КММ
⇳ Показати фільтрУспіх контекстної реклами на партнерських сайтах, включених у медійну мережу Google, залежить від того
Кілька років тому Гугл змінив перелік доступних налаштувань для рекламних кампаній у медійній мережі
У 2024 році контекстно-медійна мережа Google надає безпрецедентні можливості для охоплення аудиторії.
Сьогодні будь-який бізнес стикається з величезним вибором інформаційних каналів і стратегій просування.
Ні найкреативніший заголовок, ні максимально цікавий текст оголошення не привертають увагу користувача
Керування адаптивними медійними оголошеннями здійснюється спеціальними алгоритмами Google. Суть їх роботи
Аудиторія Медійній мережі є менш «теплої» в порівнянні з сегментом користувачів, що використовують
До Медійної мережі Google AdWords підключений неймовірно широкий діапазон сайтів, які готові до демонстрації