Підключаємо Performance Max на WooCommerce

Подключаем Performance Max на WooCommerce WooCommerce (WordPress)
Part 5: Woocommerce wordpress performance max google shoppingPart 5: Woocommerce wordpress performance max google shopping
 

У цьому блоці відео вже переходимо до процесу створення Performance Max-ів або торгових звичайних рекламних кампаній, якщо потрібні вони, безпосередньо.

Що потрібно, щоб запустити Performance Max?

Нагадую, щоб можна було запустити Performance Max потрібно щоб налаштовані конверсії були. Це зробили на попередньому етапі. Тег покупка. Має бути налаштований динамічний ремаркетинг через Google Tag Manager. Не забудьте опублікувати контейнер, тому що буває люди забувають, і не працює. Обов’язково щоб була створена, налаштована аналітика й активний Мерчант Центр. Оскільки знімаю все одним великим шматком, то чекати й чекати три доби до того, як пройде модерація Мерчант Центру, все одно покажу, як створюються рекламні кампанії.

Запуск Performance Max

Спочатку пропоную швидко запуститися, щоб уже все було готово до реклами. Найпростіший спосіб створення Перформанс Макса – через Мерчант Центр. Те ж саме в Merchant Center Next-е і в класичному Merchant Center-е. Заходимо в розділ “Маркетинг”, у розділ “Кампанії”. Такий блок з’явиться. Для початку рекламування продуктів створіть Performance Max кампанію. Натискаємо “Створити кампанію”.

Запропонує три блоки заповнити. Це ярлик фіда, це денний бюджет. Зараз примітивний поставимо, далі відредагуємо. І назва кампанії. Усе, її залишаю такою самою. Можете назвати його як хочете. Рекомендую називати групами товарів, що є, але його залишу так.

Повертаємося в Google Ads акаунт. Перезавантажуємо нашу сторінку. Далі обов’язково йдемо в блок “Кампанії”. З’явиться рекламна кампанія з Мерчант Центром. У чому перевага створення рекламної кампанії? Бачите, “Performace Max-3” та яка була.

У чому в неї перевага перед іншими видами кампаній? Можете створити цю кампанію безпосередньо з інтерфейсу. У тому, що не потрібно зараз на цьому етапі морочитися з Assets-ами.

Чи потрібно їх ставити чи не потрібно ставити? Можете їх поставити через кілька тижнів після старту рекламної кампанії. Отримаєте конверсії, зберете якусь аналітику, можете заморочитися над створенням Assets-ів. Якщо залишаємо кампанію в такому вигляді – цього достатньо. Цей типаж кампанії називається “Feed only”, цього достатньо для заходження в рекламу, почали рекламуватися і отримували продажі.

Правка налаштувань кампанії. Георгафія

Зараз підправимо налаштування кампанії. У чому найважливіші налаштування? Обов’язково потрібно підправити географію, локації де рекламуєтеся. З Мерчант Центру автоматично створюється на всі країни. Задаєте ту географію звідки хочете отримувати продажі. Бажано, не залишати всі країни. Перформанс знайде з усіх баз даних аналітики, що вже налаштували до цього що люди з України, але краще обмежити це.

Чи потрібно обирати якусь із цих налаштувань? Запускаєте на цілу країну, то можете цей блок залишити. Запускаєте лише якийсь радіус або місто і не хочете, щоб за межею цього радіусу люди щось бачили про вас, якусь рекламу – вибираєте цей блок. Його залишаю.

Зазначення мов кампанії

Далі – мови. Мови вибираєте відповідно до того, якою мовою спілкуються клієнти. Якщо клієнти спілкуються російською, українською, латинською, італійською, німецькою – задавайте ці мови. Для України не принципово, якщо залишите всі мови. Не тому що це лайфхак у налаштуваннях, бо є безліч людей, що переїжджають, заїжджають в Україну, виїжджають і вже давно гуглять іншими мовами. Припустімо тією самою польською чи румунською або ще якоюсь мовою. Правильно? Німецька, англійська. Можете залишити ті самі три мови – українську, російську, англійську.

Якщо запускаєтеся в іншій країні, якщо сайт відповідною мовою. Припустимо, сайт німецькою, то додаєте лише німецьку. Коли сайт англійською, то потрібно підібрати правильну країну для вибору двох мов, припустімо, німецька та англійська. У Франції, якщо не французькою запускаєте сайт, то досить низька конверсія. У цьому випадку немає сенсу додавати французьку мову в таргетингах. Припустимо, Нідерланди – вільно можна запускати сайт англійською і додавати дві мови для них, це буде досить нормально. Мови вибираєте виходячи з того, якою мовою спілкується аудиторія.

Налаштування розділу “Automatically created assets”

Обов’язково рекомендувала б на перших двох тижнях вимикати галочки, не даючи великої варіативності в пошукових оголошеннях, а щоб була чиста класична торгова кампанія.

Якщо захочеться трошки подати можливостей ширше для перформансу – можете увімкнути цей блок, лише вимкніть URL, які стосуються блогів, політик конфіденційності та інших сторінок. Просто берете сторінку, вставляєте її і натискаєте Apply. Усе. Усе максимально просто, це все знімаю.

Як правильно задавати бюджет?

Фінальне, що обов’язково потрібно поправити – обов’язково бюджет і стратегія призначення ставок. Що стосовно бюджету. Оскільки відео досить універсальне, правильно? Воно має в середньому по лікарні підходити, давайте зорієнтую. Стартові бюджети починаючи від 8 до 12-15 доларів, якщо прямо йти по нижньому плінтусу. Непогані бюджети залежать від середнього чека, що запускаєте. Якщо середній чек більший за 150-170 доларів, то бюджет має прагнути до 15-20 доларів щоденного бюджету.

Коли недорогий товар – прагніть до менших бюджетів. Чому? Щоб спочатку Google економно проводив ці всі A/B тести в пошуку цільової аудиторії. Такий лайфхак. Хочете з більшого бюджету? Ніхто не забороняє. Можете стартувати з великого бюджету. Розповідаю як можна стартувати. Далі можете в міру надходження продажних конверсій можете підливати бюджету більше. У принципі, тут можу стартувати з умовних 10 доларів, це буде нехай 400 грн. або 300 грн.

Зазначення стратегії призначення ставок

І стратегія. Є два важливих нюанси. У Перформанс Максі існує лише два варіанти стратегії. Або на цінність конверсії з обмеженням на ROAS, якщо вибираємо лише конверсію.

З якою ж стратегією стартувати? Скажу – це повністю справа смаку з якою стратегією стартувати. На початкових етапах, коли нульовий акаунт, немає жодної аналітики сказала б так: якщо середній чек до 70, до 100 доларів, то легко є можливість стартувати на стратегії максимум конверсій. На початку без обмежень назбираєте аналітику, далі поставите обмеження за ціною за конверсію.

Коли ж середній чек трохи вищий… Дивіться, підбираю в середньому по лікарні. Усе впирається в типаж продукту. Що конкретно продаєте. Що за цільова аудиторія. Припустимо, хочемо продавати одяг. Одяг буває за 10 доларів, а буває за 1000 доларів. Усе має важливі кореляції в історії з якою стратегією стартувати. Важливі нюанси займають що за середній чек, яка цільова аудиторія – чоловіки, жінки. Усе має нюанси. На жаль, на жаль. Кажу в середньому по лікарні, щоб плюс-мінус могли запустити якусь кампанію. Змогли стартувати, мати перші результати, а не сказати, що Яна щось на Ютубі говорила.

Особиста перевага – вважаю за краще стартувати з цінності. Можете стартувати з нуля без обмеження або можете спочатку задати ROAS. Цей варіант стратегії подобається більше. Чому? Стратегія більш динамічна. Може в таких місцях знайти клієнта, де максимум конверсій не може знайти. Чому максимум конверсій не може знайти? Давайте уявимо. Графік аудиторії, що йде лінією висхідною, – максимум клієнти, що підходять за окупністю за ROAS. Припустимо, підходять за ціною за конверсію. Максимум конверсій буде знаходитися з кількості мало замовлень. Буде досить мало, а рентабельність може під різні події життєві, різні чеки. Можуть під аналогові товари підбиратися. Вона найбільш прокачана. Краще її люблю. Обидва варіанти нормальні. Є варіанти, де люди стартують з максимум конверсій, упевнено назбирають цю аналітику. Якщо є легкі конверсії – вони просто згрібаються як вершки з молока, найоптимальніший варіант для старту – буде максимум конверсій. Якщо ж на максимум за тиждень-два не можете мати продажі, значить рентабельність – єдиний варіант виходу.

Припустимо, ухвалюєте рішення що на максимум конверсій. Супер, починаєте з невеликого бюджету, далі нарощуєте просто бюджет під кількість конверсій, що виходить і рухаєтеся. Далі є можливість перейти на рентабельність. Можете не переходити. Або починаєте з тієї ж цінності. Віддаю перевагу задавати рентабельність.

Яке значення Target ROAS задавати?

На скільки високу або яке значення Target ROAS задавати? Все впирається в те, що хочете від рекламного аккаунта. Який фактично брудний ROAS хочете мати. Хочете мати 1000%, хочете 500%, 200%, 100%, або скільки хочете отримати. Рекомендую починати з якихось невеликих рентабельностей і потім, якщо що, просто їх підвищите. Є нюанси на скільки відсотків підвищувати цю рентабельність, у яких ситуаціях, у який термін. Не буду це розглядати, оскільки немає конкретного продукту для цього запуску. Показую в середньому по лікарні як має відбуватися.

Можете почати з якогось більшого розміру 80%, 100%, 300%. Невеликі рентабельності та поступово підвищити. Сприймайте рентабельність не як значення, що він фактично буквально віддасть. Ні. Потрібно розглядати як обмежувач в охопленнях корисних чи не корисних. Google не ріже покази з фразами лише “купити” або без фраз “купити”, або лише людина починає у лійці продажів пошук продуктів, точніше ваших продуктів, або вже закінчує. Не так мислить. Ріже їх просто примітивно, оскільки зараз уже людина рухається не за класичною воронкою продажів. Google її мітить як знак нескінченності, оскільки людина може купити з різного етапу. При цьому може дати високу ціну з верхнього етапу воронки продажів, якщо порівнюємо з класичною воронкою продажів, ніж з якогось нижнього етапу, де найжорсткіша конкуренція, більше конкурентів демпінгують і не дають мати якісь продажі.

Найкращий варіант стартувати з якихось низьких. Для України низькою може вважатися 400-500%. Для ринку, припустимо, Європи і Штатів будуть зовсім інші значення. Все впирається у фактичну рентабельність, що думаєте мати. Від фактичної багато чого залежить. Не задавайте цю фактичну, що хочете мати, бо показів буде “нуль”. Те, з чим стикається більшість магазинів, що почали лише запускати рекламу. Не розуміють, хочуть, припустимо, 600%, 700% з кампанії, правильно? Задають ці ж 700% і рекламна кампанія може повністю перестати показуватися або ледве-ледве крутитися. Не задавайте фактичну, задавайте нижче на кілька відсотків. Задавайте нижче. Бажано з низьких якихось починати. Не хочете паритися з низьким підвищенням? Починайте без рентабельності. Запускайте. Дивіться проміжний результат. Обидві стратегії без обмежень на початку можуть зловити будь-які конверсії. Віддаю перевагу, але це вже прокачаний левел, на щастя чи на жаль, коли починаємо з певних значень, оскільки є конкретна мета, завдання. Це базові налаштування перформансу.

Відбір товарів для запуску в Перформанс Макс

Далі, що потрібно обов’язково зробити? Зайти в перформанс, “Кампанії”, в “Asset groups”. Обов’язково перевірити, щоб не було сигналів, іншого.

Feed only і перейти в лістинги. Не забудьте відібрати товари, що збираєтеся запускати. Щоб були впевнені що запускаєте ті товари, що хочете рекламувати. Щоб не було, що взяли всі товари, хотіли крутити лише якусь категорію товарів, тип товару або типу цього. Дивіться, відбирайте потрібні товари. Це фінальна історія, те як може виглядати налаштування перформансів від початку до кінця.

Створення торгової рекламної кампанії

Якщо ж не хочете створювати Performance Max, а хочете ручне коригування ставок, подивитися який трафік кампанія генерує, почистити його. Такий ось педант у житті. Хочете щоб збирали планомірно аналітику поступово, тоді перформанс вимикаєте, створюєте звичайну торгову кампанію.

Натискаєте “New campaign”, вибираєте Sales (продажі). Важливо!

Натискаєте “Продовжити”. Обираєте “Shopping”, обираєте обов’язково Мерчант центр правильний. Пам’ятайте – два під однією поштою.

Обираємо стандартну торгову рекламну кампанію, натискаємо “Continue”.

Називаємо, припустимо, “Manual”, хочете “All items”. Усі або деякі.

Найпростіший спосіб старту – це максимум кліків. Люблю, звісно, ручну ціну за клік, але розумію, що дехто стикається з проблемою правильної оцінки ціни за клік, що правильно потрібно виступити. Призначайте максимум кліків. Рекомендую наполегливо – призначати цю максимальну ціну за клік.

Як визначити цю ціну за клік? Потрібно взяти пару ключових слів типу продукту, піти в “Планувальник ключових слів”. Зараз покажу. Вбити і подивитися на максимум bid. Зараз до цього дійдемо. Накинути, припустімо, центів 10-20, прямо наверх до цієї ціни за кліки і сюди значить. Оскільки у всіх ніші різні. Десь ціна за клік буквально 10-15 центів у доларах, якщо рахуємо. У когось може 2, 3 і 6 доларів бути і дорожче. Краще підглянути цю ціну за кліки і задати.

Зараз задам тут 15 грн., але зараз покажу як приблизно прикинути максимум кліків. Потім далі можна знижувати, підвищувати, як хочете. Це задаємо, щоб система, якщо дорогий трафік, не генерувала кліки по 60-70 гривень.

Бюджет. Бюджет – як душі завгодно буде. Можете 10, 20, 30, 40, хоч 1000 доларів задавати. Єдине важливо, щоб моніторили якість трафіку, фільтрували його. Якщо не фільтруєте трафік – конверсія сайту у звичайній товарці наближається до нуля і все. Єдиний нюанс, що повинні враховувати. Умовно задам 10 доларів.

Ця пріоритетність, налаштування, про яке часто запитують, відіграє роль лише в тому випадку, коли запускаєте кілька торгових рекламних кампаній. Звичайних. Якщо до перформансу, то налаштування “Високі” зовсім не грає ролі. Якщо на той самий товарний асортимент захочете запустити звичайну торговельну і перформанс, перформанс відіжре у неї покази, кліки, все інше. Буде висіти мертвим вантажем. Звичайна або Performance Max. Краще так, ніж паралельно.

Пошукових партнерів вимикала б. Не впевнена в їхній якості, особливо якщо продукція або бренд, над яким сильно морочитеся. Щоб він був біленький, не сіренький, то краще вимикати. У Гугла неодноразово були скандали з приводу, де показували їхній товар.

Географія. Той самий принцип як у Перформанс Макса.

Створюємо кампанію і не забуваємо обов’язково відібрати товари, які хочемо рекламувати. Якщо не всі товари, то відбираєте ті товари, що потрібні. За типом товару, або за категорією (Google product category) відбирається. Дозволила системі автоматично призначити. Бренд, ID, стан, тип товару або мітки. Тут уже як завгодно. Залишаю “Всі товари”.

Така кампанія гідна роботи. Кому вона потрібна в яких випадках? Якщо хочете вручну запарюватися над ціною за клік. Якщо хочете чистити трафік, збирати планомірно аналітику за цільовим трафіком, потім запускати Performance Max – ідеальний вид кампанії.

Як визначати максимум кліків?

Обіцяла показати як же визначати максимум кліків. Підемо в “Продукти”. Припустимо, візьмемо просто назву товару.

Підемо, припустимо, в планувальник ключових слів, вибираємо “Пошук”, важливо, “Пошук нових ключових слів”.

Вбиваємо кілька запитів. Залежить від товару. Якщо продаємо слоників якихось, то “купити слона” або просто “слон”. Правильно?

Вибираємо мови. Зараз трошки по-іншому додам ключове слово. Дивіться. Для цієї географії, цієї комбінації – максимальна ціна за клік, зараз секундочку покажу, якщо Google звісно… Зараз поміняю стовпчики, бо не хоче показувати топ ставку.

Дивіться, “High range” – топова ставка для топової позиції. Середнє по лікарні, це лише для пошуку. Якщо хочете більш-менш взяти участь у гарячому аукціоні на звичайній товарці з максимум кліків, то що можете зробити? Побачити середню ціну за клік. Припустимо, продаю “фантом”. Бачу що є 10 гривень. Можлива якась ставка. Накинути 10-15 центів і задати обмеження в ціні за клік. Ну, припустімо, нехай буде не 15 гривень, як задала, а, припустімо, 20 гривень.

У когось це 5 гривень. Усе впирається в товарний асортимент, у дорожнечу трафіку. Лише від цього залежить. Більше ні від чого.

Захочете потім зменшити цю ціну за клік – зайдете в групи товарів. Це те, чого немає, припустимо, в Перформанс Макс-ах. Додасте на рівні груп товарів цей стовпчик, під назвою “Benchmark max CPC”. Це може бути порівняльна максимальна ціна за клік або українською “контрольний показник CPC”. Через 72 години з’явиться більш-менш актуальна ціна за клік, середня, що платили конкуренти за запитами, що побачите в блоці “Search terms”.

До речі, не забувайте фільтрувати трафік. У звичайній товарці це важливо! Забудете, щось не дофільтруєте – трафік буде поганим, бо не розуміє хороша людина, чи погана людина. Він просто показується за запитами. На відміну від перформансу, який вміє аналізувати, на якому етапі людина перебуває в покупці, і вже підлаштовуватися під неї.

Підсумки

Такий блок налаштувань вийшов. Вийшли і перформанс, і звичайна торгова рекламна кампанія. Усе готово до старту. Усе призупиняю. Акаунт цей тестовий для відео, тому тут нічого не запускається.

Якщо підсумувати. У цьому великому відео що зробили? Налаштували четверту аналітику, налаштували Merchant Center. Налаштували Тег купівля для Google Ads з розширеною передачею даних. Налаштували динамічний ремаркетинг. Налаштували Performance Max. Налаштували звичайну торгову рекламну кампанію. Цього має бути достатньо, щоб просто почати рекламуватися, стартанути і почати продавати товар практично в будь-якій країні світу, де доступний Google Shopping від Google Ads. Усе.

 

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї