Вивантажуємо фід для GMC на WooCommerce

Выгружаем фид для GMC на WooCommerce Google Shopping
 

Усім привіт! Я Яна Ляшенко, Google-логіст. У сьогоднішньому відео покажу варіант вивантаження фіда для Мерчант центру для запуску Google-шопінгу на WordPress на Woocommerc-e.

Установка плагіна Google Listings & Ads

Можемо скористатися безкоштовним плагіном, що пропонує Google. Тобто такий же плагін на Shopify і Google зробив такий же для Woocommerce. Його потрібно поставити на сайт плагін називається Google Listings & Ads. Його потрібно додати до сайту. Рейтинг у нього не особливо добрий, але з огляду на те, що абсолютно безкоштовний – то гріх скаржитися.

Що робимо далі? Встановлюємо його, встановлюємо плагін. Далі переходимо до нього. Як його знайти? Не дуже складна історія. Завдання знайти у цьому блоці плагіни, знайти його у списку. Відповідно відкрити. Матиме вигляд приблизно такий як тут. Натискаємо кнопку “Start listing products”. Далі приведе на наступне віконце, де потрібно зробити кілька важливих дій.

Зв’язування плагіна з центром Мерчант

Тобто почнемо автоматично пов’язувати сайт із Мерчант центром. У моєму випадку Мерчант центр уже створено, він активний. Є можливість автоматично створити через плагін Мерчант центр. Нагадую, що Мерчант центр – це сервіс через який почнемо завантажувати інформацію про товари для Гугла, щоб він внаслідок перевірив ще раз цю інформацію. Сказав чи є помилки, немає помилок, пропустив рекламу, відповідно, через даний сервіс. Чи зможемо далі працювати з торговими оголошеннями. Точніше потрібно Google Ads, але центр Мерчант – це база для будь-якого магазину.

Перше що потрібно зробити – налаштувати акаунти. Перший з них – зв’язку зробити потрібно з WordPress-ом. Зробите це безпосередньо через адмін пошту. Потрібно натиснути “Connect” вам надішле листа. Перейдіть на пошту, переходьте по цьому лінку. Пам’ятайте, що він лише годину діє. Відповідно, ця штучка тепер стає як Connected.

Далі потрібно синхронізувати Merchant Center і Google Ads безпосередньо. Ця штука призначена для автоматичного запуску всього відразу. Вибираю мій обліковий запис, через який можливий доступ до Мерчант центру, обов’язково.

Особливо не потрібний Google Ads, тут підтверджую всі штуки, що просить Google. Нічого критичного немає, хлопці. І так і так потрібно вся інформація, тому особливо з цього приводу не переживайте. Ідемо далі.

Буде активний блок під назвою Google Merchant Center. Тут багато різних центрів Мерчант. Завдання знайти що саме ваш. Його вибираю, бо активний. В даному випадку, для створення Merchant center і автоматично підлити туди інформацію особливо не потрібно додатково створювати облікові записи, тому що можна натиснути Create New Merchant Center account. Він автоматично створить обліковий запис, профіль, заллє туди базову інформацію і все буде готово.

У моєму випадку вибираю вже existing account. Тобто існуючий обліковий запис, його вибрала, натискаю Connect. Ця штука схожа на функціонал на Shopify. Якщо користувалися Shopify плагіном Google Channel від Гугла, то приблизно така ж історія відбувається. Тобто просто коннектим два сервіси між собою або можливість створити новий Мерчант центр.

Виходить, що Google говорить про можливість переключитися на новий URL тому що Merchant Center акаунт вже перевірений із заявленою URL. Можемо переключитися на цю URL-адресу і тут походу якась зовсім інша процедура підтвердження прав на сайт. Значить їх поміняємо “Switch to this new URL”, тому що потрібна активна кнопка Continue. Очікуємо.

Перевірка правильності роботи зв’язок із зовнішніми сервісами

Є. Тобто зараз мають виглядати базові налаштування в даному плагіні. Тобто підключені, зв’язали плагін, підтвердили зв’язку з WordPress. Далі підключили Google email обліковий запис через який можна заходити в Google Ads і, безпосередньо, в Мерчант центр. У Google Ads потім можете будь-який підв’язати або Merchant Center, який потрібен під будь-яку з пошт.

Ідеально, коли створюєте окрему пошту необхідну для зв’язування всіх сервісів, щоб стала однією-єдиною. Далі можете додавати в доступи до облікових записів все що захочете. Це пряма ідеальна ситуація. Можна вчинити також – пов’язала з існуючою е-крейдою, де багато різних Мерчант центрів. Пройшла верифікацію, зв’язку в центрі Мерчант. Далі натискаю Continue.

Встановлення додаткових налаштувань

Далі обов’язково потрібно вибрати мову (language), location Україна тут обрана. Пропонує заповнити деякі моменти, що стосуються доставки та інших моментів, тому весь блок вибирається. Плюс створення рекламної кампанії, тому що тут вшитий функціонал одночасного створення Перформанс макс.

Shipping rates

Бажа, якщо сайт, який продає за кордон, автоматично синхронізувати всі шипінг налаштування. Допустимо, захочете вручну задати. Допустимо, захочете задати шипінг налаштування (Shipping settings) безпосередньо в Мерчант центрі. Для України це бажано, можливо є якась глобальна система, яка дозволяє вираховувати вартість доставки, є якась інтеграція зі службами доставки. Для України абсолютно не помилка, якщо виберете, припустимо, що заповніть шипинг рейти або тимчасові проміжки вручну в Google Мерчант центрі. Існує пряма інтеграція зі службами доставки, якщо продаєте десь у Європі, Австралію, Канаду, Штати просто вибираєте блок Recommended. Далі Continue.

Особливості вказівки номера телефону

Далі слід попросити дозаповнити кілька варіантів налаштувань. Одні з них важливі – це номер телефону, безпосередньо. Усі штуки потрібно дозаповнити. Безпосередньо для чого? Для продублювання всієї інформації в центрі Мерчант. Тобто це обов’язково. Тобто потрібно заповнити той номер телефону, що вказано на сайті. Це важливо. Підтверджений номер телефону не дуже складно робиться. Акцентую увагу на те, що номер телефону повинен співпадати з тим, що вказано на сайті.

Адреса та підтвердження відповідності правилам

Далі. Адреса і галочки, як правило, потрібно все поставити. Щось схоже на policy якесь певне плагіна Гугла, що, умовно, все підтверджуєте, що відповідаєте правилам Гугла. Натискаємо Continue.

Налаштування фіда, Зв’язування або створення облікового запису Google Ads, лістинг

Далі воно трошки продовжить, трошки мучить. Є Feed status, product listings є ready to be uploaded. Це свідчить про те, що Product Listing вже готовий до завантаження.

Далі в блоці пропонує вже або зв’язати з якимсь рекламним обліковим записом спочатку під даним Gmail-ом, під яким логінилася в плагін обліковий запис. Або створювати новий обліковий запис Google Ads. Їх коннектити між собою на даному етапі не буду, оскільки різні входи цієї історії. Це не обов’язково робити. Якщо немає існуючого рекламного облікового запису його не створювали, без особливих проблем можна створити звідси Google Ads обліковий запис. Якийсь супер інший? Ні. Функціонал той самий, що створюється вручну через просто інтерфейс Гугла. Потрібно заповнити всі платіжні дані та інше. Просто це комфортно для когось просто з одного плагіна створити. Лістинг пропонує все.

Робота в Мерчант центрі

Тепер що потрібно зробити? Обов’язково зайти до центру Мерчант. Мій Мерчант центр. Вже є якісь помилки. Нині секунду. Зараз перейдемо на старий інтерфейс старого центру Мерчант. Можна й у цьому. Зв’язала безпосередньо рекламний обліковий запис під цим обліковим записом Google Ads. Пише “Ready to be uploaded”. Тобто має в Мерчант центрі піти досить великий шматок часу, щоб перевірив ще раз цю всю історію безпосередньо. Це займе зазвичай до 72 години. Може зайняти й більше, як тут плагін пише.

Перевірка в Google Ads та Мерчант центрі пов’язаних сервісів

Безпосередньо, у Google Ads можемо перевірити, з якими сервісами пов’язані. Тут обов’язково буде Woocommerce. Створився в розділі «Доступ та безпека» у розділі «Адміністратори» такий менеджер, умовно Google Listings & Ads. Бажано прийняти від нього доступ, відповідно, що була зв’язка, безпосередньо, цих двох облікових записів.

Приблизно така ж зв’язка буде і, безпосередньо, в самому центрі Мерчант. Якщо переглянемо різні настройки. У «Додатках та сервісах» вже з’явився Woocommerce «Управління даними про товари» і, відповідно, можемо цією історією користуватися.

Дашборд плагіна у Woocommerce

Видалила цей фід. Він зараз має з’явитися із запізненням за кілька хвилин. Є вже віконце із повністю заповненою історією, здійснену раніше. Є головний дашборд у блоці. Тут якась базова здебільшого інформація.

Free listing тут показується. Можна створити нашу платну рекламну кампанію. Базові репорти, з якихось кліків показів, охоплень, за програмами. Є продуктовий фід, що завантажуватиметься. Існують різні варіанти: правила атрибутів що можемо зробити і налаштування показується прикінчені рекламні облікові записи.

Пише Disconnect Google Ads account only тому що не підтверджений доступ до рекламного облікового запису. Є номери телефонів та інше. Тепер чекаємо, поки підвантажиться інформація в Мерчант центр, щоб далі з цим працювати.

Моніторинг модерації товарів

План такий: інформація має повністю пройти перевірку модерації в рекламному акаунті. Підвантажився, є вже ідентифікатор товарів, який видно, що вже щось розглядається, щось написано як «не схвалено».

Поки не пройде повністю перевірка, то рано говорити про щось. З’явився нарешті Content API, а не старий фід, що вручну завантажувався. Він Content API, тут 522 товарних позиції. Частина буде вивантажена з помилкою, частина без помилки вивантажиться.

Плагін намалював, що має бути більше товарів. Здається, 900, ще 991 товарна позиція. Якщо потрібно буде, можна синхронізувати певну частину товарів.

Єдиний одвірок плагіна – якщо багато товарів, ходити по всіх сторінках – це, звичайно, болісно, умовно.

Чекаємо на розвантаження 555 товарних позицій, що тут є їх більше, 991 здається малював. 652 вже товарні позиції, тобто було 990 із чимось, наскільки пам’ятаю, коли дивилися налаштування, коли робили показувала 991 товарна позиція.

Тепер завдання почекати, поки історія повністю схвалиться, поки дадуть адекватну інформацію про те, що пройшли модерацію, не пройшли модерацію, чи є якісь проблеми з картками товарів. Говорити, що той чи інший товар хороший чи поганий не можна. Допустимо, це не схвалено. Не можемо, тому що, можливо, якісь атрибути не довантажилися.

Дії повторної перевірки

Бачите, як контент для дорослих, тобто потрібно буде потім апелювати на цю історію. Це ще рано робити. Тобто показую варіантами, що можна зробити, але вже видно, що необхідно дочекатися перевірки триденної, щоб блок інформації був адекватний про те, з якими товарами існують проблеми, з якими проблем немає, чи потрібно щось правити в сайті, чи потрібно правити в якихось. картки товару. Бачите як перекис водороду (перекис водню), тут теж охорона здоров’я, тобто воно нібито його не повинно пропускати в рекламу, але діждемося всієї потрібної інформації.

Вказування даних про доставку та повернення

Google просить дозаповнити доставку. Пам’ятайте, вибрали формат, коли задаємо вручну доставку (Manualy), а не вивантажуємо інформацію автоматично з сайту. Бажано зайти на сайт, подивитися що написано про доставку та оплату і, відповідно, вже далі внести зміни безпосередньо до Мерчант-центру. Це робиться нескладно. Потрібно додати країну. “Продовжити”. Бажано обов’язково це зробити, тому що блок прям лається в системі. Що потрібно зробити? Час, до якого приймаємо замовлення. Потрібно подивитися якщо прийом якогось часу товару немає, тому, можемо дописати що до 19-00.

Бажано, щоб був правильний адекватний часовий проміжок. Час обробки замовлення, час доставки товарної позиції. Зазвичай як? У Новій пошті 1-3 дні виходить. “Продовжити”.

Вартість доставки. Вартість доставки не вказана, виставлятимемо. Терміни не вказані потрібно буде доставити. Вибираю поки що безкоштовне. “Зберегти” потім. Все.

Тепер чекаємо на повну перевірку Мерчант центру, його модерації, щоб уже далі розглядати які зміни потрібно вносити.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї