Курси контекстної реклами Google Ads
Курси контекстної реклами дають вам можливість познайомитися з особливостями роботи сервісу Google Ads. Навчальний план побудований за принципом «від простого до складного» – слухачі навчаються налаштовувати кабінет з нуля і поступово переходять до створення і управління рекламними кампаніями.
Навчання можна розглядати як стартову точку кар’єри в області цифрових технологій для новачків в інтернет-маркетингу. Ви отримаєте фундаментальні знання і навички необхідні для того, щоб відчувати себе кваліфікованим PPC-фахівцем.
Керувати маркетинговим бюджетом і робити це ефективно, визначати таргетинг, проводити всебічний аналіз і оптимізувати працюючі РК – всі ці навички отримують випускники.
Важливо! У програмі багато часу відводиться навчанню роботі з аналітикою – інструментом, який допомагає оцінювати ефективність і виробляти стратегію подальшої оптимізації.
Після закінчення курсу наші випускники відразу готові до самостійної роботи.
Теоретичні та практичні заняття проходять паралельно, що дозволяє досягати високих результатів. Для наочності і кращого розуміння матеріалу всі розділи і особливості налаштувань відпрацьовуються на прикладі діючого облікового запису AdWords.
Кому буде корисно пройти курси контекстної реклами?
Навчання за програмою буде корисно тим, хто:
- Займається підприємництвом. Плануєте вести РК самостійно без залучення підрядників? Хочете замовити web-сайт, але поки не можете оцінити перспективи проекту? Побоюєтеся неефективного витрачання коштів? Тоді цей курс для Вас.
- Планує працювати віддалено. Пройти курси контекстної реклами – це значить отримати можливість працювати, не виходячи з дому, і отримувати хороший дохід.
- Працює маркетологом. Випробували всі відомі Вам способи підвищення ефективності AdWords і не знаєте, куди далі розвиватися? Плануєте підвищити рівень своєї майстерності і затребуваність на ринку в якості висококваліфікованого фахівця? Хочете навчитися ставити завдання підрядникам і контролювати їх виконання? Пройшовши навчання у нас, Ви зможете перейти на новий професійний рівень.
- Бажає отримати нову затребувану професію. Якщо Ви перебуваєте в пошуку актуальної протягом тривалого часу, цікавої і високооплачуваної спеціальності, то радимо розглянути наш курс контекстної реклами.
Важливо! Ті, хто вміє залучати покупців і робить це професійно, ніколи не буде сидіти без роботи. Всі слухачі отримують глибокі знання і практичні навички, тому можуть самостійно працювати відразу після випуску.
Що Ви будете вміти після проходження курсу по Google Ads?
Випускники, які навчалися на курсах Google AdWords, вміють:
- Налаштовувати і оптимізувати різні види кампаній: від текстових оголошень до медійної мережі і YouTube;
- Прогнозувати попит на товари і послуги, а також оцінювати маркетинговий бюджет на етапі планування;
- Знаходити «тонкі» місця і потенційні точки зростання в ході всебічного аудиту РК;
- Розробляти воронки продажів і стратегію просування складних комплексних продуктів;
- Формувати оголошення, що продають і привертають увагу аудиторії;
- Грамотно формувати семантичне ядро і виконувати групування ключових запитів;
- Оптимізувати витрачання маркетингового бюджету, використовуючи дані аналізу основних показників;
- Створювати розширення для збільшення конверсії та підвищувати видимість оголошень;
- Формувати портрет цільового споживача і налаштовувати ремаркетинг;
- Виправляти оголошення, що не пройшли модерацію, створювати їх відповідно до правил і вимог системи, мінімізувати помилки;
- Підвищувати продажі у власному бізнесі самостійно, без допомоги сторонніх підрядників;
- Застосовувати отримані знання і вдосконалювати їх в подальшому для того, щоб бути затребуваними на ринку праці довгий час.
Хто проводить навчання по Google Ads?
Яна Ляшенко – провідний викладач і PPC-фахівець з практичним досвідом більш 7 років. Понад рік веде свій авторський блог на YouTube, в якому розповідає про сучасні тенденції в інтернет-маркетингу і особливості роботи з різними інструментами Google Ads.
Має досвід роботи з тематиками різної складності, як для українського ринку, так і для США, Канади, Європейських країн. Має великий досвід взаємодії з будь-якими сучасними інструментами Гугл, включаючи пошукову, медійну мережу, ремаркетинг, торговельні оголошення Merchant Center і відеорекламу на YouTube.
Яна – сертифікований фахівець, розбирається в налаштуванні Google Analytics і системи звітності Data Studio. Навчання Google Ads на курсах ведеться виходячи з вимог сучасного ринку і ґрунтується на реально працюючих практичних прийомах і прикладах.
Які переваги навчальних PPC-курсів від Adwservice?
- Викладачі-практики, які мають великий практичний досвід. Від них Ви дізнаєтеся, як швидко створити РК без переплат і помилок. Ви завжди можете обговорити будь-які проекти, які плануєте запустити, з кваліфікованим фахівцем.
- Продуктивність витраченого на навчання часу. Ви можете коригувати Вашу кампанію безпосередньо на заняттях і відразу оцінювати результат.
- Домашні завдання. Закріпити знання, отримані на курсах PPC, допоможуть домашні завдання. По всім виконаним завданням куратор надає зворотний зв’язок і дає ясні і чіткі рекомендації.
- Підготовка до проходження сертифікації. В процесі навчання наші слухачі отримують необхідний для сертифікації в Google Ads обсяг теоретичних знань. Три чверті випускників успішно проходять атестацію в подальшому.
- Бонус на РК. Ми допомагаємо отримати 2000 гривень на просування тим, хто ще не зареєстрував свій аккаунт в системі.
- Навчання у невеликих групах. Курси відбуваються у маленьких групах, можливий також індивідуальний формат навчання з викладачем. Завдяки цьому інформація засвоюється у повному обсязі, а кожен студент отримує максимум уваги.
- Практика. Завдання нашого курсу – не передати студентам теоретичну основу, а навчити їх долати практичні завдання на прикладах реальних проєктів. Кожен, хто пройшов навчання, отримує повний спектр знань, що дозволяють одразу розпочати роботу як Junior спеціаліст з контекстної реклами у маркетинговому агентстві.
Програма онлайн-курсу з налаштування контекстної реклами
1. Знайомство з контекстною рекламою.
- Як працює цей інструмент?
- КР як маркетинговий інструмент в web-середовищі.
- Цілі і завдання.
- Види і формати.
- Головні плюси і мінуси.
- Останні тенденції.
2. Аналізуємо нішу і вивчаємо аудиторію.
- Вивчення рекламованого продукту.
- Складання портрета покупця.
- Аудит конкурентів і оцінка ринку.
- Аналіз свого сайту.
- Основні показники для оцінки ефективності маркетингової активності.
- Воронка продажів.
- Аналіз статистики показів, переходів, коефіцієнта конверсії та обсягу продажів.
- Стратегія просування.
3. Знайомство з особистим кабінетом Google Ads.
- Типи профілів.
- Реєстрація та вивчення інтерфейсу.
- Способи поповнення платіжного балансу.
- Структура аккаунта.
- Рівні налаштувань в особистому кабінеті.
- Панель навігації та налаштування облікового запису.
- Параметри особистого кабінету.
- Створення оголошень і їх тестування на практиці.
4. Збираємо семантичне ядро.
- Що таке семантичне ядро.
- Визначення ключових фраз.
- Аналіз пошукових запитів в розрізі web-проектів, тематичних категорій, словосполучень і окремих слів.
- Опрацювання семантичного ядра, об’єднання ключових слів в групи.
- Вибір головних напрямків для відображення реклами.
- Високо- і низькочастотні ключові слова. Категорії ключових фраз і рівень їх конкурентності.
- Фільтрація нецільових запитів, застосування мінус фраз.
- Оператори відповідності ключових слів.
- Оцінка релевантності ключів цільовим сторінкам, вибір посадкових сторінок, їх аудит.
5. Налаштування першої рекламної кампанії.
- Різновиди оголошень:
- Текстові.
- Телефонний номер.
- Адаптивні.
- Розширення та доповнення.
- Аукціон оголошень.
- Методи складання високоефективних оголошень.
- Кампанії та групи оголошень.
- Робота з UTM-мітками, шаблонами відстеження і суфіксами URL.
6. Пошукова реклама.
- Формування структури кампанії.
- Групування запитів.
- Перехресне мінусування.
- Типи відповідності ключових фраз.
- Додавання мінус-слів.
- Відповідність редакційним вимогам.
- Навчання налаштування контекстної реклами і перший запуск в пошуку.
- Особливості управління ставками за кліки.
- Обмеження бюджету і налаштування ставок.
- Динамічні пошукові оголошення.
- Ремаркетинг в пошуку.
7. Робота з Google Analytics.
- Встановлення і параметри Analytics.
- Можливості аналітики у контекстній рекламі.
- Параметри посилань і принцип використання UTM-міток.
- Налаштування шаблонів відстеження.
- Складання та завантаження цілей в Analytics.
8. Налаштування аналітики через GTM.
- Установка і вибір параметрів GoogleTag Manager.
- Теги, тригери, змінні в GTM.
- Установка кодів через GTM.
- Відстеження кліків за елементами в GTM.
- Відстеження заповнення форми в GTM.
- Підключення цілей в системі Analytics з використанням Tag Manager.
9. Реклама на сайтах-партнерах Гугл (КММ).
- Маркетингові завдання, які вирішуються за допомогою КММ.
- Переваги та недоліки інструменту.
- Різновиди реклами в медійній мережі.
- Стратегії призначення ставок.
- Види таргетингу, рекомендації по його підбору в залежності від ЦА.
- Формати оголошень і вимоги до них.
- Варіанти взаємодії з клієнтською базою (ремаркетинг).
- Структура кампаній в КММ з прикладами.
- Основні метрики для відстеження результатів маркетингової активності в КММ.
- Підготовка до запуску (що необхідно зробити на попередньому етапі).
10. Налаштування реклами в медійній мережі.
- Розробка структури кампаній у медійній мережі.
- Визначення таргетування, різні комбінації.
- Запуск РК (які встановити параметри і визначати стратегію ставок).
- Складання медійних оголошень.
- Виключення нерелевантних майданчиків.
- Основні метрики і звітність, які використовуються при оцінці результативності в КММ.
11. Як використовувати ремаркетинг?
- Ремаркетинг і його різновиди.
- Стратегії ремаркетингу.
- Кому не підійде цей формат.
- Що необхідно для запуску.
- Створення ремаркетингових аудіторій відповідно до поставлених до них вимог.
- Особливості ремаркетингових медійних оголошень.
- Схожі аудиторії (як їх шукати і навіщо).
12. Товарні оголошення в Merchant Center.
- Принципи роботи торгової компанії.
- Вимоги, що пред’являються до web-ресурсу, для запуску.
- Підготовка Feed данних. Вимоги та структура.
- Реєстрація Merchant Center.
- Запуск товарної реклами.
- Правила формування фіда.
- Налаштування Smart Shopping кампанії.
13. Реклама на відеохостингу YouTube.
- Відеореклама і її позиція в воронці продажів.
- Цілі, що досягаються за допомогою запуску відеореклами.
- Формати і таргетинги.
- Оптимізація відеореклами.
- Кількісне вимірювання впізнаваності бренду з використанням BrandLift.
14. Аудит рекламних кампаній.
- Принципи аналітики РК.
- Використання статистики аукціонів.
- Важливі звіти для підведення підсумків кампанії.
- Як аналізувати показники і що тримати в увазі.
- Вибір правильної моделі атрибуції.
15. Ефективне управління маркетинговим бюджетом.
- Моделі оплат в контекстній рекламі.
- Планування витрачання коштів.
- Розподіл інструментів і коштів в процесі медіапланування.
- Прогнозування відвідуваності web-ресурсу, коефіцієнта конверсії та обсягів продажів.
- Прогнозування окупності вкладень в ніші.
- Як вибрати найкращу стратегію призначення ставок.
- Ручні та автоматичні типи стратегій.
16. Побудова звітів в Data Studio.
- Загальна структура Data Studio.
- Основи роботи.
- Візуалізація даних за допомогою сервісу.
- Створення базових звітів.
17. Як отримати сертифікацію від Google Ads?
- Підготовка до атестації Гугл.
- Основи роботи з менеджером акаунтів.
- Як стати партнером Google.
Ціна курсів з контекстної реклами Google
Вартість навчання Google AdWords залежить від обраного формату. Своїм студентам ми пропонуємо 3 різних пакети:
- Лайт – доступ до 10 базових онлайн-уроків загальною тривалістю понад 10 годин. Навчайтеся в будь-який зручний час, незалежно від графіка. Ціна пакету – $ 200;
- Профі – доступ до 17 онлайн-уроків. Докладний розбір всіх інструментів контекстної реклами (пошук, КММ, ремаркетинг, Merchant Center), а також інструментів аналітики Google Analytics і Data Studio. Керівництво досвідченого куратора – видача домашніх завдань і подальша перевірка. Все, що потрібно для початку роботи спеціалістом по контекстній рекламі. Вартість – $ 600;
- VIP – доступ до всіх уроків з пакету “Профі”, кураторство (видача та перевірка домашніх завдань, відповіді на питання в ході навчання) плюс 5 годин індивідуальних консультацій від сертифікованого фахівця. Вартість – $ 1000..
Запитання про онлайн-навчання Google AdWords
- Навчання PPC-фахівців побудовано таким чином, що для успішного освоєння наявність попередньо отриманих технічних знань не є обов’язковою умовою. Всю технічну частину ми надаємо слухачам в міру необхідності.
- Викладання на курсах контекстної реклами в Києві ведеться за авторською методикою – інформація подається максимально просто і зрозуміло в форматі інтенсиву.
- Необхідно створити рекламний кабінет і поповнити баланс. Для практичних занять потрібен ноутбук або персональний комп’ютер.
- Ви навчитеся запускати РК і оптимізувати їх для підвищення ефективності, не здійснюючи поширені помилки новачків.