Оптимізуємо реальну товарну кампанію на прикладі магазину спорттоварів

Оптимизируем торговую кампанию Google Shopping

Привіт! Мене звуть Яна!

В відео будемо розбирати товарну рекламну кампанію на прикладі реального рекламного аккаунта – тематика спорттовари. Чи не дивився попередні відео, які стосуються оптимізації рекламного аккаунта під поточну ситуацію кризи 2020 року, залишу посилання в Інфобокс і тут підказки. Переглянь, будь ласка, там багато корисного. Є конкретне питання від фахівця, що задається за товарною рекламної кампанії – «Запустила раніше пошуковий. В середині серпня 2019. Робила за інструкцією Google, за замовчуванням. Якийсь час всі позиції були скопом в одній групі. У січні зробила автоматичне, запропоноване системою, розбиття на групи. Досить дивно, але поки не вмію по-іншому, залишила. Встановила в цих групах ставки за клік різними. »

Питання по товарній кампанії

Пробіжимося з питань для розуміння загальної картинки. В процесі поотвечать на них. Глобально питання в чому? Чи правильно, адекватно чи зараз товарна реклама працює. Чи правильно поставлені ставки. В принципі, рекомендації, що реалізовано в цій товарній рекламі, базуються на рекомендаціях Google. Зараз подивимося, чи реально слід дотримуватися цих рекомендацій. Чи можливо додавати свої, якісь принципи в роботу для підвищення її ефективності. Плюс, обговоримо, що таке Smart shopping, чи варто його запускати і чим загрожує Смарт шопінг рекламному аккаунту.

Попередній аналіз рекламної кампанії

Беремо останні 30 днів рекламної кампанії. Бачу, що вона запускалася ще в серпні. Зараз окремо цю всю історію переглянемо ще раз. Для цього беремо останні 30 днів? Зараз карантин-період і важливо розуміти наскільки сильно змінилася поведінка купівельну в технічних показниках, які стосуються товарної рекламної кампанії. З чого починаємо аналіз?

Аналіз результату за товарними оголошеннях

Аналіз починаємо з наступного. Дивимося, який результат нам принесли товарні оголошення. У переходи природно. Зараз ще зроблю сегментації за дією конверсії, щоб подивитися, який типаж конверсії в основному досягали. Якщо імпортуємо в Adwords якісь мікроконверсіі – це не помилка імпортувати мікроконверсіі. Все залежить від завдання, переслідувані фахівцем. Важливо що? Розуміти, генерує чи в центральній частині товарна рекламна кампанія макроконверсіі, або вона більше заточена під мікро.

Тут макроконверсія – «Оформлення замовлення». У нас 44,15. Це половинчасті. 15 сота частки конверсії просто ще не досягнута. Вартість конверсії 150. Природно, якщо дивилися попередні відео, пам’ятайте, що в рекламному акаунті знаходяться кросівки, знаходяться волейбольні, футбольні, баскетбольні м’ячі, різна екіпірування, пояси для кімоно і інше, інше. Кожен з товарних позицій має абсолютно різний середній чек і різну абсолютно маржинальність. Йдемо в рекламний аккаунт. Беремо для початку – в описі питань вказано, що товарка запустилася ще з серпня 2019 року. Для початку проаналізуємо період карантину, щоб побачити найактуальнішу інформацію на зараз і потім подивимося в динаміці, що відбувалося.

Різниця товарних груп

Аналіз конверсій

Тільки одна рекламна кампанія. Називається «Товарне оголошення». Перше, на що дивимося при аналізі будь-якого виду рекламної кампанії, це підсумок і результат принесений нею – базова конверсія. Додала сегментацію за типажем конверсії. Залишаю в екрані – ще раз додається. Для розуміння, яку основну частку, якого типажу конверсії генерує дана рекламна кампанія. Іноді фахівці імпортують в Adwords мікроконверсіі. Це не помилка. Все залежить від мети, переслідуваної фахівцем. Оформлення замовлення, це макроконверсія. Оформленні замовлення – це не транзакція, це просто мета налаштована на фіксацію, завершення покупки через корзину. Бачу, що за останні 30 днів – з 19 березня по 17 квітня двадцятого року було 44 конверсії. Ну, 15 сотих – 15 сотих досягнення однієї конверсії. Тут сорок чотири повноцінних оформлень замовлення. Вартість 150,82.

Переходи в рекламному акаунті

Якщо дивилися попередні відео, то маєте уявлення, що в даному рекламному акаунті, досить різношерстий товарний асортимент. Кросівки різних брендів, м’ячі волейбольні, баскетбольні, футбольні, екіпірування, пояси для кімоно та інше. Коли дивлюся на загальну цю картинку, не розумію чи підходить ця вартість за конверсію. Вона усереднена. Вірно? Якщо дивитися на цю CPA, то незрозуміла одна принципова річ – підходить, чи припустима ця вартість за конверсію зараз на даний конкретний момент. Адже різні групи товарів завжди мають як різний середній чек, так і різну маржинальність.

CPA повинна підлаштовуватися під цю маржинальність, щоб вона була вигідною і не виходила в нуль, а ще приносила певний прибуток. Одна з початкових рекомендацій по товарним рекламним кампаніям, неважливо, це звичайна товарка або Smart shoping. Намагайтеся різні групи, найбільш пріоритетні групи товарів, самі високомаржинальних в комбінації з найбільш ходовими, виносити, розносити в різні окремі рекламні кампанії. Перевага? Відразу включили-вимкнули. Друге, правильно адекватно призначаєте бюджетування. Розумієте, це пішло добре – сюди додаєте ще бюджет. Третє, завжди розумієте CPA, який отримуєте, ціну за конверсію і адекватно швидко зможете зреагувати на цю всю історію.

Налаштування торгової кампанії

Йдемо всередину рекламної кампанії. Перше, дивимося налаштування. На що принципово важливо звертати увагу при перегляді параметрів? Перше – мета. Мета бажано вибирати Продажі, природно. На попередніх етапах з’ясували, що для мети оформлення замовлення типаж варто Купівля. Якщо не дивилися попереднє відео, перегляньте пошук – як це виставляється. Тому що системі простіше тоді працювати з комбінацією з автоматичними стратегіями.

Налаштування торгової кампанії

Ставки та бюджетування

Друге, на що варто дивитися – на стратегії призначення ставок і бюджетування. Є ще пріоритет компанії. Можна залишати низький пріоритет компанії, якщо в акаунті всього одна рекламна торгова рекламна кампанія. Якщо додається кілька, тоді варто їх пріоритезувати в різному типажі. Як їх пріоритезувати? Дивіться, пріоритет означає, що система з більшою ймовірністю, в порівнянні з іншими торговими рекламними кампаніями, намагатися буде вивести товарної позиції в показ. При цьому більш високий пріоритет означає більше, велику ставку. Якщо кілька товарних рекламних кампаній – пробуйте їх між собою пріоритезувати в різних форматах.

таргетинг рекламної кампанії

Друге. Ставки і бюджетування. Як з’ясували, на етапі аналізу пошукових рекламних кампаній правильне призначення бюджетування є базою, основою для того, щоб рекламна кампанія правильно досягала необхідних результатів. Це означає, що потрібно розрахувати наше бюджетування згідно з нашою CPA. В ідеалі на товарні рекламні кампанії добре може спрацьовувати навіть стратегія максимум конверсії. Але, пам’ятаємо, максимум конверсій … Google рекомендує. Який бюджет встановлювати? Наша CPA, ціна за конверсію, помножене на 10, а то навіть 15 разів. Це ще один аргумент того, чому самі пріоритетні ходові групи товарів необхідно розмістити в різні рекламні кампанії. Тоді автоматична стратегія спрацює добре.

Ставки і бюджет

Набравши достатню кількість конверсій, хоча б сотню за місяць. У кого-то 20 ледве збирається. Якщо сотню зможете набрати, тоді і більше, природно. Уже можете підключати стратегії автоматики по типу рентабельності окупності. По-перше, ставити статичні або динамічні значення цінності. Система зможе робити рекламну кампанію найбільш прибутковою, найбільш конверсійної. Тут ставки варто просто оптимізатор ціни за клік. Це означає, що просто ціна за клік вручну. Якщо висока ймовірність і вчинення конверсій, система може трошки підвищити ставку. Бюджет призначений 600 гривень. Як бачили, на попередньому етапі, наша CPA за останні 30 днів – це 150 гривень. Вважаємо, наші 600 гривень розділити на ті ж 150 з копійками – максимум 4 конверсії в день. Отримувати 4 конверсії. Причому ці 4 конверсії виходять абсолютно в різному ціновому, так і маржинальном діапазоні. Всі товари зібрані в одній рекламній кампанії. Значить, що 4 конверсії можуть бути за привабливою, по маржетоварной позиції, так і не сильною. Ще аргумент, чому необхідно це все розносити в різні групи.

Розбивка оголошень по групах

Далі. Тут одна група оголошень. Ще, якщо створюєте рекламну кампанію Мерчант, припустимо, товарка кросівки, можете в різні групи оголошень помістити різні бренди або розбити їх по цінових діапазонах. Кросівки до 2000, 3000, 5000 і так далі. Або з інших якоюсь важливою пріоритетним критеріям, які зможуть швидше адекватно розуміти, що відбувається в рекламному обліковому записі. В такому випадку гнучкість в оптимізації управління рекламної кампанії підвищується.

Тут одна група оголошень. Якщо зайдемо в групи товарів, то побачимо таку розбивку. Бачите, волейбольні, баскетбольні, інші виробники, інвентар та інше. Це те, про що говорив, писав фахівець. Система запропонувала, усі товари трошки подразбіть на різні категорії групи товарів. Непогана історія. Якщо так зручно управляти своєю рекламною кампанією, будь ласка.

Групи оголошень

Краще, коли всі групи товарів знаходяться в групах оголошень. Якщо залишити ці групи товарів, на жаль, в Аналітікс без налаштованих транзакцій досить важко зрозуміти, яка група товару привела до конверсії. Звичайно, можна вибудовувати якусь ланцюжок, формувати якісь довгі складні звітності, приходити до висновку. Це не все необхідно розуміти поточний результат в періоди кризових карантинних ситуацій. Повинні моніторити більш частіше свої рекламні кампанії. Якщо будете тільки формувати такі складні звітності, просто всі дні в тижні витратите нема на коригування поточної ситуації, а на просто створення звітності.

Товарний фід

Далі йде розбивка. Кімоно, Mizuno. Що дивимося? За останні 30 днів подібних разбивок зовсім мало пропонує. Точніше, мало товарних позицій виявив покази. Бачите, Mizuno, костюми, термобілизна – не отримали за останні 30 днів покази. Інші усі товари отримали. Це термобілизна, антена для сітки волейбольної, антени волейбольні Mikasa. Тут +1052 товару.

Підключаємо додаткові стовпці в таблицю

Судячи з реакції, вже припускаєте, що така розбивка нелегко керована. Якщо зараз подивимося, які категорії товарів знаходяться в цій «Інші» групи Всі товари, побачимо, наскільки сильно відрізняється середній чек. Бачите, 110 гривень, 7 200, 5 600 і 4 731. Коли фахівець цю всю історію розніс? В січні. Зараз вже березень-квітень. Можу сказати, дана група «Інші товари», як отримувала покази, так і отримує покази. Зараз ситуація приблизно та ж, як і до. Розбили на різні групи товарів, але вони не запустилися в покази. Ці 150 гривень, які отримали, зараз ще додамо стовпці конверсії, вартість і коефіцієнт конверсії. Бачимо, велика кількість показів у чоловічого костюма Mizuno Men Knit Tracksuit – 16, практично 17 тисяч показів. Витратив – 278 гривень. Вписується в граничні CPA або не вписується? Поки конверсії немає. Вартість його 1539 гривень. Є продаж – кросівки для бігу – 135, вписується вона або не вписується? Кросівки для бігу – 67 гривень. Кросівки для бігу другі – 0,63 конверсія. Немає повноцінної конверсії продажу 0,87. Дивіться, наскільки сильно відрізняється коефіцієнти конверсії.

Повертаємося до того, що якщо правильно рознесемо, принципово пріоритетні товарні групи, в різні, в різні рекламні кампанії, або з якихось інших критеріях, їх зробимо внутрішню групування, можна кросівки в різному чеку розбити. Припустимо до 2000 гривень, потім від 2000 до 3000, до 5000, від 5000 до 10000.

Таким чином, зможемо адекватніше розуміти, що відбувається. Зараз чоловічі костюми, можливо, вони вже йдуть в мінус. Можливо, немає. Не знаю, граничне CPR в різних товарних категорій. Наприклад, «Насос ручної підлоговий». Його вартість 115 гривень. Вже витратили 253 гривні. Звичайно вартість до 90, але вона вже виходить за межі вартості товару. До цієї товарної позиції – вже не вигідно. Вона пішла в мінус. Далі йдемо. Є 0,2 кросівки. Еластичний наколенник – 160 гривень ціна за конверсію. Його вартість дев’яносто три гривні. Та групування, яка є зараз, не дозволяє об’єктивно розуміти, вигідно рекламної кампанії або не вигідно.

Відповідаю на питання – «Як це працює, дає ефект у порівнянні із загальною групою. Як працювати з аналітикою? » Відповідаючи, бачимо, що дана конкретна групування, розбиття по групах товарів, не дала моментального однозначного ефекту в плюс. Чи не спрацювала краще. Деякі товарні позиції працюють в мінус. Зараз, за ​​30 днів не відстежуєте те, що зараз відбувається. В даному випадку, як користуватися аналітикою? В Google Аналітікс, в подібній розбивці, не зможете скористатися. Налаштували б Е-Коммерс. Це трохи спростило б цю ситуацію. Е-Коммерс немає, просто налаштована мета оформлення замовлення і групування. Доводиться заглиблюватися в кожну групу товарів і переглядати, що виходить, в яку ситуацію.

Дивіться. Зараз, бачите, де може таїтися проблема подібної групування? Винесли сюди всі інші товари. Призупинити товарні позиції швидко не можемо. Наколінники. Якби наколінники сиділи в окремій групі оголошень – зупинили б в один клік, в один клік цю всю історію призупинили, заблокували, зменшили ставку та інше. Перебирати пошукові запити, трафік було б простіше, якби кожен товар на Група товарів сиділи в окремих групах.

Це просто за витратами мислетопліва, фахівцям легше. Зараз бачу, що таке угрупування не принесла результати. Тому, що:

А. Ті групи, які винесли, вони зараз не отримали показів достатню кількість. Отримали в основному інші товари і в інших товарах абсолютно різношерсті, як цінник, групи товарів і результати, природно, також абсолютно різношерсті. У підсумку, те, що запропонував Google – він намагався допомогти, але не в тому контексті, щоб дійсно допомогло генерувати дійсно вигідний результат. План дій який? Пріоритетні групи товару високомаржинальних, виносимо в окремі групи і в окремі компанії. Кросівки в окремій рекламної кампанії на інших групуваннях. Кросівки Mizuno, кросівки Asics, кросівки Адідас і пішло. Якщо беремо термобілизна, чоловічі, жіночі або по ціннику розносите, природно.

Рекомендації Google

Установка ставок

Йдемо далі – «Ставки на більш дорогі товари встановила на 20 відсотків вище, ніж дешевші, низькомаржинального, усілякий дріб’язок». Як це позначилося на показах?

Дивіться. Ставки встановили на ті ж групи товарів. Правильно? Чи не на групи оголошень. Тут бачу. За останні 30 днів – по нолям. Бачили – кросівки показуються, наколінники, інше. За останні 30 днів отримали більше показів. Покази згенеровані користувачами. Чи не системою, не роботами. Користувачі 315 тисяч разів шукали певні групи товару. Показувалися по всім, показувалися в такому-то кількості. 20 відсотків в даному випадку не зіграло відчутною ролі. Спочатку групування, розбиття по групах не зробила необхідного результату. Бачите, групування, що зробили при наведенні. Чому не вийшли в покази, якщо наводимо на цю конкретну групу? Бачимо, в групі немає відправлених товарів.

Немає відправлених товарів для групи

Термобілизна. У групі немає товарних позицій. групування було якась не зовсім коректна, можливо. Бачу, немає групи, немає товарів у цих групах. Це погано. Чи не відомо, за яким принципом Google пропонував зробити цю розбивку. Зараз тут просто немає товарів для додаткової доразбівкі. В інші є можливість розбити. Система пропонує варіанти: Nordic, Mueller, Mizuno, Mikasa, Macron, Asics, Adidas, Україна, Китай. Це по брендам.

Розбивка групи за товарними позиціями

Ідентифікатор у нас. Дивіться ідентифікатори. Бачите, є можливість за товарними позиціями цю всю історію розбивати. Писати кросівки, виділяти все, створювати групу під назвою «Кросівки». Це приблизно такий костильного варіант. В ідеалі все робити за допомогою міток продавця. Лейбли. Ці лейбли можна прописувати на рівні фіда, коли він формується на сайті. Можна робити за допомогою Google Merchant Center, за допомогою правил.

Поділ товарів на групи

Установка правил в Google Merchant Center

На екрані зараз бачиш рекламний аккаунт Google Merchant Center і як створити ярлик, який буде сегментувати за певним ціннику товари. Йдемо в Товари, розгортаємо і йдемо в Фіди, вибираємо наш фід, який необхідно перетворити. Переходимо в правила перетворення фіда. Буде справа довідка, яка показує, як все зробити. Натискаємо на плюсик, вибираємо Метка продавця. Джерело даних наш фід, природно. Інший фід – змініть його. Необхідно додати правило. Наше правило. Що необхідно зробити? Необхідно знайти значення ціна і можемо вказати від і до. Чи можемо вказати входить в діапазон від 100 гривень до 2000 гривень. 100 гривень – образно. До 500 гривень. Можна задавати значення, критерії, в які повинні входити всі значення. Необхідно, щоб присвоїли ярлик від 100 до 500 – натискаємо додати. Описуємо від 100 до 500. Або менше ста. Якщо необхідно відібрати товар менше ста – задали б менше 100. Тут обізвали б його «Сто», просто так. Залежить які необхідно значення і робити дані, відповідно. Тиснемо ok. Зберігаємо. Може вивантаження зайняти в Adwords певну кількість часу. Кілька хвилин, десять, кілька годин займає.

Додаємо мітку продавця

Побачите, що у вас додався кастом лейбл, мітка продавця 0, під назвою, в даному випадку, «Менше ста». Таким чином, ця вся, проста історія, реалізується.

Рейтинг продавця

«Google більше не знижує ефективність рекламної кампанії за відсутність рейтингу продавця». Google не знижує рейтинг рекламної кампанії за відсутність рейтингу продавця. Рейтинг продавця – це додаткова плюшка, яка може здатися в товарному оголошенні, яке просто підвищить лояльність і довіру до оголошення. Він не знизить рейтинг оголошення. Просто, ніж клікабельно оголошення, тим вище його рейтинг. Просто, якщо ця плюшка підвищує кликабельность оголошення, не у всіх зірочки в оголошенні є. Просто у тих рейтинг буде вище. Трохи менше будете платити, занижувати не буде. Залишитеся на розрахунку того рейтингу, який є. Рейтинг продавця можете додавати або не додавати. В ідеалі його додати. Більше впливає на зниження ефективності рекламної кампанії невчасно поповнений рахунок, поповнений рахунок на меншу суму, ніж призначили всі бюджети на рекламні кампанії. Кардинально знижує, просто кількість показів. Google цідить кількість, суми. Ставки, структура і бюджетування. Здається, це все, що глобально, масштабно впливає на ефективність рекламної кампанії. Думати, що рекламна кампанія буде працювати гірше без рейтингу продавця – помилкова думка. Багато рекламних акаунтів, які працюють без рейтингу. Працюють краще, ніж ті, у кого є рейтинг.

Ставки та рекомендації Google

«Ставки встановлені відповідно до рекомендації системи Google. Чи це правильно?” Ставки. Що можна говорити щодо ставок? Через не коректною розбивки, групування, можливо ставки може вистачати і не вистачати товарними позиціями. Бачимо ціни за клік в гривнях – 1,56, 1,62, 1,40. Є 2,12, 1,71, 1,88, абсолютно різношерсті ставки. Спочатку була б групування трошки інша – адекватно розуміли вистачає ставки або не вистачає. Ставки, рекомендовані Google реалізували це на групах, які були. Глобально нічого не можна сказати про їх ефективності – просто в групах немає товарів.

Додаткові поля фіда

«Знаю, що фід можна вивантажувати якісь додаткові поля, щоб світилися у видачі для деталізації і поля, які потім можна використовувати для роботи – разгруппировки. Що можна порадити тут? » Ярлики, мітка продавця – один з найбільш універсальних способів разгрупіровкі, додаткової групування товарних позицій. За назвою, по ціннику, по бренду, за типажем товарів. Наскільки фантазії вистачить і функціоналу Merchant Center – можете гратися з групуванням, разгруппировки, міткою товарів, інше. Що червоний, чорний, зелений, оранжевий, ходової, неходовий – можете придумати що завгодно.

Інструмент «Розумні кампанії»

«Чи потрібно використовувати інструмент розумні кампанії, якщо запустити її в роботу паралельно з основною. Платити доведеться в два рази більше? Smart шопінг – один з найкрутіших інструментаріїв, які взагалі в принципі зробив Google для рекламних акаунтів для Е-Коммерс. Якщо передаєте цінність транзакції, у вас вірно налаштований смартшопінг, вірно задано бюджетування, інше, то рекламна кампанія генерує продажу іноді в кілька навіть десятків разів дешевше, ніж звичайна торгова рекламна кампанія.

В Смарт шопінг необхідно робити таку структуру, як і для звичайних торгових рекламних кампаній. Кожна Smart шопінг компанія відповідає окремій групі товарів. Звичайно, все зчепити в одну кампанію можна. Тоді історія з CPA буде приблизно, як до звичайної комерційної рекламною кампанією. Якщо робите дробову структуру, групування, ефективність роботи даної рекламної кампанії вище. Паралельно з основною, вартість у два рази більше не буде. Вартість рекламної кампанії буде набагато вище. Мінуси – буде перетягувати на себе всі покази звичайної товарної рекламної кампанії. Тут дивіться – принципово важливий результат або принципово важливо відстежувати по яких запитах показується. Почистити трафік, зрозуміти по яких запитах показувалися в Смартшопінге не можна, на жаль. Така рекламна кампанія – налаштували, якщо вірно налаштували, все зробили – далі особливо не думаєте. Лише підкидайте їй в топку бюджету.

Як зменшувати витрати по товарних РК

«Що дав перенесення на нову платформу? Чи можна зменшити витрати без втрати трафіку? Як відстежувати, якщо в якості експерименту раз на 2 тижні гратися зі ставками. » Перенесення на нову платформу – мається на увазі сайту? Якщо правильно зрозуміла. Чи можна зменшити витрати без втрати трафіку? Як відстежувати, якщо в якості експерименту раз на 2 тижні гратися зі ставками?

Якщо б була вірна групування в рекламному акаунті, тоді можна було б щось припустити. В даному випадку, групування трошки не та, яка ідеально б підходила. Як зменшувати витрати по товарних рекламним кампаніям? Дивимося звичайну товарну рекламну кампанію. Принцип, приблизно схожий з тим, що відбувається в пошукових рекламних кампаніях. Перше, чистимо нецільової трафік, потім чистимо цільовий трафік. Урізуємо той обсяг пошукових запитів, який не потрібен. Друге, дивимося, які товарні групи зараз не вигідно рекламувати в рекламному обліковому записі. Дивіться, невигідно. У кого-то наколінники будуть продаватися оптовими партіями. Можуть зовсім продаватися. Проблема глобально не в рекламі. Точніше, реклама в комбінації з конверсією сайту дає результат. У кого-то конверсія вище – у нього наколінники будуть продаватися більше. Якщо конверсія нижче, то природно наколінників буде продаватися менше.

Завдання яка? Перебрати нецільової трафік і його замінусовать. Бачила великий блок мінус-слів. Бачу, що тут чиститься трафік. Це добре. Далі просто берете і фільтруєте цільовий трафік. Цільовий. Якщо це кросівки Mizuno – берете всі запити Mizuno рус, кирилицею, латинкою, фільтруєте їх, дивіться. Якщо взяти пошуковий запит «Кросівки». Додати фільтр – пошуковий запит. Просто так фільтрую. Можете додати в один запит.

Кросівки Mizuno. Бачу – було 143 кліка на пошукові запити, які включають в себе кросівки Mizuno. Вартість – вже витрачено на всі запити 296 гривень. Отримали 1 лід. Переберія просто серед усіх Mizuno. Можливі якісь моделі. Бачите, можливо, такої моделі немає. Вимкнути їх, замінусовать, подивитися пошукові запити. Якщо візьмемо серпня 2019. Якщо візьмемо серпень і подивимося, чи є такі пошукові запити, які часто клікати і не призводять до конверсії. Це робите Mizuno, маю на увазі, брендові, кирилицею і латиницею. Окремо або разом аналізуєте. Не можна латиницю замінусовать, а кирилиця залишиться. Тут 89 кліків. З огляду на той факт, що конверсія сайту 1 відсоток, то, природно, ще глобально НЕ доклікалось. Взяти без бренду кросівки Mizuno. 89 + 43 – це 132 кліка. За запитами повинна бути 1 конверсія.

Кліки за запитами

скріплюються між собою схожі пошукові запити. Не можу сюди приплюсувати брендовий запит. Брендовий запит міг тільки 9 кліків собі отримати. CTR – 8,74. Витратили 12 гривень. Зараз розповідаю принцип фільтрації трафіку по цільових запитах, коли дійсно, прибравши ці запити, можете зараз зменшити вартість витрат. Запитів може бути 20 тисяч, 40 тисяч. Доведеться брати ось таку історію, закочувати рукава і дуже детально все фільтрувати. Багато часу витратите – кожну копієчку збережіть, збережете. Якщо бачимо, що такий пошуковий запит не привів, згідно конверсії сайту, 1 відсоток, думаю, кросівки Mizuno мають трошки вище конверсію. Якщо подивитися з пошуку, думаю, повинен мати вище. Ці запити в товарке не підходять. Чому не підходять? Це цільовий запит. Вірно? Якщо пошуковий запит не працює, проблема глобально не в рекламі, а в товарній видачі. Коли забиваємо кросівки Mizuno, бачите наскільки різношерстий, в принципі, цінник. По-друге, Mizuno є жіночі, чоловічі кросівки, червоні, зелені, білі, для такого-то виду спорту. Бачите? Людина забиває кросівки Mizuno, він уявляє собі, які він кросівки хоче і він дивиться і вибирає, що хотів або ще не визначився з брендом. У людини є принципово якесь бачення, які кросівки хоче – він буде кликати на них. Це загальний запит, що знаходиться трохи вище воронки продажів. Чи не за відгуками друзів запит. Завдання зараз економити – його необхідно вимикати.

Оголошення Google Shopping в пошуковій видачі

Якщо завдання, є запас бюджету, щоб тестувати, дотестіровать і вибирати із запиту потенційної конверсії – необхідно здешевлювати трафік. Це вже другий момент, як здешевлювати трафік за запитами. Дивіться, якщо подивитися на опису картинки, нижче – однакові. Якщо дві товарні позиції трапляються з однаковим кольором, на кого кликати? Цінник далі буде вибиратися. Правильно? Ось тут, маленький опис. Каста не морочитися над цим. У Касти проблемний фід. Бачите, як опис жорстке йде. Напхані різні символи. Тут картинка приваблива, класна. У Касти бідненько. Заощадили на фахівця з налаштування Гугл шопінг.

Тестування картинок

Важливий момент. тестуйте картинки. Картинка єдина, виділяється. Буде самої клікабельно. Картинка, можливо потенційно одна з клікабельних стане. Тут просто блакитні кросівки. Хлопці фільтрують, по яких запитах показуються. Кросівки неспортивної плану. Коли говорили про ремаркетинг, пам’ятайте, наскільки акцентували увагу на креативу. Чи не дивилися відео – перегляньте. Вже на каналі викладено. До чого веду? Якщо картинки всіх рекламодавців абсолютно однакові – протестуйте інший типаж картинки. На нозі. Зробіть спортивні, згідно того, що може цікавити потенційну цільову аудиторію. Бачите, все кросівки схожі. Якщо поспілкуєтеся з хлопцями, примудряються такі історії продавати в Інстаграм, де складніше робота над креативом йде. Скажуть – картинка – сама відстійна картинка, яку можна … Сама отстойная? Так сказала? Найгірший варіант креативу, що можна придумати. Краще вже буде найпростіша, сфотографована на телефон, як ноги виглядають в цих кросівках, ніж просто кросівки. Необхідно показувати кросівки в русі. Лайфхак над яким ніхто не хоче морочитися. Проста істина, що підвищує CTR. Ніхто морочитися не хоче. Ніхто не хоче робити інші фотографії. Ніхто їх не тестує. У цьому полягає робота. Раз товарку налаштував і отримувати продажу – не виходить. Доводиться вигадати, викручуватись. Повірте, якщо стоять два оголошення – у одного рейтинг продавця, у другого – інша картинка. Вище клацають на того, де картинка привабливіше.

Повертаємося сюди. Розібралися, чому кросівки Mizuno можуть бути не нашим конверсійним запитом. Плюс комбінація наша ціна за клік занадто дорога, щоб залишати цей пошуковий запит. При даній групуванню в структурі стратегія рекламні товаришки, необхідно чистити цільовий трафік за таким алгоритмом. Шукайте схожі цільові запити, фільтруйте, отмінусовивайте їх. Це один із способів здешевлення.

Використання автоматичних стратегій

Другий спосіб здешевлення – використання автоматичних стратегій. Як би це не здавалося, але для автоматичних стратегій для товаришки, краще налаштувати транзакції, передачу цінності в Google Adwords. Цінність – окрема історія. Буває транзакції в Аналітікс налаштовані, вони передають всі можливі дані в аналітику, але для Adwords ця вся історія не передається і доводиться налаштовувати додаткові теги, які пушаться цінність саме в Adwords. Коли будете налаштовувати електронну торгівлю, прохання цей момент завжди уточнювати.

Використання додаткового інструментарію

Які питання залишилися? «Який важливий інструментарій товарної реклами бажано використовувати до якого руки не доросли?» Напевно, цю історію обговорили. Що необхідно використовувати? Імпортувати цінності транзакції, спробувати Smart шопінг, спробувати розбивати пріоритетні групи товарів в різні групи. Що таке пріоритетні групи товару? Пріоритетні групи товару – ті товари, які ходові, на них є попит і які одночасно з досить високою маржею. Висока, не мається на увазі, найвища. У яких є запас, щоб трошки в перші періоди отримувати завищену CPA. Її простіше спустити, цю цінність за конверсію, ціну за конверсії, ніж не отримувати ці конверсії. Якщо додаємо в цю групи не ходові товари – будемо цілу вічність чекати продажу, необхідно ці дві комбінації. Якщо бачите, що якась група товару має кліки, але не може привести продаж – вимкніть її та про неї забудьте. Завдання зараз отримувати продажу, що зараз конкретно продається.

Який інструментарій? Немає якогось чарівного моменту, крім Гугл шопінг, який би міг генерувати досить хороші результати. Живемо у висококонкурентному середовищі. Особливо, в період карантинний конкуренція ще більше зростає. Не просто в прямих конкурентів. Є інтернет-магазин – продаємо спортінвентар, кросівки Mizuno. Є інший якийсь магазин, який продає схожі товари. Є замінники, витискувачі, канальні конкуренти, є різні формати конкурентів, що посилюють, що ускладнюють доступ, як вашої цільової аудиторії, так і отримання цих же продажів.

Робота над підвищенням CTR

Роботи полягають в настільки детальної групуванню товарної позиції, відстеження їх ефективності, хоча б всередині Adwords. Подивитися робота в чому? Бачимо нашу статистику. Хороший якісний трафік. Він конвертуються, але хотілося б підвищити наш CTR – кількість трафіку на сайт. Якщо говорять, що CTR товаришки байдуже важливий для Google шопінгу – можливо, так. Не факт. Це дуже принципово важливий момент.

Якщо певний пошуковий запит, певна група товару вам генерує конверсії. Розуміючи, за хорошою ціною допустимої, хочете ще більше їх кількість збільшити, тоді необхідно попрацювати над CTR. Як працюємо над CTR?

Використовуємо різні тайтли, діскріпшни, опису певних товарних позицій. Також тестуємо різні види картинок. Плюс використовуємо фичи, як відгуки, рейтинги продавця, блоки розпродажі, блоки доставок і іншого. Є багато функціоналу, який, в залежності, від країни може допомогти. Звичайно, можливо, для України не все доступно, але все по максиму можна використовувати. Це все впливає на CTR.

Є два базових моменту, які зараз можуть без рейтингу продавця вплинути на CTR – картинка і текстівки. Текстівки можете змінювати в самому Мерчант центрі, за допомогою правил, не привертаючи до цього програміста, що не переписуючи назву товару на сайті.

З картинками, доведеться задурити. За допомогою програміста, витягати, змінювати цю історію або за допомогою якихось інших ресурсів, пробувати тестувати інші картинки. Є розбори схожих товарних рекламних кампаній. Наприклад, по одязі. Здається, джинси розбирала для вагітних. Була ситуація, коли джинси для вагітних 46, 50 розміру. На них зображена дівчина – досить стрункий животик. Якщо панянка 50 якогось там розміру з плюсом? Вона бачить стройняшку? А конкурент показує джинси для вагітних для дівчини 50 з плюсом розміру. Природно, більша ймовірність, що куплять і натиснуть на оголошення, хто більше показує, як товар на конкретній моделі виглядати буде. Картинка є також пріоритетною. Як викручуватись з картинками? Існують різні варіанти, як погратися з ними. Залежить від фантазії все. Як зможете, так і зробите. За розбору цієї товарної торгової рекламної кампанії все.

Яна Ляшенко
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї