Просування інтернет-магазину

Заказать продвижение интернет-магазина Контекстна реклама
Зміст
  1. Які доступні інструменти для просування інтернет-магазину?
  2. Контекстна реклама
  3. Пошукова реклама
  4. Медійна реклама
  5. Ремаркетинг
  6. Динамічний ремаркетинг
  7. Google Shopping
  8. Google Performance Max
  9. Відеореклама в YouTube
  10. Таргетована реклама
  11. Прайс-агрегатори
  12. SEO просування
  13. Збір семантичного ядра
  14. Опрацювання структури
  15. Наповнення контентом
  16. Робота з метатегами
  17. Підключіть мікророзмітку
  18. Видаліть дублі сторінок
  19. Зовнішня оптимізація
  20. Тизерна реклама
  21. Просування в соціальних мережах
  22. E-mail розсилки
  23. Дошки оголошень
  24. Реклама у блогерів
  25. Просування на форумах
  26. Яких помилок у розкручуванні інтернет-магазину важливо уникати?
  27. Відсутність єдиної стратегії
  28. Помилка під час вибору фахівця
  29. Спеціаліст на фрілансі
  30. Штатний маркетолог
  31. Рекламне агентство
  32. Робота з одним рекламним інструментом
  33. Орієнтація на лідерів ринку
  34. Що потрібно зробити перед просуванням інтернет-магазину?
  35. Чому краще замовити послугу комплексного просування інтернет-магазину?

Інструментів для реклами інтернет-магазину нині існує величезна кількість. Це контекстна або медійна реклама, таргетинг і ремаркетинг, прайс-агрегатори та SEO-просування, а також відео-маркетинг.

Але які з перерахованих варіантів найбільш продуктивні? Як правильно розставити пріоритети у виділенні коштів на кожен із них? Відповімо на ці запитання в цій статті.

 

Які доступні інструменти для просування інтернет-магазину?

На самому початку раціонально кинути сили на найменш дорогі та найшвидші в запуску рекламні канали та проаналізувати їхню роботу.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

 
Важливо! Постійний моніторинг ефективності кожного каналу є обов’язковим. Оцінка продуктивності здійснюється на підставі даних про залучених покупців і витрачені на це кошти.

Контекстна реклама

Послуга пошукової реклами для інтернет-магазинів

Це один із найдієвіших способів залучення аудиторії та збільшення продажів для інтернет-магазину. На відміну від інших видів інтернет-реклами, контекстна показується тільки тим людям, які вже виявили інтерес до Ваших товарів або послуг, виконавши запит за відповідними словами.

Її головні переваги:

  1. Швидке залучення потенційних клієнтів. Це дає змогу оперативно отримати перші ліди та продажі.
  2. Показ реклами “теплій” аудиторії. Ці люди з більшою ймовірністю здійснять покупку, ніж випадкові відвідувачі.

Нижче розповімо про основні різновиди контекстної реклами, які зазвичай застосовують для просування магазинів в інтернеті.

Пошукова реклама

За запитом потенційного клієнта система видає кілька оголошень і, якщо їх багато, ранжує залежно від кількох показників. Найкращі показуються зверху, найгірші – внизу або не відображаються зовсім. Найвищий рейтинг присвоюється оголошенням, які:

  • Найкращим чином відповідають характеристикам і запитам користувача;
  • Ведуть на якісний сайт;
  • Мають найбільшу вартість кліка в налаштуваннях.

При цьому для потрапляння в ТОП немає необхідності витрачати немислимі кошти і намагатися змагатися з гігантами. Необхідно підходити до питання раціональніше – використовувати низькочастотники, коригувати оголошення під свої особливості: територіальні, цінові тощо.

Інформація! Пошукова реклама дає змогу отримати “теплу” аудиторію, запит на продукт якої вже сформувався. Але слід пам’ятати, що гарантувати 100%-ве потрапляння навіть у платну видачу не можна.

Також слід удосконалювати якість інтернет-ресурсу. Система виділяє сайти зі зрозумілим інтерфейсом, швидким завантаженням, регулярним оновленням і за інших рівних ранжує їх вище.

Медійна реклама

Медійна реклама для E-Commerce

Усі нетекстові формати контекстних оголошень об’єднує категорія медійної реклами: статичні або анімовані банери, що можуть містити текст або показуватися без нього, відео та інші формати, які підлаштовуються під певний майданчик.

Такі оголошення відображаються на сайтах-учасниках контекстно-медійної мережі Google, налаштовуються під поведінкові фактори аудиторії та таргетуються відповідно до соціальних і демографічних критеріїв: територія, дохід, стать, рід занять, інтереси, вік. Аудиторія медійної реклами – це “холодні” відвідувачі.

Ремаркетинг

Ремаркетинг у КМС Google

Інструмент використовується інтернет-магазинами для повернення клієнтів, які вже відвідували їх. Як такою контекстною рекламою ремаркетинг не є, але його налаштування здійснюється в тих самих системах.

Ключовим моментом під час запуску такої реклами є формування списку користувачів, яким вона призначається, а для цього потрібно відстежити відвідувачів веб-ресурсу. Вирішити завдання можна, використовуючи певний тег.

Інформація! Спеціальний фрагмент коду або “тег” позначає кожного користувача за допомогою унікальної мітки та зберігає дані про нього в обліковому записі або системі аналітики. Ця ж мітка фіксується у файлах cookies користувацького браузера, що дає можливість згодом ідентифікувати споживача і показати призначену саме йому рекламу.

Вид реклами, що показується за допомогою інструменту ремаркетингу, може бути будь-яким: від банера на сайті-учаснику КМС до рекламного блоку в призначеній для користувача стрічці в соцмережах.

Після того, як аудиторія підібрана, налаштування оголошень здійснюється так само, як і для звичного пошуку або рекламної мережі. Відмінність тільки в обмеженні списку цільових відвідувачів.

Динамічний ремаркетинг

Цей інструмент показує персоналізовані оголошення людям, які вже відвідували Ваш інтернет-магазин і переглядали певні пропозиції. Система враховує поведінку відвідувача й автоматично формує релевантне оголошення.

Банери динамічного ремаркетингу розміщуються на величезній кількості сайтів-партнерів Google, включаючи популярні новинні портали, форуми, блоги. Людина бачить рекламу продукту, що її цікавить, навіть під час перегляду сторонніх веб-ресурсів, не пов’язаних із Вашою тематикою.

Google Shopping

Товарні оголошення Google Merchant Center

Формат оголошень Google Merchant Center дає змогу виділити рекламу на тлі конкурентів, включивши в повідомлення вартість продукту та його зображення. Таке оголошення може демонструватися в пошуку, на YouTube, додатках для мобільних девайсів, у КМС.

Щоб інтернет-магазин почав працювати в цій системі, необхідно:

  • Привести сайт у відповідність до правил розміщення;
  • Прописати сайт в акаунті в Google Merchant;
  • Створити фід даних (файл з інформацією про продукт) і відправити його на модерацію;
  • У попередньо створеному акаунті Google Ads запустити “товарну” кампанію.

Google Performance Max

 

Google Performance Max – нова платформа для автоматизованого просування, запущена 2021 року. Вона дає змогу рекламодавцям створювати кампанії одразу в декількох рекламних мережах – у пошуку, на відеохостингу YouTube, у контекстно-медійній мережі та на платформі Google Discovery.

Performance Max автоматично розподіляє бюджет між рекламними каналами та оптимізує покази, щоб максимізувати охоплення аудиторії та конверсії, що дає змогу здійснювати комплексне просування інтернет-магазину через один інструмент.

Рекламодавцю потрібно лише встановити цілі в системі – наприклад, отримання лідів або продаж певних товарів – а алгоритми Гугла самі знайдуть найкращі можливості для їх досягнення.

Налаштування та використання Performance Max допомагає онлайн-магазинам:

  1. Розширити охоплення цільової аудиторії, завдяки залученню в процесі просування різних майданчиків (пошукова видача, Ютуб, партнерські сайти). Це допоможе залучити нових покупців, які ще не знають про ваш магазин, а також підвищить впізнаваність бренду.
  2. Виділяти аудиторію з найбільшим потенціалом до покупки. Завдяки компільованим даним про користувачів з різних джерел, платформа дає змогу показувати персоналізовані рекламні оголошення конкретним сегментам аудиторії і тим самим збільшувати конверсію.
  3. Економити час PPC-фахівця або маркетолога. Оскільки управління рекламою на різних майданчиках відбувається з єдиного зручного інтерфейсу, контекстолог може присвятити більше часу аналітиці та оптимізації кампанії або підключенню інших джерел трафіку.

Відеореклама в YouTube

Відеореклама в YouTube

YouTube використовується маркетологами найчастіше для:

  1. Збільшення лояльності споживача до бренду. Таке рекламне повідомлення не містить заклику до дії або інформації про продаж чогось конкретного. Замість цього ролик вибудовує міцні зв’язки між брендом і чимось приємним або красивим у головах потенційних клієнтів;
  2. Інформування аудиторії про розпродажі або рекламні акції. Просування інтернет-магазину здійснюється за допомогою нетривалих насичених роликів, що містять повідомлення про назву магазину, товар, вартість або знижку;
  3. Демонстрації товару в дії. Має свої особливості – використовується тільки унікальними виробниками або продавцями. В іншому разі конкуруючі компанії також отримують вигоду від такої відеореклами.
 

Одиничні розцінки на показ ролика на YouTube, як правило, невисокі. Але для досягнення хороших показників, потрібні істотні витрати:

  • На виробництво якісного відеоролика;
  • На висококваліфікованого фахівця для налаштування реклами – без нього можна легко вибрати весь бюджет кампанії нецільовими показами;
  • На високу частоту повторень – показ реклами 1-2 рази для кожного користувача не дає ефекту, ролик має запам’ятатися, а для цього його необхідно повторити багаторазово.

Таргетована реклама

Таргетована реклама в Instagram

Така реклама запускається переважно в соціальних мережах через спеціальний кабінет. Принцип її дії нагадує алгоритм роботи оголошень у КМС. При цьому реклама демонструється тільки в обраній мережі та має дещо інший формат – відео або фото, що супроводжується коротким текстом.

Найбільш затребувані для розміщення таргетованої реклами майданчики Facebook і Instagram. Тут можна обмежити аудиторію за кількома критеріями: географічною приналежністю, сімейним статусом, використовуваним пристроєм, інтересами. Також є можливість вказати стать і вік.

Але найпопулярнішим є відбір споживачів, які раніше відвідували веб-сайт, або схожих на них за поведінковими характеристиками. Така аудиторія формується на підставі переліку для ремаркетингу або списку електронних адрес і телефонів.

Важливо! Продавати товари повсякденного попиту за стандартною вартістю за допомогою такої реклами малоефективно. Користувачі в момент відвідування соціальної мережі не мотивовані на здійснення покупки.

Тут продуктивні:

  • Оголошення про акції та знижки;
  • Динамічний ремаркетинг – показ тих позицій, якими користувач уже цікавився на сайті;
  • Оголошення про унікальні або недорогі товари, призначені для великої аудиторії;
  • Непряма реклама – інформаційні ознайомлювальні тексти про товар, які безпосередньо не закликають користувача його купувати.

Прайс-агрегатори

Прайс-агрегатори України

Щоб використовувати цей тип реклами, необхідно створити профіль інтернет-магазину в товарних агрегаторах і каталогах. Багато таких майданчиків мають спеціальний інтерфейс для завантаження бази продуктів з вихідної інформаційної системи магазину зі збереженням структури, описів, фото і параметрів товару.

Інформація! В Україні найбільш популярні агрегатори ek.ua, hotline.ua, price.ua, sravni.ua.

Принцип роботи у всіх агрегаторах схожий: реєстрація, укладення договору, завантаження бази товарів. Особливістю роботи з ціновими агрегаторами є їхня невисока ефективність при просуванні ексклюзивних продуктів. Вони краще працюють під час продажу товарів, розрахованих на масовий попит.

SEO просування

Замовити комплексне просування інтернет-магазину

SEO (пошукова оптимізація) – інструмент, що дає змогу залучати цільовий трафік з органічної видачі Google та інших пошукових систем. Грамотна оптимізація сайту дає можливість посідати високі позиції за ключовими запитами, пов’язаними з Вашою продукцією, і отримувати постійний потік зацікавлених відвідувачів.

Статистика показує, що понад 60% трафіку інтернет-магазинів, які працюють понад рік, приходить саме з органічного пошуку. При цьому, на відміну від контекстної реклами, тут за кліки не потрібно платити – Ви отримуєте безкоштовний цільовий трафік.

Головне завдання SEO – вивести Ваш онлайн-магазин у топ-10 видачі за найбільш релевантними фразами. Це відіграє суттєву роль у маркетингу, адже 9 із 10 користувачів обмежуються першою сторінкою пошукових результатів і вкрай рідко переходять на другу та наступні.

Однак SEO-просування інтернет-магазину має свої складнощі. Ключова з них – може знадобитися тривалий період для отримання результатів. Перш ніж молодий веб-ресурс почне відображатися у видачі, потрібно до двох місяців на його індексацію. Після цього він перебуватиме на низьких позиціях, і щоб піднятися вище, потрібно наповнити його контентом, оптимізувати технічну частину і працювати над зовнішнім просуванням.

Саме тому на початковому етапі більш виграшна стратегія – комбінувати SEO з іншими маркетинговими інструментами. Це дасть змогу швидше почати залучати замовників і отримувати прибуток, поки онлайн-ресурс поступово нарощує органічний трафік.

Процес оптимізації інтернет-магазину досить складний і включає кілька етапів.

Збір семантичного ядра

Правильно зібрана семантика дає змогу охопити максимум ЦА, залучаючи трафік не тільки за загальними запитами на кшталт “купити ноутбук”, а й за більш специфічними, на кшталт “ноутбук Lenovo IdeaPad Gaming 3”.

Почати збір семантики можна з аналізу ключових слів, за якими просуваються конкуренти. Для цього можна використовувати спеціалізовані сервіси, наприклад, Serpstat. Далі має сенс розширити отриманий список за допомогою “Планувальника ключових слів Google”, який підкаже додаткові релевантні фрази.

Збираємо семантику в сервісі Serpstat

Наступний етап – очищення семантичного ядра від нерелевантних запитів і групування ключів, що залишилися, за тематичними кластерами. Після цього кожен кластер розподіляється за відповідними сторінками – картками продукції, категоріями, інформаційними статтями.

Пріоритетну увагу під час збору семантики найкраще приділити низькочастотним і середньочастотним запитам. Особливо цінними є довгі фрази – за ними простіше посісти високі позиції у видачі завдяки меншій конкуренції.

Опрацювання структури

Від структури Вашого сайту залежить не тільки зручність навігації по ньому, а й швидкість його сканування пошуковими роботами, а також ефективність розподілу посилальної ваги. Ключові рекомендації щодо формування структури такі:

  1. Обов’язково розподіліть товари за категоріями та підкатегоріями. При цьому, людина повинна легко орієнтуватися і швидко знаходити потрібні розділи. Якщо сумніваєтеся при побудові структури – підгляньте у конкурентів.
  2. Сторінки повинні мати мінімальну вкладеність. Оптимально, якщо шлях від головної до цільової сторінки займає не більше 3-х кліків.
  3. На сайті не повинно бути битих або циклічних посилань. Це технічні помилки, які негативно впливають на індексацію.

Для інтернет-магазину найоптимальнішою є деревоподібна структура. Виглядає вона приблизно так – “головна → категорії → підкатегорії → картки продуктів”. Ця схема для всіх звична і дає змогу швидше знаходити потрібні позиції в каталозі.

На етапі опрацювання структури необхідно логічно розподілити зібрану семантику між сторінками (цей процес називається кластеризація). Кожній групі фраз має відповідати певна категорія або підкатегорія. При цьому потрібно регулярно перевіряти сайт на наявність порожніх розділів, дублів сторінок.

Наповнення контентом

Якісний контент впливає на ранжування як безпосередньо (через ключові слова, унікальність тощо), так і опосередковано, покращуючи поведінкові фактори.

Особливу увагу варто приділити наповненню товарних карток. Кожна з них повинна містити:

  1. Детальний та інформативний опис, що розкриває всі особливості та переваги продукту;
  2. Якісні фотографії товару з різних кутів;
  3. Актуальну на даний момент вартість та інформацію про наявність на складі.

Додатковою перевагою буде наявність відеооглядів, які допоможуть клієнтам отримати максимум інформації про предмет їхнього інтересу.

Під час роботи з графічним контентом необхідно враховувати його вплив на швидкість завантаження веб-сторінок. Для оптимізації цього параметра краще використовувати зображення в різних розмірах. Наприклад, у картці можна одразу завантажувати зменшені прев’ю, а при кліці на них довантажувати фото з високою роздільною здатністю.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Робота з метатегами

Для кожної індексованої сторінки необхідно прописати унікальні мета теги:

  1. Title. Це заголовок сторінки, що відображає її основну тему. Він має містити головний ключовий запит, але при цьому залишатися зрозумілим і привабливим.
  2. Description. Це розгорнутий опис вмісту веб-сторінки, який часто відображається в сніпетах органічної видачі. Його завдання – дати людині уявлення, яку інформацію вона отримає, перейшовши за посиланням. Що кориснішим і релевантнішим запиту буде опис, то вищим буде показник клікабельності і, як наслідок, позиції в пошуку.

Підключіть мікророзмітку

Це спеціальні теги, що вбудовуються в HTML-код, які допомагають роботам краще розуміти структуру і зміст сайту. Найпопулярніший стандарт мікророзмітки – Schema.org. Він дає змогу створювати інформативні та привабливі сніпети, що включають додаткові елементи – посилання на підрозділи, рейтинг товару, діапазон цін тощо. Це підвищує клікабельність сніпета, що сприяє зростанню трафіку на сайт.

Мікророзмітка Schema.org у пошуковій видачі

Інший вид мікророзмітки – OpenGraph. Він відповідає за коректне відображення посилань при репостах у соціальних мережах. Грамотне його використання збільшує шанси на те, що люди будуть частіше ділитися Вашим контентом, генеруючи додаткові переходи.

Видаліть дублі сторінок

Необхідно також подбати про усунення дублів – однакових або дуже схожих сторінок під різними URL-адресами. Вони ускладнюють індексацію, призводять до розмивання посилальної ваги і можуть спровокувати санкції з боку пошукових систем.

Знайти дублі можна як за допомогою безкоштовних інструментів, так і скориставшись платними рішеннями, на кшталт Screaming Frog SEO Spider. Ця програма проаналізує всі URL сайту і відзначить сторінки з повторюваними тегами Title і Description.

Зовнішня оптимізація

Крім внутрішньої оптимізації, для успішного просування в пошуковій видачі Гугла необхідна ефективна робота із зовнішніми факторами. Насамперед, це нарощування посилальної маси. Зворотні посилання з авторитетних веб-порталів передають сайту так званий траст, підвищуючи його авторитетність в очах пошукових систем.

Під час роботи над посилальним профілем враховуйте такі моменти:

  1. Число доменів, що посилаються. Що їх більше, то краще, але тільки за умови, що донори вирізняються високою якістю.
  2. Тематична релевантність. Розміщуйте посилання на вебсайтах, близьких за Вашою тематикою, які мають ту саму ЦА. В іншому разі ефект буде мінімальним, а ризик отримання санкцій – високим.
  3. Динаміка приросту посилальної маси. Вона має бути поступовою і природною. Різкі стрибки числа доменів, що посилаються, можуть бути сприйняті пошуковими системами як спроба маніпуляції та призвести до накладення фільтрів.
  4. Відвідуваність сайтів-донорів. Пріоритет віддається зворотним посиланням із ресурсів, що мають високий органічний трафік.
  5. Розподіл посилальної ваги. Важливо стежити, щоб основна маса посилань вела на пріоритетні для просування розділи. За необхідності можна коригувати перелінковку для оптимальнішого розподілу ваги.

Тизерна реклама

Тизерна реклама для інтернет-магазину

До тизерної реклами належать текстово-графічні оголошення на сайтах учасниках тизерної мережі. Зображення до них, а також заголовки й описи, як правило, підбирають досить помітні, часом навіть зухвалі.

Серед переваг такої реклами для просування онлайн-магазину:

  1. Невисока вартість. Витрати на кліки за оголошеннями тут незрівнянно нижчі, ніж в інших форматах реклами.
  2. Вражаючі охоплення. Тизерні мережі нині забезпечують багатомільйонні покази щомісяця.
  3. Досить лояльні вимоги до змісту. Заборон тут суттєво менше, ніж, наприклад, у Google Ads.

Але є й недоліки. Головний – “холодне” ставлення користувачів до цього виду реклами. “Хвороба зникне через три дні. Вам достатньо зробити тільки це…” або “Увага! Розшифровано нові передбачення Майя. Дізнайтеся, що чекає на планету у 2023 році!” – такі заголовки вже набили оскому. Активні користувачі мережі здебільшого їх просто ігнорують.

Крім цього, потрапити в цільову аудиторію за допомогою тизерної реклами досить важко. Істотну частку становить холодний трафік і боти. А це тільки додаткові витрати і ніякої користі.

Також працюють тизери далеко не у всіх тематиках. Наприклад, не підходить така реклама для складних послуг, сфери B2B, дорогих товарів. За допомогою такої реклами можуть непогано продаватися недорогі товари з WOW-ефектом, копії відомих брендів, біжутерія.

Використовувати тизерну рекламу слід у випадках, коли Вам необхідні недорогі або взагалі безкоштовні варіанти просування онлайн-магазину. Доповнюючи основну кампанію, такі оголошення можуть вистрілити. Але покладати на них великі надії і робити основну ставку все-таки не варто.

Просування в соціальних мережах

Просування онлайн-магазину в соціальних мережах

Великою підмогою при розкручуванні інтернет-магазину можуть стати соціальні мережі. Головне завдання SMM – позитивна репутаційна динаміка і розширення охоплення цільової аудиторії. Згідно зі статистикою, за допомогою цього інструменту навряд чи вдасться залучити на сайт більше покупців, ніж при використанні SEO. Але соціальні мережі точно допоможуть сформувати лояльну до Вашої компанії, постійну аудиторію, а це не менш значуще в довгостроковій перспективі.

При просуванні інтернет-магазину необхідно позначити для себе пріоритетне завдання і визначити інструменти для його реалізації. Та соціальна мережа, де Ваших потенційних покупців найбільше, стане ключовою. Під час роботи в комерції власники сайтів зазвичай обирають:

  • Instagram. Платформа є однією з найбільш затребуваних для просування інтернет-магазинів. Тут зібрана наймолодша аудиторія. При створенні публікацій слід використовувати яскраві та цікаві фото.
  • Facebook. Ця соцмережа за своєю популярністю перевершує всі інші. Середній вік її користувачів – близько 30 років. Наголос робиться на текстовій складовій постів. У Facebook частіше просуваються компанії, що працюють у сфері послуг, але для збільшення впізнаваності онлайн-магазину це теж чудовий варіант.
  • YouTube. Контент цієї платформи представлений відеороликами. Щоб випустити якісну відеорекламу, потрібно більше часу і грошей, при цьому її ефективність набагато вища. Найвищий коефіцієнт залученості показує якраз відеоконтент. Це оптимальний варіант для нативної реклами товарів. Наприклад, Ви можете записати огляд або краш-тест свого продукту.

E-mail розсилки

E-mail розсилки

Розсилка допомагає сформувати базу постійних клієнтів на етапі розкрутки сайту онлайн-магазину. Крім цього, вона:

  • позитивно впливає на рівень споживчої довіри до компанії;
  • збільшує частку результативних сесій, які завершуються покупкою;
  • забезпечує повторні угоди;
  • утримує увагу цільової аудиторії.

Розсилку зручно використовувати для інформування покупців про актуальні події, нові товарні позиції, знижки та спецпропозиції, умови програми лояльності тощо.

Інформація! Якщо у Вас є блог, то e-mail маркетинг допоможе збільшити залученість аудиторії та підвищити лояльність до компанії.

Але просуватися тільки за допомогою цього інструменту навряд чи вийде. Розсилку має сенс використовувати тільки після того, як буде сформовано достатню базу контактів покупців, а ось залучати їх доведеться з використанням вже інших каналів.

Дошки оголошень

Просування інтернет-магазину на дошках оголошень

Серед найбільших майданчиків для розміщення оголошень в Україні можна окремо виділити OLX, яка збирає більшість пошукового і прямого трафіку з нашої країни. Крім того, популярністю користуються izi.ua, ogolosha.com, besplatka.ua.

Мільйони українців щомісяця відвідують ці сайти в пошуках потрібних товарів і послуг. Розміщення оголошень дає змогу не тільки охопити значну частку цієї аудиторії та залучити потенційних клієнтів інтернет-магазину, а й часто отримати посилання на свій сайт, що допоможе в органічному просуванні.

Щоб підвищити ефективність розміщення:

  • Створюйте для кожного товару окреме оголошення. Користувач не буде відкривати нерелевантне оголошення і шукати в тексті інформацію про інший Ваш асортимент.
  • Тестуйте платні розміщення. Деякі пакети послуг на тому ж OLX (підняття в ТОП, VIP-статус, розміщення на головній сторінці сервісу тощо) відмінно відпрацьовують у той час, як інші – практично марні.
  • Використовуйте реальні фото хорошої якості. Так потенційний покупець відразу побачить, що саме він купує. Це знизить кількість відмов на пошті та підвищить конверсію в покупку.
  • Розміщуйте в акаунті посилання на інші майданчики. Обов’язково вкажіть у профілі або тексті оголошення посилання на сайт компанії, Instagram, Telegram-канал тощо. Таким чином можна не тільки підвищити довіру потенційного клієнта до бренду, а й дати йому можливість використовувати для замовлення ту платформу, яка йому найбільш зручна.
  • Не забувайте регулярно оновлювати оголошення і відповідати на запити користувачів. Більшість користувачів дошки оголошень писатимуть Вам у вбудованому чаті, а не телефонуватимуть. Важливо постійно залишатися на зв’язку і регулярно оновлювати розміщену інформацію.

Реклама у блогерів

Реклама у блогерів в Instagram

Популярні блогери мають величезну лояльну аудиторію, яку можна порівняти з охопленням деяких ЗМІ, а рівень довіри передплатників до їхньої думки часто набагато вищий. Завдяки цьому робота з блогерами стає одним з найкращих способів просунути онлайн-магазин.

Серед переваг співпраці з блогерами можна назвати:

  1. Велике охоплення потенційних покупців. Розміщення реклами у лідера думок з багатотисячною аудиторією дає змогу за короткий термін залучити значний трафік і збільшити продажі.
  2. Високий ступінь довіри. Рекомендації від відомого блогера сприймаються як порада від друга, а не як нав’язлива реклама. Це запускає ефект “сарафанного радіо”, коли підписники самі діляться інформацією про рекламований продукт.
  3. Індивідуальний стиль подачі. На відміну від традиційних форматів, блогери підносять рекламну інформацію у своєму унікальному стилі, адаптуючи її під інтереси та уподобання своєї аудиторії.
  4. Можливість бартерної співпраці. Не завжди реклама у лідерів думок вимагає грошових вкладень. Нерідко можна домовитися про безкоштовне розміщення в обмін на Ваш продукт або послугу.

Під час вибору блогерів орієнтуйтеся на релевантність їхнього контенту й аудиторії Вашій тематиці. Це можуть бути як власники особистих сайтів, так і розкручені акаунти у Facebook, Інстаграмі, Ютубі та інших соціальних мережах.

Просування на форумах

Сьогодні це недооцінений майданчик, що дає змогу залучати ЦА з мінімальними витратами. Користувачі форумів, як правило, цікавляться певною темою і шукають відповіді на свої запитання, що відкриває можливості для точкового впливу на потенційних покупців.

Існує два основних способи реклами на форумах:

  1. Прихована. Ви можете створювати пости в тематичних гілках зі згадкою свого магазину і пропозиціями в контексті обговорення. Головне – робити це ненав’язливо і в рамках правил форуму, щоб не бути заблокованим модераторами.
  2. Офіційне розміщення за домовленістю з адміністрацією. Це може бути банер, тизер або закріплений рекламний пост у профільному розділі. Такий варіант, як правило, ефективніший завдяки високій видимості, довірі користувачів до “схваленої” адміністрацією реклами і невисокій ціні. І, що важливо, він здатний тривалий час привертати увагу користувачів.

Орієнтуйтеся на майданчики з живим ком’юніті, де спілкуються реальні люди, а не боти або випадкові відвідувачі. Обов’язково вивчіть правила розміщення реклами і переконайтеся, що Ваша пропозиція і формат її подачі не суперечать політиці форуму.

Яких помилок у розкручуванні інтернет-магазину важливо уникати?

Власники інтернет-магазинів часто роблять кілька стандартних помилок, що негативно позначаються на просуванні. Зупинимося на основних із них.

Відсутність єдиної стратегії

Формування плану просування онлайн-магазину – це значущий процес, що впливає на результативність усіх наступних етапів. За відсутності чітко визначених цілей і переліку дій для їхньої реалізації комплексно просувати комерційний веб-ресурс буде важко.

Правильний підхід полягає у формуванні річної маркетингової стратегії:

  • визначити ключові цілі;
  • сформувати перелік дій для їх реалізації;
  • за результатами кожного місяця аналізувати основні показники і виконувати коригування стратегії.

Такий підхід дає змогу грамотно вибудувати всі етапи просування, дає розуміння, з яким маркетинговим інструментом працювати в той чи інший момент найефективніше.

Помилка під час вибору фахівця

Практика показує, що на розкрутку інтернет-магазину часу завжди не вистачає. У цій ситуації хорошим рішенням є залучення фахівців, відповідальних за просування. Але знайти надійного підрядника виходить не завжди.

Існує кілька варіантів співпраці:

Спеціаліст на фрілансі

Із фрилансерами вигідно працювати через невисоку вартість їхніх послуг. Але завжди слід пам’ятати про ризики – роботи можуть бути виконані недостатньо якісно або не виконані зовсім.

Багато хто з таких фахівців має звичку зникати в найневідповідніший момент, іноді – разом із грошима замовника. Хоча є серед них і порядні сумлінні виконавці, які працюють без вихідних і свят.

Штатний маркетолог

Роботу PPC-фахівця в штаті можна контролювати безпосередньо. Такий формат співпраці виглядає досить надійним, проте одна людина навряд чи потягне весь комплекс завдань із розкрутки, а утримувати великий відділ на перших порах за нестійкої динаміки показників прибутку часто буває не по кишені.

Рекламне агентство

Тут важливо підібрати надійного партнера. Рекомендуємо оцінювати потенційного підрядника за такими критеріями:

  • Основні компетенції. Проаналізуйте список послуг, що надаються. Відсійте тих, хто не зможе виконати весь перелік необхідних робіт.
  • Досвід роботи. Оцініть результати, досягнуті фахівцями під час реалізації інших проєктів. Це допоможе зрозуміти рівень їхньої компетентності.
  • Вік компанії. Як правило, чим довше існує агентство, тим ефективніше організована його робота.
  • Нагороди за участь і перемоги в професійних конкурсах і рейтингах. Відображають позицію агентства порівняно з компаніями-конкурентами, що працюють у тій самій ніші.

Якщо в процесі аналізу досвіду роботи потенційного підрядника Ви побачили кейс своїх конкурентів, це хороший знак. У фахівців такого агентства вже є напрацювання і розуміння Вашої тематики.

Робота з одним рекламним інструментом

Не слід кидати всі сили тільки на той канал, який показує найвищу результативність. Жоден інструмент не є ідеальним. У кожного є як переваги, так і недоліки, які обов’язково про себе нагадають через деякий час.

Важливо! Найкращого результату в просуванні онлайн-магазину можна домогтися, якщо використовувати всі доступні інструменти в комплексі.

Наприклад, Ви не зможете побачити результатів SEO відразу, потрібен час. А поки Ви чекаєте, канали трафіку зі швидкою віддачею допоможуть Вам залучити покупців в інтернет-магазин.

Орієнтація на лідерів ринку

Не варто при просуванні магазину “сліпо” орієнтуватися на лідерів ринку і намагатися конкурувати з ними “в лоб”. Великі гравці володіють значними ресурсами і можливостями для зміцнення своїх позицій. У них налагоджені зв’язки з постачальниками, сформована лояльна клієнтська база, налагоджені бізнес-процеси. Намагатися перевершити їх на їхньому ж полі – свідомо програшна стратегія для молодого бізнесу.

Натомість краще зосередитися на пошуку власної унікальної ніші, яка вигідно відрізнятиме вас від конкурентів. Це може бути специфічний асортимент, орієнтація на певну цільову аудиторію, особливий формат обслуговування або додаткові сервіси.

Найчастіше великі гравці вважають такі ніші недоцільними для себе через масштаби бізнесу або приділяють їм недостатньо уваги. Це відкриває можливості для невеликих інтернет-магазинів закріпитися в цьому сегменті та сформувати свою віддану аудиторію.

Що потрібно зробити перед просуванням інтернет-магазину?

До запуску рекламної кампанії важливо підготуватися правильно і не робити помилок, яких так часто припускаються багато маркетологів. Дотримуйтесь рекомендацій:

  1. Використовуйте інструменти аналізу. Налаштування електронної торгівлі в аналітиці Гугл, а також зв’язка колтрекінгу, цінових блоків рекламних акаунтів і CRM-системи дають змогу оцінювати ефективність каналів. При замовленні послуги просування інтернет-магазину деякі намагаються заощадити на аналітичній частині. Щоправда, такий принцип обертається збільшенням витрат – рідкісному власнику бізнесу вдається оцінити продуктивність різних джерел інтуїтивно;
  2. Вдосконалюйте зручність користування веб-ресурсом. З тим, що продажі підвищує хороший трафік і висока конверсія, важко сперечатися. Але навіть прості дії здатні збільшити не тільки конверсію, а й середній чек. Власникам нового інтернет-магазину радимо до прочитання статті на відповідну тематику. До цього питання можна віднести і проблему зменшення кількості покинутих відвідувачами кошиків;
  3. Проведіть аналіз технічного стану сайту. Переконайтеся в працездатності основних інструментів і функцій: робота з кошиком, порівняння позицій, фільтрація товару та оформлення замовлення. Працюйте над збільшенням швидкості завантаження сайту – важливий інструмент впливу на конверсію;
  4. Вивчайте аудиторію. Необхідно мати уявлення щонайменше про статеву приналежність, вік та інтереси споживачів. Наприклад, під час продажу дорогих статусних товарів не слід робити акцент на знижках і доступності цін. Слід підкреслювати саме ексклюзивність. А в разі, коли ви точно знаєте, що ваш клієнт – це аудиторія 30+, ви можете заощаджувати рекламні кошти, виключивши з цільового списку всіх, хто молодший.

Чому краще замовити послугу комплексного просування інтернет-магазину?

 

Існує дві стратегії залучення покупців в інтернет-магазин. Перша заснована на використанні рекламного бюджету для просування тільки в одному каналі з метою максимізації трафіку. Другий метод передбачає розподіл грошей між кількома напрямками, що дає змогу як результат отримати ефект синергії – значний приріст відвідуваності.

Найкращу продуктивність показує комплексне просування інтернет-магазину. Поєднання ефективних джерел індивідуально для кожного виду діяльності. Вони повинні ретельно підбиратися на підставі аналізу особливостей бізнесу.

Важливо! Сподіватися лише на одне джерело – небезпечно, адже немає ідеальних рекламних каналів.

Для тих, чиї веб-ресурси складаються з розгалужених каталогів з великою кількістю товарних позицій, краще замовити рекламу для інтернет-магазину, ґрунтуючись на поєднанні кількох стратегій. Кожна з них орієнтована не тільки на підвищення трафіку, а й точково впливає на певний сегмент споживачів. Виділяють, як правило, три основні сегменти:

  • Ті, що не визначилися з вибором;
  • Точно знають, який товар їм необхідний, але ще не вибрали марку;
  • Визначилися з вибором марки, але порівнюють ціни конкуруючих компаній.

Кожне оголошення опрацьовується під певний товар і конкретний запит, що привертає цільову аудиторію і підвищує конверсію. При цьому, щоб досягти істотного приросту продажів, необхідно створити сотні таких рекламних оголошень.

Такий самий підхід реалізується під час оптимізації сайту інтернет-магазину, коли всі зусилля спрямовуються на низькочастотники. Багаторазове зростання ефективності веб-ресурсу досягається під час роботи фахівців веб-компаній, які надають послуги просування професійно і використовують відразу кілька каналів для реклами інтернет-магазину.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї