Як підвищити продажі на WooCommerce?

Как увеличить продажи на WooCommerce? e-Commerce

Ви власник інтернет-магазину на платформі WooCommerce і мрієте, щоб бізнес процвітав, а продажі зростали? Ви дивитеся на успішних конкурентів і думаєте: “Як вони це роблять? У чому секрет?”. Що ж, час перестати мріяти і розібратися як підняти продажі інтернет-магазину на WooCommerce!

Неважливо, починаєте Ви свій шлях в електронній комерції або вже давно в сфері – завжди знайдуться можливості зростання і розвитку. Ринок постійно змінюється, з’являються нові тренди та технології. Щоб залишатися конкурентоспроможним, потрібно йти в ногу з часом і безперервно вдосконалюватися.

Згідно з дослідженнями, правильна оптимізація ресурсу може збільшити конверсію на 50% і більше. А це безпосередньо впливає на продажі та прибуток. Впровадивши найкращі практики та інструменти, Ви зможете залучити більше трафіку, підвищити довіру аудиторії та стимулювати її до здійснення замовлень.

7 способів збільшити продажі інтернет-магазину на WooCommerce

У світі електронної комерції конкуренція висока як ніколи. Щоб виділитися і завоювати людські серця, недостатньо просто мати хороші товари. Потрібно постійно працювати над поліпшенням сайту, маркетингових стратегій і сервісу загалом.

Але з чого почати? Які кроки зробити насамперед, щоб побачити реальне зростання? Ми підготували добірку з 7 перевірених способів збільшення продажів на WooCommerce.

Підключіть стікери

Один з найефективніших способів привернути увагу і підштовхнути до покупки – використання стікерів. Яскраві бейджики з привабливими написами “Знижка 10%” або “Безкоштовна доставка” моментально впадають в око і створюють відчуття вигідної пропозиції, яку не можна упустити.

Близько 48% споживачів здійснюють імпульсивні покупки під впливом знижок і спеціальних пропозицій. Стікери якраз і грають на цьому психологічному факторі. Коли Ви обмежуєте термін дії акції або вказуєте, що кількість товарів за спецціною обмежена, це також підштовхує до швидкого рішення і спонтанного придбання.

Щоб максимально ефективно застосовувати стікери, розмістіть їх на найпомітніших місцях – на фотографіях популярної продукції, у шапці, на кнопках заклику до дії.

Змініть текст кнопок

Кнопки у WooCommerce за замовчуванням

Здавалося б, дрібниця у вигляді кнопки “Додати в кошик” не може істотно впливати на щось. Однак на практиці виявляється, що правильний заклик до дії здатний творити чудеса.

За замовчуванням WooCommerce пропонує до використання кнопку “Додати в кошик”, але такий вибір далеко не завжди оптимальний. Наприклад, у рідкісних випадках більше підійде просто “Купити” або “Замовити”. Іноді варто додати конкретики – “Купити зі знижкою” або “Замовити з безкоштовною доставкою”.

Щоб змінити текст на кнопці, можна скористатися безкоштовним розширенням – Custom Add to Cart Button. Тут можна поміняти напис, додати іконку, налаштувати колірну схему. Тести показують, що оптимізація тексту кнопки може підвищити конверсію на 20-30%.

Просувайте супутні товари

Одна з ефективних тактик збільшення середнього чека і кількості продажів – це просування супутніх товарів. Такі продукти логічно доповнюють основну покупку і можуть бути корисними й актуальними для замовника.

Наприклад, у Вас обирають смартфон – запропонуйте додатково чохол, захисне скло, навушники, зовнішній акумулятор. Велика ймовірність, що покупець захоче придбати потрібні аксесуари, щоб почати користуватися гаджетом з більшим комфортом.

Розміщуйте блоки з супутніми продуктами на сторінках самих товарів, у кошику, на етапі оформлення замовлення. Для цього застосовуйте розширення Product Recommendations, яке автоматично підбирає і показує релевантні доповнення до обраних товарів.

Підключіть допродажі

Інший дієвий прийом для підвищення середнього чека – допродажі або апсейл. Полягає він у пропозиції відвідувачам більш дорогих і функціональних альтернатив тому, до чого вони придивляються.

Скажімо, відвідувач зайшов подивитися недорогий фітнес-браслет – можете показати блок із просунутішими моделями трекерів активності (з датчиком пульсу, функцією вимірювання тиску, модулем GPS тощо).

Можливо, побачивши розширені можливості моделей, йому захочеться доплатити і вибрати дорогий товар. Або, якщо бюджет обмежений, він принаймні дізнається про існування альтернатив і наступного разу, можливо, націлиться на більш просунутий пристрій.

Демонстрація всього модельного ряду може підштовхнути до купівлі відразу декількох моделей. Наприклад, недорогий фітнес-браслет для повсякденного носіння і просунутий розумний годинник для спорту і подорожей.

Тут стане в пригоді WooCommerce Upsell, щоб швидко і зручно налаштувати цей функціонал. А щоб апсейл працював ефективно, намагайтеся аналізувати поведінку вашої аудиторії та їхній шлях сайтом – де вони частіше роблять паузу, на що клацають, що переглядають тощо. Це допоможе точніше визначити, які альтернативи пропонувати.

Підключіть розсилку для покинутих кошиків

У середньому 69% користувачів не завершують оплату і кидають кошик. Тобто більше половини потенційного доходу залишається неотриманим. Але у Вас є чудова можливість повернути значну частину цих грошей за допомогою розсилки для покинутих кошиків.

Як це працює – якщо зареєстрований клієнт поклав щось у кошик, але не оформив оплату, надсилаєте йому серію листів із нагадуванням про незавершену покупку.

У цих листах Ви можете:

  • Нагадати, що залишилося в кошику. Бажано з фотографіями і цінами.
  • Запропонувати стимул для здійснення цільової дії – персональну знижку, безкоштовну доставку, подарунок.
  • Показати відгуки інших людей про продукцію, щоб посилити довіру і бажання купити.
  • Нагадати про переваги – зручну доставку, можливість повернення, цілодобову підтримку.

Перший лист зазвичай надсилають через годину після незавершеної дії, другий – через добу, третій – через три доби. Ви можете тестувати і коригувати часові проміжки залежно від специфіки в конкретній ніші.

Зверніть увагу на тему і тексти листів. Вони мають бути яскравими, такими, що чіпляють, мотивують. Пишіть так, щоб одержувач із задоволенням відкрив лист і перейшов назад до Вас.

Для автоматизації розсилок використовуйте плагіни Abandoned Cart Lite, Jilt і Metorik. Вони дають змогу відстежувати незавершені замовлення і запускати за ними серії листів за заданими шаблонами.

Додайте таймер зворотного відліку

Ще один потужний інструмент, що ґрунтується на психології дефіциту й обмеженості пропозиції – таймер зворотного відліку. Він створює відчуття, що потрібно діяти тут і зараз, поки не стало пізно.

Повісьте таймер на товар або категорію, до яких застосовується обмежена за часом акція або знижка. Годинник, що цокає, стимулюватиме відвідувачів швидше приймати рішення, щоб не проґавити вигідну пропозицію.

Ви можете скористатися розширеннями з функцією таймера для автоматизації цих кампаній. Тут допоможуть модулі Discount Rules і Urgency Countdown. Вони вміють показувати таймери в картках, на банерах, сторінках категорій і автоматично приховувати пропозиції після закінчення відведеного часу.

Але не перестарайтеся з таймерами. По-перше, пропозиція має бути дійсно вигідною та обмеженою. Не застосовуйте цей прийом до позицій, завжди доступних за такою ціною – це спрацює проти Вас і сприйматиметься як маніпуляція.

По-друге, не робіть акції з таймерами частими. Якщо у Вас щотижня з’являється термінова й обмежена пропозиція – ефект скоро зійде нанівець. Використовуйте інструмент точково і у справі, щоб він не втрачав силу впливу.

Додайте блок “Запитання-відповідь”

Люди часто читають відгуки перед кінцевим рішенням і їм важливо бачити не тільки позитивний досвід, а й відповіді на свої запитання і заперечення. Половина таких відвідувачів часто не здійснять покупку, якщо не знайдуть потрібну інформацію.

Тому корисно буде додати блок, у якому Ви даєте відповіді на найпоширеніші запитання. Це можуть бути питання щодо складу та характеристик товарної позиції, умов доставки та оплати, різниці між схожими моделями тощо.

Структуруючи цю інформацію у форматі запитання-відповідь, Ви спрощуєте процес ухвалення рішення і даєте більше впевненості в правильності вибору. А показуючи, що у Вас вже є відповіді на популярні запитання, Ви знижуєте навантаження на свою службу підтримки.

Використовуйте розширення, що дають змогу створити веб-сторінки з питаннями-відповідями (FAQ) для товарів і категорій. Наприклад, Product FAQs або Quick and Easy FAQs. З їхньою допомогою Ви зможете оперативно додавати, редагувати та структурувати блоки з популярними запитаннями.

Також доповніть розділ кнопкою для зв’язку з підтримкою – якщо не знайдеться відповідь на запитання, завжди буде можливість поставити його фахівцям безпосередньо.

Як підвищити продажі на WooCommerce за допомогою реклами?

Ви вже запустили свій портал, наповнили його якісними товарами, оптимізували картки та налаштували бездоганний сервіс. Але прибуток поки що не радує і не окупає Ваші вкладення? Настав час залучити цільовий трафік і підвищити продажі на WooCommerce. І один із найдієвіших інструментів для цього – правильно налаштована реклама.

Працюйте над своїм SEO

SEO (оптимізація для пошукових систем) – відіграє ключову роль у просуванні веб-ресурсу. Хоча WordPress за замовчуванням не заточена для SEO, існує безліч плагінів, які допоможуть в оптимізації Вашого ресурсу для кращого ранжування в пошуковій видачі.

Одне з найпопулярніших і найефективніших рішень для SEO-оптимізації – Yoast SEO. Тут можливо легко керувати метатегами – Title і Description для категорій і карток товарів. Ви можете задавати шаблони для автоматичного заповнення цих тегів або вносити інформацію вручну.

Title і Description впливають на те, як часто Ви відображатиметеся в результатах пошуку, тому використовуйте в них ключові слова і створюйте привабливі заголовки та описи, щоб підвищити CTR.

Yoast SEO також допоможе створити файл sitemap.xml. Це карта веб-сайту, яка допомагає пошуковим роботам швидше знаходити та індексувати всі його сторінки. Вбудовані налаштування дають змогу керувати тим, які сторінки потраплять до sitemap, а що краще приховувати від індексації пошуковими системами.

Ще один важливий фактор SEO, про який часто забувають – оптимізація зображень. Обов’язково заповнюйте для всіх фотографій ALT-теги, що описують, що зображено на картинці. Це допоможе пошуковикам краще розуміти вміст зображень, а також дасть шанс отримати трафік із пошуку за картинками Google. Альтернативний текст можна прописати для кожної фотографії прямо в адмінці WordPress.

Також слід застосовувати людинозрозумілі URL (ЧПУ). WordPress дає змогу легко цього домогтися за допомогою налаштувати відображення постійних посилань. Там Ви можете задати структуру URL, очистивши її від зайвих параметрів на кшталт дати публікації. Залиште в адресі тільки ключове слово або фразу.

Однак при використанні кириличних символів в URL можуть виникати проблеми. Пошукові системи гірше індексують такі адреси, а потенційним клієнтам складно ставити на них посилання. Тому рекомендуємо транслітерувати URL у латиницю. З цим завданням чудово справляється безкоштовний плагін Cyr-to-Lat.

Підключіть контекстну рекламу

Контекстна реклама для WooCommerce – один із найшвидших і найефективніших способів залучити цільовий трафік. На відміну від SEO, яке дає результат у довгостроковій перспективі, контекстна реклама починає приводити потенційних покупців одразу після запуску кампанії.

Сьогодні для онлайн-магазинів найактуальнішими є два рекламні формати в системі Google Ads:

Товарні оголошення Google Shopping

Цей тип кампаній надає можливість рекламувати конкретні товари прямо в результатах пошуку Google і на сайтах-партнерах пошукової системи. Оголошення Google Shopping містять зображення, назви, ціну та посилання на сам веб-ресурс, де можна знайти шуканий предмет. Вони привертають увагу і мають високий CTR. При кліці відвідувач одразу потрапляє до продукту, що підвищує ймовірність цільової дії.

Щоб запустити Google Shopping, потрібно створити фід і завантажити його в Google Merchant Center. Після цього Ви зможете створити кампанію Shopping в Google Ads і почати показувати оголошення.

Кампанії Performance Max

Це новий тип “розумних” кампаній Google, які автоматично оптимізують Ваші оголошення і таргетинг на основі машинного навчання. Кампанії Performance Max дають змогу показувати оголошення одразу в декількох місцях: у пошуку, КМС, YouTube, Gmail тощо. Ви просто задаєте мету кампанії (трафік, конверсії тощо), а Google сам підбирає майданчики, аудиторії та креативи для досягнення максимальної ефективності.

Щоб запустити Performance Max, Вам потрібно надати системі “матеріали” для оголошень – заголовки, описи, зображення, відео, товарні фіди. Алгоритми Google застосовуватимуть ці ресурси для генерації унікальних оголошень під кожного користувача.

Ведіть соціальні мережі

Сьогодні понад 50 мільйонів компаній мають свої профілі на Facebook. Швидше за все, Ваша теж присутня там, але чи достатньо просто мати профіль? Щоб соціальні мережі реально працювали на Вас, потрібно грамотно вибудовувати комунікацію з аудиторією.

Перший крок – переконайтеся, що у Вашому профілі Facebook, Instagram або X (раніше відомий, як Twitter) увімкнена можливість залишати коментарі. Позитивні відгуки реальних людей – це соціальний доказ, який допоможе новим відвідувачам прийняти рішення. Тому заохочуйте клієнтів залишати відгуки і не лінуйтеся відповідати на них, дякуйте за високі оцінки.

Також важливо оперативно реагувати на всі вхідні повідомлення у Ваших соцмережах. Ігнорування питань і претензій може негативно позначитися на репутації. Тому виділіть відповідального співробітника, який стежитиме за активністю підписників і вступатиме в діалог. Використовуйте можливості для автоматизації, наприклад, налаштуйте шаблони швидких відповідей на типові запитання.

Стимулюйте залученість не тільки на своїх сторінках у соцмережах, а й безпосередньо на веб-сайті. Для цього додайте кнопки шерінга на всі картки, щоб відвідувачі могли легко поділитися вподобаною продукцією зі своїми друзями. Крім того, після кожної успішної покупки надсилайте замовнику лист із проханням залишити відгук про Вас і куплений предмет у соцмережах. Мотивуйте їх невеликим бонусом за відгук, наприклад, промокодом на знижку.

Неминуче серед відгуків і коментарів траплятимуться й негативні. Не варто їх видаляти або ігнорувати, це тільки погіршить ситуацію. Правильна реакція – дати відповідь на кожен негативний відгук у ввічливій формі, визнати свої помилки, якщо вони були, і запропонувати вирішення проблеми. Така відкритість і клієнтоорієнтованість може навіть конвертувати негатив у позитив і підвищити лояльність аудиторії.

Як підняти продажі за допомогою плагінів для WooCommerce?

Розробники створили безліч корисних розширень, які допомагають підняти продажі на WooCommerce. Їхні головні переваги – простота встановлення та використання (не потрібні навички програмування), доступність (багато з них безкоштовні або коштують недорого) і реальна ефективність для бізнесу.

YITH WooCommerce Wishlist

Плагін YITH WooCommerce Wishlist

Це своєрідна альтернатива стандартному списку бажань. Він дає змогу одним кліком зберігати вподобане в окремий список (не плутати з кошиком). Клієнт може в будь-який момент повернутися до цього списку і продовжити з ним роботу.

Крім того, готовим віш-листом можна легко поділитися з друзями через популярні соціальні мережі. Це чудовий спосіб отримати додатковий трафік завдяки “сарафанному радіо”. А початковий покупець за бажання може змінювати порядок у списку і редагувати його вміст.

WooCommerce Multilingual

Багатомовність на ВуКомерс

Незамінний для тих, хто планує роботу на міжнародному ринку. З ним можна налаштувати відображення цін і валют залежно від геолокації відвідувача. Наприклад, у США бачитимуть ціни в доларах, а в Німеччині – в євро.

Для повноцінної локалізації рекомендуємо пов’язати цей плагін з іншим популярним рішенням – WPML. Ця зв’язка дасть можливість перекладати всі елементи Вашого магазину різними мовами. Відвідувачі з різних країн зможуть комфортно вивчати Ваш каталог і здійснювати придбання своєю рідною мовою, що позитивно позначиться на конверсії.

Order Delivery Date

Можливість вибрати дату доставки допоможе підняти продажі

Додає у Ваш асортимент дуже корисну функцію – можливість замовникам обирати бажану дату доставки. У процесі чекауту буде показано календар, де можна одним кліком вказати зручну дату для отримання продукту.

Обрана дата відображатиметься в інформації в адмін-панелі. Це допоможе Вам ефективніше планувати доставку і зробить процес взаємодії комфортнішим для обох сторін. Замовникам не доведеться окремо зв’язуватися з Вами і узгоджувати дату, адже все можна зробити за кілька кліків.

YITH Compare

YITH Compare

Уявіть, що покупець обирає між кількома схожими товарами і ніяк не може визначитися. Раніше йому довелося б відкривати кілька вкладок і зіставляти все вручну. З YITH Compare досить відзначити характеристики, що цікавлять, галочками, і розширення автоматично вибудує їх у зручну таблицю для наочного порівняння.

Клієнт зможе швидко оцінити всі ключові відмінності, виділити важливі для себе критерії та ухвалити рішення про покупку. Таким чином, YITH Compare допомагає прискорити процес вибору, усуває сумніви у покупців і підвищує ймовірність замовлення.

Checkout Field Editor

Редагуємо кількість полів у кошику

Цей плагін буде незамінним для тих, хто хоче оптимізувати оформлення замовлення. Тут можна буквально в кілька кліків редагувати, сортувати і додавати нові поля чекаута прямо з адмінки.

Ви зможете налаштувати всі параметри полів – тип (текст, список, що випадає, чекбокс тощо), назву, плейсхолдер (текст, що відображається), клас, правила валідації та багато іншого. Можна зробити поля обов’язковими або опціональними, виводити їх в один рядок або в стовпчик, включати в email-повідомлення.

Таке гнучке налаштування дасть вам змогу збирати максимум корисної інформації про відвідувачів, не перевантажуючи їх зайвими полями. Зручний чекаут зі зрозумілими формами підвищить конверсію і знизить кількість покинутих кошиків.

Minimum Purchase

Просте, але ефективне рішення для охочих встановити мінімальну суму замовлення. Особливо актуально для тих, хто продає недорогу продукцію і не готовий працювати із замовленнями за 100-200 гривень через низьку маржинальність.

Ви зможете задати мінімальний поріг вартості. Якщо сума в кошику буде нижчою за вказану, клієнт побачить повідомлення з проханням додати що-небудь ще. Текст цього повідомлення можна легко відредагувати в налаштуваннях.

Minimum Purchase допоможе Вам відсікти невигідні дрібні замовлення і підвищити середній чек. Покупці будуть мотивовані набирати потрібну суму, а Ви заощадите час і ресурси на обробці нової інформації.

Gift Cards

Подарункові купони для WordPress

Оригінальне рішення, що може стати чудовою альтернативою стандартним бонусним програмам. Дає змогу продавати подарункові картки на фіксовану суму, які згодом можуть бути використані або подаровані комусь.

З точки зору покупця, це зручний спосіб зробити приємний сюрприз друзям або близьким, подарувавши їм свободу вибору. А для одержувача подарункової карти це можливість купити те, що дійсно потрібно або просто побалувати себе, не витрачаючи власні гроші.

Для адміністратора Gift Cards надає безліч налаштувань, щоб зробити подарункові сертифікати привабливими та функціональними. Ви зможете створити гарний дизайн карток, налаштувати розташування і стиль тексту, додати додаткові поля з інформацією, наприклад, ім’я дарувальника або одержувача.

По суті, подарункові картки працюють як автоматично генеровані купони, які прив’язуються до конкретної особистості. Але на відміну від звичайних купонів на знижку, вони мають фіксований номінал і сприймаються як повноцінний подарунок. Це чудовий інструмент для підвищення лояльності та стимулювання продажів, особливо напередодні свят.

Direct Checkout

Оформлення замовлення на одній сторінці для інтернет-магазинів на WooCommerce

Ще одне корисне розширення, яке допоможе боротися з покинутими кошиками. За статистикою, більше половини тих, хто додав товар у кошик, так і не доходять до фінального етапу. І чим складніший і довший цей процес, тим вища ймовірність, що покупець передумає і піде до конкурентів.

Основне його завдання – максимально спростити шлях від прийняття рішення про замовлення до його підтвердження. З ним можна перенаправляти клієнта відразу на оформлення, минаючи кошик та інші проміжні кроки. Таким чином, весь процес може бути завершений за пару кліків мишкою.

Завдяки скороченню кількості кроків при оформленні, Direct Checkout значно підвищує конверсію. Це особливо актуально для користувачів смартфонів, які не люблять заповнювати довгі форми. Чим простіший і швидший процес, тим більша ймовірність, що відвідувач зробить покупку.

Крім того, розширення надає гнучкі налаштування під різні вимоги. Наприклад, Ви можете увімкнути пряме оформлення тільки для певних категорій або окремих товарів. Або налаштувати різні варіанти перенаправлення залежно від того, звідки прийшов відвідувач.

Direct Checkout легко інтегрується з іншими розширеннями, наприклад, для розрахунку суми доставки. А отже, Ви зможете надати відвідувачам дійсно комфортний процес купівлі, не втрачаючи водночас необхідний функціонал.

Jivo Live Chat

Онлайн-чат Jivo

Потужний інструмент для поліпшення сервісу та підвищення продажів. Цей плагін дає змогу швидко додати на сайт вікно онлайн-чату, через яке відвідувачі можуть безпосередньо спілкуватися з Вашими операторами або автоматичними асистентами в режимі 24/7.

Одна з головних “фішок” Jivo – це автоматичний збір інформації. Він фіксує різні дані, серед яких геолокація, історія переглядів, джерело переходу та багато іншого. Ці відомості допоможуть Вашим менеджерам краще розуміти потреби та інтереси кожного відвідувача і надавати їм максимально персоналізований сервіс.

Крім того, Ви можете налаштувати правила, за якими чат буде автоматично активуватися і пропонувати допомогу. Наприклад, надсилати вітальне повідомлення при вході на певну частину ресурсу, або показувати спливаюче вікно за тривалої бездіяльності відвідувача. Це дає можливість проактивно залучати потенційних клієнтів до діалогу і не втрачати можливості для продажів.

Усі розмови в чаті зберігаються і можуть бути використані для подальшої роботи. Jivo також підтримує інтеграцію з популярними месенджерами – Telegram, WhatsApp, Viber. А отже, Ваші покупці зможуть звертатися до Вас через зручні їм канали, а Ви – вести всю комунікацію з єдиного інтерфейсу.

На особливу увагу заслуговує функція чат-ботів. Ви можете налаштувати автоматичні відповіді на поширені запитання, продумати додаткові сценарії або навіть автоматизувати приймання замовлень прямо у вікні чату. Це дасть змогу розвантажити Ваших операторів від рутини та забезпечити миттєву реакцію на запити навіть у неробочий час.

Points and Rewards for WooCommerce

Система балів для отримання знижки

Допоможе підвищити лояльність покупців і мотивувати їх на повторну співпрацю. З цим розширенням можна впровадити гнучку систему балів і винагород, які можна заробляти за різні взаємодії з Вашою компанією.

Наприклад, Ви можете нараховувати бонусні бали за кожну покупку, залишений відгук, коментар у блозі або підписку на розсилку. Накопичені бали можуть бути витрачені на наступні замовлення – за них можна “купити” знижку або навіть отримати продукцію безкоштовно. Така схема не тільки заохочує повторні продажі, а й стимулює активніше взаємодіяти з сайтом і контентом.

Плагін надає широкі можливості для налаштування правил нарахування та використання балів. Ви самі вирішуєте, скільки віртуальної валюти давати за ту чи іншу дію, встановлюєте курс обміну балів на реальні гроші або товари, обмежуєте термін дії винагород. А клієнти отримують додаткову мотивацію частіше заглядати до Вас і рекомендувати своїм знайомим.

WooCommerce Product Filters

Фільтри для категорій WooCommerce

Обов’язкове розширення для інтернет-магазинів з великим асортиментом. Воно автоматично додає на сторінки каталогу зручні фільтри, які дають змогу покупцям швидко знаходити потрібні їм продукти за різними критеріями.

На відміну від стандартних інструментів сортування, WooCommerce Product Filters дає можливість фільтрувати відразу за кількома параметрами одночасно. Наприклад, користувач може вибрати цікаву для нього категорію, задати бажаний діапазон цін, відзначити бажані кольори і розміри. І система моментально видасть йому всі варіанти, що підходять під ці умови.

Такий підхід значно скорочує час пошуку і спрощує навігацію сайтом. Покупцеві не потрібно вручну переглядати десятки сторінок або застосовувати фільтри по черзі. Усі необхідні опції доступні на одному екрані, а результати оновлюються динамічно без перезавантаження сторінки (завдяки використанню технології Ajax). Це робить процес вибору комфортнішим, що безпосередньо впливає на конверсію і середній чек.

Плагін також пропонує різні способи інтеграції фільтрів на сайт. Крім автоматичного додавання на сторінки категорій, Ви можете вивести блок фільтрації в будь-якому іншому місці за допомогою шорткоду або віджета. Наприклад, розмістити фільтри в сайдбарі або підвалі. Плюс, тут є опція створення персональних наборів фільтрів для різних категорій.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї