Другий сайт у рекламі Гугл Адс: що враховувати

Второй сайт в рекламе Гугл Контекстна реклама
Зміст
  1. Плюси
  2. 1. Добавка до продажу. Своя аудиторія
  3. 2. Нішування під ЦА, спільноти, вище ступінь довіри
  4. 3. Більше лідів/продажів/оборот/дохід
  5. 4. Вище експертиза у розумінні ЦА всього ринку
  6. 5. Більше відсотка видачі в Google
  7. 6. Вище ймовірність покупки
  8. 7. Легко отримати перші 1/5 продажів
  9. 8. Другий канал YouTube
  10. 9. Є програміст під дану CMS, досвід команди
  11. Мінус
  12. 1. Зниження видачі SEO. Дубль Google
  13. 2. Скарги сусідів щодо ринку
  14. 3. Блокування Мерчант центру Google
  15. 4. Блокування Google Ads облікового запису
  16. 5. Склейка облікового запису ГМБ
  17. 6. Ресурси на супровід, домен, хостинг
  18. 7. Другий канал Ютуб. Ресурси
  19. 8. Вже є програміст. Неуважність під час дублювання
  20. Реалізація
  21. 1. Завдання SEO та/або PPC
  22. 2. Критерії платної реклами
  23. 3. Доменне ім’я інше
  24. 4. Інша платформа CMS
  25. 5. Як легко зробити наповнення нового сайту
  26. 6. Не копіювати інший сайт
  27. 7. Унікальність контактів, адрес
  28. Яка межа дублювання
  29. 1. Замовлень на день більше/менше 10?
  30. 2. Аудиторія
  31. 3. Гео
  32. 4. Ресурс на супровід, домен, хостинг
  33. 5. Алгоритми Google Ads. Правила аукціонів
  34. 6. Мінімальна маржинальність копій без відгуків, бренду та високої довіри
  35. Успішний інтернет-магазин
  36. 1. SEO від 30% до 60 від всіх
  37. 2. Реклама Google 40-60% від усіх
  38. 3. Facebook 10-30% від усіх
  39. Альтернатива
  40. 1. +5% до ціни = +50% до прибутку?
  41. 2. Маркетплеси
  42. Підсумки
  43.  
 

Запис пішов. Сьогодні хочу у відео поговорити про цікаву тему. Чи не складна, але на практиці стикалися з нюансами, що приводили до блокування другого сайту. Хотів би у відео, щоб стало корисним далі, у майбутньому проговорити основні моменти. Що потрібно враховувати під час запуску другого сайту, другого інтернет-магазину в рекламі Google? Розглянемо блоки, плюси та мінуси витівки. Деякі пункти є у всіх блоках. Чому? Проговоримо окремо. Реалізація, як швидко зробити та які нюанси ставити. Що має бути точно, що за бажанням. Проговоримо блок про межу дублювання сайтів – 2, 4, 6. Від чого залежить. Поговоримо, наприкінці торкнемося теми альтернативи цієї історії. Як виглядає, який процент, з чого складається успішний інтернет-магазин. Що в ньому всередині має бути. Для більшого розуміння варто зараз дублювати чи пізніше.

>

Якщо коротко, то дублювання інтернет-магазину потрібно преамбулу зробити на початку, – класна витівка вдруге запустити другий проект у цю нішу. Потрібно розуміти нюанси для досить легкого збільшення кількості продажів, щоб не обпектися з другим проектом і не відпало бажання далі займатися цим. Потрібно розуміти основні нюанси як мінімум для успішного запуску реклами Google Ads на цьому ж ринку, для цієї ніші чи сусідньої, цільової аудиторії або сусідньої. Поїхали.

Плюси

1. Добавка до продажу. Своя аудиторія

Розглянемо з плюсів. Плюси – непогана підмога, коли зараз є сайт уже в Amazon, Etsy, Розетці та говоримо про Україну. У Польщі з’явилася Розетка. У магазинів не було ключового, через кому проекти можна перераховувати. Всі магазини, маркетплейси не дають можливість встановити собі всередину код аналітики Google, то ця аудиторія, що генеруєте на інтернет-магазин – вам не належить. Маркетплейси показують аудиторії всередині своїх внутрішніх проектів інших сусідів по ринку, цій платформі перебуває, цю аудиторію. Заплатили за залучення трафіку на Etsy. Розмістили, треба розуміти різницю. Ваш сайт, то аудиторія більшою мірою належить вам та з іншими сусідами по ринку. Усередині платформи не ділитеся.

Зрозуміло, є нюанси, застереження Google може ділитися та ділитися їй побічно. Від цього не втечемо. Google – 90-95 відсотків трафіку на ринку у пошуку. У США, в Україні в країнах Європи – понад 90. Можете подивитися торішні статті у блозі. Видно по країнах.

2. Нішування під ЦА, спільноти, вище ступінь довіри

Ще плюс. Нишування під цільову аудиторію, створення якогось співтовариства, вищий ступінь довіри – вища маржа та прибуток. Будь-яке нішування, будь-яке створення якоїсь спільноти потрібне для чого? Витратили на залучення клієнта, могли продати дорожче або за верхньою планкою. Не за середньою ціною, не за мінімальною ціною. Могли продати середній плюс якийсь відсоток на ринку, людина буде більше маржа. Створили одну спільноту з одним сайтом на ринку, розумієте, цільова аудиторія не клеїться, в’яжеться з іншою цільовою аудиторією і можна їх розділяти.

Добрий приклад мотоциклів. Як продаж мотоциклів це одна історія. Загляньте в продаж мотоциклів, які можуть бути, класичні (дорожні), мотоцикли туристичні (турер), спортивний (гоночний), кросовий (ендуро), крузер (байкер), чоппер. Коли говорять крузер (байкер), добре згадується образ байкера та анекдоти про непорівнянність з іншими типами мотоциклів, наприклад спортивними. Різні світи, різний спосіб життя. Тулити все в одну історію щодо продажу мотоциклів на сайті – ну, ні. Краще створіть окрему історію, де користувачі будуть у співтоваристві, станете їх любити, виділяти час, увагу та спільнота відчує свою якусь відбудову, унікальність.

>

3. Більше лідів/продажів/оборот/дохід

Наступний пункт. Більше штук лідів, продажу, оборот доходу. Це плюс. Звісно, ​​все робимо заради цього. Для запуску та отримання другого продажу. Як правило, собачка в голові, коли потенційний клієнт каже: «Хочу другий створити сайт». Думає відразу буде досить швидко х2. Потрібно дивитися. Ще повернемось до цього.

4. Вище експертиза у розумінні ЦА всього ринку

Ще плюс. Вище експертиза у розумінні цільової аудиторії всього ринку – вища адаптивність. З другим проектом можете заточити проект ближче до цільової аудиторії, щоб продавати за найменшою ціною. Просто, коли в інтернет-магазину перші аргументи та єдині – дешево та хороші, то це погана історія. Має бути ще щось. 3-5 аргументів чому купити у вас, чим відрізняється від інших. Як варіант – спільнота. Як варіант – якісь унікальні ще супутні активності, сервіси, бандли, комбінації, що є тільки у вас із подібними умовами. Запитання на мільйон. Думаєте постійно про речі, як відбудуватися від інших сусідів на ринку. Там є основний прибуток.

5. Більше відсотка видачі в Google

Більше відсоток видачі в Google – вища ймовірність кліку, боротьба за увагу. На ринку найгарячіша аудиторія це у пошуку Google, при вводі запиту «Купити таку модель» або запит виявленої потреби «Мені потрібна камінна топка кутова з такими параметрами», очевидно, зрозуміло в Києві. Зрозуміло, що людина хоче і можливість купівлі висока, близька. Може, вище, коли людина запроваджує конкретну модель, бренд. Розуміє, що потрібне.

У такому разі пошуковий запит може отримати відсоток виданих показів у Google, звіт Google відкриває і відсоток отриманих показів рекламної кампанії, 85, 90, 95 відсотків. Вище позиції не отримає. Плюс відсоток одержаних показів, не всі покази, чисто психологічно, люди не всі рекламні оголошення, органічну видачу натиснуть. Якийсь із них, кожна людина дивиться по діагоналі оголошення. Таким пунктом показуємо, що збільшуємо можливість отримати клік (перехід) на один сайт або на другий, продубльований.

6. Вище ймовірність покупки

Ще пункт. Вище ймовірність покупки. Зі 100 запитів 10 реально купить товар. До показника повернемось. На конференціях Google може змінюватися цей показник. 100 людей запровадило «Купити фен». З них реально купить 10. Відштовхувався би від цієї цифри. Близька, може відрізнятись. Про що весь сир-бор? Лише 10 чоловік купить зі 100, які написали «Купити фен», або цікавилися феном із параметрами з якимись. Лише 10 купить. Коли створюємо другий сайт, вища ймовірність, що більше людей потрапить або на один сайт або на другий. У результаті буде більша кількість людей, що куплять.

Розуміємо, що конверсія сайтів продажу, цікаві цифри, якщо говорити, чому так виходить, що прийшло 100 людей на сайт. За фактом купив там, чудова конверсія сайту, 1-2 відсотки, залежно від ніші, від вартості товару. Імпульсивні покупки, не імпульсивні. Купівля на 100 запитів на сайт цільових одного товару – дуже непоганий показник. В інших магазинів, слабших від конкурентів, можливо 0,5. Потрібно 200 осіб на сайт для здійснення одного продажу цього товару. Блок закінчуємо. В глибину далеко заходимо.

7. Легко отримати перші 1/5 продажів

Далі. Легко отримати перші 1/5 продажів. Хто займався рекламою Google і довго з нею працював уже знає, що Google AdWords має певний бонус, що дається новачкові. Досить легко отримаєш якусь порцію трафіку з видачі Google з контекстно-медійної мережі через Performance max. Google зацікавлений підтримувати різноманітність та не робити монополістів, одного-двох монополістів. Першу порцію в алгоритмах достатньо, буде найжахливіший обліковий запис Google AdWords, просто зайдете в рекламу і якась перша. З практики – близько 20%, 15% досить легко отримаєте цільовий трафік на сайт. Така кількість продажів, якщо зробите все на четвірку, непогано, добре і продаватиметься. Далі вже більше зростання, вже складніше. Потрібно говорити про якість рекламного облікового запису Google. Один п’ятий продаж від того, що отримує розкачаний аккаунт з реклами Google в пошуковій рекламі досить легко отримати.

8. Другий канал YouTube

Аудиторія. Блок додано, щоб розширити. Плюси, що створення другого каналу YouTube дозволяє і другого сайту, можна в альтернативах, можна розділити. Аудиторію зможете, створивши другий Youtube канал, зв’язку з другим проектом. Класна штука, що дозволяє збільшити можливість продажу аудиторії.

9. Є програміст під дану CMS, досвід команди

Далі пункт. Вже є програміст під дану CMS, досвід команди. Якісь ресурси щомісяця в першому проекті переважно в інтернет-магазині витрачаєте на супровід, підтримку машини. Шестерні крутяться, змащуються, стежте за цим. Все відмінно. Розумієте, що другий проект на цій же платформі буде дешевшим запустити. Базові витрати вже є програміст або ще простіше. Труднощі подолали. Будуть нюанси. У мінусах та умовах подивимося, повернемося до них. Потрібно бути обережним. Плюс якщо є ці команди. Далі все зробили правильно – це чудова нагода.

Мінус

1. Зниження видачі SEO. Дубль Google

Ще блок. За мінусами. Мінуси. Зниження видачі SEO. Дубль Google. Другий сайт, що запустили, якщо зробили неохайно, на може, аби як, хай буде – сайт може не отримувати трафіку з органіки. Було на першому сайті, ніколи SEO не займалися або займалися SEO, ну була якась частка продажів. Ніколи на першому сайті не займалися SEO, але якісно заповнювали тексти, писали інформацію. Є посилання, згадки користувачами в соціальних мережах, написані відгуки, і Google дає 10-15 центів продажів з органічної видачі SEO, мається на увазі, що подібне буде для другого сайту. Абсолютно не факт. Просто скопіюєте все один до одного – сайт у SEO не випаде. Відео більше про рекламу Google. Торкнутися його змушений. Важливий блок бізнесу.

2. Скарги сусідів щодо ринку

Переходимо далі. Скарги сусідів щодо ринку, якщо другий сайт. Зустрічається, але, зокрема, на ринку України, меншою мірою в країнах Європи. Зустріч скарги конкурентів, що сусіди по ринку дізнаються, продзвонюють, розуміють для себе, наприклад, повністю відрізняються адреси всі контакти, особи команди відрізняються на другому сайті. Розуміють, що той самий сайт після розміщення тестових замовлень, за якоюсь іншою логікою або з постачальниками спілкувалися. У такому разі скарга Google може призвести до того, що один з облікових записів може бути забанений. Зустрічалися практично такі історії. Важливо його враховувати потенційно та як з ним працювати.

3. Блокування Мерчант центру Google

Коли повністю ідентичний обліковий запис, може другий сайт заблокуватися. Потрібно враховувати. Як уникнути проговоримо далі у реалізації.

4. Блокування Google Ads облікового запису

Це меншою мірою зустрічається. Як правило, інтернет-магазини, коли все скопійовано один до одного можуть заблокувати Мерчант. Заблокувати Google Ads малоймовірно, подібна річ може статися. Поговоримо про побоювання. У реалізації, як усунути ризики. Можливе блокування Google Ads, якщо з чутливої ​​ніші з медичною тематикою було скопійовано другий сайт. Програміст каже, що є готовий шаблон сайту, раніше косметику робив іншому клієнту, зроблю, скопіюю. Ай-яй-яй може бути, якщо програміст не почистив у старому сайті, шаблоні дані про косметику, медичне обладнання, якісь речі, другий сайт може легко, при включенні чутливої ​​ніші, може Google заблокувати Google Ads. Не просто товар якийсь відхилити або Мерчант заблокувати, це досить легкі теми, але може заблокувати Google Ads. Це призводить до блокування домену та починай спочатку. Потрібно бути уважним. Якась легкість в очах програміста може виявитися, який не стикався з тим, що буде заблокований. Такий важливий момент слід враховувати.

5. Склейка облікового запису ГМБ

Зустрічав таку історію. Особливо неприємно зараз, коли в Україні з початку активної фази, рік тому, воєнних дій Google Мій бізнес заборонив редагувати дані в Google Мій бізнес. Нові відгуки не додаються. Могли це бачити. Клієнти залишають відгуки, але не проходять модерацію, не додаються до Google Мій бізнес обліковий запис якщо в Україні. Торкнулися цієї теми, внесли якісь зміни місяць тому, півроку тому в аккаунт Google Мій бізнес, переїхали, телефон змінився – просто ця точка пропаде. Краще цього не робіть. Нехай поставте переадресацію на телефон. Нехай краще залишається стара адреса. Не зможете зараз, до закінчення бойових дій, змінити, поки Google не зніме заборону.

Може бути склеювання Google Мій бізнес, коли запустили другий сайт. Склеїть дві компанії в одну. Подібне зустрічали, коли клієнти за фактом різні компанії, що надають послуги на ринку Києва, локальний бізнес. Склеїлися в один рядок, хоч раніше колись працювали разом. Працюють їхні офіси, виробничі приміщення. Все думаю, як обійти, не назвати нішу, так, як можна потім зрозуміти хтось із клієнтів, працюють на одному складському приміщенні. Це різні компанії. Їх склеїли. Щоб їх назад розклеїли до Google Мій бізнес у точках, потрібен час, щоб Google дозволив загалом для України змінювати інформацію у Google Мій бізнес та писати відгуки. Поки що немає такого. Це важливо враховувати. Щоб склеювання не було, проговоримо далі у реалізації, як зменшити її ймовірність. Потрібна особиста точка видачі на картах Google точка магазину. Якщо не потрібна – питання немає.

6. Ресурси на супровід, домен, хостинг

Ще пункт. Ресурси на супровід домену, хостингу, платформи команди. Можливо дешевше, якщо подібна платформа сайту CMS. Все одно буде більше витрат, ніж платили за один магазин. Доведеться і заплатити. Це – мінус. Потрібно розуміти, рахувати і вже приймати рішення, варто запускати другий, третій сайт чи ні.

7. Другий канал Ютуб. Ресурси

Те саме. Введення другого каналу YouTube, що є в плюсах, як для другого сайту. Другий бренд. Створюєте другий повноцінний бренд із другим сайтом та другим YouTube каналом, що виглядають як різні бренди, і їх просуваєте. Це також наведення другого YouTube каналу ресурсів.

Чому говорю про YouTube канал? Це заслуговує на довіру клієнтів. Про вище маржинальність, ефективність бізнесу та зусиль. Окремо повернемося до питання щодо альтернатив. З цифрами переглянемо.

8. Вже є програміст. Неуважність під час дублювання

Вже є програміст під дану CMS, досвід команди під платформи. Неуважність під час дублювання, створення другого сайту може призвести до блокування. Про що говорили, може статися. Приклад вище навів.

Варто три крапки як у плюсах, так і в мінусах. Змінюватимуться залежно від країни, де працюєте, ніші та конкретної ситуації, конкретної унікальності, що відрізняє від вас. Трикрапка стоїть в обох пунктах. Живий процес.

Реалізація

1. Завдання SEO та/або PPC

Перше, що потрібно розуміти, коли створюєте другий сайт другий проект, хочете це лише для SEO або лише для PPC платної реклами Google, чи хочете для обох варіантів? Більшість скажуть для двох. Ще й Facebook, e-mail маркетингу та все хочу використовувати.

Просто далі підуть рекомендації, критерії – чітко важливі для платної реклами Google. Хочете сайт просувати в SEO, то потрібно повноцінно наймати команду з SEO, говорити команді: є другий сайт, хочемо зробити унікальний проект. Так легше. Підкаже, допоможе, як отримати частку продажів із SEO на другому сайті.

2. Критерії платної реклами

За платною рекламою Google для другого сайту. Які критерії? Реквізити сплати інші. Важливо. Можна заблокувати обліковий запис Google Ads. У старому обліковому записі Google Ads – одні реквізити, у новому обліковому записі Google Ads – інші реквізити на оплату.

Дизайн сайту має відрізнятися. Будуть як близнюки-брати – зустрічали не раз, коли блокувався такий сайт і Google Ads блокувався. Вони мають відрізнятися зовні. Інший дизайн має бути на другому сайті.

Важливо, опис товарів, назва та метадані – всі різні пункти. Опис товару – одна історія. Назва (title) товару – інша. Назва товару, тайтл можуть відрізнятися, програміст, SEO – фахівці краще знають.

Метадані. Важливо. Метадані – те, що бачать пошукові системи, роботи Google, Bing, інших пошукових систем про сторінку. Не завжди збігаються з даними, що відображаються візуально на сторінці. Важливо, щоб відрізнялися дані метадані – description, title, відрізнялися на сторінці від даних, що були на старому сайті, мінімально. Зараз проговоримо як зробити легко, ще дійдемо. 5000 товарів і відразу власник бізнесу опускає руки. Поки все зробиш унікально – дурдом. Там не так страшно.

Додав би – ID товару мають бути унікальні. У товару часто може збігатися, завжди збігатимуться, якщо постачальник товару один у країні, то MPNи, якісь коди виробника, категорії, в яких знаходяться, колір, параметри, ціна. До речі, параметри половини бізнесу можуть бути не заповнені. Якісно наповненого центру Мерчант у половини бізнесу просто немає. Якщо просто наповніть інформацію, яку надсилає постачальник товарів, вже можете рекламі Google краще продавати.

ID товару на другому сайті має відрізнятися. Поміняйте нумерацію внутрішнього проекту. Це інший проект. Абсолютно. Щоб ID товару внутрішній… Що таке ID товару? Внутрішній номер у проєкті товару, внутрішній код. Ну, як може збігатися цей код в Амазону і в Розетки або якогось сайту на Промі? Повинні бути різні коди. Це зменшить імовірність блокування Мерчант центру.

3. Доменне ім’я інше

Доменне ім’я, звичайно, інше. Має бути не піддомен, а інше доменне ім’я. Доменне ім’я має бути несхожим. Наскільки? Вже думаєте, спілкуєтеся безпосередньо під проект. Показує, що це доменне ім’я інше, повністю або всередині групи якихось груп. Група компаній така-то, два різні проекти. Офіційно говоримо. Чи варто чи не варто так робити. Не варто, то повністю доменні імена повинні бути не схожі за символами всередині, за словами всередині доменного імені.

4. Інша платформа CMS

Платформа CMS бажано інша. Можете використовувати ту саму. Немає критеріїв обов’язковості. Менше ймовірність, що накосячать програмісти, якщо використовуватимете іншу платформу. Якщо оберіть якусь платформу, в Україні – Prom.ua, а зараз перший сайт це на WordPress написаний сайт, то зменшіть ймовірність перетягування помилок старої платформи на нову. Якщо ні – потрібно ретельно ставити ТЗ програмісту. Обов’язково потрібно з ним проговорити, щоб копіювання не було.

CMS та платформа сайту та сама. Перший веб-сайт WordPress, другий веб-сайт WordPress. Виникає спокуса у програмістів спростити роботу, скопіювати те, що не потрібно, однаково зробити на другому сайті. Стане видно роботам Google, що сайт повністю ідентичний, за кодами, що не відображаються. Цей момент важливо врахувати.

5. Як легко зробити наповнення нового сайту

Як зробити це легко? Власник бізнесу подумає, і скаже: Чекай, 5000 товарів, щоб це все зробити, ресурси підуть, 2-3 місяці роботи команди. Не все таке страшно. 5000 товарів, як правило, 15, 20, 50 груп різних. Що таке 50 різних груп? Можете вивантажити всі товари з сайту в таблиці Excel. У таблиці Excel або Google docs, і в таблиці Excel розділити. Краще в Excel, щоб усередині Google не було цієї інформації. Усередині Excel – параметр про групу товарів, може не одній групі, а вкладеність дві-три групи товарів. Ставте завдання на зміну текстів фрілансеру чи співробітнику.

Люди будуть ставити питання або маркетологу, або безпосередньо вам. Які зміни внести, щоби відрізнялися описи товарів, назви товарів. Подивимося на назву товару. Назва складатиметься з двох трьох різних частин. Саме назва якась, якась прив’язка його. Є можливість виділити в описі та в назві товару, якісь частини, що однакові для всієї категорії.

Лише це розумієте, бачите цей зв’язок, то розумієте, що потрібно не п’ять тисяч технічних завдань поставити. Надиктувати маркетологу, поставити завдання 50 груп. На практиці почніть із п’яти пріоритетних груп товарів, що хочете, за принципом Парето. Не потрібно одразу всі п’ять тисяч. Виберіть 5 груп у кожній по 10, по 20 товарів. Буде досить швидко та легко зробити. Наступну порцію вже зробіть пізніше, унікалізуєте. Для цих п’яти груп надиктуйте відмінності. Усі товари мають містити ці три, п’ять слів. Пропозиція в описі, що знаходиться у групі. Відрізнятимуться повністю від наповнення старого сайту. Інша комбінація вже.

Для назви, чим також відрізнятимуться. Ще є на YouTube каналі, постараюся додати в описі до відео рекомендації Яни з унікалізації опису товарів у центрі Мерчант у фіді товарів.

Ще. Можете доручити це завдання на фріланс біржах. Це пришвидшить роботи. Заплатіть проект за час фрілансера. Він зробить, перевірте результат і програміст перевірить. Після цього команда реклами Google перевірить. Далі заплатіть йому і не треба наймати людину чи вантажити людей непотрібною роботою. Так простіше, дешевше та швидше виходить, практика показує. Покатегорійно підходимо до змін, до всього категорично.

Плюс не забуваємо, що мають відрізнятися головна сторінка, контакти компанії, доставка та оплата. Ці сторінки повинні… Ну, химерна команда з реклами Google, як правило, про це скаже. Так кажемо клієнтам. Текстування мають відрізнятися. Не повинні бути слизані один на один. Те саме команда буде запитувати. Прийде витратити час на 4-5 основних сторінок: головна, контакти, доставка та оплата компанії. Або маркетологу доведеться витратити час і поставити ТЗ за основними категоріями товарів, як мають відрізнятися. Це значно скорочує час на унікальність проекту.

6. Не копіювати інший сайт

Наступний пункт. Частково торкався його в мінусах. ТЗ програмісту, коли виставляєте, ставите завдання не копіювати, обов’язково копіювати інший сайт. Особливо із чутливою нішою. Зустрічали історію, коли створили другий сайт клієнту. CMS не така сама, як у першого сайту, але програміст узяв і скопіював, коли створював другий сайт. Скопіював його з іншого проекту, де працював раніше. Там чутлива ніша, пов’язана, чи то з медициною, чи з косметологією, коли використовувалися терміни, що одразу потрапляють у фільтр Google.

Візуально не було видно на другому сайті клієнта. Видно у метаданих, у description, описах товарів, що світилися для роботів Google. Google бачить, почекай, опис якихось речей для роботів Google медичних препаратів, активних речовин. Тут шуруповерти. Подібного немає і не має бути. Сайт та Google Ads – заблоковані. Доменне ім’я – заблоковане. Не допускайте, не набивайте шишок на прості речі. Важливо про це говорити.

Будь-які чутливі сфери, де модерація проходить важче, ніж в інших: медичне обладнання, косметологія. Все, пов’язане зі здоров’ям: таблетки, обладнання, поліклініки, аналізи або зброя, або мисливська тема, все, пов’язане з безпекою, зброєю. Тонкі теми, у яких треба бути уважним. У контент, що заливаєте, звідки копіюєте контент, якщо таке було. Якщо не було – як би добре.

7. Унікальність контактів, адрес

Щоб не було склеювання Google. Промовив. Можлива склеювання Google, якщо адреси однакові. Приклад, що відрізнявся номер у цеху. Номер приміщення у цеху. Адреса повністю ідентична. Google склеїв і як би не добре. Потрібно потім спілкуватися із підтримкою. Просити, щоб поділили. Доводити, що різні юр. адреси.

Яка межа дублювання

Три блоки на даний момент проговорили. Плюси, мінуси, реалізація та яка межа дублювання.

Ще блок. Яка межа дублювання. Чудово, продублювали другий сайт. Третій, четвертий – не так.

1. Замовлень на день більше/менше 10?

Чому? Пам’ятаємо і повертаємося до пункту, що зі 100 чоловік реально купить 10. Якоїсь миті впораємося в показник, що на інший сайт з дублювання, на унікальність та супровід, витрачатимемо більше грошей на підтримку проекту, ніж прибутку чистого отримаємо. Поставив би запитання: більше десяти замовлень на першому сайті або менше десяти замовлень.

Тонко. Потрібно дивитися на обороти, маржинальність, клієнт B2B, B2C. Якщо більше десяти на день замовлень, то запуск другого сайту є доцільним. Ну, із застереженнями треба дивитися. Може другий проект запустіть, а також варіант з легкої реалізації. У першому проекті, якщо подивіться на нього, то за принципом Парето, 10-15 відсотків усіх позицій приноситимуть 80 відсотків продажів, або 10 відсотків товарних позицій, може менше, приносити 60 відсотків прибутку.

Можете зупинитися . Ці 10 відсотків товарів скопіювати на другий проект і почати з них зробити унікальними, красивими. Пробудувати комунікацію під другу якусь цільову аудиторію. Уточнити, як говорили на початку про мотоцикли. Спортивні мотоцикли та байкерні мотоцикли – різні світи, люди, ставлення до життя зовсім різні, один одного не розуміють і їм не цікаво спілкуватися на одних майданчиках, писати коментарі та купувати в одних місцях, інші герої, спосіб життя, підхід.

2. Аудиторія

Далі. Як велика аудиторія. Європейські країни, у яких 5-10 мільйонів людей, не більше двох сайтів. Якщо це велика європейська країна, понад 25-30 мільйонів людей, Німеччина, Франція, Україна, то доцільно говорити про запуск другого, може, третього. До речі, тут є відмінності. Коли говоримо про запуск другого сайту, то в Україні, як правило, ті, хто запускав другий сайт в Україні та вивів його на показники, у Німеччині чи Франції буде легше подібне зробити. Там, як мінімум, так було в інших клієнтів, які запускали другий, третій сайт або по локальному бізнесу або для інтернет-магазину. Було легше вивести сайт на окупність і надалі збільшити прибуток, ніж в Україні. В Україні більш вища конкуренція, якщо ти хочеш продублювати. Більше вимог у цільової аудиторії, що купує до того, чим має відрізнятися сайт, щоб заслужити довіру.

3. Гео

Географія. Обов’язково потрібно враховувати. Можливо захочете другий сайт під цільову аудиторію. В Україні це яскраво виражено. Недооцінені у нас районні центри, містечка. Приклад із тією ж франшизою, з продажем франшизи. На франшизі добре видно. Вона стане, можливо, краще продаватися в районних центрах, де населення 10, 15, 20 тисяч осіб, 30 тисяч осіб, ніж у великих містах. Насиченість бізнесом велика, а вони захочуть купити франшизу по суші. Враховуйте географію. Можливо, для другого сайту інтернет-магазину захочете створити, який націлений на аудиторію на невеликі містечка. Співзвучно із Польщею. Стереотип в Україні, що економіка, гроші відбуваються лише у великих містах, хороша зарплата. У Польщі ситуація навпаки. Люди у невеликих містечках теж заробляють непогано. Це обов’язково потрібно враховувати.

4. Ресурс на супровід, домен, хостинг

Що ще важливо враховувати? Ресурс на супровід. Домен, хостинг. Про що говорили, торкалися вже. Якогось моменту стане недоцільним дублювання далі. На третьому чи четвертому проекте.

5. Алгоритми Google Ads. Правила аукціонів

У один момент почнете самі із собою конкурувати. Почнете розігрівати проектами всередині аукціону. Якщо, умовно, було 15-20 сусідів по ринку, що рекламувалися тією ж нішою. Запустіть туди другий – це вигідно. Як тільки почнете третій, четвертий запускати, на цю ж семантику, де буде перетин у чотирьох проектів, на одній ніші буде 30, 40, 50%. Самі розігріватимете, переплачуватимете в кожному з проектів по два, по три, по п’ять відсотків за підсумковий продаж. По 10, 15. Потрібно дивитися. Одночасно почнете самі із собою конкурувати. Навіщо це потрібно?

6. Мінімальна маржинальність копій без відгуків, бренду та високої довіри

Зараз ще дійдемо альтернатив. Окремо зупинюся, постараюся у цифрах показати. Коли копіюєте, просто копіюєте новий проект, впираєтеся в те, що ніяк не відрізняються. Як і все. Купуйте, так, як найдешевший і найкращі. Подібне не працює. Якщо хочете заробляти нормально в ніші, потрібно заслужити на довіру. Потрібно створювати щось більше, ніж просто мінімальна ціна та за все хороше. Хоча б три параметри повинні відрізнятися від сусідів по ринку чому купити у вас.

Успішний інтернет-магазин

1. SEO від 30% до 60 від всіх

Ще блок. Проговоримо тепер про успішний інтернет-магазин. Які параметри торкнувся б. Є перший успішний інтернет-магазин і запитуєте: а чи варто витрачати ресурси, час на запуск другого інтернет-магазину. У такому вигляді не завжди доцільно. Якщо проект вже зараз отримує, окрім реклами Google, ще 30-60 відсотків продажів від SEO органічної видачі. Чудово! На правильному шляху.

2. Реклама Google 40-60% від усіх

Перший проект вже непогано почувається. Там третина продажу з органіки. 40-60 відсотків продажів з реклами Google. Це, ну, ще звідкись із інших інструментів, чого не вистачає. Вже є параметри. У рекламі Google, як правило, найдешевший інструмент отримання продажів розкачаного красивого проекту реклами Google – торгові рекламні кампанії Performance max. Раніше були Smart Shopping рекламні компанії Google. Нині торгові. Другий інструмент Performance max відносно новий. Рекламується, нагадаю, Performance max не тільки у видачі Google картинка, ціна так само, як торгова, а ще й на сайтах партнерів. Рекламується картинкою, ціною. Найдешевший інструмент отримання продажів – це вони. У розкачаного крутого проекту в рекламі Google – 40 відсотків. Важливо зрозуміти це від реклами Google.

За місяць 200 продажів, то 100 із них з реклами Google, то із сотні 40 продажів мають бути в торгових рекламних. Показник може вагатися. Але співвідношення приблизне. Половина, чи 40 відсотків – торгова рекламна кампанія Performance max. Вгору в рекламі Google до 40 продажів додаємо 20 або 20 відсотків продажів з реклами Google. Пошукова рекламна кампанія. Показник може бути вищим. Може і до 40 добігати, до 50 відсотків з усіх продажів реклами Google. Як мінімум, блок гарячих запитів, як брендово-модельний трафік, запити з виявленою потребою, реклама конкурентами, сусіди ринку, має бути у пошуку Google. Повинні окремо в різних рекламних кампаніях відслідковувати ефективність та вважати наскільки вигідно звідси отримувати цільові ліди.

Вважаєте окремо брудний лід, яка вартість, цільовий лід, що підтверджено відділом продажів у категорії товарів та окремо продаж з урахуванням повернення. В яку вартість продаж обійшовся і який відсоток повернення у категорії. В Італії запускаєте рекламу на 16 країн Європи та одна з них Італія. Почне завжди світитися найбільшим відсотком повернення. 15-20 відсотків повернення із усіх країн Європи. Люди в Італії купують товари, міряють, дивляться та повертають. Дуже великий відсоток. Це потрібно враховувати.

Ще пункт. Круто, коли в успішному розкачаному інтернет-магазині отримуєте 10 відсотків продажів з YouTube. Чому круто? Якщо отримуєте, змогли досягти з YouTube 10 відсотків продажів – означає, що відео YouTube є на сторінках категорії товарів. Класичних 15-20 питань, що ставлять люди: як вибрати мотоцикл, ендурик чи інший. Класичні питання, що повторюються, а відділ продажів одні й ті ж відповіді на питання щоразу промовляють для клієнтів. Розмістіть відповіді на YouTube каналі та відео у категоріях товарів, на кожному товарі. Зніміть уже ефективність відділу продажів, збільшіть майже половину, на третину. Запитання буде знято. Буде переглянуто, прожовано аудиторією. Щось не влаштує – напишуть у коментарях.

Коли ставимо питання: яка друга пошукова система найбільша у світі, стосується України, країн Європи, США, яка друга пошукова система після Google найбільша, хтось говорить Baidu китайська. Ні! Найбільший пошуковик у світі – YouTube. Люди шукають там відповіді на питання перед вибором товару. Дізнатись, що купити, що потрібно, чому потрібно, а потім уже переходять до Google. Можете бути і там, і там. Плюс отримуєте те, що при заливанні відео на YouTube вже через 4-6 годин, а Google транслює відео англійською, російською, українською. Бачить текст відео.

Це вже готова стаття на сайт із цього тексту, який потрібно лише зачесати, красиво оформити копірайтеру. Видача Google часто могли бачити в нульовій видачі Google вгорі посилання на конкретну хвилину відео. Google на запит “Купити фен у Києві” може видати відео якесь, що допоможе вибрати, який фен потрібен, вкаже конкретну хвилину, якщо відповідь на запитання, що написали. Додатковий трафік. Візуальні картинки, відео в нульовій видачі дуже сильно збільшують ймовірність, що натиснуть. Перше завдання – отримати трафік, познайомити нашу компанію з потенційним клієнтом. Тут відео. Плюс збільшують ймовірність покупки, коли відео розміщуєте на каналі YouTube. Конверсія сторінок товарів, сторінок категорій збільшується у продаж. 100 чоловік прийшло, купить вже не піввідсотка, а один відсоток, півтора.

3. Facebook 10-30% від усіх

Якщо з Facebook отримуєте, не потрібно його ігнорувати. Відсотків 10, 30 продажів. Є винятки, коли працює лише Facebook. Про це треба говорити окремо. Ніші, де візуальний ряд набагато краще заходить і текстова реклама заходить слабо. Це як мінімум виняток. Якщо отримуєте від усіх продажів 200 на місяць. Наводили приклад, говорив про нього вище. Отримуєте 10 відсотків продажів з Facebook, означає, як би вже розхиталися і цілком можна замислюватися про другий інтернет-магазин, або другий проект.

Альтернатива

1. +5% до ціни = +50% до прибутку?

За успішним інтернет-магазином уже п’ятий блок завершили і блок альтернатива. Може, не потрібно абсолютно запускати другий інтернет-магазин в рекламу Google. Давайте подивимося. Є ціна товару середня на ринку 102 долари. Один товар продається. Він коштує 102 долари. Нижня планка ціни – 100 доларів. Верхня планка ціни – 108 доларів, 107 доларів. Візьмемо, наприклад, 108 доларів. У чому нюанс? Нюанс полягає у цих 100 доларах, у них собівартість товару, маржинальність, націнка на товар. Собівартість товару 80 доларів, націнка 20 доларів.

У цих 20 доларах дуже цікава ситуація. Кажу прості речі. Важливо їх сказати частині аудиторії, яка не до кінця розуміє чи не прораховує цінність кожного долара, додавання підсумкової ціни продажу. 100 доларів є. 80 доларів собівартість. 20 доларів націнка компанії. У цих 20 доларах витрати на маркетинг, команду з маркетингу, рекламу Google, витрати на світло, електрику, комуналку, команду, зарплати, логістику, на повернення. У результаті виходить прибуток цілком може виявитися 10 доларів, або 5 доларів із 100 доларів. У такому разі було, наведемо 100 доларів, собівартість товару 80. До 100 доларів вартість товару, ціна продажу. 80 доларів собівартість. 20 доларів націнка, з яких прибуток чистий 10 доларів, 10 відсотків. Припустимо, а на ринку бачимо, і розуміємо, що цей же товар продається від 100 доларів до 108 доларів. Припустимо, зараз інтернет-магазини, замислюєтеся, так, продаю зараз по 100 доларів товар, за найнижчою ціною. Хочу збільшити.

Не другий сайт хочете створити. Бажаєте збільшити чистий прибуток за місяць. Розумієте, що одночасно є інтернет-магазини, де той самий товар від того ж постачальника продають по 105 доларів. Продавали б по 100 доларів, по 105, то різко зростає. Що таке 5 доларів? 5 відсотків. Різниця в ціні.

Дослідження Google показували – залежить від країни. Може, в Україні зараз не такий показник. П’ять відсотків дорожче продавати за підсумковою ціною товар. Подвоєння. На 50 відсотків більше чистого прибутку отримуєте. Тепер уже зі 100 доларів не 10 доларів чистий прибуток, а зі 105 доларів – 15 доларів. Майже в півтора рази. Плюс 50 відсотків до прибутку. Розумієте, що зараз є гравці на ринку.

Можливо, варто піти в, коли люди платитимуть 105 доларів за товар, коли є вищі довіри, якісь плюшки, бонуси. Можливо, не обов’язково пов’язані матеріальні. Спільнота, яка пропонує якісь активності, той самий мотоцикл, якщо ендурик мотоцикл є. Якісь зльоти раз на місяць, клуб навчальний, якась історія, що дає профіт. Після покупки мотоцикла в інтернет-магазину можете підписатися, також отримати безкоштовний доступ на весь час, що приїжджатимете в клуб у вихідні. На цьому магазині дешевше чи безкоштовно.

Є аргументація, чому це варто зробити? Або є якесь співтовариство, або Telegram канал, де випускаються новинки. Видно, що власник бізнесу або компанія цим живе. Відстежує якісь нюанси, новинки на зарубіжному ринку чи зміни та ділиться цим. Очевидний прибуток чому варто заплатити 5 доларів нагору? Збільшення на 50 відсотків чистий прибуток. Можливість далі розвивати набагато кращий проект. Можливість вийти з щурів у проекті.

2. Маркетплеси

І маркетплейси, їх не потрібно забувати. Є перший проект, можливо, не варто з рекламою Google зав’язуватись. Можливо, варто другий проект запустити на Амазоні або на Розетці. Розетка відкрилася у Польщі зараз, можете протестувати, зайти на ринок набагато простіше, викласти товари на Розетці, на польській Розетці та швидше отримати. Тим паче Нова пошта дала туди з України. І звідти доставку. Кінцевий підсумок – заробляє той, хто має вищий ступінь довіри.

Підсумки

Ті основні речі, що хотів. Все вже є. Сказав пункти, що хотів згадати. Пункти, тези – не підсумкові, не остання інстанція. Прошу доповнювати цю інформацію. Діліться досвідом. Ті, що збігалися у людей, набивали гулі, постарався озвучити. Ділиться відео. Підписуйтесь, ділитесь власним досвідом, як у блоках чи може якийсь блок пропустив, виходило вам зробити якісніше, з найкращою ефективністю. Всім поки що.

 

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї