Розумні торгові кампанії Google Ads

Розумні торгові кампанії Google Shopping Google Shopping

Розумні торгові кампанії Google Shopping з’явилися порівняно недавно. Вперше Google представив цей новий інструмент широкому загалу навесні 2018 року. Однак вони вже встигли завоювати визнання в інтернет-рекламодавців по всьому світу.

Такі кампанії використовують у своїй роботі автоматизацію роботи та машинне навчання (нейромережу). Спеціаліст по контекстній рекламі завантажує в систему зображення, опис і заголовки для оголошень, а система сама формує з них готові оголошення.

 
«Розумні» кампанії (Smart Shopping Campain) допомагають не тільки отримати найбільшу кількість переходів в рамках того ж бюджету і за прийнятною ціною, але і можуть істотно розвантажити PPC-фахівця, якому більше не потрібно займатися рутинними процесами.

Чим відрізняються розумні торгові кампанії Google від звичайних?

Приклади розумних торгових кампаній в Google Ads

Класичні товарні оголошення Google Shopping істотно відрізняються від розумних кампаній. Ось основні відмінності між ними:

  1. Розумні торгові кампанії Google працюють відразу за чотирма рекламним каналам: пошукові товарні оголошення, реклама в Gmail, Ютубі та Медійній мережі. При чому у фахівця немає необхідності адаптувати формат оголошень під кожну з мереж, це робиться в автоматичному режимі. Утворені оголошення будуть виглядати таким же чином, як звична нам реклама на таких самих майданчиках;
  2. Система автоматично регулює ставку в залежності від цільової аудиторії та інших умов. Наприклад, якщо ймовірність того, що даний користувач зробить цільову дію вище – для нього може бути призначена вища ціна за клік, щоб він точно побачив оголошення. При цьому ручне регулювання ставок відсутнє;
  3. Вибір розташування, розклад показів оголошень, таргетинг по пристроях і ЦА, мінус слова. Все перераховане система бере на себе, а у рекламодавця немає доступу до зміни цих налаштувань.

Переваги розумних торгових кампаній

Переваги Smart Shopping Campaign

  1. Економлять час PPC-фахівця. Необхідно вказати бажану мету кампанії, бюджет кампанії, цільовий URL і інформацію про товар. Решту роботи (складання оголошень, таргетування, встановлення ставок і т.д.) система зробить за Вас;
  2. Інтелектуальна стратегія вибору ставки. На підставі загальної статистики (часу доби, пристрою користувача, географічного положення, майданчику) система сама вибирає оптимальну ціну за клік для кожної демонстрації оголошення;
  3. Один бюджет для 4 рекламних каналів. Розумні кампанії Google Shopping дозволяють ефективно розділяти витрати між YouTube, пошуком, медійною мережею і Gmail для отримання максимального результату та економії рекламного бюджету;
  4. Менше завантаження для дизайнерів. Не потрібно промальовувати окремі банери для кожного майданчика.

Недоліки розумних кампаній Google Shopping

  1. Не доступний звіт за ключовими словами – рекламодавець не знає з якою майданчика отримані переходи та за якою ціною;
  2. Немає можливості призначати мінус-слова – а значить є ймовірність отримати нецільові переходи;
  3. Не можна виключити певне місце розташування – можна тільки вказати країну, по якій потрібно показувати рекламу;
  4. Відсутній таргетинг по аудиторіях або пристроях – портрет цільового користувача визначає робот без участі рекламодавця;
  5. Немає можливості проаналізувати ефективність кожної з рекламних мереж окремо і порівняти їх між собою.

Що необхідно налаштувати для запуску кампанії Smart Shopping?

Перед тим, як приступити до налаштування і запуску Smart Shopping Campaign необхідно встановити відстеження переходів у Вашому акаунті Google Ads. Це одна з вимог Гугл до розумних кампаній – неможливо створити нову поки в одній зі стандартних кампаній не набереться як мінімум двадцять конверсій за період в 45 днів.

Для запуску необхідно відключити інші кампанії ремаркетингу або класичного Merchant Center – адже якщо цього не зробити, то можливий перетин аудиторій з розумними кампаніями.

Зберіть аудиторію для ремаркетингу. Це можна зробити в Google Analytics, включивши ремаркетинг в панелі адміністратора. Для того, щоб збирати цільових користувачів через Аналітику Гугл Ваші облікові записи Google AdWords і Analytics повинні бути пов’язані між собою. Мінімальні вимоги для запуску розумних торгових кампаній – хоча б 100 осіб в аудиторії ремаркетингу.

Поради з налаштування розумних торгових кампаній Google Ads

 
  • Розумні торгові кампанії Гугл мають пріоритет над звичайними товарними оголошеннями тому для усунення конкуренції та уникнення втрат бюджету рекомендуємо їх відключити;
  • Починайте рекламу не більше, ніж з однієї товарної групи. Рекомендуємо проводити тестування кампанії не менше 2 тижнів. Якщо по закінченню цього терміну Ви задоволені результатом – можете підключати інші категорії товарів;
  • Налаштуйте сегментацію по товарних групах – це дозволить зрозуміти ефективність реклами для кожної товарної категорії окремо;
  • Вибираючи бюджет для Smart Shopping відштовхуйтесь від витрат на звичайну торговельну рекламу і ремаркетинг по тим же групам товарів;
  • Завантажуйте фотографії продуктів тільки в хорошій якості, додавайте свій логотип, щоб підвищити конверсію реклами.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї