Як розрахувати бюджет на рекламу в Google Ads?

Прогноз бюджету в Google AdWords Контекстна реклама

Прогнозування бюджету Google AdWords є одним з найскладніших завдань, з якими стикаються як нові, так і досвідчені інтернет-маркетологи. Планування бюджету може здатися досить складним і трудомістким для тих, хто раніше не стикався з ним. Грамотно складений прогноз бюджету Google AdWords є гарантією успіху рекламної кампанії, її ефективності.

 

За допомогою прогнозування бюджету в Google Ads можна виконати такі завдання:

  • Оцінити позицію. Можна отримати інформацію про те, яка сума потрібна для потрапляння оголошення в спец розміщення, або гарантію;
  • Визначити вартість кліка. Можна порівняти вартість переходу і трафік сайту при широкій або точній відповідності ключового слова;
  • Подивитися, чи є кліки в тій чи іншій тематиці. Якщо Ви раніше не працювали з певною нішею за допомогою прогнозування можна визначити, чи є в ній кліки. Якщо прогноз практично не виявив потенційних переходів, то краще зосередитися на інших джерелах реклами.

Що важливо враховувати при прогнозуванні витрат в контекстній рекламі?

Складаючи прогноз бюджету в контекстній рекламі Google AdWords необхідно розуміти:

  1. Підсумкові цифри – це прогноз, і він може не збігатися з реальними показниками в силу таких причин, як різна клікабельність оголошень, рівень конкуренції в ніші, якість рекламного оголошення і посадкової сторінки сайту;
  2. У перебігу роботи з кампанією рекламодавці часто змінюють бюджет, підлаштовуючись таким чином під зміни зовнішньої кон’юнктури;
  3. Рекламний бюджет – це перш за все інвестиція в майбутній розвиток кампанії, а не витрати. Потрібно бути готовим до того, що деякі вкладення можуть окупити себе через тривалий час – від декількох місяців до року.

Як розрахувати бюджет в Google AdWords: 3 способи

Як розрахувати бюджет в Google Ads Це розумне питання, яке постійно приходить від новачків в PPC – «як розрахувати бюджет Google Ads?». Новачки в PPC найбільше зацікавлені в тому, який результат вони отримають від реклами в Google і скільки коштів потрібно виділити на неї. Зазвичай використовують 3 основних способи розрахунку бюджету рекламної кампанії:

  1. Бюджет від витрат;
  2. Від ключових слів;
  3. Від допустимої вартості конверсії.

Визначати бюджет спираючись на витрати або ключові слова звичайно можна, але обидва ці способи не беруть до уваги завдання реального бізнесу, а вони можуть припускати отримання доходу від рекламної кампанії, потік заявок або розширення клієнтської бази (охоплення). Розглянемо докладніше кожен зі способів, їх плюси та мінуси.

Складаємо прогноз бюджету Google Ads на підставі витрат

Майже всі початківці рекламодавці планують бюджет виходячи з їх планованих витрат на ведення кампанії. Рекомендуємо виділяти мінімальну суму для тесту не менше 100 $.

Важливо! Для нових облікових записів Google пропонує привітальні бонуси при поповненні рекламного рахунку від 100 $. Такий бонус може скласти до 75 $ додатково до суми поповнення.

Суми в 175 $ вистачить для отримання 300-400 відвідувачів, це дозволить отримати перші цільові звернення, а в деяких тематиках і перший прибуток від реклами. Після цього, аналізуються отримані результати, вже можна поступово підвищувати бюджет і обов’язково оптимізувати налаштування кампанії, оскільки просте масштабування без оптимізації може привести до того, що реклама спрацює в мінус.

Прораховуємо бюджет на контекстну рекламу від ключових слів

Такий спосіб прогнозування бюджету зазвичай використовують інтернет-агентства. Як правило точність цього методу не найвища, але він може дати уявлення рекламодавцю про зразкову середню вартість кліка в конкретній тематиці, обсязі трафіку і конкуренції в ніші, а також дозволяє говорити про зразкові витрати на рекламу в майбутньому.

Для аналізу за цим методом краще використовувати інструмент від Гугл – «Планувальник ключових слів». Це неймовірно корисний і потужний інструмент для дослідження ключових слів, вбудований в інтерфейс AdWords, що допомагає користувачам знаходити нові ключові слова на підставі вже наявних маркерних (тих, що характеризують нішу) запитів по тематиці. Інструмент Keyword Planner Необхідною умовою використання планувальника ключових слів є чинний обліковий запис AdWords. «Keyword Planner» можна знайти в розділі «Інструменти та аналіз».

Щоб зібрати семантику використовуючи цей інструмент, підберіть до 10 основних запитів, за якими Ваш бізнес шукають користувачі, забийте їх в «Планувальник» і натисніть на кнопку «Почати». Додаток покаже найбільш популярні запити в тематиці. Кількість запитів і прогнози У вкладці «Подивіться кількість запитів і прогнози» можна знайти частотність ключових слів, клікабельність прогноз за кількістю кліків і орієнтовну вартість переходу.

Для розрахунку бюджету зберіть список ключових фраз, зайдіть в «Keyword Planner» і знайдіть в інструментах «Планування бюджету та отримання прогнозів». Там можна ввести свої цифри (ключові слова, плановану суму витрат, за день і регіон показів реклами) і отримати орієнтовний трафік на сайт, при заданих параметрах.

Інструмент дійсно добре розроблений, простий у використанні та містить все необхідне для того, щоб здійснити прогноз рекламного бюджету Google AdWords.

На які дані орієнтуватися при аналізі бюджету?

Спрогнозувавши місячний бюджет по Google Ads, а також знаючи середню клікабельність оголошень, конверсію сайту, можна спробувати порахувати ROI (окупність інвестицій в рекламу). Якщо Ви раніше не давали рекламу, то орієнтуватися слід на середні показники:

  • CTR реклами – 10%;
  • Конверсія для лендінгу – 4-6% (залежить від тематики);
  • Конверсія для e-commerce – 1-4%;
  • Конверсія менеджера з продажу – 60-80%.

Отримані дані дадуть приблизну картину – скільки замовлень Ви отримаєте, налаштувавши рекламу, чи зможете відбити вкладення. Більш точну інформацію можна отримати, запустивши рекламу на тестовий період (для цього Гугл дає вітальний бонус для нових акаунтів).

Розраховуємо бюджет рекламної кампанії виходячи з ціни конверсії

Найбільш ефективний спосіб розрахувати бюджет кампанії орієнтуючись на прийнятну вартість конверсії (CPA) для бізнесу. Такий метод розрахований на отримання максимальної віддачі від реклами та враховує внутрішні бізнес-процеси.

Як дізнатися прийнятну ціну конверсії? Зазвичай це не більше (чим менше – тим краще) 50-70 відсотків від маржі, яку бізнес отримує з одного продажу. Далі потрібно порахувати скільки замовлень готовий обробити рекламодавець за період і помножити цю кількість на прийнятну CPA.

Приклад. Ательє займається пошиттям весільних суконь, маржа становить 200 $. Гранична ціна за конверсію становить 100 $. За місяць кравці готові пошити до 10 суконь. Значить потрібно орієнтуватися на рекламний бюджет в 1000 $/місяць.

Аналізуючи бюджет, PPC фахівець може налаштовувати рекламні кампанії, які будуть окупатися і приносити прибуток.

Важливо! Багато замовників люблять занижувати свою маржинальність. Для даного підходу це неправильно – в результаті можна отримати невірні дані та не перевіривши інструмент судити про його ефективності. Також не забувайте про LTV кожного клієнта. Наприклад, замовниця весільного плаття може в майбутньому замовити пошив інших речей в цьому ж ательє, якщо їй сподобається якість роботи або порекомендувати його подругам.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї