Налаштування ремаркетингу Google Adwords

 

За допомогою ремаркетингу (реклама переслідування) можна охопити тих користувачів, які покинули Ваш сайт, не зробивши дзвінок або замовлення. Ви можете показувати їм оголошення, щоб переконати їх повернутися на Ваш ресурс і передзвонити Вам.

Ремаркетинг Google Ads

Ремаркетінг (він же ретаргетінг) – вид реклами, яка відображається тільки для аудиторії, що раніше відвідувала Ваш сайт.

Тобто ми збираємо в умовні “кошики” списки аудиторій Google Analytics користувачів, які раніше відвідували вже наш вебресурс. Критерії збору аудиторії встановлюємо ми на основі аналізу поведінки відвідувачів у минулому.

Наприклад, в список аудиторії “Всі користувачі” – потраплять всі відвідувачі інтернет-ресурсу за останні 30 днів.

За допомогою ремаркетингу відбувається аналіз інтересів користувача. Рекламні оголошення товару показуються тільки тим, хто одного разу виявив до нього інтерес.

В кінцевому рахунку, ремаркетинг – це один з елементів стратегії, що дозволяє Вам привернути увагу поточних клієнтів до свого продукту або взаємодіяти з потенційно-зацікавленими. Може бути раніше, коли відвідувачі цікавилися Вашою продукцією вони були не готові до замовлення, однак за допомогою цього інструменту, Ви можете повернути їх на сайт і мотивувати до здійснення покупки.

Виходить у вас в руках не просто інструмент, а розумний інструмент, який дозволяє робити розумний маркетинг.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Заповнити бриф
самостійно
3 хвилини

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Які бувають типи ремаркетингу Google Adwords?

Ремаркетінг в Медійній мережі

Ретаргетінг в КММ Google

Мережа охоплює велику кількість веб-ресурсів, що дозволяє точно налаштувати покази на тих, хто раніше відвідував комерційний вебресурс. При цьому оголошення можуть демонструватися не лише на вітчизняних, а й на закордонних майданчиках.

Ретаргетінг на Facebook

Ретаргетінг в соцмережах

Навіть якщо проект не просувається в соціальних мережах, його можна рекламувати за допомогою тізерів або показу банерів в стрічці. З цією метою зазвичай використовують такі популярні онлайн-платформи як Instagram і Facebook.

Оголошення в пошуковій видачі

Ретаргетінг в пошуковій видачі Google

Якщо споживач заходив на сайт, але так і не зробив покупку, його можна перехопити у конкурентів, коли він почне шукати подібні товари або послуги.

динамічні оголошення

Динамічний ретаргетінг

Користувачеві демонструється продукція, яку він уже розглядав на веб-ресурсі або додав до кошика, але поки не придбав.

Відеореклама в соцмережах

Ретаргетінг для відео

Для користувачів, які переглядають відеорекламу на Youtube або в соціальній мережі, в подальшому цей контент буде відображатися в інших відеороликах і на майданчиках КММ Google.

поведінковий ремаркетинг

Поведінковий ретаргетінг

Показ рекламних оголошень налаштовується для споживачів, інтереси яких схожі з інтересами користувачів на комерційному сайті. Наприклад, фірма, яка торгує альпіністським спорядженням, може демонструвати рекламу особам, які захоплюються скелелазанням і альпінізмом.

Переваги ретаргетінга в Гугл АдВордс

До основних переваг пошукового ремаркетингу Google Adwords відносяться:

  1. Підвищення лояльності клієнтів до рекламованого бренду. Відвідувачам, які вже цікавилися змістом сторінки або робили покупки, можна повідомляти про появу нової продукції або про діючі акції та знижки;
  2. Широке охоплення цільової аудиторії. Рекламний контент може регулярно демонструватися всім споживачам, що входять до списку відвідувачів веб-ресурсу;
  3. Оперативність взаємодії з потенційними покупцями. Рекламодавець може нагадати користувачам про продукти, на які вони звернули увагу при відвідуванні сайту, але так і не придбали;
  4. Отримання інформації про майданчики, які використовуються для розміщення рекламного контента. Власнику комерційного ресурсу надаються відомості про місця відтворення реклами. Виходячи з цих даних, він визначає ефективність рекламної кампанії і знижує або підвищує ставки;
  5. Можливість налаштування географічного таргетингу. При правильному завданні параметрів покази оголошення будуть відображатися тільки споживачам з конкретної країни, міста, району;
  6. У наших проектах при скрупульозному супроводі даний інструмент приносить від 7% до 25% всіх продажів з інтернету при вартості продажу на 30% нижче, ніж з пошукової РК.

Як налаштовується пошуковий ремаркетинг?

 

Налаштування ремаркетингу в Google Adwords здійснюється відповідно до такого алгоритмом:

  1. Кожен відвідувач сайту фіксується за допомогою модифікованого коду, що дозволяє відстежувати його подальші переміщення в інтернеті;
  2. Після збору достатньої кількості відвідувань формується список ретаргетінга;
  3. Налаштовується рекламна кампанія: відповідно до цілей потенційного клієнта створюються креативи, встановлюється ступінь частоти показів оголошень, вибираються майданчики для відтворення контенту;
  4. Рекламні оголошення демонструються цільовій аудиторії.

Користувач, який хоча б один раз заходив на Вашу сторінку в інтернеті, потрапляє в список ремаркетингу в Гугл. На його ПК відразу ж зберігаються cookies, які контролюють подальші дії в мережі.

Як виглядають оголошення ремаркетингу на ПК і смартфоні:

Оголошення ремаркетингу на комп'ютері

Пошуковий ремаркетинг на смартфоні

 

Переваги та недоліки інструменту:

Сильні сторони інструменту:

  • Одною з переваг даного виду реклами є можливість гнучкого таргетингу, заснованого на поведінці потенційного клієнта на сайті;
  • Підвищує ймовірність покупки у нас товару / послуги, повернути ту людину яка вже раніше відвідувала сторінку дешевше ніж залучити нового (вартість кліка в КММ мережі, як правило, дешевше, ніж в пошуку);
  • Підвищення впізнаваності бренду.

Слабка сторона інструменту:

Не працює, наприклад, для послуг евакуатора і в подібних сферах, так як людині актуальна дана послуга в перші години після пошуку. Коли проходить певний час послуга вже не потрібна людині. Зазвичай слабка сторона даного інструменту в тому що його просто не налаштовують в акаунтах або він налаштований з величезним ресурсом на поліпшення (велика інтенсивність показів дратує людей, не чистять майданчики, на яких показується РК, не аналізують поведінку покупців втрачаючи продаж).

Які результати отримують наші клієнти:

 

Наприклад, для тематики на замовлення послуги дизайну інтер’єру (де люди не відразу замовляють послугу, а спочатку підбирають відповідні варіанти) ремаркетинг Гугл дозволив повернути і отримати додаткові 7,84% конверсій.

Реклама в Медійній мережі

Коли клієнт “ХОЧЕ БІЛЬШЕ ПРОДАЖІВ”

Круті фішки ремаркетингу, які ми налаштовуємо і супроводжуємо в розширених пакетах послуг гугл АДС:

  • Пошуковий . Рекламна кампанія за списками ремаркетингу у видачі Гугл Пошуку;
  • Відео на YouTube . Відео рекламні кампанії за списками ремаркетингу;
  • За паспортами ЦА (ремаркетинг по аватарам клієнтів). Звернення до різних аудиторій: різними текстами, різними картинками оголошень з різною інтенсивністю і т.д. з окремим супроводом і аналізом результатів;
  • Рівневий ремаркетинг (або каскадний) ;
  • Для інтернет-магазинів . Приклади налаштувань, які дозволяють збільшити кількість продажів і середній чек:
    • “Кинутий кошик” – для тих, хто залишив товар в кошику і не оформив замовлення;
    • “Покупці” – показується тим, хто вже купив продукцію для допродажу, збільшує середній чек;
    • і багато інших…

Всі вищеописані інструменти націлені на підвищення ефективності проекту і додають від 5% до 15% до обсягів продажів в проекті.

Рівневий або каскадний ремаркетинг

Кожен бізнес хоче збільшувати ефективність свого проекту, одна з крутих фішок які ми впроваджуємо в наших проектах – рівневий ремаркетинг.

Поведінка користувачів і мотивація покупки у різних людей різна. Збір умовних “кошиків” або списків аудиторій можна налаштувати за різними критеріями:

  • як давно цей відвідувач був на сайті;
  • скільки часу він провів;
  • скільки сторінок він дивився;
  • з якого пристрою він прийшов;
  • і багато інших параметрів, які ми отримуємо аналізуючи поведінку потенційних клієнтів в Google Analytics.

Сильні сторони:

  • Підвищує ймовірність продажу товарів і послуг;
  • Вища ймовірність допродажу, збільшується середній чек;

Слабкі сторони. Вимагає постійно:

  • аналізу накопиченої статистики продажів;
  • аналізу поведінки тих, хто зайшов на сторінку і не зробив покупку;
  • в супроводі потрібно синхронно змінювати інструмент під поточні завдання проекту;

Для запуску бажана наявність зібраної статистики в Google Analytics.

Яку вигоду в проектах дає?

Може додатково приносити від 7% до 18% продажів в проекті.

Таким чином, ремаркетинг в Google Ads:

  • Інструмент, який дозволяє відмінно дотискати “останній міліметр” при продажу.
  • При використанні фішок ремаркетинг стає інструментом, залишає покупця задоволеним, і не створює нав’язливості (тому що з ним спілкувалися в потрібний час, з потрібною інтенсивністю, і зрозумілими йому оголошеннями).
  • Однозначного рецепта які списки аудиторій потрібно збирати немає. Тут працює творчий підхід і вимагає постійного глибокого аналізу поведінки користувачів (і які вчинили замовлення, і тих, хто був зацікавлений, але не купив).

Популярні питання

  • Ремаркетинг – текстові та медійні оголошення, які демонструються користувачам, що відвідали сайт, але не вчинили на ньому цільову дію (купівля, замовлення, реєстрація). Оголошення ремаркетингу часто називають реклама-переслідування – Ви точно часто зустрічали їх на новинних і розважальних сайтах, YouTube, соцмережах після пошуку чогось в Google.
  • Ключова перевага ретаргетінга – низька ціна за клік і більш висока конверсія (в порівнянні з пошукової рекламою). Крім того, за допомогою ремаркетингу можна «дотиснути» клієнта, який був за крок від замовлення, але не зробив купівлю (додав товар в кошик і випадково закрив сторінку, вирішив ще подумати, вирішив відкласти придбання до отримання зарплати і т.д.). Далеко не всі користувачі додають сайт в закладки і багато потім не можуть згадати де бачили той чи інший товар або послугу. Використання ремаркетингу в парі з контекстною рекламною кампанією дозволяє сильно знизити вартість цільової дії і підвищити ефективність кампанії в цілому.
  • Є можливість збирати аудиторію в списки ремаркетингу на декількох сайтах, але показувати рекламу по цій загальній цільовій аудиторії можна тільки для якогось одного.
  • Збір аудиторії починається лише після встановлення на сайт спеціального коду, тому якщо немає доступу до сайту – демонстрація реклами його відвідувачам є неможливою.
Залишилися питання? Отримати консультацію фахівця.
Adwservice
Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї