Курси контекстної реклами Google Ads

Курси контекстної реклами Google Ads у Києві

Курси контекстної реклами дають вам можливість познайомитися з особливостями роботи сервісу Google Ads. Навчальний план побудований за принципом “від простого до складного” – слухачі вчаться налаштовувати кабінет з нуля і поступово переходять до створення та управління рекламними кампаніями.

Навчання можна розглядати як стартову точку кар’єри в галузі цифрових технологій для новачків в інтернет-маркетингу. Ви отримаєте фундаментальні знання та навички необхідні для того, щоб відчувати себе кваліфікованим PPC-фахівцем.

Керувати маркетинговим бюджетом і робити це ефективно, визначати таргетинг, проводити всебічний аналіз і оптимізувати РК, що працюють, – всі ці навички отримують випускники.

Важливо! У програмі багато часу відводиться навчанню роботі з аналітикою – інструментом, який допомагає оцінювати ефективність і виробляти стратегію подальшої оптимізації.

Після закінчення курсу наші випускники відразу готові до самостійної роботи.

Теоретичні та практичні заняття проходять паралельно, що дає змогу досягати високих результатів. Для наочності та кращого розуміння матеріалу всі розділи й особливості налаштувань відпрацьовуються на прикладі чинного акаунта AdWords.

Кому буде корисно пройти курси контекстної реклами?

Навчання за програмою буде корисним тим, хто:

  1. Займається підприємництвом. Плануєте вести РК самостійно без залучення підрядників? Хочете замовити web-сайт, але поки не можете оцінити перспективи проекту? Побоюєтеся неефективного витрачання коштів? Тоді цей курс для Вас.
  2. Планує працювати віддалено. Пройти курси контекстної реклами – це значить отримати можливість працювати, не виходячи з дому, і отримувати хороший дохід.
  3. Працює маркетологом. Випробували всі відомі Вам способи підвищення ефективності AdWords і не знаєте, куди далі розвиватися? Плануєте підвищити рівень власної майстерності та затребуваність на ринку як висококваліфікованого фахівця? Хочете навчитися ставити завдання підрядникам і контролювати їх виконання? Пройшовши навчання у нас, Ви зможете перейти на новий професійний рівень.
  4. Бажає отримати нову затребувану професію. Якщо Ви перебуваєте в пошуку актуальної протягом тривалого часу, цікавої та високооплачуваної спеціальності, то радимо розглянути наш курс контекстної реклами.

Ті, хто вміє залучати покупців і робить це професійно, ніколи не сидітиме без роботи. Усі слухачі отримують глибокі знання та практичні навички, тому можуть самостійно працювати одразу після випуску.

Що Ви будете вміти після проходження курсу з Google Ads?

Випускники, які навчалися на курсах Google AdWords, вміють:

  • Налаштовувати й оптимізувати різні види кампаній: від текстових оголошень до контекстно-медійної мережі та YouTube;
  • Прогнозувати попит на товари і послуги, а також оцінювати маркетинговий бюджет на етапі планування;
  • Знаходити “тонкі” місця і потенційні точки зростання в ході всебічного аудиту РК;
  • Розробляти воронки продажів і стратегію просування складних комплексних продуктів;
  • Формувати оголошення, що продають і привертають увагу аудиторії;
  • Грамотно формувати семантичне ядро і виконувати групування ключових запитів;
  • Оптимізувати витрачання маркетингового бюджету, використовуючи дані аналізу основних показників;
  • Створювати розширення для збільшення конверсії та підвищувати видимість оголошень;
  • Формувати портрет цільового споживача і налаштовувати ремаркетинг;
  • Виправляти оголошення, що не пройшли модерацію, створювати їх відповідно до правил і вимог системи, мінімізувати помилки;
  • Підвищувати продажі у власному бізнесі самостійно, без допомоги сторонніх підрядників;
  • Застосовувати отримані знання і вдосконалювати їх надалі для того, щоб бути затребуваними на ринку праці довгий час.

Хто проводить навчання з Google Ads?

Викладач на курсах з налаштування контекстної реклами

Яна Ляшенко – провідний викладач і PPC-фахівець із практичним досвідом понад 7 років. Понад рік веде свій авторський блог на YouTube, в якому розповідає про сучасні тенденції в інтернет-маркетингу та особливості роботи з різними інструментами Google Ads.

Має досвід роботи з тематиками різної складності, як для українського ринку, так і для США, Канади, Європейських країн. Має великий досвід взаємодії з будь-якими сучасними інструментами Гугл, включно з пошуковою, контекстно-медійною мережею, ремаркетингом, торговими оголошеннями Merchant Center і відеорекламою на YouTube.

Яна – сертифікований фахівець, розуміється на налаштуванні Google Analytics і системі звітності Data Studio. Навчання Google Ads на курсах ведеться з огляду на вимоги сучасного ринку і ґрунтується на практичних прийомах і прикладах, що реально працюють.

 

Які переваги навчальних PPC-курсів від Adwservice?

  • Викладачі-практики, які мають великий практичний досвід. Від них Ви дізнаєтеся, як швидко створити РК без переплат і помилок. Ви завжди можете обговорити будь-які проєкти, які плануєте запустити, з кваліфікованим фахівцем.
  • Продуктивність витраченого на навчання часу. Ви можете коригувати Вашу кампанію безпосередньо на заняттях і одразу оцінювати результат.
  • Домашні завдання. Закріпити знання, отримані на курсах PPC, допоможуть домашні завдання. За всіма виконаними завданнями куратор надає зворотний зв’язок і дає ясні та чіткі рекомендації.
  • Підготовка до проходження сертифікації. У процесі навчання наші слухачі отримують необхідний для сертифікації в Google Ads обсяг теоретичних знань. Три чверті випускників успішно проходять атестацію надалі.
  • Бонус на РК. Ми допомагаємо отримати 2000 гривень на просування тим, хто ще не створив свій акаунт у системі.
  • Навчання в невеликих групах. Курси проходять у маленьких групах, можливий також індивідуальний формат навчання з викладачем. Завдяки цьому інформація засвоюється в найбільш повному обсязі, а кожен студент отримує максимум уваги.
  • Практика. Завдання нашого курсу – не передати студентам теоретичну основу, а навчити їх справлятися з практичними завданнями на прикладах реальних проєктів. Кожен, хто пройшов навчання, отримує повний спектр знань, що дають змогу одразу почати роботу як Junior фахівець із контекстної реклами в маркетинговому агентстві.

Програма онлайн-курсу з налаштування контекстної реклами

Програма онлайн навчання Google AdWords

1. Знайомство з контекстною рекламою.

  • Як працює цей інструмент?
  • КР як маркетинговий інструмент у web-середовищі.
  • Цілі та завдання.
  • Види та формати.
  • Головні плюси та мінуси.
  • Останні тенденції.

2. аналізуємо нішу і вивчаємо аудиторію.

  • Вивчення рекламованого продукту.
  • Складання портрета покупця.
  • Аудит конкурентів і оцінка ринку.
  • Аналіз свого сайту.
  • Основні показники для оцінки ефективності маркетингової активності.
  • Воронка продажів.
  • Аналіз статистики показів, переходів, коефіцієнта конверсії та обсягу продажів.
  • Стратегія просування.

3. Знайомство з особистим кабінетом Google Ads.

  • Типи профілів.
  • Реєстрація та вивчення інтерфейсу.
  • Способи поповнення платіжного балансу.
  • Структура акаунта.
  • Рівні налаштувань в особистому кабінеті.
  • Панель навігації та налаштування акаунта.
  • Параметри особистого кабінету.
  • Створення оголошень та їх тестування на практиці.

4. Збираємо семантичне ядро.

  • Що являє собою семантичне ядро.
  • Визначення ключових фраз.
  • Аналіз пошукових запитів у розрізі web-проектів, тематичних категорій, словосполучень і окремих слів.
  • Опрацювання семантичного ядра, об’єднання ключових слів у групи.
  • Вибір головних напрямків для відображення реклами.
  • Високо- і низькочастотні ключові слова. Категорії ключових фраз і рівень їхньої конкурентності.
  • Фільтрація нецільових запитів, застосування мінус-фраз.
  • Оператори відповідності ключових слів.
  • Оцінка релевантності ключів цільовим сторінкам, вибір посадкових сторінок та їх аудит.

5. Налаштування першої рекламної кампанії.

  • Різновиди оголошень
    • : Текстові.
    • Телефонний номер.
    • Адаптивні.
  • Розширення та доповнення.
  • Аукціон оголошень.
  • Методи складання високоефективних оголошень.
  • Кампанії та групи оголошень.
  • Робота з UTMмітками, шаблонами відстеження та суфіксами URL.

6. Пошукова реклама.

  • Формування структури кампанії.
  • Групування запитів.
  • Перехресна мінусовка.
  • Типи відповідності ключових фраз.
  • Додавання мінус-слів.
  • Відповідність редакційним вимогам.
  • Навчання налаштуванню контекстної реклами та перший запуск у пошуку.
  • Особливості управління ставками за кліки.
  • Обмеження бюджету та налаштування ставок.
  • Динамічні пошукові оголошення.
  • Ремаркетинг у пошуку.

7. Робота з Google Analytics.

  • Встановлення та параметри Analytics.
  • Можливості аналітики стосовно контекстної реклами.
  • Параметри посилань і принцип використання UTMміток.
  • Налаштування шаблонів відстеження.
  • Складання та завантаження цілей в Analytics.

8. Налаштування аналітики через GTM.

  • Встановлення та вибір параметрів GoogleTag Manager.
  • Теги, тригери, змінні в GTM.
  • Встановлення кодів через GTM.
  • Відстеження кліків по елементах у GTM.
  • Відстеження заповнення форми в GTM.
  • Підключення цілей у системі Analytics з використанням Tag Manager.

9. Реклама на сайтах-партнерах Гугл (КМС).

  • Маркетингові завдання, що вирішуються за допомогою КМС.
  • Переваги та недоліки інструменту.
  • Різновиди реклами в контекстно-медійній мережі.
  • Стратегії призначення ставок.
  • Види таргетингу, рекомендації щодо його підбору залежно від ЦА.
  • Формати оголошень і вимоги, що пред’являються до них.
  • Варіанти взаємодії з клієнтською базою (ремаркетинг).
  • Структура кампаній у КМС із прикладами.
  • Основні метрики для відстеження результатів маркетингової активності в КМС.
  • Підготовка до запуску (що необхідно зробити на попередньому етапі).

10. Налаштування реклами в контекстно-медійній мережі.

  • Розробка структури кампаній у контекстно-медійній мережі.
  • Визначення таргетингу та різні комбінації.
  • Запуск РК (які встановити параметри та стратегію призначення ставок).
  • Складання медійних оголошень.
  • Виключення нерелевантних майданчиків.
  • Основні метрики та звітність, що використовуються при оцінці результативності в КМС.

11. Як використовувати ремаркетинг?

  • Ремаркетинги його види.
  • Стратегії ремаркетингу.
  • Кому не підійде цей формат.
  • Що необхідно для запуску.
  • Створення ремаркетингових аудиторій відповідно до висунутих до них вимог.
  • Особливості ремаркетингових медійних оголошень.
  • Схожі аудиторії (як їх шукати і навіщо).

12. товарні оголошення в Merchant Center.

  • Принципи роботи торгової компанії.
  • Вимоги, що висуваються до web-ресурсу, для запуску.
  • Підготовка Feedданних. Вимоги та структура.
  • Реєстрація MerchantCenter.
  • Запуск товарної реклами.
  • Правила перетворення фіда.
  • Налаштування SmartShopping кампанії.

13. Реклама на відеохостингу YouTube.

  • Відеореклама та її позиція у воронці продажів.
  • Цілі, що досягаються за допомогою запуску відеореклами.
  • Формати і таргетинги.
  • Оптимізація відеореклами.
  • Кількісний вимір впізнаваності бренду з використанням BrandLift.

14. Аудит рекламних кампаній.

  • Принципи аналітики РК.
  • Використання статистики аукціонів.
  • Важливі звіти для підбиття підсумків кампанії.
  • Як аналізувати показники і що тримати в увазі.
  • Вибір правильної моделі атрибуції.

15. Ефективне управління маркетинговим бюджетом.

  • Моделі оплат у контекстній рекламі.
  • Планування витрачання коштів.
  • Розподіл інструментів і грошових коштів у процесі медіапланування.
  • Прогнозування відвідуваності web-ресурсу, коефіцієнта конверсії та обсягів продажів.
  • Прогнозування окупності вкладень у ніші.
  • Як вибрати найкращу стратегію призначення ставок.
  • Ручні й автоматичні типи стратегій.

16. Побудова звітів у Data Studio.

  • Загальна структура DataStudio.
  • Основи роботи.
  • Візуалізація даних за допомогою сервісу.
  • Створення базових звітів.

17. Як отримати сертифікацію від Google Ads?

  • Підготовка до атестації Гугл.
  • Основи роботи з менеджером акаунтів.
  • Як стати партнером Гугл.

Ціна курсів з контекстної реклами Google

Вартість навчання Google AdWords залежить від обраного формату. Своїм студентам ми пропонуємо 3 різні пакети:

  • Лайт – доступ до 10 базових онлайн-уроків загальною тривалістю понад 10 годин. Навчайтеся в будь-який зручний час, незалежно від графіка. Ціна пакета – $200;
  • Профі – доступ до 17 онлайн-уроків. Докладний розбір усіх інструментів контекстної реклами (пошук, КМС, ремаркетинг, Merchant Center), а також інструментів аналітики Google Analytics і Data Studio. Керівництво досвідченого куратора – видача домашніх завдань і подальша перевірка. Усе, що потрібно для початку роботи фахівцем із контекстної реклами. Вартість – $600;
  • VIP – доступ до всіх уроків з пакета “Профі”, кураторство (видача і перевірка домашніх завдань, відповіді на запитання під час навчання) плюс 5 годин індивідуальних консультацій від сертифікованого фахівця. Вартість – $1000.

Популярні питання про онлайн-навчання Google AdWords

  • Навчання PPC-фахівців побудовано таким чином, що для успішного освоєння наявність попередньо отриманих технічних знань не є обов’язковою умовою. Всю техпідтримку ми надаємо слухачам у міру необхідності.
  • Викладання на курсах контекстної реклами в Києві ведеться за авторською методикою – інформація подається максимально просто і зрозуміло в форматі інтенсиву.
  • Необхідно створити рекламний кабінет і поповнити баланс. Для практичних занять потрібен ноутбук або персональний комп’ютер.
  • Ви навчитеся запускати РК і оптимізувати їх для підвищення ефективності, не здійснюючи поширені помилки новачків.
.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї