Розумні торгові кампанії Google Shopping з’явилися порівняно недавно. Вперше Google представив цей новий інструмент широкому загалу навесні 2018 року. Однак вони вже встигли завоювати визнання в інтернет-рекламодавців по всьому світу.
Такі кампанії використовують у своїй роботі автоматизацію роботи та машинне навчання (нейромережу). Спеціаліст по контекстній рекламі завантажує в систему зображення, опис і заголовки для оголошень, а система сама формує з них готові оголошення.
«Розумні» кампанії (Smart Shopping Campain) допомагають не тільки отримати найбільшу кількість переходів в рамках того ж бюджету і за прийнятною ціною, але і можуть істотно розвантажити PPC-фахівця, якому більше не потрібно займатися рутинними процесами.
Чим відрізняються розумні торгові кампанії Google від звичайних?
Класичні товарні оголошення Google Shopping істотно відрізняються від розумних кампаній. Ось основні відмінності між ними:
- Розумні торгові кампанії Google працюють відразу за чотирма рекламним каналам: пошукові товарні оголошення, реклама в Gmail, Ютубі та Медійній мережі. При чому у фахівця немає необхідності адаптувати формат оголошень під кожну з мереж, це робиться в автоматичному режимі. Утворені оголошення будуть виглядати таким же чином, як звична нам реклама на таких самих майданчиках;
- Система автоматично регулює ставку в залежності від цільової аудиторії та інших умов. Наприклад, якщо ймовірність того, що даний користувач зробить цільову дію вище – для нього може бути призначена вища ціна за клік, щоб він точно побачив оголошення. При цьому ручне регулювання ставок відсутнє;
- Вибір розташування, розклад показів оголошень, таргетинг по пристроях і ЦА, мінус слова. Все перераховане система бере на себе, а у рекламодавця немає доступу до зміни цих налаштувань.
Переваги розумних торгових кампаній
- Економлять час PPC-фахівця. Необхідно вказати бажану мету кампанії, бюджет кампанії, цільовий URL і інформацію про товар. Решту роботи (складання оголошень, таргетування, встановлення ставок і т.д.) система зробить за Вас;
- Інтелектуальна стратегія вибору ставки. На підставі загальної статистики (часу доби, пристрою користувача, географічного положення, майданчику) система сама вибирає оптимальну ціну за клік для кожної демонстрації оголошення;
- Один бюджет для 4 рекламних каналів. Розумні кампанії Google Shopping дозволяють ефективно розділяти витрати між YouTube, пошуком, медійною мережею і Gmail для отримання максимального результату та економії рекламного бюджету;
- Менше завантаження для дизайнерів. Не потрібно промальовувати окремі банери для кожного майданчика.
Недоліки розумних кампаній Google Shopping
- Не доступний звіт за ключовими словами – рекламодавець не знає з якою майданчика отримані переходи та за якою ціною;
- Немає можливості призначати мінус-слова – а значить є ймовірність отримати нецільові переходи;
- Не можна виключити певне місце розташування – можна тільки вказати країну, по якій потрібно показувати рекламу;
- Відсутній таргетинг по аудиторіях або пристроях – портрет цільового користувача визначає робот без участі рекламодавця;
- Немає можливості проаналізувати ефективність кожної з рекламних мереж окремо і порівняти їх між собою.
Що необхідно налаштувати для запуску кампанії Smart Shopping?
Перед тим, як приступити до налаштування і запуску Smart Shopping Campaign необхідно встановити відстеження переходів у Вашому акаунті Google Ads. Це одна з вимог Гугл до розумних кампаній – неможливо створити нову поки в одній зі стандартних кампаній не набереться як мінімум двадцять конверсій за період в 45 днів.
Для запуску необхідно відключити інші кампанії ремаркетингу або класичного Merchant Center – адже якщо цього не зробити, то можливий перетин аудиторій з розумними кампаніями.
Зберіть аудиторію для ремаркетингу. Це можна зробити в Google Analytics, включивши ремаркетинг в панелі адміністратора. Для того, щоб збирати цільових користувачів через Аналітику Гугл Ваші облікові записи Google AdWords і Analytics повинні бути пов’язані між собою. Мінімальні вимоги для запуску розумних торгових кампаній – хоча б 100 осіб в аудиторії ремаркетингу.
Поради з налаштування розумних торгових кампаній Google Ads
- Розумні торгові кампанії Гугл мають пріоритет над звичайними товарними оголошеннями тому для усунення конкуренції та уникнення втрат бюджету рекомендуємо їх відключити;
- Починайте рекламу не більше, ніж з однієї товарної групи. Рекомендуємо проводити тестування кампанії не менше 2 тижнів. Якщо по закінченню цього терміну Ви задоволені результатом – можете підключати інші категорії товарів;
- Налаштуйте сегментацію по товарних групах – це дозволить зрозуміти ефективність реклами для кожної товарної категорії окремо;
- Вибираючи бюджет для Smart Shopping відштовхуйтесь від витрат на звичайну торговельну рекламу і ремаркетинг по тим же групам товарів;
- Завантажуйте фотографії продуктів тільки в хорошій якості, додавайте свій логотип, щоб підвищити конверсію реклами.