренції серед місцевих рекламодавців, що впливає підвищення вартості кліка. Тому, налаштовуючи контекстну рекламу для Литви, краще використовувати тільки найефективніші інструменти, що дозволяють отримати конверсії за мінімально-можливою ціною:

  1. Реклама на пошуку Google. Найчастіше в першу чергу запускають блоки ключових слів із виявленою потребою, брендово-модельний трафік, фрази, що містять геолокацію та запити щодо конкурентів. Вони дозволяють отримати “найгарячіший” трафік, по якому приходить більшість конверсій. Ці запити слід розбивати на різні групи, щоб відстежувати ефективність кожної з них. Загальні та інформаційні ключові слова варто використовувати тільки якщо у Вашій ніші досить висока маржинальність.
  2. Google Shopping. Підходить лише для інтернет-магазинів. Але при цьому в ряді випадків дозволяє отримати вартість конверсії у продаж до 40% нижче, ніж з пошуку. Це реклама, що дозволяє показувати в оголошенні відразу ціну і фото товару, що дає змогу, користувачу оцінити пропозицію навіть зі сторінки пошукової видачі, не переходячи на сайт рекламодавця.
  3. Багаторівневий ремаркетинг. Відмінно поводиться для Литви, оскільки вартість рекламного трафіку з цієї країни досить висока. Ремаркетинг дозволяє працювати з тими користувачами, які зайшли на сайт, але не зробили замовлення. Найбільш ефективним рішенням буде розділити їх на групи (залежно від того етапу вирви продажів на якому вони знаходяться) і показувати їм персоналізовану рекламу, яка закликає повернутися на сайт і залишити заявку.

Вартість контекстної реклами Google Ads для Литви

Важливо пам’ятати, що якщо агентство контекстної реклами або PPC-фахівець озвучує Вам вартість своїх робіт, не вивчивши спектр завдань за проєктом – у такому разі від нього можна очікувати на непрофесійне рішення. На вартість робіт з налаштування Google AdWords в Литві впливає багато факторів. Серед них кількість рекламних інструментів, що настроюються, кількість мов, якими говорить цільова аудиторія, кількість товарних категорій на сайті та ін.

Другим фактором, що впливає на рекламний бюджет, є вартість трафіку з Google Ads для вашої ніші. Це може бути вартість за клік для пошукових кампаній або ціна за 1000 переглядів медійної реклами. Нижче наведено вартість переходу на сайт за запитами з популярних сфер бізнесу, взятих із Планувальника ключових слів Google станом на липень 2022 року:

  • ремонт пральних машин – $0,58;
  • чистка вентиляції – $1,07;
  • корейська косметика – $0,73;
  • корм для собак – $0,88;
  • добрива для рослин – $0,42;
  • хімчистка килимів – $1,05;
  • перманентний макіяж – $0,99;
  • стоматолог – $0,87;
  • послуги сантехніка – $0,83;
  • манікюр – $0,44;
  • холодильники – $0,55.

Важливо пам’ятати! Підсумкова ціна кліка у Вашому обліковому записі може відзначитись на +-40% від прогнозної, оскільки на неї впливають багато параметрів. Серед них якість посадкової сторінки, якість оголошення, очікуваний CTR та інші фактори, на які впливає якість супроводу контекстної рекламної кампанії.

Використовуючи ці ціни та знаючи приблизний обсяг трафіку в тематиці, Ви можете самостійно прорахувати терміни окупності проєкту в калькуляторі контекстної реклами на нашому сайті.

Яку частку ринку пошукових систем у Литві займає Google?

Із загального населення Литви у 2,71 мільйона осіб, 82% є активними користувачами інтернету:

Відсоток користувачів інтернету серед мешканців Литви

Литовці активно використовують пошукові системи, шукають товари та послуги в інтернеті, роблять замовлення онлайн. Перше місце серед пошукових систем у Литві займає Google. Ним користуються аж 97,14% литовців. Це робить цей пошуковик практично монополістом на ринку:

Доля Google на ринку пошукових систем Литви

Найближчі конкуренти Гугла, Bing та Yahoo у сукупності не збирають і 2% пошукового трафіку. Їхня частка становить 1,79% і 0,15% відповідно. Інші пошукові системи користуються ще меншою популярністю.

Ось чому контекстна реклама в Google Ads у Литві така ефективна – вона дозволяє охопити практично всю доступну цільову аудиторію в цій країні.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї