Огляд найкращих CMS для інтернет-магазину

Топ лучших платформ для интернет-магазина CMS

CMS — це основний інструмент для керування вмістом онлайн-магазину. Вона являє собою програмне забезпечення та набір інструментарію, які дозволяють створювати та модерувати контент вебсайту, змінювати дизайн та забезпечувати збереження даних.

Існує безліч систем під різні цілі, тому перед багатьма підприємцями часто постає питання, яку платформу краще вибрати для інтернет-магазину.

Деякі з них спеціалізуються на конкретних видах сайтів: інтернет-магазини, інформаційні портали чи лендінги, а деякі – універсальні. У цьому огляді найкращих CMS для інтернет-магазину ми приділимо увагу найпопулярнішим варіантам двигунів саме для eCommerce.

Як вибрати двигун для розробки онлайн-магазину?

Питання який двигун вибрати для створення онлайн-магазину дуже важливе на початковому етапі. Більшість відразу припускаються помилки — запускають демоверсію і починають хаотично її вивчати. Такий підхід є неефективним, тому до вибору слід підходити поетапно, взявши до уваги всі основні моменти.

Популярність платформи

Вона визначається зручністю та можливостями двигуна. Зверніть увагу на кількість та якість модулів, доступність шаблонів та кількість профільних програмістів з великим релевантним досвідом.

Популярність також визначає, наскільки просто буде знайти веброзробника для внесення правок та кастомізації функціонала. Це дозволить швидко реагувати на проблеми та своєчасно отримувати оновлення безпеки, а також безліч розширень високої якості.

Для менш поширених IT-продуктів буде складно знайти спеціаліста, а справлятися з помилками, що виникають на сайті, або вирішенням складних завдань з розробки може бути дуже проблематично.

Вік CMS

Хороші та надійні IT-продукти розробляються та відточуються щонайменше 5 років. Водночас свіжі рішення містять багато багів і мають слабкий потенціал із синхронізації зі сторонніми сервісами.

Багатолітня безперебійна робота системи означає надійність та стабільність, а також протестовані роками процеси. У таких CMS менше помилок та вразливостей. З іншого боку, нові компанії можуть запропонувати нові інноваційні рішення і більш сучасний підхід.

Зручність адмінпанелі

Працювати в панелі адміністратора доведеться не лише вам як керівнику, а й вашим підлеглим. Зрозумілий інтерфейс, варіативний дизайн панелі та просте обслуговування є ключовими критеріями на етапі вибору.

Співробітники повинні легко справлятися адмініструванням замовлень з комп’ютера, планшета або телефону, а навчання повинно займати мінімум часу. Крім того, зручна адмінка заощаджує робочий час та спрощує бізнес-процеси.

Доступність модулів та плагінів

Структура базової адмінпанелі вебсайту включає певні складові: каталог товарів, фільтри, категорії, блог, новини, аналітика, меню тощо. Цього достатньо для запуску магазину на старті, але надалі може бути необхідне розширення функціонала.

Якщо проєкт тільки запускається — краще не переплачувати за зайві функції, а от якщо є плани на подальше масштабування бізнесу, краще відразу враховувати подальше збільшення потенціалу.

Також приділіть увагу взаємодії плагінів між собою та з ядром. Якщо модулі оновлюються не регулярно, то є ризик того, що вони перестануть працювати при оновленні системи.

Кількість та вартість шаблонів

Вони визначають навігацію, стилі текстів та зображень, а також розташування та розмір блоків на вебсайті. Тому варто звернути увагу на кількість та якість доступних тем оформлення під конкретну CMS.

Відіграє тут роль і кількість розробників — якщо платформа популярна, легко буде знайти під неї верстальника, програміста, для створення унікального брендового оформлення безпосередньо під свої потреби.

Технічна підтримка та база знань

Варто звернути увагу на доступність професіоналів для усунення можливих проблем. Для рідкісних IT-продуктів складно знайти кваліфікованого програміста, тоді як із популярними працюють багато фахівців. Чим вища їхня кваліфікація, тим ефективніше вирішуватимуться бізнес-завдання.

Перевірити рівень зворотного зв’язку допоможуть тематичні форуми, кейси великих вебстудій, а також кількість фрілансерів у мережі. Особливо приділіть увагу наявності сапорт-служби для новачків, які не мають досвіду в адмініструванні вебресурса.

Можливості з інтеграції

Не менш значимий критерій – зв’язка з іншими сервісами: маркетплейсами, CRM, ERP, логістикою, аналітикою і т.д. Дізнайтесь про можливість розвантаження товарних позицій на великі торгові майданчики на зразок Rozetka або Prom.ua. Те саме стосується 1С, «Нової Пошти» та інших сервісів. Чим більше готових рішень з коробки, тим простіше і дешевше масштабування.

Зверніть увагу, наскільки просто підключати нові плагіни, а також змінювати та доопрацьовувати існуючі під ваші потреби. Якщо вихідний код закритий — зробити своїми силами може бути просто неможливо, і Ви повністю залежатимете від компанії-розробника.

Вартість використання

Рішення бувають платними та безкоштовними. Останні часто мають певні обмеження, які знімаються, коли Ви купите розширену версію. Це може бути як помісячна передплата (для хмарних рішень), так і разова оплата.

Також краще перед стартом проєкту розрахувати бюджет, щоб потім не було сюрпризів. Передбачте витрати на передплату, доповнення, на перший погляд, витрати (дорогі розширення, щомісячна абонплата тощо).

Готовність до SEO-просування

Усередині одразу має бути інструментарій для виконання всіх основних SEO-завдань. Наприклад, якісні продукти автоматично генерують та оновлюють карту сайту sitemap.xml при змінах структури, що заощаджує зусилля оптимізатора.

Також корисна автоматична генерація зрозумілих URL (ЛЗУ) без ручного редагування, а генерація метатегів за заданим шаблоном допоможе SEO-фахівцеві один раз створити макет Title та Description, який буде згодом застосований для кожного товару чи категорії на сайті.

>

Крім того, уточніть можливість заповнення ALT для фотографій та оптимізації розміру зображень (наприклад, автоматичне перетворення їх у сучасний формат .webp) прямо в адмін-панелі.

Які функції повинен підтримувати движок для eCommerce?

  • Особистий кабінет. У ньому покупець може переглянути докладні відомості про всі свої замовлення: дату, суму, статус, склад, адресу доставки та інше. Також присутні функції додавання та редагування списків побажань, щоб відстежувати ціни та наявність позицій, що цікавлять.
  • Аналітика. Тут можна проаналізувати кількість замовлень за період та відсортувати їх за датою, клієнтом, переліком товарів. Сюди також входить докладна статистика каналів продажу, сум угоди, купівельної активності.
  • Онлайн-оплата. Передбачає наявність різних платіжних сервісів як локальних, так і міжнародних. Добре, якщо для платформи вже заздалегідь розроблені програми, які потрібно просто встановити та налаштувати.
  • Кошик. Вона відображає повну інформацію про вибрані найменування та загальну вартість з урахуванням податків та доставки. Покупець повинен мати можливість змінювати кількість замовлених одиниць, видаляти позиції та застосовувати промокоди. Також необхідний механізм нагадувань для відкладених кошиків по email та push-повідомленням.
  • Промоакції, знижки та купони. Тут має бути можливо відрегулювати широкий спектр параметрів: розмір знижки, період та умови дії акції, також має бути можливо призначити кожному розпродажу певну категорію.
  • Пошук. Пошуковий рядок повинен видавати результат миттєво в міру введення запиту, пропонуючи відповідні позиції та виправляючи друкарські помилки.
  • Фільтри. Тут можна звузити спектр товарних одиниць, залежно від їх вартості, бренду та ключових характеристик.
  • Порівняння. Це візуалізація відмінностей та подібностей між 2-3 найменуваннями за всіма ключовими характеристиками, що може допомогти клієнту визначитися з вибором.
  • Відгуки. Добре, коли їх можна залишити через кілька каналів – форму зворотного зв’язку, email чи месенджер. Також має бути передбачена система модерації, завдяки якій можна позбутися спаму.
  • Email-розсилка. Вона допомагає сповіщати аудиторію про новинки та акції, а також вибудовувати довгострокові відносини із замовниками та підвищує конверсію. Також корисна можливість сегментації бази та A/B тестування для підвищення ефективності email-маркетингу.

Яку платформу краще вибрати для інтернет-магазину?

Всі CMS можна умовно поділити поділяються на чотири категорії. Розуміння їх основних плюсів та мінусів допоможе вам вибрати найкращу платформу для інтернет-магазину.

Коробочні

Це чудовий вибір для запуску онлайн-майданчика, оскільки всередині вже інтегровано весь базовий функціонал. Їхній головний плюс — простота впровадження. Немає потреби наймати команду для програмування з нуля, потрібно просто вибрати відповідний варіант, встановити на сервер та адаптувати під свої потреби.

Після цього, менеджери магазину самостійно зможуть працювати з візуалом, структурою та наповненням в адмін-панелі, де передбачені всі необхідні розділи.

Однак коробкові рішення мають і деякі недоліки — платформа буде універсальною, але при цьому туди буде складно прикрутити ексклюзивні функції та налаштувати логіку роботи повністю під себе.

Самописні

Вони створюються під завдання конкретного замовника на основі попередньо затвердженого техзавдання. Серед головних переваг — висока швидкість роботи, вибір модулів та плагінів під конкретні потреби та завдання.

Але є й істотні ризики:

  • Сильна прив’язка до компанії-розробника. При її закритті або виході з ринку не буде кому займатися супроводом сайту. Доведеться або змінювати CMS, що вдарить по бюджету, або шукати програмістів, які розбиратимуться в чужому коді з нуля, що теж не дешево.
  • Важко знайти технічного спеціаліста. Якщо з популярними CMS такі труднощі не виникають, то для ексклюзивних рішень пошук програміста може стати справжньою проблемою.
  • З часом система може застаріти та отримати вразливості у сфері безпеки. Потрібні додаткові інвестиції у модернізацію вихідного коду.

Конструктори

Це онлайн-сервіси, які відкривають доступ до блочного редактора з візуальним інтерфейсом. Завдяки цьому навіть людина без досвіду зможе створити свій сайт, не витративши багато зусиль. Головна перевага – простота та швидкість розгортання. Не потрібно нічого розробляти та програмувати, достатньо вибрати відповідний візуал та наповнити контентом, оплатити передплату та отримати робочий ресурс.

Однак кастомізація та гнучкість досить обмежені. Не можна кардинально змінювати теми чи доопрацьовувати складну бізнес-логіку. До того ж завжди є ризик, що компанія-розробник підвищить ціни або просто закриє проєкт.

Хмарні (SaaS)

Це IT-продукт, який розгортається на хостингу компанії-розробника та є гібридом коробкової системи та конструктора. Вихідний код закритий, тому вносити масштабні редагування Ви не зможете. Крім того, у Вас не буде доступу і до файлової системи, тому переїзд на іншу платформу в майбутньому може бути досить складним.

При цьому є значні плюси, до яких належить:

  • Висока швидкість підняття свого проєкту. Навіть без специфічних знань отримати робочий вебсайт можна за один день.
  • Нема потреби в оренді окремого хостингу — вся інформація розміщена на серверах компанії.
  • Зручність масштабування — якщо ресурсів стає недостатньо, потрібно просто перейти на дорожчий тарифний план.
  • Підвищений рівень безпеки завдяки надійному захисту з боку провайдерів хмарних сервісів.

Рейтинг безкоштовних платформ для створення інтернет-магазину

Якщо проєкт тільки запускається — нераціонально інвестувати у дороге кастомне рішення, для більшості завдань достатньо буде й одного із безкоштовних популярних CMS.

При цьому раціональним рішенням буде вивчити топ найкращих безкоштовних платформ для розробки інтернет-магазину, щоб вибрати ту, яка закриває всі поставлені власником бізнесу завдання.

Рейтинг CMS для інтернет-магазинів в Україні

Opencart

Це широко використовуваний IT-продукт із відкритим вихідним кодом. Він спочатку розроблявся спеціально для e-commerce та має потужну спільноту IT-розробників. Його інтерфейс перекладено десятками мов, а в офіційному маркетплейсі представлені сотні якісних тем і плагінів. Багато хто з них перебуває у вільному доступі.

 OpenCart CMS

Завдяки відкритому вихідному коду та різноманітності конфігурацій, за допомогою Opencart можна створювати великі та складні вебсайти. Однак така гнучкість робить систему складною для розуміння новачками.

Для успішного старту будуть потрібні базові знання програмування та готовність розбиратися в тонкощах. Зате ви отримаєте потужну і надійну основу для будь-якого проєкту. А завдяки активній спільноті вирішити труднощі буде набагато простіше.

Серед плюсів:

  • Вільне поширення. OpenCart поширюється під ліцензією GPLv3, що має на увазі можливість її використання навіть для комерційних інтернет-ресурсів без лімітів.
  • Орієнтований на торговельні майданчики. OpenCart спочатку створювався для e-commerce, тому тут є все необхідне для керування замовленнями, підключення служб доставки та платіжних шлюзів.
  • Багато доповнень. У маркетплейсі представлено тисячі розширень на будь-який смак. Можна підключити CRM-систему, 1С, SMS-розсилку та інші послуги.
  • Мультимагазини. Усередині є єдина панель керування для кількох майданчиків. Це зручно для власників франшиз або тих, хто працює у кількох нішах.
  • SEO інструменти. Ви можете прописати ЛЗУ для сторінок, налаштувати редиректи, створити карту сайту навіть без встановлення сторонніх розробок, прямо з коробки.
  • Платіжні послуги. За допомогою попередньо встановлених модулів можна підключити всі відомі способи онлайн-оплати (банківські картки, електронні гаманці тощо).

Серед мінусів:

  • Складність освоєння для новачків. Для того, щоб повноцінно користуватися Опенкарт будуть потрібні базові знання PHP і готовність розбиратися в технічних нюансах.
  • Проблеми із сумісністю. Вам доведеться ретельно перевіряти, чи підходить доповнення до поточної модифікації OpenCart. Так, розширення для версії 3.0 не підходять для версії 2.0 і навпаки. Крім того, не всі плагіни для OCStore підійдуть для чистого Опенкарта.
  • Відсутність імпорту/експорту. За замовчуванням не передбачено імпорту та експорту товарних позицій, тому вам доведеться шукати та встановлювати сторонні програми.
  • Підвищені вимоги до хостингу. Для комфортного функціонування потрібен сервер із підтримкою PHP 7.0+, MySQL 5.6+ та значним обсягом оперативної пам’яті.
  • Платні модулі. Більшість із них поширюються на комерційній основі, а безкоштовних опцій щодо мало.

WooCommerce

Це один із найвідоміших у світі плагінів для запуску онлайн-магазинів, який перетворює WordPress на повноцінну базу електронної комерції. Для нього існує безліч тем оформлення, при цьому контент відокремлений від візуальної частини, тому зміна візуалу не призведе до втрати інформації.

Плагін для WordPress WooCommerce

WooCommerce відмінно підходить для майданчиків будь-якого масштабу, а завдяки його популярності вирішити складності, що виникають, при налаштуванні та використанні буде набагато простіше.

Переваги:

  • Безкоштовне ядро. Стандартна версія розповсюджується абсолютно вільно – ви можете без вкладень створити повноцінний торговий майданчик на своєму сервері.
  • Простий інтерфейс. Адмін-панель інтуїтивно зрозуміла і проста в освоєнні навіть для новачків, тому освоїтися в ній можна за короткий час.
  • Велика кількість розширень. Як правило, платні відрізняються більш сучасними можливостями. Але навіть серед некомерційних можна знайти рішення практично для будь-яких завдань від оптимізації швидкості завантаження до інтеграції зі сторонніми сервісами.
  • Прийнятні ціни на доопрацювання. Завдяки популярності WooCommerce послуги профільних IT-фахівців коштують недорого. Ви можете знайти виконавців на будь-який бюджет — від недорогих фрілансерів до іменитих вебстудій.
  • Багато варіацій візуалу. Є колосальне число різних якісних та сучасних шаблонів. Також можна розробити унікальний дизайн із нуля під свої параметри.

Недоліки:

  • Довге впровадження. Пошук оптимальної конфігурації під свої потреби може забрати багато часу. Доведеться шукати відповідні плагіни, розбиратися в них, а іноді навіть перекладати за відсутності відповідної модифікації.
  • Загрози злому. WordPress, на якій базується WooCommerce, регулярно піддається зламам. Тому питання безпеки не можна ігнорувати — необхідно ретельно стежити за оновленнями та вчасно встановлювати нову версію системи.
  • Платні плагіни. Багато хто з них поширюється за щомісячною підпискою. Можна обійтися і безкоштовними аналогами, але доведеться витрачати час на пошуки.
  • Вимогливість до хостингу. Для швидкої та безперебійної роботи знадобиться потужний хостинг, особливо при великих навантаженнях. Це додаткова стаття витрат, яку варто пам’ятати.

Joomla!

Це широко використовується движок з активною інтернет-спільнотою, яка регулярно розробляє авторські доповнення і допоможе вирішити будь-яку проблему (достатньо відкрити тему на одному з численних тематичних форумів).

 Платформа Joomla! width=

Joomla! повністю універсальна, на ній можна створювати сайти практично будь-якого типу – від блогів та порталів до соціальних мереж.

Плюси:

  • Багато розширень для підключення інтернет-магазину. Якщо для ВордПрес все використовують тільки WooCommerce, то для Joomla! Це і JoomShopping, і Virtuemart, і J2Store, і багато інших.
  • Мультимовність. Joomla! із коробки підтримує мультимовні торговельні майданчики, а модулі можна виводити окремо для кожної мови, що значно спрощує вихід на міжнародні ринки.
  • Швидкість роботи з великими базами даних. Завдяки варіативній модульній структурі, Joomla! краще за інших справляється з більшими обсягами контенту, тим самим створюючи менше навантаження на сервер.
  • Розмежування рівнів доступу. Можна розмежувати доступ до адмінки для різних користувачів, що дуже зручно — адміністратору магазину можна призначити права для редагування одних розділів, а менеджеру — інших.

Мінус:

  • Складність для новачків. Модульна структура створює плутанину і ускладнює освоєння новачками. Загалом Joomla! досить складна для вивчення та адаптації.
  • Проблеми сумісності. Через часті оновлення ядра доповнення не завжди встигають адаптуватися до нових версій, що створює труднощі в бізнес-процесах.

PrestaShop

Широко використовується в Європі IT-рішення для малого та середнього бізнесу з відкритим вихідним кодом на PHP. Завдяки оптимальним системним вимогам його можна запустити навіть на віртуальному хостингу, без виділеного сервера.

PrestaShop

Плюси:

  • Вільна ліцензія. PrestaShop поширюється на некомерційній основі під ліцензією OSL — ви можете використовувати її без лімітів і допрацьовувати вихідний код під свої потреби.
  • SEO інструменти. Усередині є готовий інструментарій для генерації метатегів, sitemap.xml, ЧПУ URL, що позбавляє необхідності доробок на початковому етапі.
  • Email-розсилки та CRM. Для менеджменту клієнтської бази передбачені масові email-розсилки через зручну CRM із можливістю сегментації аудиторії.
  • Імпорт та експорт. Вбудовані інструменти дозволяють імпортувати та експортувати каталог продукції, що прискорює наповнення сайту контентом у рази та спрощує роботу адміністратора проєкту.
  • Хмарний хостинг. Ви можете підняти вебсайт на своєму сервері або використовувати інфраструктуру PrestaShop, що гарантує оптимальну продуктивність та сумісність.
  • Зручний інтерфейс. Користувач зможе легко змінювати дизайн адмін-панелі та фронтенду — шрифти, наповнення, розташування блоків та багато іншого.

Мінус:

  • Відсутність безкоштовних шаблонів. Навіть стандартні теми поширюються лише на платній основі, вам не вдасться знайти навіть ознайомлювальний варіант для старту бізнесу.
  • Дорогий офіційний хостинг. Він коштує близько 200 доларів на місяць, що занадто витратно для невеликого інтернет-магазину. Спочатку краще обійтися дешевшими аналогами.
  • Складність пошуку. За межами офіційного маркетплейса знайти розширення досить важко, тому доведеться покладатися лише на запропонований функціонал.
  • Низька популярність в Україні. На відміну від Європи, в Україні PrestaShop не набув великого поширення, тому знайти профільних спеців буде непросто.

Топ найкращих платних CMS для eCommerce

Комерційні системи управління контентом розробляються для того, щоб із мінімальними зусиллями запустити повноцінний онлайн-бізнес. Ви зможете відразу зосередитись на продажах та залученні аудиторії, а не на пошуку IT-фахівця, дизайнера, верстальника, доповнень тощо. Все необхідне вже під рукою

Нижче розглянемо рейтинг движків для розробки інтернет-магазинів, які надаються користувачам на платній основі.

Shopify

Одне з найпопулярніших у світі рішень для e-commerce, яке, при цьому, поки що не таке поширене в Україні. Завдяки співпраці з такими гігантами як Amazon, Google і Facebook компанія рік у рік значно розширює свою аудиторію серед бізнесів по всьому світу.

Хмарний сервіс Shopify для інтернет-магазинів

Конфігурація магазинів на Шопіфай досить варіативна завдяки більш ніж 500 безкоштовним розширенням, у тому числі для взаємодії з українськими маркетплейсами (Rozetka, Prom.ua тощо).

Переваги:

  • Імпорт даних. На Shopify можна легко імпортувати існуючу клієнтську базу та перелік товарів від постачальника, щоб одразу почати залучати аудиторію на сайт.
  • Деталізована аналітика. Усередині є докладні відомості щодо результативності маркетингових кампаній, поведінки відвідувачів та інша статистика за основними показниками.
  • Відновлення кошика. Вбудована функція відновлення кинутих кошиків дає можливість не втрачати тих покупців, які з якихось причин не завершили угоду.
  • Цілодобова підтримка. Саппорт працює 24/7 і оперативно вирішує будь-які питання та проблеми.
  • Стабільність. Shopify відрізняється мінімумом збоїв, забезпечуючи стабільність бізнес-процесів.
  • Щоденне резервне копіювання. Вся інформація щодня зберігається на резервних серверах, тому Ви не ризикуєте втратити свої дані, навіть якщо випадково видалили половину продуктового каталогу.

Недоліки:

  • Комісія. Shopify стягує відсоток з кожного досконалого продажу, що зменшує прибуток бізнесу.
  • Адміністрування англійською. Вся адміністративна панель представлена лише англійською мовою.
  • Складність доопрацювання. Це хмарна CMS із закритим вихідним кодом, тому впровадити щось унікальне тут не вийде. При цьому в AppStore представлені готові рішення практично на будь-який смак.

Хорошоп

Розроблений українською командою програмістів продукт постійно оновлюється і забезпечує синхронізацію з популярними CRM-системами для автоматизації бізнес-процесів. На потужностях Horoshop можна розробити торговий майданчик, який повністю відповідає потребам компанії будь-якого розміру.

Українська платформа Хорошоп

Плюси:

  • Доступність. Хорошоп надає готовий базовий функціонал «з коробки», а технічні фахівці компанії допомагають із переїздом після будь-якої популярної CMS, що економить бізнесу бюджет на розробці та знижує стартові витрати.
  • Розмаїття візуального оформлення. Хмарна платформа пропонує кілька варіантів адаптивного дизайну на вибір користувача, тому на початковому етапі можна обійтися без верстальника та покупки шаблону.
  • Інтеграція з 1С. Є готове рішення для підключення бухгалтерських програм, що спрощує синхронізацію між вебсайтом та складськими запасами.
  • Вбудовані маркетингові інструменти. В адмінці можна знайти інструментарій з розвантаження фіда у форматі, який підходить для Google Shopping, Performance Max і маркетплейсів Rozetka, Kasta і т.д., що спрощує ведення рекламних кампаній.
  • Мобільна версія. Адміністративна панель адаптована під екрани з будь-якою роздільною здатністю, що робить редагування та наповнення сайту зручним навіть з мобільних пристроїв.
  • Навчальні матеріали. На офіційному сайті Horoshop надано інформативну базу знань для самостійного вивчення.

Мінус:

  • Обмежений функціонал. Базовий тариф дещо обмежений, тому при масштабуванні бізнесу доведеться переходити на більш дорогий план, щоб отримати доступ до API, продавати цифрові товари та підключати найпопулярніші маркетплейси.
  • Залежність від розробника. Ви повністю залежите від планів розвитку компанії-розробника. Впровадити щось своє тут не вдасться. І якщо розвиток платформи на якомусь етапі поверне не туди, куди Вам хотілося б, доведеться замислюватися про переїзд.

BigCommerce

Платформа для електронної комерції, яка орієнтована на середній та великий бізнес. За функціональністю та ціновою політикою вона схожа з Shopify. Мінімальний тариф коштуватиме приблизно 30$ на місяць.

Адміністративна панель BigCommerce

Тут представлений потужний набір засобів адміністрування магазину. Однак їх більшість спочатку адаптована для найбільших західних сервісів доставки, платіжних шлюзів та маркетплейсів. Щоб налаштувати зв’язку з українськими аналогами, потрібні додаткові зусилля та вкладення.

Переваги:

  • Координація логістики. Усередині є опції для керування наявністю продукції на складі та обробки повернень, що оптимізує логістичні операції.
  • Сегментація ЦА. Передбачено інструментарій для детальної сегментації покупців за різними параметрами, що сприяє оптимізації ефективності рекламних кампаній.
  • Вбудована аналітика. Є детальна статистика з продажу, результатів маркетингових кампаній, поведінки покупців та інших метрики.
  • Необмежений простір. В усіх тарифах надається необмежений обсяг дискового простору на серверах та можливість додати будь-яку кількість менеджерів.

Недоліки:

  • Дорогі та слабкі модулі для локальних завдань. Пропозиції для інтеграції з українськими сервісами (доставка, оплата та ін.) відрізняються чималою вартістю за середньої якості реалізації.
  • Комісія за транзакції. Крім оплати самого сервісу, потрібно буде ще враховувати комісію з кожного продажу.
  • Обмеження на щорічний обіг. Кожен тарифний план передбачає максимальну суму, яку Ви можете прийняти замовлення від клієнтів за рік. При перевищенні Вам запропонують перейти на дорожчий тариф.

Ecwid

Це коробкова CMS з можливістю встановлення додаткових плагінів. Загалом використання Ecwid платне, проте передбачена безкоштовна версія. Загалом це гідний конкурент Шопіфай та БігКоммерс, який забезпечує можливість швидкого запуску та просування вебмайданчика з урахуванням сучасних тенденцій цифрового маркетингу.

Ecwid

Плюси:

  • Простота впровадження. Встановлення та адміністрування зрозумілі навіть новачкам без навичок програмування та верстки.
  • Зв’язування з популярними сервісами. Реалізована інтеграція з поширеними маркетплейсами, Facebook та Google Ads для охоплення більшої аудиторії.
  • Онлайн-каси. Ви можете підключити до сайту хмарну онлайн-касу для автоматизації розрахунків.
  • Необмежений каталог. На максимальному тарифі продавець може залити необмежену кількість товарних позицій.

Мінус:

  • Нестабільна робота. Періодично можливі проблеми при оновленнях Ecwid, що може призвести до втрати даних та збоїв у роботі.
  • Нестача локалізації. Більшість розширень представлена лише англійською мовою, що створює незручності для не англомовних користувачів. Загалом CMS орієнтована на бурж-сегмент інтернету.
  • Вартість тарифів. У безкоштовному тарифі кількість товарних позицій обмежена до 100 одиниць, а ціна інших планів вища, ніж у середньому по ринку.

Magento

Вона орієнтована насамперед на середній та великий бізнес. Використання Мадженто на невеликих майданчиках буде економічно недоцільним, а для її підтримки знадобиться досвідчена і дорога команда розробників.

Найдорожча платформа для онлайн-магазину Magento

Переваги:

  • Кілька варіантів ліцензій. Існує як безкоштовна ліцензія для самостійного вивчення та впровадження, так і комерційна з наданням офіційної техпідтримки.
  • Велика екосистема. За роки розвитку навколо Magento склалася величезна спільнота IT-фахівців. У відкритому доступі є тисячі рішень для покриття вузькоспеціалізованих завдань.
  • Мультимовність. Мадженто спочатку оптимізована для мультимовних проєктів та управління одразу кількома інтернет-сайтами з однієї адміністративної панелі.
  • Надійність. Вона відрізняється підвищеним рівнем безпеки та стійкості до атак хакерів, також постійно оновлюються всі компоненти для ліквідації вразливостей.

Недоліки:

  • Вартість доробок. Стандартні ставки фрілансерів для Magento істотно вищі за середньоринкові, тому на доопрацювання доведеться виділяти суттєвий бюджет.
  • Великі витрати на використання. Вартість комерційної ліцензії Magento у річному обчисленні становить близько 22 000 доларів США. Такий бюджет доступний лише великим гравцям.
  • Незручний складський облік. Звітність про залишки та запаси на складі не відрізняється достатньою зручністю використання.
  • Ризик зниження продуктивності. При неправильному виборі хостингу для Magento виникає ризик значного зниження продуктивності та швидкості.

Squarespace

Відмінна CMS для запуску онлайн-ресурсу без необхідності програмування та послуг дизайнера. Конструктор простий в освоєнні та забезпечує хорошу конверсію за рахунок сучасної візуальної складової.

Squarespace

Переваги:

  • Імпорт товарів. Передбачено імпорт із CSV для спрощення заповнення каталогу.
  • Онлайн-оплата. У конструкторі можна налаштувати інтеграцію з платіжними сервісами для отримання оплати.
  • Варіативність дизайну. Існує безліч сучасних адаптивних тем для створення візуальної частини.
  • Підтримка власних скриптів. Користувач може додавати свій HTML та CSS код для доопрацювання початкового функціонала.
  • Швидка техпідтримка. Фахівці оперативно реагують на запити та допомагають вирішувати питання, що виникають.
  • Резервне копіювання. Реалізовано автоматичне зняття резервних копій для запобігання втраті даних.

Недоліки:

  • Вартість. Тарифи Squarespace вищі порівняно з деякими конкурентами. При цьому зміна коду під потреби бізнесу є досить обмеженою.
  • Слабка аналітика. Внутрішня система статистики не відрізняється глибиною та деталізацією.
  • Слабка інтеграція з CRM. У Squarespace погано опрацьовано синхронізацію з CRM-системами для автоматизації маркетингу та зручності в обробці замовлень.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї