Франція – друга після Німеччини країна за розміром економіки в Європейському Союзі з населенням 65 млн осіб. ВВП на душу населення цієї розвиненої в економічному плані країни становить $45454.
Високий рівень життя громадян та порівняно велике населення Франції робить цю країну цікавою для інвестицій та запуску бізнесу. Тому контекстна реклама у Франції та інші напрямки інтернет-маркетингу мають великий попит.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості контекстної реклами Google Ads у Франції
Перед налаштуванням контекстної реклами у Франції та виробленням рекламної стратегії дуже важливо ідентифікувати портрети цільової аудиторії. Від цього залежатиме – які рекламні інструменти нам потрібно буде використовувати та що враховувати під час створення рекламної кампанії.
Висока вартість реклами
Трафік із Google Ads у Франції коштує дорого. Ціна кліку в тій чи іншій тематиці, у порівнянні з Україною, може відрізнятись у рази. Ось чому дуже важливо грамотне налаштування аналітики – ми повинні витрачати бюджет економно, уникати нецільових кліків.
Для інтернет-магазинів використовуйте торгові рекламні кампанії та інструменти Smart Shopping. Вони дозволяють отримувати кліки за більш вигідною ціною у порівнянні з звичайним пошуком, а конверсія такої реклами значно вища (внаслідок того, що користувач бачить фото товару та його ціну ще в пошуковій видачі).
Зручніше використовувати товарну рекламу, коли плагіни на Вашому сайті дозволяють вивантажувати готовий фід даних з інформацією про товари безпосередньо в Google Merchant Center. Деякі варіанти плагінів також дозволяють оновлювати актуальну наявність на складі в реальному часі та періодично відправляти оновлений фід до системи Google Shopping. Важливо, щоб інформація на сайті та в Merchant Center збігалася, інакше збільшується ймовірність відхилення товарів.
Ще один хороший спосіб заощадити рекламний бюджет – поряд із перевіреними роками інструментами, підключати інноваційні. Наприклад, протестуйте Google Performance Max. Це автоматизований тип кампаній, який працює на базі штучного інтелекту. Поки що інструмент порівняно новий – конкуренція за ним не така висока, завдяки чому він допомагає досягати високих результатів навіть у країнах Tier 1, де вартість трафіку дуже висока.
Однак, незалежно від того, які маркетингові інструменти Ви використовуєте, важливо правильно налаштувати кампанію, надати системі якісні вихідні дані (тексти оголошень, зображення, заклики до дії) і уважно відстежувати результати, для чого краще встановити наскрізну аналітику.
Туристи
Значна частина бізнесу у Франції орієнтована на туристів. Щорічно багато мандрівників з інших країн відвідують Париж, що знаходиться від нього за 35 кілометрів парк розваг “Діснейленд” та Середземноморське узбережжя Франції – Лазурний берег.
Враховуючи цей факт, настроюючи Google Ads для Франції, Ви повинні враховувати цих користувачів, якщо Ваш бізнес пов’язаний з їхніми інтересами. Наприклад, Ви можете налаштувати рекламу з географічним націленням на територію міжнародного аеропорту. Гостям, що прилітають в країну з інших країн, Ви можете показати рекламу Вашого готелю або ресторану. Також це чудовий спосіб залучити нових клієнтів для служби таксі.
Локальна реклама в Google Ads
Якщо у Вас є локальний бізнес, спробуйте скористатися локальними рекламними кампаніями. Цей інструмент дозволяє показувати релевантні для користувачів оголошення в пошуку Google, на сайтах з медійної мережі, сервісі Google Maps, відеоплатформі YouTube.
Вибираючи аудиторію для показу оголошень, система враховує пошукові запити користувачів, чи містять вони приставки “поруч зі мною”, конкретну геолокацію, пристрій, з якого було здійснено пошук, розташування Вашої торгової точки та багато іншого.
Також, для такого роду бізнесів важливо створити та наповнити профайл у сервісі Google My Business. Попросіть Ваших клієнтів написати відгуки на Вашу компанію у цьому сервісі. Деякі користувачі вивчають їх перед тим, як визначитися з рестораном або вибрати хостел.
Вартість налаштування контекстної реклами для Франції
Окрім вартості кліку, на ціну контекстної реклами у Франції впливає і розмір комісії агентства, яке здійснює роботи з налаштування рекламної кампанії.
Вартість супроводу реклами залежатиме від регіону, в якому працює компанія, кількості мов у проєкті, категорій товарів та послуг, що просуваються за допомогою Google Ads.
Для інтернет-магазинів важлива лише кількість категорій продукції, що просувається, а ось кількість товарів усередині категорії може бути практично будь-яким. Для отримання точної вартості робіт залиште замовлення на нашому сайті, ми вивчимо Ваш проєкт та підготуємо комерційну пропозицію з конкретизованою ціною.
Нижче представлена ціна кліка в Google Ads для Франції. Вона взята із планувальника ключових слів за популярними пошуковими запитами:
- ремонт пральних машин – $1.02;
- чистка вентиляції – $1,27;
- послуги сантехніка – $1,22;
- салони краси (манікюр) – $0,80;
- хімчистка килимів – $1,11;
- перманентний макіяж – $1,00;
- стоматолог – $1,01;
- холодильники – $0,98;
- корейська косметика – $1,02;
- полиці для кішок – $0,62;
- корм для собак – $1,13;
- добрива для квітів – $0,81.
Увага! Фактична ціна кліка залежить від безлічі супутніх параметрів і може відрізнятися від зазначеної вище в межах 40%, як у більшу, так і меншу сторону.
Наш PPC-спеціаліст може надати допомогу у самостійному запуску рекламної кампанії, відповісти на Ваші запитання та розібрати точки зростання трафіку на Вашому сайті. Для цього звертайтесь до нас для проведення консультацій у форматі відео. Для уточнення вартості та можливого часу проведення консультації залиште заявку на нашому сайті.
Цікаві факти про ринок інтернет-реклами у Франції
З усього населення Франції 65 млн осіб, 59,47 млн (91%) є активними користувачами інтернету, а 49,60 (75,9%) – регулярно використовують соціальні мережі:
Середній вік французького інтернет-користувача становить 42,4 роки (доросла та платоспроможна аудиторія):
Все це робить Францію дуже цікавим ринком для запуску реклами в Інтернеті. Цим уже активно користуються безліч локальних та міжнародних компаній – витрати на цифрову рекламу у Франції за 2021 рік становили 8,36 млрд євро (що становить цілих 11% від усього європейського ринку цифрового маркетингу).
Найпопулярнішою пошуковою системою у Франції є Google. Його частка у кількості всіх пошукових запитів у країні становить 90.76%. Для порівняння, найближчий його конкурент, Bing, обирають лише 4,86% французів, а Yahoo користуються 1,36% місцевих жителів. Інші пошукові системи мають аудиторію менш як 1% у Франції.