Налаштування динамічного ремаркетингу Google Adwords

 

З ремаркетингом знайомі багато користувачів Google реклами, однак, що представляє собою динамічний ремаркетинг?

Багато відвідувачів, переглянувши певний товар, залишають сторінку і не роблять покупку. Але реклама цього товару з’являється перед ними знову і знову на різних майданчиках.

Можливість показувати людині знову ту рекламу, якою вона зацікавилася раніше, називається динамічним ремаркетингом. Такий інструмент потрібен для онлайн-магазинів – з його допомогою відвідувач може знову перейти на давно покинутий їм сайт і все-таки зробити покупку.

Динамічний ремаркетинг Google Ads

Так виглядає динамічний ремаркетинг на смартфоні

 

У рекламному кабінеті AdWords є готові шаблони, які дозволяють створити рекламу з динамічним ремаркетингом. Користувач з більшою часткою ймовірності купить товар або послугу, яку переглядав раніше, якщо запропонувати на неї знижку або при покупці йому пообіцяють додатковий подарунок. Таким чином можна залучати клієнтів до повторного відвідування сайту і замовлення.

Налаштування динамічного ремаркетингу може принести бізнесу не малу вигоду – адже показник конверсії звичайних пошукових рекламних кампаній і оголошень динамічного ремаркетингу практично однаковий. Але ціна за клік останнього нижче, а значить сама транзакція в результаті обходиться дешевше.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Чим динамічний ремаркетинг вигідно відрізняється від стандартного?

Ремаркетінг демонструє користувачеві, який нещодавно відвідав сайт, стандартну рекламу. А динамічний ремаркетинг показує саме ті продукти або послуги, які користувач уже дивився раніше. Такий метод залучення клієнтів для здійснення покупки є більш персоналізованих і ефективним.

Динамічний і звичайний ремаркетинг

Реклама товару, який користувач кинув в кошик, але не купив, знову нагадає про плановану покупку і часто поверне людину в магазин для завершення дії. Крім того, до переваг динамічного ремаркетингу відносять:

  1. Відмінно працює для онлайн-магазинів. Якщо клієнт вже дивився певні моделі ноутбуків, то в медійній мережі він буде бачити саме ці товари;
  2. Складні й дорогі позиції простіше продаються за допомогою динамічного ремаркетингу. У категорію складних товарів потрапляють ті позиції, перед придбанням яких людина довго роздумує. Приклади подібних товарів: автомобілі, брендовий одяг, ювелірні прикраси та інше;
  3. Підсумкова вартість на замовлення знижується. У США і Європі реклама переслідування становить 30-70% від загальної кількості замовлень. Це допомагає повернути «дорогих» клієнтів в магазин з соц. мереж, КММ-реклами і інших джерел. В результаті людина більш імовірно купить товар, і підсумкова вартість його залучення стане нижче;
  4. Реклама оновлюється в автоматичному режимі і є можливості для сегментації користувачів. Так, наприклад, можна створити групу користувачів, які відправили товар в кошик, але не купили або окрему групу для тих, хто цікавився дорогими позиціями і т.д.

Головна перевага – динамічний ремаркетинг Google AdWords це найбільш ефективний інструмент в КММ Гугл .

Коли ефективний динамічний ремаркетинг Google Ads?

Щоб визначитися чи ефективний для Вас динамічний ремаркетинг Google Ads, необхідно перейти в систему Google Analytics і знайти звіт, який покаже, скільки часу пройшло з моменту, коли відвідувач вперше зайшов на сайт до моменту покупки. Важливо звернути увагу на те, який відсоток конверсій припадає на перший день після відвідування сайту. Якщо показник менше 50% – динамічний ремаркетинг спрацює на відмінно.

У яких випадках можна задіяти динамічний ремаркетинг:

  • Користувач відвідав магазин і ознайомився з характеристиками товару;
  • Клієнт оформив замовлення або відправив позицію в кошик, але оплати не справив;
  • Людина цікавилася товарами, які є на вашому сайті через пошукову систему;
  • Клієнт купив у вас продукт, але до нього можна запропонувати додаткові аксесуари;
  • Користувач замовив позицію, яка скоро буде потребувати оновлення або додаткового сервісу.

Як відбувається налаштування?

Налаштування динамічного ремаркетингу Гугл відбувається наступним чином:

  • Всі продукти, представлені на сайті повинні мати унікальний ID, який ми передаємо в код ремаркетингу. Крім ID програміст може підтягнути вартість, тип сторінки, з якої пішов користувач (кинутий кошик, картка товару та інші);
  • Далі слід додати в код сайту тег ремаркетингу (попередньо допрацювавши його для передачі всіх корисних властивостей);
  • Створюємо фід (вивантаження всіх параметрів продукту, які розглядав відвідувач). Важливо щоб ID товару збігалося в фіді і на сайті;
  • Далі в комерційні дані потрібно завантажити фід;
  • За допомогою готових шаблонів для створення оголошень динамічного ремаркетингу можна створити рекламну компанію, яку після налаштування списків можна запускати.

У чому складність налаштування динамічного ремаркетингу Гугл?

Динамічний ремаркетинг показує себе як дуже ефективний інструмент, його результативність часто буває найбільш високою серед інших КММ-інструментів. Однак є у нього і один істотний недолік.

Налаштування динамічного ремаркетингу Adwords – досить складний процес, що вимагає від фахівця чималого досвіду і знань. Так, під час роботи з цим інструментом виникають такі складнощі:

  1. Для налаштування передачі даних в спеціальний фід потрібна допомога досвідченого програміста (так як якщо неправильно зробити налаштування на цьому етапі – то гроші на рекламу будуть витрачатися, а продажів не буде);
  2. Важливо постійно вести аналітику і на підставі отриманих даних впроваджувати зміни в налаштування (наприклад, оголошення показуються на різних майданчик у медійній мережі Google, їх ефективність буде різна і деякі з них можуть відпрацювати в мінус, тому потрібно регулярне чищення майданчиків);
  3. Інструмент вимагає скрупульозного супроводу, для отримання вигідної вартості за конверсію для конкретної групи товарів (одна справа продати камінну топку за 1000 $, і зовсім інша – трубу до каміна за 20 $, вартість за продаж у нас повинна бути різна в кожному випадку і супроводжуватися такі групи товарів повинні по-різному).

Успішні кейси наших клієнтів

У наших проектах при скрупульозному супроводі динамічний ремаркетинг Гугл приносить від 7% до 18% продажів з сайту. При цьому вартість заявки на 35% нижче ніж з пошукової РК.

Так для тематики з продажу музичного обладнання коефіцієнт конверсій по рекламі на конкретні товари  для відвідувачів, що повернулися на сайт:

Налаштування динамічного ремаркетингу для музичного магазину

Для тематики продажу іграшок і головоломок показник був наступним:

Налаштування динамічного ретаргетінга Adwords для магазину іграшок

Слід взяти до уваги, що ці проекти ми ведемо відносно недавно і дана статистика всього лише за 1 місяць.

 

Повернути користувача сайту динамічним ремаркетинг Google реклами виходить дешевше ніж шукати нового користувача.

Повернути конкретним товаром з ціною описом і картинкою товару легше і дешевше ніж “загальним ремаркетингом”.

Підсумкова вигода для бізнесу: збільшення від 7% до 18% продажів в проекті.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї