Чому Google Ads не показує оголошення?

Чому не показуються оголошення Google AdWords Контекстна реклама

«Чому не показуються оголошення в Google AdWords?» – таке питання ставлять клієнти фахівцям з контекстної реклами практично в щоденному режимі. І це зовсім не говорить про некомпетентність співробітників. Фахівці якісно зробили свою роботу: відібрали правильну семантику, придумали хороші інформаційно-рекламні повідомлення.

Увага! Ви цілком можете не бачити свою рекламу, в той час, як іншим користувачам вона доступна.

Перевірити це просто – треба вивчити статистику. Якщо покази здійснюються, і відвідувачі переходять на сайт, то все в порядку. В іншому випадку варто провести аудит параметрів рекламної кампанії і якщо помилок при налаштуванні не було допущено, зробити запит до служби технічної підтримки, чому немає показів в Google Ads.

Як перевірити, що в Google Ads немає показів оголошення?

Перевіряти, чому оголошення не відображаються, слід правильно. Популярний пошук реклами в режимі інкогніто, на жаль, не є коректним. Якщо Ви, побачивши рекламне повідомлення, не натиснете по ньому, то, не знаючи того, занизите CTR. Це згодом може привести до збільшення вартості кліка.

Слід використовувати спеціальний інструмент, доступний в особистому кабінеті – «Попередній перегляд і діагностика оголошень». Він дає можливість не тільки упевнитися, що в кампанії відбуваються покази без шкоди для CTR, але і з’ясувати, з якої причини Google AdWords не показує оголошення:

Попередній перегляд і діагностика оголошень

Для цього треба зайти в акаунт, а потім знайдіть іконку «Інструменти та налаштування» (у вигляді гайкового ключа). У випадаючому меню виберіть «Планування» та виберіть потрібний інструмент за назвою.

Чому можуть не показуватися оголошення в Google AdWords?

Існує безліч причин, чому не показуються оголошення Google Ads. Розглянемо найбільш популярні – ті, які найбільш часто впливають на ситуацію.

Обмежено бюджет рекламної кампанії

Система Google Ads дає можливість встановити коефіцієнти ставок, задати обмеження за соціальною або демографічною ознакою, лімітувати географічну прив’язку або час показів. Також існує можливість задати щоденний бюджет кампанії, тобто вибрати максимальну суму витрат на демонстрацію реклами. Система аналізує цей параметр за допомогою спеціального алгоритму, а потім приймає рішення, як часто і за якою ціною оголошення візьме участь в торгах.

Оголошення швидше за все будуть відображатися при кожному введенні ключових запитів, якщо бюджет кампанії не достатній. Наприклад, якщо послугу або товар за годину запитують 500 осіб, то через обмеження коштів рекламу побачать тільки 50 користувачів.

Системою Google Ads передбачені інструменти, що дозволяють оцінити, чи достатній бюджет виділений на кампанію. Використовуючи їх, можна дізнатися орієнтовну кількість потенційних показів, пропущених через брак закладених на рекламу коштів.

Реклама не буде демонструватися, якщо:

  • Бюджет не покриває весь обсяг трафіку з пошуку, тому рекламу бачить не кожен, хто звернувся до системи з пошуковим запитом;
  • Якщо ліміт грошових ресурсів, виділених на кампанію, досягнутий, покази до початку наступної доби не доступні.

Увага! Якщо хочете, щоб у результаті рекламної кампанії було залучено більше відвідувачів збільшуйте бюджет.

Метод показу оголошень

Існує прискорений і стандартний методи обчислення частоти показів. Від вибору методу залежить стрімкість витрачання бюджету кампанії. При стандартному підході демонстрація здійснюється рівними частинами протягом доби.

Інформація! Слід пам’ятати: рівномірна демонстрація не гарантує, що рекламу побачить кожен користувач при введенні ключового запиту. Частота буде залежати від бюджетних обмежень.

Якщо ж обраний прискорений метод – покази будуть здійснюватися з найбільшою частотою без обмежень. Недоліком такого підходу є швидке виснаження денного бюджету. Після його вичерпання демонстрація реклами припиняється до настання наступної доби. Актуальний прискорений метод в разі, коли потрібно отримати якомога більше трафіку, але кошти на ведення РК не лімітовані.

Ставка нижче, ніж у конкурентів

Низька неконкурентна ставка за перехід – одна з найчастіших причин відсутності оголошень в платній видачі. Навіть якщо є розуміння, що вартість кліка по оголошенню величезна, є ймовірність, що хтось з конкурентів готовий заплатити більше.

Конкуренція на ринку контекстної реклами рідко долається легко. Щоб перевірити, чи достатня ставка встановлена ​​за ключовими словами, необхідно скористатися додатковим інструментом, що пропонує система.

Важливо! Зниження ставок неминуче призводить до неконкурентоспроможності оголошення. Потрібно постійно контролювати ефективність, зменшуючи або піднімаючи ставку за перехід на сайт.

Низький показник якості оголошень

Показник якості

Важливий фактор, який впливає на демонстрацію оголошень – це показник якості. Вірніше, на визначення цього показника впливають значення більш ніж 100 факторів. До основних відносяться:

  1. Релевантність оголошень. Даний параметр демонструє, наскільки адекватно підібране ключове слово до інформаційно-рекламного повідомлення. Реклама повинна повністю задовольняти інтент користувача і відповідати на його запит;
  2. Якість цільової сторінки. GoogleAds оцінює, чи корисна цільова сторінка для користувача. Крім іншого на показнику якості відбивається правильність структури та подачі інформації сайту, а також наявність тексту, який відповідає на запит користувача;
  3. Очікуваний CTR. Розрахунковий показник, що характеризує ймовірність переходу на сайт з пошукової системи. На нього впливають чинники, що відповідають за видимість оголошення: доповнення, середня позиція, формат.

Індекс розраховується за шкалою від 1 до 10. Показник визначає вартість кліка і позицію в платній видачі. Чим вище показник якості, тим нижче ціна залучення одного користувача і краще позиції на сторінці пошуку.

Часто рекламодавці не мало уваги приділяють показнику якості, і не марно. Недостатньо просто налаштувати рекламу, для отримання кращої ціни кліка, потрібно зробити це краще, ніж у конкурентів. Недбале ставлення до показника якості призводить до збільшення ціни за перехід і в слідстві – рекламного бюджету.

Завдяки вбудованим інструментам системи контекстної реклами можна проводити аналіз показника якості та на його підставі впроваджувати зміни для його оптимізації використовуючи поради AdWords.

Важливо! Відображення статусу «середній» або «вище середнього» – хороший знак. У разі оцінки «нижче середнього», слід негайно почати роботу з показником якості.

Модерація поки не пройдена

Тільки що створені рекламні кампанії модеруються близько двох днів. Нові або змінені оголошення також проходять обов’язкову перевірку на відповідність вимогам. Тривалість їх модерації варіюється від декількох хвилин до цілого дня, а для перевірки рекламних блоків в медійній мережі необхідно трохи більше часу.

Якщо ж всі терміни, відведені на модерацію, вийшли, а демонстрація так і не почалася, то необхідно звертатися в підтримку. Як і в разі, коли в схваленні реклами було відмовлено. Річ у тім, що в більшості випадків модерація проводиться в автоматичному режимі, і деякі оголошення, що відповідають закону про рекламу, з правильними ключовими словами та орфографією відхиляються помилково. В такому випадку слід відправити запит на ручну перевірку.

Порада! Не слід забувати, що є сфери діяльності, де рекламуватися можна тільки при наявності певних дозвільних документів.

Рекламу відхилила система

В інтерфейсі акаунту у вкладці «Оголошення» відображається колонка «Статус», в якій є інформація по всіх оголошеннях. Якщо будь-яке з них відхилено при наведенні мишкою на підказку можна дізнатися причину відмови. Якщо кампанія велика за обсягом, то слід налаштувати відповідний фільтр, щоб не витрачати час на пошук відхилених оголошень.

Google автоматично аналізує доступність сайту. При виявленні помилки 404 або довгому завантаженні цільової сторінки покази зупиняються. Щоб своєчасно відреагувати на подібну ситуацію та уникнути простою в показах, можна налаштувати спеціальне сповіщення на електронну пошту.

Часовий таргетинг

Часовий таргетинг

Слід пам’ятати, що якщо часовий таргетинг налаштований на певні години, то і перевіряти наявність показів слід в ці певні години. Помилка в налаштуванні часу показу оголошення часто призводить до того, що його не видно користувачеві в потрібний момент.

Під час перевірки показів також важливо враховувати часовий пояс, який може бути встановлений невірно. Професіонали рідко допускають такого роду помилки, але серед початківців вони популярні.

Новий обліковий запис в системі

Тільки що створений акаунт в Google Ads обов’язково перевіряється системою на дотримання правил безпеки і кілька днів працює не в повну силу. Рекламні оголошення на новому акаунті з’являються у видачі пошукової системи тільки після його схвалення.

Історія дій конкретного користувача

Якщо ви не виконуєте періодичну чистку кеша браузера і ніколи не переходите по контекстній рекламі, то з великою ймовірністю система перестане показувати Вам більше 2-3 платних оголошень в спецрозміщенні і гарантованій видачі. Такі покази Google Ads вважає такими, які з дуже низькою ймовірністю призведуть до цільової дії.

Ключове слово введено кілька разів поспіль

Ця ситуація є найбільш частою причиною, по якій оголошення не відображається. Якщо протягом однієї сесії вводити кілька разів поспіль запити з однієї тематики, але не клікати по оголошеннях, то система перестане показувати рекламні позиції у видачі. Логіка Гугл проста – такому користувачеві не цікава реклама по цій темі, тому покази необхідно припинити.

Покази блокують мінус-слова

Ретельно підготувавши ключові запити і зібравши вичерпний перелік мінус-слів, можна помилково включити в цей список слова, які користувачі застосовують при пошуку. Перевіряючи наявність оголошення, слід мати це на увазі, а при складанні списку запитів бути дуже уважним.

Оголошення блокує AdBlock

Блокування AdBlock

Можливо Ви використовуєте спеціальну програму або плагін для браузера, який блокує нав’язливу рекламу. Щоб побачити оголошення, слід відключити такий додаток (AdBlock). Якщо з якихось причин зробити це неможливо, слід скористатися іншим браузером або подивитися з іншого комп’ютера.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї