Австрія – невелика європейська країна з населенням 8,917 млн осіб. Однак, купівельна спроможність тут знаходиться на дуже високому рівні – ВВП на душу населення в Австрії становить $48 105. Це дозволяє говорити про високу окупність та прибутковість бізнесу цій країні.
Більш як 90% австрійців є активними користувачами Інтернету. В основному це платоспроможна аудиторія від 18 до 34 років. А отже, можна говорити про те, що контекстна реклама в Австрії приноситиме бізнесу хороший фінансовий результат.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості налаштування контекстної реклами в Австрії
Перед тим, як здійснювати налаштування реклами Google для Австрії, необхідно розібратися з культурними, географічними та етнічними особливостями цієї країни. Це допоможе нам більш точно потрапити до своєї цільової аудиторії та заощадити бюджет на тестуванні різних підходів до настроювання рекламної кампанії.
Мовне націлення
Офіційною мовою в Австрії є німецька, якою говорить абсолютна більшість місцевого населення. Однак він має суттєві відмінності від тієї німецької, якою говорять у Німеччині. Більше він схожий на діалект, який використовують мешканці Швейцарії.
Крім того, в Австрії проживають національні меншини, які використовують у спілкуванні румунську, турецьку та сербську мови. Це потрібно враховувати, якщо Ви орієнтуєтеся у просуванні цієї аудиторії.
Для PPC-фахівця налаштування рекламної кампанії кількома мовами рівносильне веденню окремих проєктів. Адже для кожної мови потрібно підібрати семантичне ядро, створити свої групи та тексти оголошень. Важливо також, щоб оголошення німецькою вело посадкову сторінку тією ж мовою, і т.д. Ось чому налаштування контекстної реклами для Швейцарії кількома мовами коштуватиме дорожче.
Які ніші не можна рекламувати?
В Австрії заборонено інтернет-рекламу для лікарських препаратів, які не сертифіковані місцевим міністерством охорони здоров’я. Також табу накладається на прояв жорстокості та стереотипи, пов’язані з гендерними особливостями у формуванні рекламних креативів.
Крім того, як і в більшості країн Євросоюзу, в Австрії не можна розміщувати рекламу, яка розрахована на неповнолітню аудиторію. За це передбачено адміністративну відповідальність, при цьому суми штрафів дуже пристойні.
Висока вартість трафіку
Оскільки Австрія – країна з високим рівнем життя, конкуренція у сфері онлайн-реклами тут дуже велика. Внаслідок перегрітих аукціонів у більшості тематик Google AdWords вартість переходу на сайт з реклами стає непосильною для багатьох компаній. Тому налаштування реклами Google в Австрії краще довірити професійному агентству або фахівцю на фрілансі з хорошими відгуками.
У пошуковій рекламі використовуйте в основному транзакційні запити (містять “купити”, “замовити”), брендово-модельні ключові слова та фразу з геоприв’язкою. Саме за ними конверсія буде найвищою, і Ви заощадите загальний бюджет кампанії.
Для просування інтернет-магазину зверніть увагу на товарну рекламу Google Shopping та новий формат реклами Performance Max. Вони показують найвищу конверсію за нижчою ціною кліка (у порівнянні з рекламою в пошуку).
Обов’язково збирайте списки тих користувачів, хто зайшов на сайт, але не здійснив замовлення. Цю аудиторію надалі можна додати в окрему кампанію та налаштувати ремаркетинг (рекламу-переслідування). Таким чином можна отримати менш дорогі кліки та залучити потенційно зацікавлену аудиторію.
Вартість контекстної реклами Google Ads в Австрії
На ціну контекстної реклами в Австрії впливають два основні параметри – це бюджет на трафік з Google Ads та вартість послуг з налаштування маркетингової кампанії. Щоб розробити медіаплан, Ви можете використовувати середню ціну кліка у Вашій ніші, маржинальність продукту, що продається, або послуги та рекламний бюджет. Так можна оцінити приблизний термін окупності маркетингових вкладень.
Нижче наведено вартість кліку з Google Keyword Planner для Австрії у найпоширеніших нішах:
- ремонт пральних машин – $1,74;
- чистка вентиляції – $3,37;
- послуги сантехніка – $15,53;
- салони краси (манікюр) – $1,58;
- хімчистка – $0,97;
- перманентний макіяж – $0,87;
- стоматолог – $1,75;
- холодильники – $1,50;
- корейська косметика – $1,23;
- прокат авто – $1,49;
- корм для собак – $2,19;
- добрива – $0,75.
Увага! Вартість кліка за цими ключовими словами для конкретного облікового запису може відрізнятися на 50% як у більшу сторону, так і меншу. Вона залежить від якості налаштування об’яв, віку облікового запису, CTR об’яв тощо.
Вартість послуг з налаштування реклами Google також може відрізнятися в залежності від кількості товарних категорій на вебсайті (для інтернет-магазинів). Також на неї впливає кількість рекламних інструментів, які налаштовує PPC-фахівець. Наприклад, налаштування лише пошукової кампанії обійдеться дешевше, ніж комплекс із пошукової, товарної та медійної реклами.
Доля Google у загальному пошуковому трафіку з Австрії
Найчастіше для пошуку інформації в Інтернеті користувачі Австрії вибирають Google. Ця пошукова система одержує 93,09% місцевого пошукового трафіку. Це дуже суттєвий показник, адже друге місце посідає Bing, який обирають лише 3,87% австрійців. На третьому місці – DuckDuckGo, яким користуються 0,55% місцевих жителів. Інші пошукові системи мають ще нижчу популярність.
Це дозволяє нам говорити про абсолютну монополію Google серед пошукових систем в Австрії. А значить контекстна реклама Google в Австрії приноситиме значний фінансовий результат і дозволить охопити великий сегмент місцевої аудиторії.