Налаштування електронної торгівлі Google Analytics

 

Завдяки якісному налаштуванню електронної торгівлі в сервісі Google Analytics Ви зможете отримати максимально свіжу і повну інформацію щодо проданих товарів, отриманого доходу, проведених транзакцій, динаміки продажів, результативності рекламної кампанії та ін.

Повнота наданої інформації безпосередньо залежить від обраного типу налаштування, яке може бути, як простим, так і розширеним.

Що таке E-commerce (або покупки через Інтернет)?

Налаштування електронної торгівлі

Якщо раніше бізнес не приділяв особливої уваги глибокій аналітиці і всі дослідження стосувалися лише кількості проданих товарів, то зараз, коли конкуренція в онлайн-бізнесі збільшується з кожним роком, особливо актуальним і затребуваним стає інструмент, який дозволяє нам відстежувати весь шлях користувача – починаючи від того, з якого рекламного оголошення він перейшов і закінчуючи тим, які сторінки він переглянув перед тим як завершити транзакцію.

Такий підхід дозволяє не тільки отримувати дешевші заявки з будь-якого сайту, але і істотно відірватися від конкурентів. Саме для цих цілей пошукова система Google і представила свій новий продукт – E-commerce (або покупки через Інтернет).

E-commerce – це система звітів, яка дозволяє власнику бізнесу відслідковувати кількість покупок, поведінкові фактори відвідувачів сторінки, середній чек, вартість однієї заявки, ефективність різних каналів реклами і багато іншого.

Правильне використання цієї інформації дозволяє оптимізувати роботу інтернет-майданчика, скоротити витрати на рекламу, отримати більше транзакцій і прибутку, а також поліпшити поведінкові фактори користувача на підставі отриманих даних.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що дозволяє відстежувати налаштування електронної торгівлі?

Налаштування електронної торгівлі в Google Analytics дозволяє відстежити:

  1. Дані по товарах – отриманий дохід, кількість продажів (з розбивкою за категоріями і датою), середню вартість і багато іншого;
  2. Ефективність транзакцій – отриманий прибуток, розмір податкових платежів, число одиниць продукції в одному чеку;
  3. Час до здійснення покупки – скільки раз знадобилося середньому користувачеві взаємодіяти зі сторінкою, щоб зробити замовлення і скільки днів минуло від перших відвідин інтернет-ресурсу до оплати;
  4. Поведінка користувача – скільки карток товару було переглянуто (з розбивкою за категоріями), додавання в корзину, відсоток кинутих кошиків, перегляди відеороликів, промо-матеріалів та інше;
  5. Процес оплати – на скільки просто клієнтові зробити оплату на сайті, на якому етапі виникають можливі проблеми, що можна поліпшити.

Які типи електронної торгівлі Google Analytics існують?

В Google Analytics можна налаштувати два типи електронної торгівлі: стандартну і розширену.

Стандартна E-commerce надає власнику бізнесу інформацію тільки про кількість отриманих замовлень і про те, які товари входять в кожну транзакцію.

Розширена електронна торгівля (Enhanced E-commerce) надає можливість відстежувати весь торговий процес, а зокрема:

  • Перегляди користувачем карток товарів;
  • Покази і переходи по внутрішнім банерам;
  • Взаємодія користувача з товарними блоками;
  • Видалення та додавання товару в кошик;
  • Поведінка клієнта на сторінці чек-ауту до оформлення замовлення.

Як відбувається налаштування E-commerce в Google Analytics?

Налаштування E-commerce

Щоб налаштувати інструмент E-commerce на сайт необхідно встановити спеціальний « скрипт », який передає в Google Analytics інформацію про вчинені транзакції, купленим продуктам і шляхи користувача.

Після того, як клієнт відправляє обраний товар в кошик і заповнює дані для відправки замовлення, якщо покупка пройшла успішно, його перенаправляє на так звану «сторінку спасибі». Саме з цієї сторінки в систему аналітики передається інформація, яка потім виводиться в звітах по електронній торгівлі.

Особливості інструменту, які потрібно враховувати при налаштуванні:

  • Налаштування E-commerce в Google Analytics не бере на облік замовлення, що надійшли менеджеру безпосередньо на телефонну лінію або внутрішню систему обліку;
  • Фіксація відмов по кожній окремо взятій товарній групі вимагає прямої участі менеджера, що ускладнює його роботу;
  • Необхідність звірки даних, отриманих за допомогою GTM з реальними торговими показниками.

Які переваги дає бізнесу правильне налаштування електронної торгівлі?

Система електронної торгівлі Google дає можливість ознайомитися і проаналізувати дані щодо прибутковості сайту, популярності певних позицій, середньої вартості одного товару (або його групи), а також інформацію щодо часу і кількості сеансів, проведених покупцями до здійснення покупки.

Правильна інтерпретація отриманої інформації дозволяє отримати наступні переваги: ​​

  • Портрет цільової аудиторії – наприклад, в разі якщо більшість покупок здійснюється за допомогою мобільних пристроїв, особливу увагу слід приділити розвитку мобільної версії сайту або ж, навпаки, в разі якщо мобільні пристрої не використовуються – має сенс більше уваги приділити розвитку десктопа;
  • Аналіз слабких місць – розуміючи недоліки, які виявив аналіз, можна значно спростити шлях користувача від знайомства з сайтом до здійснення покупки, зменшити показник відмов, кількість покинутих кошиків, зробити зручною навігацію;
  • Збільшити середній чек – продумати, які продукти можна допродавати на додаток до основного, які проводити акції, впроваджувати спец-пропозиції і знижки для того, щоб отримати більше прибутку з однієї транзакції.

Які переваги Вам дає налаштування від нашої компанії?

Крім стандартних торгових кампаній наша компанія налаштовує ще їх нову варіацію – “розумні торгові кампанії” (Smart shopping). Так для інтернет магазину з продажу косметики звіти дозволяють аналізувати який дохід вони отримують від своїх вкладень в рекламу:

Розумні торгові кампанії Smart Shopping

Також в звітах можна бачити прибутковість кожного продукту:

Сортування прибутковості по окремих продуктах

Проводячи маркетингові активності можна оцінювати одержуваний обсяг продажів по днях:

Електронна торгівля в Google Analytics

Ввівши відповідні статті за видатками можна оцінити прибутковість або збитковість кожної транзакції:

Оцінка прибутковості кожної транзакції

Якщо у Вас інтернет-магазин, то налаштування електронної торгівлі дозволить значно підняти ефективність всього проекту і розподіляти бюджети на рекламу в інтернет-маркетингу вигідніше.

Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї