Франція – друга після Німеччини країна за розміром економіки в Європейському Союзі з населенням 65 млн осіб. ВВП на душу населення цієї розвиненої в економічному плані країни становить $45454.
Високий рівень життя громадян та порівняно велике населення Франції робить цю країну цікавою для інвестицій та запуску бізнесу. Тому контекстна реклама у Франції та інші напрямки інтернет-маркетингу мають великий попит.
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Особливості контекстної реклами Google Ads у Франції
Перед налаштуванням контекстної реклами у Франції та виробленням рекламної стратегії дуже важливо ідентифікувати портрети цільової аудиторії. Від цього залежатиме – які рекламні інструменти нам потрібно буде використовувати та що враховувати під час створення рекламної кампанії.
Висока вартість реклами
Трафік із Google Ads у Франції коштує дорого. Ціна кліку в тій чи іншій тематиці, у порівнянні з Україною, може відрізнятись у рази. Ось чому дуже важливо грамотне налаштування аналітики – ми повинні витрачати бюджет економно, уникати нецільових кліків.
Для інтернет-магазинів використовуйте торгові рекламні кампанії та інструменти Smart Shopping. Вони дозволяють отримувати кліки за більш вигідною ціною у порівнянні з звичайним пошуком, а конверсія такої реклами значно вища (внаслідок того, що користувач бачить фото товару та його ціну ще в пошуковій видачі).
Зручніше використовувати товарну рекламу, коли плагіни на Вашому сайті дозволяють вивантажувати готовий фід даних з інформацією про товари безпосередньо в Google Merchant Center. Деякі варіанти плагінів також дозволяють оновлювати актуальну наявність на складі в реальному часі та періодично відправляти оновлений фід до системи Google Shopping. Важливо, щоб інформація на сайті та в Merchant Center збігалася, інакше збільшується ймовірність відхилення товарів.
Туристи
Значна частина бізнесу у Франції орієнтована на туристів. Щорічно багато мандрівників з інших країн відвідують Париж, що знаходиться від нього за 35 кілометрів парк розваг “Діснейленд” та Середземноморське узбережжя Франції – Лазурний берег.
Враховуючи цей факт, настроюючи Google Ads для Франції, Ви повинні враховувати цих користувачів, якщо Ваш бізнес пов’язаний з їхніми інтересами. Наприклад, Ви можете налаштувати рекламу з географічним націленням на територію міжнародного аеропорту. Гостям, що прилітають в країну з інших країн, Ви можете показати рекламу Вашого готелю або ресторану. Також це чудовий спосіб залучити нових клієнтів для служби таксі.
Локальна реклама в Google Ads
Якщо у Вас є локальний бізнес, спробуйте скористатися локальними рекламними кампаніями. Цей інструмент дозволяє показувати релевантні для користувачів оголошення в пошуку Google, на сайтах з медійної мережі, сервісі Google Maps, відеоплатформі YouTube.
Вибираючи аудиторію для показу оголошень, система враховує пошукові запити користувачів, чи містять вони приставки “поруч зі мною”, конкретну геолокацію, пристрій, з якого було здійснено пошук, розташування Вашої торгової точки та багато іншого.
Також, для такого роду бізнесів важливо створити та наповнити профайл у сервісі Google My Business. Попросіть Ваших клієнтів написати відгуки на Вашу компанію у цьому сервісі. Деякі користувачі вивчають їх перед тим, як визначитися з рестораном або вибрати хостел.
Вартість налаштування контекстної реклами для Франції
Окрім вартості кліку, на ціну контекстної реклами у Франції впливає і розмір комісії агентства, яке здійснює роботи з налаштування рекламної кампанії.
Вартість супроводу реклами залежатиме від регіону, в якому працює компанія, кількості мов у проєкті, категорій товарів та послуг, що просуваються за допомогою Google Ads.
Для інтернет-магазинів важлива лише кількість категорій продукції, що просувається, а ось кількість товарів усередині категорії може бути практично будь-яким. Для отримання точної вартості робіт залиште замовлення на нашому сайті, ми вивчимо Ваш проєкт та підготуємо комерційну пропозицію з конкретизованою ціною.
Нижче представлена ціна кліка в Google Ads для Франції. Вона взята із планувальника ключових слів за популярними пошуковими запитами:
- ремонт пральних машин – $1.02;
- чистка вентиляції – $1,27;
- послуги сантехніка – $1,22;
- салони краси (манікюр) – $0,80;
- хімчистка килимів – $1,11;
- перманентний макіяж – $1,00;
- стоматолог – $1,01;
- холодильники – $0,98;
- корейська косметика – $1,02;
- полиці для кішок – $0,62;
- корм для собак – $1,13;
- добрива для квітів – $0,81.
Увага! Фактична ціна кліка залежить від безлічі супутніх параметрів і може відрізнятися від зазначеної вище в межах 40%, як у більшу, так і меншу сторону.
Наш PPC-спеціаліст може надати допомогу у самостійному запуску рекламної кампанії, відповісти на Ваші запитання та розібрати точки зростання трафіку на Вашому сайті. Для цього звертайтесь до нас для проведення консультацій у форматі відео. Для уточнення вартості та можливого часу проведення консультації залиште заявку на нашому сайті.
Цікаві факти про ринок інтернет-реклами у Франції
З усього населення Франції 65 млн осіб, 59,47 млн (91%) є активними користувачами інтернету, а 49,60 (75,9%) – регулярно використовують соціальні мережі:
Середній вік французького інтернет-користувача становить 42,4 роки (доросла та платоспроможна аудиторія):
Все це робить Францію дуже цікавим ринком для запуску реклами в Інтернеті. Цим уже активно користуються безліч локальних та міжнародних компаній – витрати на цифрову рекламу у Франції за 2021 рік становили 8,36 млрд євро (що становить цілих 11% від усього європейського ринку цифрового маркетингу).
Найпопулярнішою пошуковою системою у Франції є Google. Його частка у кількості всіх пошукових запитів у країні становить 90.76%. Для порівняння, найближчий його конкурент, Bing, обирають лише 4,86% французів, а Yahoo користуються 1,36% місцевих жителів. Інші пошукові системи мають аудиторію менш як 1% у Франції.