Курси контекстної реклами Google Ads

Курси контекстної реклами Google Ads в Києві

Курси контекстної реклами дають вам можливість познайомитися з особливостями роботи сервісу Google Ads. Навчальний план побудований за принципом «від простого до складного» – слухачі навчаються налаштовувати кабінет з нуля і поступово переходять до створення і управління рекламними кампаніями.

Навчання можна розглядати як стартову точку кар’єри в області цифрових технологій для новачків в інтернет-маркетингу. Ви отримаєте фундаментальні знання і навички необхідні для того, щоб відчувати себе кваліфікованим PPC-фахівцем.

Керувати маркетинговим бюджетом і робити це ефективно, визначати таргетинг, проводити всебічний аналіз і оптимізувати працюючі РК – всі ці навички отримують випускники.

Важливо! У програмі багато часу відводиться навчанню роботі з аналітикою – інструментом, який допомагає оцінювати ефективність і виробляти стратегію подальшої оптимізації.

Після закінчення курсу наші випускники відразу готові до самостійної роботи.

Теоретичні та практичні заняття проходять паралельно, що дозволяє досягати високих результатів. Для наочності і кращого розуміння матеріалу всі розділи і особливості налаштувань відпрацьовуються на прикладі діючого облікового запису AdWords.

Кому буде корисно пройти курси контекстної реклами?

Навчання за програмою буде корисно тим, хто:

  1. Займається підприємництвом. Плануєте вести РК самостійно без залучення підрядників? Хочете замовити web-сайт, але поки не можете оцінити перспективи проекту? Побоюєтеся неефективного витрачання коштів? Тоді цей курс для Вас.
  2. Планує працювати віддалено. Пройти курси контекстної реклами – це значить отримати можливість працювати, не виходячи з дому, і отримувати хороший дохід.
  3. Працює маркетологом. Випробували всі відомі Вам способи підвищення ефективності AdWords і не знаєте, куди далі розвиватися? Плануєте підвищити рівень своєї майстерності і затребуваність на ринку в якості висококваліфікованого фахівця? Хочете навчитися ставити завдання підрядникам і контролювати їх виконання? Пройшовши навчання у нас, Ви зможете перейти на новий професійний рівень.
  4. Бажає отримати нову затребувану професію. Якщо Ви перебуваєте в пошуку актуальної протягом тривалого часу, цікавої і високооплачуваної спеціальності, то радимо розглянути наш курс контекстної реклами.

Важливо! Ті, хто вміє залучати покупців і робить це професійно, ніколи не буде сидіти без роботи. Всі слухачі отримують глибокі знання і практичні навички, тому можуть самостійно працювати відразу після випуску.

Що Ви будете вміти після проходження курсу по Google Ads?

Випускники, які навчалися на курсах Google AdWords, вміють:

  • Налаштовувати і оптимізувати різні види кампаній: від текстових оголошень до медійної мережі і YouTube;
  • Прогнозувати попит на товари і послуги, а також оцінювати маркетинговий бюджет на етапі планування;
  • Знаходити «тонкі» місця і потенційні точки зростання в ході всебічного аудиту РК;
  • Розробляти воронки продажів і стратегію просування складних комплексних продуктів;
  • Формувати оголошення, що продають і привертають увагу аудиторії;
  • Грамотно формувати семантичне ядро ​​і виконувати групування ключових запитів;
  • Оптимізувати витрачання маркетингового бюджету, використовуючи дані аналізу основних показників;
  • Створювати розширення для збільшення конверсії та підвищувати видимість оголошень;
  • Формувати портрет цільового споживача і налаштовувати ремаркетинг;
  • Виправляти оголошення, що не пройшли модерацію, створювати їх відповідно до правил і вимог системи, мінімізувати помилки;
  • Підвищувати продажі у власному бізнесі самостійно, без допомоги сторонніх підрядників;
  • Застосовувати отримані знання і вдосконалювати їх в подальшому для того, щоб бути затребуваними на ринку праці довгий час.

Хто проводить навчання по Google Ads?

Викладач на курсах по налаштуванню контекстної реклами

Яна Ляшенко – провідний викладач і PPC-фахівець з практичним досвідом більш 7 років. Понад рік веде свій авторський блог на YouTube, в якому розповідає про сучасні тенденції в інтернет-маркетингу і особливості роботи з різними інструментами Google Ads.

Має досвід роботи з тематиками різної складності, як для українського ринку, так і для США, Канади, Європейських країн. Має великий досвід взаємодії з будь-якими сучасними інструментами Гугл, включаючи пошукову, медійну мережу, ремаркетинг, торговельні оголошення Merchant Center і відеорекламу на YouTube.

Яна – сертифікований фахівець, розбирається в налаштуванні Google Analytics і системи звітності Data Studio. Навчання Google Ads на курсах ведеться виходячи з вимог сучасного ринку і ґрунтується на реально працюючих практичних прийомах і прикладах.

 

Які переваги навчальних PPC-курсів від Adwservice?

  • Викладачі-практики, які мають великий практичний досвід. Від них Ви дізнаєтеся, як швидко створити РК без переплат і помилок. Ви завжди можете обговорити будь-які проекти, які плануєте запустити, з кваліфікованим фахівцем;
  • Продуктивність витраченого на навчання часу. Ви можете коригувати Вашу кампанію безпосередньо на заняттях і відразу оцінювати результат;
  • Домашні завдання. Закріпити знання, отримані на курсах PPC, допоможуть домашні завдання. По всім виконаним завданням куратор надає зворотний зв’язок і дає ясні і чіткі рекомендації;
  • Підготовка до проходження сертифікації. В процесі навчання наші слухачі отримують необхідний для сертифікації в Google Ads обсяг теоретичних знань. Три чверті випускників успішно проходять атестацію в подальшому;
  • Бонус на РК. Ми допомагаємо отримати 2000 гривень на просування тим, хто ще не зареєстрував свій аккаунт в системі.

Програма онлайн-курсу з налаштування контекстної реклами

Програма онлайн навчання Google AdWords

1. Знайомство з контекстною рекламою.

  • Як працює цей інструмент?
  • КР як маркетинговий інструмент в web-середовищі.
  • Цілі і завдання.
  • Види і формати.
  • Головні плюси і мінуси.
  • Останні тенденції.

2. Аналізуємо нішу і вивчаємо аудиторію.

  • Вивчення рекламованого продукту.
  • Складання портрета покупця.
  • Аудит конкурентів і оцінка ринку.
  • Аналіз свого сайту.
  • Основні показники для оцінки ефективності маркетингової активності.
  • Воронка продажів.
  • Аналіз статистики показів, переходів, коефіцієнта конверсії та обсягу продажів.
  • Стратегія просування.

3. Знайомство з особистим кабінетом Google Ads.

  • Типи профілів.
  • Реєстрація та вивчення інтерфейсу.
  • Способи поповнення платіжного балансу.
  • Структура аккаунта.
  • Рівні налаштувань в особистому кабінеті.
  • Панель навігації та налаштування облікового запису.
  • Параметри особистого кабінету.
  • Створення оголошень і їх тестування на практиці.

4. Збираємо семантичне ядро.

  • Що таке семантичне ядро.
  • Визначення ключових фраз.
  • Аналіз пошукових запитів в розрізі web-проектів, тематичних категорій, словосполучень і окремих слів.
  • Опрацювання семантичного ядра, об’єднання ключових слів в групи.
  • Вибір головних напрямків для відображення реклами.
  • Високо- і низькочастотні ключові слова. Категорії ключових фраз і рівень їх конкурентності.
  • Фільтрація нецільових запитів, застосування мінус фраз.
  • Оператори відповідності ключових слів.
  • Оцінка релевантності ключів цільовим сторінкам, вибір посадкових сторінок, їх аудит.

5. Налаштування першої рекламної кампанії.

  • Різновиди оголошень:
    • Текстові.
    • Телефонний номер.
    • Адаптивні.
  • Розширення та доповнення.
  • Аукціон оголошень.
  • Методи складання високоефективних оголошень.
  • Кампанії та групи оголошень.
  • Робота з UTM-мітками, шаблонами відстеження і суфіксами URL.

6. Пошукова реклама.

  • Формування структури кампанії.
  • Групування запитів.
  • Перехресне мінусування.
  • Типи відповідності ключових фраз.
  • Додавання мінус-слів.
  • Відповідність редакційним вимогам.
  • Навчання налаштування контекстної реклами і перший запуск в пошуку.
  • Особливості управління ставками за кліки.
  • Обмеження бюджету і налаштування ставок.
  • Динамічні пошукові оголошення.
  • Ремаркетинг в пошуку.

7. Робота з Google Analytics.

  • Встановлення і параметри Analytics.
  • Можливості аналітики у контекстній рекламі.
  • Параметри посилань і принцип використання UTM-міток.
  • Налаштування шаблонів відстеження.
  • Складання та завантаження цілей в Analytics.

8. Налаштування аналітики через GTM.

  • Установка і вибір параметрів GoogleTag Manager.
  • Теги, тригери, змінні в GTM.
  • Установка кодів через GTM.
  • Відстеження кліків за елементами в GTM.
  • Відстеження заповнення форми в GTM.
  • Підключення цілей в системі Analytics з використанням Tag Manager.

9. Реклама на сайтах-партнерах Гугл (КММ).

  • Маркетингові завдання, які вирішуються за допомогою КММ.
  • Переваги та недоліки інструменту.
  • Різновиди реклами в медійній мережі.
  • Стратегії призначення ставок.
  • Види таргетингу, рекомендації по його підбору в залежності від ЦА.
  • Формати оголошень і вимоги до них.
  • Варіанти взаємодії з клієнтською базою (ремаркетинг).
  • Структура кампаній в КММ з прикладами.
  • Основні метрики для відстеження результатів маркетингової активності в КММ.
  • Підготовка до запуску (що необхідно зробити на попередньому етапі).

10. Налаштування реклами в медійній мережі.

  • Розробка структури кампаній у медійній мережі.
  • Визначення таргетування, різні комбінації.
  • Запуск РК (які встановити параметри і визначати стратегію ставок).
  • Складання медійних оголошень.
  • Виключення нерелевантних майданчиків.
  • Основні метрики і звітність, які використовуються при оцінці результативності в КММ.

11. Як використовувати ремаркетинг?

  • Ремаркетинг і його різновиди.
  • Стратегії ремаркетингу.
  • Кому не підійде цей формат.
  • Що необхідно для запуску.
  • Створення ремаркетингових аудіторій відповідно до поставлених до них вимог.
  • Особливості ремаркетингових медійних оголошень.
  • Схожі аудиторії (як їх шукати і навіщо).

12. Товарні оголошення в Merchant Center.

  • Принципи роботи торгової компанії.
  • Вимоги, що пред’являються до web-ресурсу, для запуску.
  • Підготовка Feed данних. Вимоги та структура.
  • Реєстрація Merchant Center.
  • Запуск товарної реклами.
  • Правила формування фіда.
  • Налаштування Smart Shopping кампанії.

13. Реклама на відеохостингу YouTube.

  • Відеореклама і її позиція в воронці продажів.
  • Цілі, що досягаються за допомогою запуску відеореклами.
  • Формати і таргетинги.
  • Оптимізація відеореклами.
  • Кількісне вимірювання впізнаваності бренду з використанням BrandLift.

14. Аудит рекламних кампаній.

  • Принципи аналітики РК.
  • Використання статистики аукціонів.
  • Важливі звіти для підведення підсумків кампанії.
  • Як аналізувати показники і що тримати в увазі.
  • Вибір правильної моделі атрибуції.

15. Ефективне управління маркетинговим бюджетом.

  • Моделі оплат в контекстній рекламі.
  • Планування витрачання коштів.
  • Розподіл інструментів і коштів в процесі медіапланування.
  • Прогнозування відвідуваності web-ресурсу, коефіцієнта конверсії та обсягів продажів.
  • Прогнозування окупності вкладень в ніші.
  • Як вибрати найкращу стратегію призначення ставок.
  • Ручні та автоматичні типи стратегій.

16. Побудова звітів в Data Studio.

  • Загальна структура Data Studio.
  • Основи роботи.
  • Візуалізація даних за допомогою сервісу.
  • Створення базових звітів.

17. Як отримати сертифікацію від Google Ads?

  • Підготовка до атестації Гугл.
  • Основи роботи з менеджером акаунтів.
  • Як стати партнером Google.

Ціна курсів з контекстної реклами Google

Вартість навчання Google AdWords залежить від обраного формату. Своїм студентам ми пропонуємо 3 різних пакети:

  • Лайт – доступ до 10 базових онлайн-уроків загальною тривалістю понад 10 годин. Навчайтеся в будь-який зручний час, незалежно від графіка. Ціна пакету – $ 200;
  • Профі – доступ до 17 онлайн-уроків. Докладний розбір всіх інструментів контекстної реклами (пошук, КММ, ремаркетинг, Merchant Center), а також інструментів аналітики Google Analytics і Data Studio. Керівництво досвідченого куратора – видача домашніх завдань і подальша перевірка. Все, що потрібно для початку роботи спеціалістом по контекстній рекламі. Вартість – $ 600;
  • VIP – доступ до всіх уроків з пакету “Профі”, кураторство (видача та перевірка домашніх завдань, відповіді на питання в ході навчання) плюс 5 годин індивідуальних консультацій від сертифікованого фахівця. Вартість – $ 1000..

Запитання про онлайн-навчання Google AdWords

  • Навчання PPC-фахівців побудовано таким чином, що для успішного освоєння наявність попередньо отриманих технічних знань не є обов’язковою умовою. Всю технічну частину ми надаємо слухачам в міру необхідності.
  • Викладання на курсах контекстної реклами в Києві ведеться за авторською методикою – інформація подається максимально просто і зрозуміло в форматі інтенсиву.
  • Необхідно створити рекламний кабінет і поповнити баланс. Для практичних занять потрібен ноутбук або персональний комп’ютер.
  • Ви навчитеся запускати РК і оптимізувати їх для підвищення ефективності, не здійснюючи поширені помилки новачків.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї