Аналіз конкурентів в контекстній рекламі

 

Дослідження конкурентного середовища є складовою частиною будь-якої маркетингової кампанії, і контекстна реклама не є винятком. Поява сильного конкурента спричинить великі труднощі. Зокрема, зменшення охоплення аудиторії і підвищення ціни за клік.

В останні роки конкуренція в контекстній рекламі посилюється. Ось чому важливо розуміти, що аналіз конкурентів в контекстній рекламі – це необхідність, якою не можна нехтувати.

Чим корисний аналіз контекстної реклами конкурента?

Аналіз контекстної реклами конкурента дозволяє визначити важливі елементи рекламних кампаній:

  • Що і як рекламують конкуренти, як часто проводиться налаштування показу оголошень, які стратегії вони використовують;
  • На яких закликах до дії вони ґрунтуються, як залучають користувача;
  • Чи використовують вони розширення і доповнення для оголошень і які саме;
  • Які ідеї можна адаптувати для своєї рекламної кампанії;
  • Скільки приблизно інші компанії витрачають на рекламу.

Сколько звонков и продаж я получу заказав у Вас контекстную рекламу?

Мне нужно посчитать конверсию моего сайта Заполнить бриф
самостоятельно
3 минуты

Рассчитать потенциальную прибыль от рекламы Калькулятор
контекстной рекламы Гугл

Що враховувати при аналізі рекламної кампанії конкурентів?

Важливим сучасним інструментом підвищення ефективності в будь-якій справі є зараз бенчмаркінг. При аналізі рекламної кампанії конкурентів в пошуку кращих прийомів і способів ведення контекстної реклами слід враховувати наступні моменти:

  1. Ключові фрази. Це те, на чому заснована контекстна реклама і покази. Використовувати запити з успішних рекламних кампаній конкурентів, замість їх пошуку вручну – це набагато зручніше і часто ефективніше;
  2. Заголовки і тексти оголошень. Позиціонування бізнесу і товару в контекстній рекламі відбувається багато в чому за рахунок заголовків і тексту. Вивчення цих елементів в рекламних кампаніях конкурентів, їх унікальної торгівельної пропозиції, служить для пошуку ідей, які можна вдосконалити для створення власного стилю. Оголошення інших рекламодавців можна знайти вручну або за допомогою сервісів;
    Аналіз конкурентів в контекстній рекламі
  3. Повнота оголошень. Звертайте увагу на те, чи використовують Ваші конкуренти розширення і доповнення, чи заповнені контактні дані, чи використовуються динамічні рекламні кампанії і додаткові посилання. Все те, чим знехтували інші може стати Вашою перевагою;
    Розширення оголошень
  4. Історія оголошень. У процесі моніторингу конкурентів корисно вивчити історію їх оголошень. Те, наскільки часто вони експериментують і повертаються до старих версій, дозволить зрозуміти, що працює, а що ні без шкоди для власної рекламної кампанії;
  5. Посадочні сторінки. Лендінги – це перше, що бачить користувач переходячи по посиланню з пошукової системи. Проаналізуйте посадочні сторінки конкурентів на предмет їх повноти, релевантності, способу подачі інформації та оформлення. Якщо вони надають посилання користувачам на загальні сторінки, зробіть краще – створіть різні цільові сторінки під кожен релевантний запит.

Як дізнатися бюджет конкурентів?

З огляду на те, що на ціноутворення в контекстній рекламі впливає безліч різних чинників, дізнатися точний бюджет конкурентів в Google Ads не представляється можливим. Однак це не виключає можливість визначення орієнтовних витрат конкуруючих компаній. Знаючи, скільки вони платять за клік, можна порівняти цей показник зі своїм і зрозуміти яку стратегію показів доцільніше використовувати – робити акцент на високочастотні запити, які коштують дорого, або дешеві низькочастотні.

Розрахувати бюджет конкурента при аудиті по певних ключових фразах можна наступним чином:

  • Створіть лист Excel і додайте всі необхідні ключові слова конкурента;
  • Відсортуйте дані за кількістю показів, вартості та позиції;
  • Виявіть кількість кліків по кожному ключовому слову;
  • Щоб визначити приблизний CTR конкурента проведіть порівняння з CTR Вашої РК по таким самим запитам. У разі, якщо за цими словами Ви показувалися на позиціях вище – зменшіть трохи показники для конкуруючої компанії і навпаки;
  • Виходячи зі знайденого коефіцієнта клікабельності за простою формулою в Excel розраховуємо кількість кліків:

Кліки = Покази * CTR

  • Далі знаходимо бюджет за цим ключовим запитом, множачи кількість отриманих кліків на ціну за клік;
  • Підсумовуємо дані і отримуємо загальний бюджет, який інший сайт витрачає на аналізовані ключові слова.

Аналіз конкурентів в Google Ads

Після запуску рекламної кампанії сервіс Google AdWords дає рекламодавцям змогу отримати інформацію про те, хто перебуває з Вами в конкуренції за конкретним запитом, випереджаєте Ви своїх конкурентів або відстаєте. Для цього використовуйте спеціальний звіт «Статистика аукціонів».

Статистика аукціонів в Google Ads

За допомогою цього звіту для аналізу конкурентів Google Adwords Ви отримаєте такі переваги:

  • Список сайтів, які також показуються за конкретним запитом або групі запитів;
  • Відсоток отриманих показів – визначає частку показів, які були отримані за конкретний проміжок часу для Вашої кампанії і конкурентів;
  • Середня позиція Ваших оголошень у видачі в порівнянні з іншими сайтами;
  • Ступінь перетину – наскільки часто оголошення потрапляли в одну і ту ж видачу з конкурентами;
  • Відсоток перемог – показує наскільки часто Ваше оголошення було вище в рейтингу, ніж інші;
  • Коефіцієнт позиції – показує наскільки часто оголошення конкурента розташовується вище ніж Ваше в одній пошуковій видачі;
  • Коефіцієнт показу оголошень над результатами пошукової видачі – показує наскільки часто Ваше оголошення та оголошення іншого рекламодавця показувалося вище результатів пошуку, відповідно алгоритм вважав його більш релевантним до запиту.

Аудит конкурентів в наших проектах

Аналіз конкурентів в рекламній видачі дозволить Вам “тримати руку на пульсі” і моніторити поведінку інших рекламодавців. Розуміти які інструменти вони використовують, для яких цілей, і оцінювати, який результат вони отримують.

У звітах і рекомендаціях ми розписуємо сильні сторони РК, рекламних стратегій і сайтів конкурентів, пропонуємо нашим клієнтам ідеї, які можна впровадити щоб отримати максимальний результат прямо зараз.

Приклади текстів оголошень конкурентів і УТП (унікальні торгові пропозиції) які вони використовують:

Рекламні оголошення конкурентів

Остались вопросы? Получить консультацию специалиста.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї