- 7 способів збільшити продажі інтернет-магазину на Squarespace
- Додайте блок “Питання-відповідь”
- Використовуйте онлайн-чат
- Виводьте віджети з відгуками
- Додайте блок “Схожі товари”
- Підключіть спливаючу форму
- Використовуйте на сайті таймер зворотного відліку
- Додайте на сайт кнопки “Поділитися”
- Як підвищити продажі на Squarespace за допомогою реклами?
- Не забувайте про SEO-оптимізацію
- Налаштуйте контекстну рекламу
- Як підняти продажі за допомогою розширень для Squarespace?
- Amaka
- Avalara
- Taxjar
- Delighted
- Shippo
Створення привабливого і функціонального сайту на платформі Squarespace – це перший крок на шляху до успіху Вашого онлайн-бізнесу. Але одного лише гарного дизайну недостатньо для залучення аудиторії та стимулювання продажів.
Але не варто впадати у відчай! Існує безліч ефективних способів як підняти продажі інтернет-магазину на Squarespace. Встановлення корисних доповнень і активна робота над сайтом допоможуть Вам показники конверсії та юзабіліті сайту, а також вивести прибуток на новий рівень.
7 способів збільшити продажі інтернет-магазину на Squarespace
За даними Statista, обсяг ринку електронної комерції до 2025 року досягне 7,4 трильйона доларів. Це величезний потенціал для зростання Вашого бізнесу! Але разом з тим, середній показник конверсії в e-commerce становить лише 2-3%. Це означає, що зі 100 відвідувачів лише 2-3 людини оформляють замовлення через кошик або телефонують менеджеру компанії.
Як же виділитися серед конкурентів, привернути більше уваги і збільшити конверсію? Ось 7 способів збільшення продажів на Squarespace, які прекрасно показали свою ефективність.
Додайте блок “Питання-відповідь”
Блок поширених запитань допоможе впоратися з цілою низкою завдань:
- Дозволить подолати заперечення і сумніви потенційних замовників. Якщо Ви заздалегідь відповісте на найпоширеніші запитання і побоювання, люди почуватимуться впевненіше і охочіше здійснять покупку.
- Допоможе заощадити час Вашої служби підтримки. Коли відповіді на популярні питання знаходяться прямо на сторінці з товаром, не потрібно постійно звертатися до менеджерів. За даними досліджень, близько 70% потенційних замовників воліють самостійно шукати інформацію про товар перед тим, як зв’язуватися з компанією.
- Дасть можливість продемонструвати експертність і компетентність у конкретній ніші. Докладні, інформативні відповіді на актуальні питання зміцнюють довіру і допомагають сприймати Вас як експерта у своїй тематиці.
- Пошукові системи, зокрема Google, високо цінують релевантний, якісний контент, який повністю розкриває суть питання користувача. Тому оптимізований блок FAQ з унікальними текстами може значно поліпшити видимість Вашого ресурсу в пошуковій видачі.
Використовуйте онлайн-чат
Використання чату на сайті особливо актуальне в наш час, коли всі звикли отримувати миттєві відповіді на свої запитання в будь-який час дня і ночі. Навіть якщо Ви добре структурували інформацію на сайті та додали детальний FAQ, все одно неможливо передбачити, що саме зацікавить кожного окремого користувача.
Чат із менеджером дає змогу оперативно реагувати на запити та надавати персоналізовану підтримку аж до моменту ухвалення рішення про замовлення:
Крім того, впровадження чату сприяє збільшенню конверсії. Як правило, він з’являється після того, як відвідувач уже якийсь час перебуває в магазині. Це означає, що він зацікавлений у Вашій пропозиції, але поки що не прийняв остаточного рішення про покупку. Своєчасна консультація розвіє його сумніви і підштовхне до замовлення.
Багато сервісів для онлайн-чату, наприклад, Olark, збирають дані про поведінку відвідувачів на сторінках веб-ресурсу. Ця інформація дасть змогу глибше вивчити цільову аудиторію, виявити проблемні місця й оптимізувати показники юзабіліті.
І нарешті, онлайн-чат скорочує навантаження на службу підтримки. Чат-боти можуть автоматично відповідати на поширені запитання, що зменшить кількість повторюваних звернень до живих операторів. А це, своєю чергою, дасть змогу ефективніше розподіляти ресурси компанії.
Для впровадження онлайн-чату на Squarespace можна скористатися готовими рішеннями: як платними (той самий Olark або LiveChat), так і безкоштовними (наприклад, Tidio). Спробуйте протестувати різні варіанти і вибрати той, який буде максимально зручний для Вас, Ваших клієнтів і співробітників.
Виводьте віджети з відгуками
В умовах зростаючої конкуренції та недовіри до реклами, наявність реальних відгуків відіграє важливу роль для багатьох покупців. Вони демонструють потенційним клієнтам, що інші люди вже придбали Ваш продукт і залишилися задоволені своїм вибором.
Психологи давно довели – люди більш схильні здійснювати певні дії, якщо бачать, що до них це неодноразово робили інші. Цей принцип називається “соціальним доказом” і активно використовується в маркетингу. Відображаючи відгуки, Ви зміцнюєте довіру і підвищуєте довіру клієнтів на ранніх етапах воронки. І найприємніше – всю роботу за Вас виконають Ваші задоволені покупці!
Встановлення віджетів з відгуками на Squarespace займає буквально кілька хвилин. Платформа пропонує безліч готових додатків на будь-який смак і бюджет. Наприклад, застосунок Socialproofy не тільки виводить відгуки, а й показує нещодавню активність, кількість передплатників розсилки і кількість сесій на сайті в реальному часі.
Хоча у Socialproofy є безкоштовний тарифний план, всього за 3 долари на місяць Ви отримаєте доступ до розширених функцій, які здатні максимально ефективно використовувати силу соціального доказу для збільшення Вашого прибутку.
Додайте блок “Схожі товари”
На жаль, з коробки для цієї CMS не передбачено окремого модуля для виведення блоку “Схожі товари”. Але цю функцію легко реалізувати за допомогою сторонніх плагінів.
Один із найкращих варіантів – “Squarespace Related Posts and Products Plugin” від студії SQSP Themes. Додаток автоматично підбирає і виводить релевантні продукти на основі категорії та тегів поточної веб-сторінки. Ви можете налаштувати дизайн блоку (наприклад, у вигляді прокручуваної каруселі), кількість рекомендацій, порядок їх відображення та інші параметри.
Придбання плагіна обійдеться всього в 39 доларів – більш ніж розумна ціна за доступ до можливості істотно підняти перехресні продажі та збільшити середній чек. Адже задоволеному замовнику завжди легше продати щось ще, особливо якщо запропонувати йому речі, які доповнять або поліпшать його початкове замовлення.
Підключіть спливаючу форму
При грамотному використанні спливаючих вікон вони здатні значно поліпшити конверсію, спонукаючи відвідувачів залишити свій email і стати частиною Вашої бази передплатників. А це, своєю чергою, дає Вам можливість вибудовувати довгострокові відносини з потенційними клієнтами і перетворювати їх на лояльну аудиторію.
Крім збору контактів, за допомогою поп-апів можна пропонувати ті ж супутні товари, апсейли або акційні пропозиції. Знижки та бонуси в обмін на підписку завжди привертають увагу і підвищують залученість аудиторії.
Безумовний лідер серед плагінів для створення спливаючих вікон – OptinMonster. Тут представлений потужний набір функцій для оптимізації конверсії. Так, у вигляді PopUp можна виводити лайтбокси, вікна прокрутки, “колесо Фортуни” (інтерактивна гра, де відвідувачі можуть виграти знижку) і багато іншого:
Одна з найкорисніших функцій OptinMonster – відстеження поведінки тих, хто збирається покинути Ваш ресурс. У таких випадках плагін відображає спливаюче вікно зі спеціальною пропозицією або знижкою, щоб “зловити” людину в останню мить і все-таки здійснити продаж. Погодьтеся, повернути частину втрачених конверсій дорогого коштує!
Використовуйте на сайті таймер зворотного відліку
Таймер зворотного відліку здатний створити ажіотаж навколо Вашої пропозиції, підкреслити обмеженість акції за часом. Принцип дії таймера ґрунтується на почутті терміновості та боязні втратити вигоду (FOMO – fear of missing out). Коли людина бачить, що пропозиція діє тільки обмежений час, її бажання отримати що-небудь зі знижкою або з бонусом різко зростає.
Один із найкращих варіантів тут – застосунок Yeps. Це мінімалістичний віджет, який відображається у верхній або нижній частині магазину і може містити таймер, повідомлення, кнопки соцмереж або форму підписки. Ви самі обираєте дизайн, тексти та функціонал панелі, який якнайкраще впишеться в концепцію і маркетингову стратегію.
Навіть нетривалі акції з таймером у стилі “Залишилося 2 години!” або “Діє тільки сьогодні” здатні значно поліпшити число замовлень. Адже терміновість і дефіцит – одні з найсильніших тригерів при прийнятті рішень.
Додайте на сайт кнопки “Поділитися”
Ця проста дія може дати потужний ефект для збільшення охоплення аудиторії. Вся справа в так званому “сарафанному радіо”. Коли людині подобається Ваш продукт або вона задоволена сервісом, їй хочеться поділитися своїми враженнями з друзями та підписниками. Ваше завдання – максимально спростити це завдання, розмістивши відповідні кнопки в стратегічно важливих місцях – у блозі, розділі “Відгуки” тощо.
Одне натискання кнопки – і позитивна інформація про Ваш бренд блискавично поширюється соціальними мережами, охоплюючи сотні й тисячі раніше не зацікавлених осіб. Це працює набагато ефективніше за звичайну рекламу, адже люди більше довіряють рекомендаціям від знайомих, ніж рекламним оголошенням від компаній.
Для встановлення віджета, який виводить кнопки “Поділитися” рекомендуємо звернути увагу на додаток Elfsight. Цей зручний плагін підтримує понад 40 популярних соцмереж і забезпечує можливість персоналізованого налаштування зовнішнього вигляду кнопок. Ви зможете адаптувати їхній дизайн під фірмовий стиль, вибрати відповідний розмір, форму і колір, щоб віджет органічно вписався в стиль веб-ресурсу.
Як підвищити продажі на Squarespace за допомогою реклами?
Правильно налаштована рекламна кампанія дасть змогу значно підвищити продажі на Squarespace. За статистикою, бізнеси, які використовують платну рекламу, зростають у середньому на 50% швидше за тих, хто обмежується тільки органічним трафіком.
Не забувайте про SEO-оптимізацію
Почнемо з основ – пошукової оптимізації. Всупереч поширеній думці, інтернет-магазини, зроблені на Squarespace, відмінно індексуються і ранжуються в Google. Як і у випадку з іншими конструкторами (Shopify, Wix), пошукові системи оцінюють контент і його цінність для користувачів, а не платформу, на якій він створений.
Щоб сторінки товарів і категорій займали високі позиції в органічній видачі, необхідно оптимізувати їх під релевантні ключові запити. Для цього використовуйте ключові слова в заголовках, метатегах, ALT-тегах зображень і, звичайно ж, у самому контенті.
Усі необхідні налаштування знаходяться в розділі “Маркетинг” > “SEO” для кожної окремої сторінки. Тут Ви можете прописати метатеги, які відображатимуться в сніпетах (Title і Description), а також задати зрозумілий для людини URL. Намагайтеся робити URL максимально короткими і включати в них ключові слова, які чітко відображають зміст того, куди веде посилання.
Для повноцінної SEO-оптимізації:
- Увімкніть AMP у налаштуваннях блогу. Прискорені мобільні сторінки завантажуються практично миттєво, що позитивно впливає на поведінкові фактори і позиції в пошуку.
- Використовуйте мікророзмітку schema.org для розширених сніпетів. Так вдасться вивести у видачу додаткову інформацію – ціну, рейтинг, дані про компанію. Це допоможе поліпшити клікабельність сніпетів.
- Регулярно оновлюйте старі статті в блозі. За допомогою Google Search Console знайдіть публікації, які вже приносять певний трафік, і доповніть їх актуальною інформацією. Не забудьте відправити оновлені URL на переіндексацію – це дасть відчутний приріст трафіку.
- Закрийте від індексації технічні сторінки. Це можуть бути сторінки 404, політика конфіденційності, контакти тощо. Зосередьте “увагу” пошуковиків на дійсно важливих розділах – каталозі, категоріях, блозі. У Squarespace це робиться в налаштуваннях SEO – знайдіть там пункт “Приховати сторінку з результатів пошуку”.
При комплексному підході оптимізація стає потужним рішенням для залучення цільової аудиторії. Вона працює на перспективу, забезпечуючи стабільний приплив органічного трафіку. Але для більш швидких результатів варто підключити і платні канали.
Налаштуйте контекстну рекламу
Якщо Ви хочете прискорити процес залучення аудиторії та компенсації маркетингових вкладень, контекстна реклама для Squarespace – Ваш вірний союзник. Особливо ефективно вона працює у зв’язці з SEO, даючи змогу охопити тих користувачів, які вже шукають Вашу продукцію або послуги в пошукових системах.
Google Ads – одна з найпотужніших платформ для запуску контекстної реклами. Вона пропонує безліч інструментів і форматів, здатних залучити для Вас потенційних замовників на різних етапах воронки продажів.
Найкращу ефективність для інтернет-магазинів сьогодні показують:
- Товарні оголошення Google Shopping. Це формат, який показує картки товару з фото, ціною, назвою магазину прямо в пошуковій видачі та на вкладці “Покупки” в Гуглі. Чудовий спосіб поліпшити видимість продукції та залучити зацікавлених клієнтів.
- Кампанії Performance Max. “Розумний” тип кампаній, який використовує машинне навчання для оптимізації розміщення реклами на всіх доступних платформах (у пошуку, КМС, YouTube, Gmail, на Картах Гугл) і вибору найбільш конверсійної аудиторії. Вам залишається тільки завантажити вихідні дані (фіди, зображення, відео, тексти) і налаштувати бюджет.
- Ремаркетинг. Він націлений на користувачів, які вже взаємодіяли з Вашим інтернет-ресурсом або мобільним додатком, але не здійснили цільової дії. Ремаркетинг підвищує впізнаваність бренду, повертає “загублених” і стимулює повторні замовлення.
Найкраще почати з товарних оголошень і ремаркетингу – це найбільш релевантні та конверсійні формати. Щоб запустити кампанії, Вам буде потрібно створити акаунт в Google Ads, налаштувати змінні URL для відстеження конверсій, зібрати фід з даними про Вашу продукцію (XML або Google Таблиця) і встановити на сайт код ремаркетингу.
Як підняти продажі за допомогою розширень для Squarespace?
Також підняти продажі на Squarespace можуть допомогти і десятки корисних розширень для цієї платформи. Вони допомагають розширити функціонал веб-ресурсу й оптимізувати його під конкретні завдання бзінеса.
Amaka
Він дає змогу за лічені хвилини інтегрувати Ваш ресурс із популярними бухгалтерськими програмами – Xero, MYOB або QuickBooks Online. Ключова функція Amaka – автоматична синхронізація всіх платежів, знижок, вартості доставки, комісій, подарункових карт тощо. Вам більше не доведеться вводити цю інформацію вручну, що значно економить час і знижує ризик допущення помилки.
Ця інтеграція забезпечує користувачам більш автоматизований, точний і ефективний процес обліку. А це, своєю чергою, дає змогу власникам бізнесу зосередитися на важливіших завданнях – розвитку асортименту, маркетингу та підвищенні якості обслуговування.
Щоб підключити Amaka до сайту:
- Зареєструйтеся та увійдіть в обліковий запис Amaka. Натисніть кнопку “Нова інтеграція” і в списку виберіть Squarespace + Xero, щоб почати налаштування.
- Під логотипом Squarespace натисніть кнопку “Підключити новий акаунт”. Пройдіть процес аутентифікації, щоб надати всі необхідні дозволи.
- Аналогічним чином пройдіть аутентифікацію облікового запису Xero, а потім натисніть “Зберегти” + “Продовжити”.
Приємний бонус – для Amaka передбачено абсолютно безкоштовний тарифний план. Якщо ж Вам потрібен розширений функціонал, можна під’єднати один із платних тарифів, вартість яких починається від $12.99 на місяць.
Avalara
Це рішення особливо незамінне для компаній, які продають речі в декількох регіонах з різними податковими правилами. Avalara автоматично визначає оподатковувану базу залежно від локації та здійснює точний облік для різних податкових юрисдикцій. Крім того, воно вміє самостійно подавати й оплачувати податки, а також відстежувати запаси.
Завдяки повній автоматизації всіх податкових розрахунків, Avalara економить багато часу власникам інтернет-магазинів. Вам більше не потрібно розбиратися в тонкощах податкового законодавства різних країн і штатів, вести звітність і боятися штрафів за несплату.
Єдиний мінус Avalara – відсутність безкоштовного тарифу, проте вартість використання сервісу починається від цілком адекватних $19 на місяць. Погодьтеся, це невелика плата за позбавлення від податкового головного болю і можливість повністю зосередитися на розвитку свого бізнесу.
Taxjar
Крім Avalara, для автоматизації розрахунків і звітності з податків можна використовувати TaxJar. Він також вміє точно визначати місцеві податкові ставки залежно від регіону і підтримує продажі, які не оподатковуються для США.
Ключові переваги:
- Автоматична синхронізація податкових даних з Вашою бухгалтерською програмою. Це позбавляє від необхідності вручну переносити цифри з однієї системи в іншу і знижує ймовірність помилок.
- Генерація готових звітів для подання податкових декларацій. TaxJar самостійно формує всю необхідну документацію в потрібному форматі, Вам залишається тільки надіслати її до відповідних органів.
- Значна економія часу для власників магазинів. Завдяки повній автоматизації податкового обліку, Ви зможете зосередитися на більш важливих завданнях – збільшенні трафіку або роботі з асортиментом в онлайн-магазині.
Таким чином, якщо Ви хочете зняти з себе головний біль з розрахунку податків і звітності, але з якихось причин Avalara Вам не підходить – придивіться до TaxJar. Це надійне і функціональне рішення, яке полегшить життя власнику онлайн-бізнесу і надасть допомогу в оптимізації ресурсу.
Delighted
Це доповнення автоматично надсилає опитування покупцям після здійснення замовлення, щоб зібрати докладні відгуки про якість товарів і сервіс. Потім цей зворотний зв’язок обробляється і переформатується в наочні звіти, які допомагають виявити слабкі місця в роботі магазину і знайти можливості для зростання.
Головні плюси використання:
- Індивідуальний підбір запитань. Ви можете налаштувати опитування з урахуванням специфіки конкретного товару або цільової аудиторії. Це дасть змогу отримати максимально корисну та релевантну інформацію.
- Зміцнення відносин із клієнтами. Активна комунікація і своєчасна реакція на відгуки покупців показує, що Ви цінуєте їхню думку і готові змінюватися на краще. Такий підхід підвищує лояльність до бренду і стимулює повторні продажі.
- Можливість оптимізувати асортимент і сервіс. Аналізуючи зворотний зв’язок від клієнтів, Ви зможете зрозуміти, які товари користуються найбільшим попитом, а від яких краще відмовитися. Плюс виявити вузькі місця в обслуговуванні та усунути їх.
Приклад із практики: після впровадження Delighted один із магазинів на Squarespace з’ясував, що покупці часто скаржаться на довгу доставку деяких товарів. Власник бізнесу оперативно змінив логістичного партнера, оптимізував процес обробки замовлень і зміг скоротити час доставки на 30%. У результаті, кількість повторних продажів зросла на цілих 15%.
У Delighted є безкоштовна версія з базовими функціями, а для доступу до розширених можливостей можна придбати професійний тариф за $224 на місяць. Погодьтеся, це розумні інвестиції, якщо Ви налаштовані на довгостроковий розвиток свого інтернет-магазину і зміцнення стосунків з клієнтами.
Shippo
Цей плагін допомагає власникам інтернет-магазинів автоматизувати і спростити процес відправки замовлень, що економить багато часу і скорочує кількість можливих помилок.
За допомогою Shippo Ви можете підключити свій магазин на Squarespace до найпопулярніших служб доставки – UPS, FedEx або USPS. Це дасть змогу централізовано керувати відправленнями прямо з панелі адміністратора Squarespace, без необхідності перемикатися між різними веб-додатками.
Ключові можливості:
- Автоматичне створення транспортних накладних. Просто виберіть відповідного перевізника і тариф, і розширення саме сформує всі необхідні документи для відправки замовлення. Вам залишиться лише роздрукувати ТТН і передати посилку кур’єру.
- Відстеження місця розташування вантажу. І Ви, і Ваші клієнти завжди будете в курсі, де знаходиться замовлення і коли очікується доставка. Ця інформація автоматично оновлюється в панелі адміністратора Squarespace і може бути доступна покупцеві, наприклад, у його особистому кабінеті.
- Автоматичні повідомлення клієнтів. Shippo може самостійно відправляти покупцям повідомлення з номером товарно-транспортної накладної та посиланням для відстеження посилки. Це позбавляє від необхідності вручну інформувати кожного клієнта.
- Спрощення обробки повернень. Неминуче бувають ситуації, коли покупець хоче повернути товар. Shippo допомагає автоматизувати і цей процес, генеруючи ТТН для зворотного відправлення і своєчасно повідомляючи Вас про статус повернення.
- Синхронізація запасів по всіх каналах. Якщо Ви продаєте товари не тільки на Squarespace, а й на інших майданчиках (наприклад, Amazon або eBay), Shippo допоможе синхронізувати інформацію про залишки, щоб уникнути продажу відсутніх товарів.
Впровадження Shippo дає змогу істотно підвищити ефективність логістики інтернет-магазину. Автоматизація рутинних завдань економить час, а зручне відстеження посилок і своєчасне інформування покупців зміцнює довіру до бренду.