Налаштовуємо відстеження конверсій на WooCommerce

Настраиваем отслеживание конверсий на WooCommerce WooCommerce (WordPress)
Part 2: Woocommerce wordpress ga4 conversion trackingPart 2: Woocommerce wordpress ga4 conversion tracking
 

З чого ж почнемо процес налаштування всіх аналітик і конверсій? Почнемо, мабуть, зі створення акаунта четвертої аналітики. Потрібно перейти за адресою analytics.google.com. Звісно, логініться під свій Gmail акаунт. Натискаємо “Створити акаунт”. Далі потрібно його обізвати.

Візьму скопіюю назву сайту, вважаю за краще, рекомендую називати акаунти вашим доменним ім’ям, щоб змогли завжди знайти свою аналітику. Тому що часом створюєте кілька сайтів, запускаєте різну рекламу і часто буває ситуація, коли написали “Мій сайт” або ще чогось, і складно знайти цю аналітику за назвою, тому що за ідентифікатором наразі пошукові рядки в аналітиці не працюють.

Далі проробляю той самий шлях, що раніше. Вибираю відповідну країну, час, валюту, інше. Якщо Україна – обираєте Україну. Інша країна – вибираєте відповідну країну. Припустимо, у цьому випадку виберу… Нехай залишаться Штати, долар.

Йдемо далі. Як завгодно. Хочете щось вибираєте, хочете ні. Вибираю ось розділ.

Усі галочки проставляю, натискаю “Create”. Можете все прочитати.

Завжди рекомендую читати, але оскільки знімаю відео, не стану це вичитувати.

Натискаємо “Web”. Далі вставляємо сайт. Звісно, він обов’язково має бути на https, не на http. Теж назва домену, що будемо робити. Усі прапорці ввімкнені, натискаємо “Create account”. Тепер система обов’язково запропонує налаштувати нашу аналітику. Але до цього зараз ще дійдемо.

Встановлення плагіна Google Tag Manager на WordPress

Далі. Оскільки станемо налаштовувати четверту аналітику конверсії Google, водночас налаштуємо Тег купівля з передачею динамічних даних, усе зробимо через окремий інструмент, який у Гугла називається Google Tag Manager. Чому пропоную робити через нього, а не через інший плагін? По-перше, показую дешево-сердито, повний набір функціоналу, якого з головою достатньо для роботи з Перформанс Максом тривалий час. Друга причина – якщо потрібно щось підправити, підкоригувати, змінити якусь передачу даних. Маємо пам’ятати – Google зараз змінюється, практично щоквартально, щомісяця щось апгрейдить. Природно, викочується в якихось змінах. Щоб могли за секунду зайти підправити потрібне.

Потрібно поставити Google Tag Manager на WordPress WooCommerce через який реалізуємо, що потрібно для аналітики. Йдемо в “Плагіни”. Натискаємо “Add New Plugin”. Після пропоную в пошуковому рядку ввести такі символи “gtm4wp”. З’явиться тут прям перший плагін під назвою A Google Tag Manager (GTM) plugin for WordPress і буде підписано Thomas Geiger. Установимо його. Нагадую – зараз зробимо налаштування від нуля до кінця. По максималці. Усе напихаємо Google усією можливою інформацією, дешево-сердито. Будемо користуватися налаштуваннями додатковими. Обов’язково натискаємо “Активувати”. Активували, далі йдемо в плагіни і зараз шукаємо цей плагін.

Створення акаунта Google Tag Manager

Натискаємо Settings (налаштування). Після почнеться зараз найцікавіше. Потрібно зараз створити Таг Менеджер. Це нескладно. Ось tagmanager.google.com, натискаємо “Create account”. Копіюю доменне ім’я сайту. Та ж сама історія, що була з аналітикою. Теж виставляєте свою країну. Знову-таки налаштування контейнера. Віддаю перевагу, щоб називався доменним ім’ям. Вибираю “Web”, натискаю “Створити”. За бажанням, тут невеликий набір мов. Хочете вичитуйте, хочете – ні. Особливо вибору немає – без згоди на цю галочку не буде нічого.

Створили акаунт Google Tag Manager. Що робимо далі? Обов’язково беремо копіюємо ідентифікатор

повертаємося в адмінку WordPress WooCommerce, йдемо сюди, вставляємо всі цифрові літерні значення.

Налаштування плагіна GTM4WP

Далі йдемо обов’язково в “Integration”, йдемо в блок “WooCommerce”, відзначимо кілька важливих галочок. Перше – відповідно, все заради чого робимо, трекати потрібно e-commerce.

Далі Products for impression, автоматично стоїть цифра 10. Можна задати мінімум 5 позицій, тому що будемо коригувати, шаблони у всіх різні WordPress-а. Буває багато подій передається, іноді мало. Розповім все по черзі як красиво зробити. Якщо потрібно, прямо дам готовий контейнер, який завантажите, імпортуєте в Google Tag Manager і просто далі введете свої дані, що потрібно. Зробіть так – напишіть у коментарях, щоб знала, що потрібен готовий контейнер. Розповім весь ланцюжок, як все налаштовується, щоб у разі виникнення якихось запитань, доопрацювання або інше, могли щось змінити.

Потрібні “Cart content”. Таксомонію хочу автоматичну поки що. Google нехай визначить автоматичну. “Customer data”, “Order data”. Податки завжди виключаю з доходу, бо хочу оперувати рентабельностями реальними.

Нехай так буде. Шиппінг виключаю, якщо потрібен дохід чистий, який без шиппінгу, без таксів, позначаю галочки. Якщо потрібен брудний дохід, який надходить, – можете не ставити галочки, підбираєте під себе.

Потрібно обов’язково в блоці вибрати “Retail” оскільки є освіта, авіа тікети, для роботи, для різних видів бізнесу. Ми – Retail

“Product ID prefix”. Для розуміння, чи потрібно його проставляти, необхідно повернутися в Мерчант-Центр, перейти в “Продукти”, перейти в “All products” і подивитися на ID-шнічок.

Якщо крім цифр є штучка як “gla”, її копіюю і обов’язково в адміночці просто додаю. Розповім далі для чого штука потрібна буде. Тут більше нічого не зазначаю, натискаю “Зберегти”.

Ще б разок перевірила обов’язково цей блок, щоб був “ON”.

Перевіряю код, натискаю “Зберегти зміни”. Зберегли зміни. Далі обов’язково потрібно повернутися в Google Tag Manager, натиснути “Submit”, “Publish”.

Експорт/імпорт готового контейнера Google Tag Manager

Тепер почнеться найцікавіше. Поки що контейнер повністю порожній. Що зробимо? Повернемося в плагін Томаса Гігера, йдемо в “Інтеграції”, знову “WooCommerce” і переходимо на Official Guide, гортаємо вниз, переходимо на цей напис – готовий контейнер.

Натискаємо правою кнопкою, натискаємо “Зберегти як”, підтверджуємо збереження. Воно прямо зберігається в потрібному форматі.

Далі обов’язково повертаємося в Google Tag Manager, йдемо в розділ адміна, йдемо в “Import Container”, обираємо цю штуку, що щойно викачали.

Є два варіанти далі, що Google Tag Manager пропонує: завантажити контейнер із начинкою, бо він заощадить доволі великий шматок часу, у нову робочу область або існуючу. У мене абсолютно порожній контейнер – вибираю “Існуючу”. Далі він запропонує перезаписати це все або об’єднати. Він повністю порожній. Виберу “Перезаписати”. Якщо раніше існував Google Tag Manager, у ньому було щось налаштовано – обираєте “Merge”.

Виберіть найкращий варіант – це перезаписати конфліктні теги або перейменувати. Обираю “Overwrite”. Підтверджую і бачите він уже створив певний тег і купу різних змінних. Це заощадить певний шматочок зараз часу поки будемо доналаштовувати.

Встановлення Global Tag четвертої аналітики

Ще потрібно зараз буде поставити Global Tag четвертої аналітики. Пам’ятаєте, ж створювали перед цим аналітику.

Натискаємо “Створити тег”, вибираємо Google аналітику, вибираємо Google Tag, повертаємося в нашу аналітику, йдемо в Data Flow ID, копіюємо її.

Переходимо сюди, вставляємо цей ідентифікатор.

Вибираємо в тригери. Якщо засумніваєтеся правильно або неправильно їх берете – завжди звертаєтеся до цієї інструкції. Вони рекомендують вибирати тригер “Ініціалізація”. Подібні нюанси пояснюю, якщо щось зміниться, відмінне від мого відео, завжди зможете повернутися до першоджерела.

Далі буде що? GA4-id назву. “Зберегти”.

Далі заходимо в цей тег. Обов’язково цю штуку прибираємо і вставляємо код з четвертої аналітики. Вважаю за краще це робити до появи напису “Google Tag знайдений у контейнері”. Зберігаємо.

Результат поточного встановлення та налаштування четвертої аналітики

Що зараз зробили для розуміння логіки? Зараз є чернетка налаштувань для подальшого налаштування четвертої аналітики, яку станете використовувати або для тієї ж фіксації конверсій цільових дій на сайті. Захочете побачити, як багато товарів переглядалося і які додали в кошики, що купили. Класний звіт. Приклад його покажу на прикладі демо-акаунта Гугла для розуміння на скільки потужно. Це допоможе більше розуміти які товари ефективні, а які неефективні.

Друге. Четверта аналітика дасть змогу краще розуміти, як люди взаємодіють із сайтом, якщо потрібно щось доопрацювати, в такому контексті. Ця штука не завадить.

Третій спосіб – якщо не захочете далі проводити жодних налаштувань, можна використовувати конверсію купівлі безпосередньо четвертої аналітики в рекламний акаунт. Для цього зробимо трошки іншу конверсію.

Для розуміння що зараз робимо. Поки що це чернетка, яку доопрацьовуємо. Нагадую, якщо захочете готовий контейнер, щоб поміняти лише свої ID-шнічки – напишіть, дам викачати його безпосередньо.

Оформлення тестового замовлення

Що зараз будемо робити? Зараз будемо робити тестове замовлення. Відкрию якусь картку товару. Переходжу в Google так менеджер. Натискаю кнопочку “preview”.

Далі вставляю посилання на сайт і зараз будемо дивитися наступну картинку.

Після Таг Менеджера відкривається як мінімум два віконця. Бачите, це своєрідний налагоджувач де бачимо наші коди. Бачите, четверта аналітика каже, що вона вже поставлена через Google Tag Manager.

Таке віконечко, де є блок “Debug information for this page is viewable in the Tag Assistant window”.

Будемо зараз у віконечко робити повністю тестове замовлення. Для чого? Щоб побачити що ж у підсумку є за кодами і чи потрібно щось правити. Просто проходьте етапи оформлення замовлення. Їх зараз пройду як вийде. Усе. На фініші.

Дивіться, може сторінка checkout відображатися як із цілим набором даних. Можливо просто “Дякуємо за замовлення”. Залежить від шаблону. Може відрізнятися. Робите так як зручно. Повертаємося на цю вкладку, що була раніше. Що шукаємо? Гортаємо в самий низ, що шукаємо? Спершу дивимося на нашу картку товару, якщо пам’ятаєте. Що тут шукаємо? Шукаємо події як view_item – раз, view_item_list, add_to_cart.

Що за речі? View_item – подія, що буде говорити в аналітиці, що людина переглянула картку товару. View_item_list – те що дивився якийсь лістинг. Який лістинг дивився на картці товару? Зазвичай підтягуються якісь схожі або вибір якихось користувачів, різні списки. Усе до лістингів належить. До лістингів належить перехід на категорію якусь. Купа товарів і це може вважатися лістингом. Повертаємося сюди. Далі add_to_cart – подія додавання до кошика. Далі та ж сама історія – є перегляд кошика, початок чекаута, payment info, shipping info, purchase. Це зараз автоматично пропушилося в нашу аналітику.

Перегляд результатів тестового замовлення в аналітиці

Як це дізнатися? Зараз натиснемо “Further”, “Home page”. Можливо все прийняти, заважати очно не буде. Закриваю цю вкладочку. Йдемо в “Адміністратор”, після крутимо в самий низ. Знаходимо штуку під назвою DebugView.

У ній може спочатку відразу швиденько з’явитися інформація як тут. Може затриматися на кілька хвилин, але зазвичай є. Прокручуємо в самий низ і бачимо view_item. Відкриваємо його. Що тут? Обов’язково має передаватися currency (валюта), важлива. Value (ціна товару), вона має збігатися з тим, що було на сайті. Усі інші параметри за бажанням можуть бути більшими-меншими.

Елементи. Бачите, є ID товару, кількість, назва, категорія і ціна. Ціна відображатиметься в досить дивному вигляді, не звертайте увагу на це. Головне щоб у параметрі value було красиво.

Те ж саме в view_item_list-е, лише тут елементів більше. Бачите два елементи. Далі, add_to_cart та ж сама історія. У add_to_cart бажано перевірити value і елементи що є. До речі, питання. У кошику було два товари, а тут один. Подія add_to_cart бажано щоб фіксувалася під час натискання на кнопочку “Add to cart”, а не на перегляди кошика. Перегляд кошика тут окрема подія. Коли сюди перейдемо буде вже сума зовсім інша. Сходиться з тим, що два товари купили. Видно 4010 товар додали. Тут 4004.

Така ж історія з begin_checkout. Перевіряєте, щоб сходилося з тим, що задано, інакше, як підсумок, не співпадуть дані. У begin_checkout дві позиції. Теж саме в “payment_info”, currency, value, елементи.

“Shipping_info” та ж сама історія, перевіряємо. І “purchase”, наша покупка. Позначається як зенеленька, оскільки це основна мета, завдання конверсії. У “purchase” обов’язково має бути валюта. Друге – шиппінг є чи ні? Повинен передаватися. ID транзакції 5304. Вона може збігатися з номером замовлення. В ідеалі збігається. Можливо інший, головне щоб орієнтувалися звідки ця цифра береться. Буває люди змінюють різні параметри, задаються. Усе має сходитися. І елементи, обов’язково відкриваю. Одну позицію куплено і другу теж. Value збігається з 2564. Усе чудово зійшлося.

Приклад звіту четвертої аналітики Гугл

Дивіться, що зроблено? Налаштували четверту аналітику. Які тепер звіти видно, що проаналізувати або подивитися можна? Зараз покажу приклад одного звіту, який вигляд це має на демо-акаунті. Для чого штука потрібна. Хвилинку, зараз відкрию аналітику. Покажу на прикладі демо-акаунта самого Гугла. Демо-акаунт – аналітика, в яку дає змогу заходити. На тестових даних сагрегована. Хтось тестує відображення різних звітів. Можемо тут подивитися. Блок монетизації, “Ecommerce purchases” що тут можемо побачити? Можемо побачити перелік товарів, назви їх.

Що можемо побачити? Найкрутіші звіти – бачимо скільки товарів переглянуто за view_item. Дивилися. Потім цих view_item-ів скільки разів додавалося в кошик всього. Дивіться, тестові дані. Можуть бути логічними і не логічними. Не критично. І куплені товари.

Ну, відповідно, “revenue”. Як бачите, Гугла має проблеми з revenue, з передачею на його тестових акаунтах. Щоб revenue рахувався, потрібно щоб “currency” було, тут акцентую увагу. Подібний звіт – один із найбільш класних, крутих, зможете аналізувати, що ж відбувається з товарами. Купа різних звітів, можна окремо витратити час, розглядати їх, інше.

Про можливе дублювання подій

Повертаємося до Google Tag Manager-у. Четверту аналітику зробили. Дивіться, є нюанс. Після продублювання події, стане багато view_item або view_item_list – залежить від шаблону сайту, що використовуєте, від типажів плагінів, що для аналітики використовуєте. Їх багато. Рекомендую переглянути інше відео як уникати дубляжів подій. Постараюся його поставити або в описі до відео, або стане підказкою.

Якщо відрізняється картинка від запропонованої мною – переглянули, просто поправили, логічно коректно. Усе чудово. Не дублюються крім view_item_list, але поки так залишаю. Четверта аналітика налаштована, супер, чудово.

Залишилося що зробити? Не забудьте опублікувати контейнер, можете його назвати версію, назву, припустимо, GA4. З аналітикою закрили питання. Тепер почне фіксувати всі дані.

Вибір методу ідентифікації

Що потрібно поправити в профілі Google аналітики? На даний момент, після знятого відео, якщо що – можете підглянути цю інформацію в демо-акаунті аналітики. Рекомендую в способах ідентифікації тут натиснути “show all” і вибрати “На основі пристрою”, останній блок. “Підтверджую”. Це трошки по-іншому буде фіксувати дані.

Підсумки. Анонс наступного відео

Плюс потрібно четверту аналітику пов’язати з Google Ads-ом. Як це зробити? Опишу в наступному етапі, коли почнемо створювати рекламний акаунт Google Ads.

З аналітикою поки що завершили. Йдемо далі по етапах, що стосуються налаштування інших речей.

 

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї