- Як перевірити, що в Google Ads немає показів оголошення?
- Чому можуть не показуватися оголошення в Google AdWords?
- Обмежений бюджет рекламної кампанії
- Метод показу оголошень
- Ставка нижча, ніж у конкурентів
- Низький показник якості оголошень
- Модерація поки не пройдена
- Рекламу відхилила система
- Тимчасовий таргетинг
- Новий акаунт у системі
- Історія дій конкретного користувача
- Ключове слово запитано кілька разів поспіль
- Покази блокують мінус-слова
- Оголошення блокує AdBlock
“Чому не показуються оголошення в Google AdWords? ” – таке запитання ставлять клієнти фахівцям з контекстної реклами практично в щоденному режимі. І це зовсім не свідчить про некомпетентність співробітників. Фахівці якісно зробили свою роботу: відібрали правильну семантику, придумали хороші інформаційно-рекламні повідомлення.
Увага! Ви цілком можете не бачити свою рекламу, тоді як іншим користувачам вона доступна.
Перевірити це просто – треба вивчити статистику. Якщо покази здійснюються, і відвідувачі переходять на сайт, то все в порядку. В іншому разі варто провести аудит параметрів рекламної кампанії і якщо помилок під час налаштування не було допущено, зробити запит до служби технічної підтримки, чому немає показів у Google Ads.
Як перевірити, що в Google Ads немає показів оголошення?
Перевіряти, чому оголошення не показуються, слід правильно. Популярний пошук реклами в режимі інкогніто, на жаль, некоректний. Якщо Ви, побачивши рекламне повідомлення, не натиснете на нього, то, не знаючи того, занизите CTR. Це згодом може призвести до збільшення вартості кліка.
Слід використовувати спеціальний інструмент, доступний в особистому кабінеті – “Попередній перегляд і діагностика оголошень”. Він дає можливість не тільки упевнитися, що в кампанії відбуваються покази без шкоди для CTR, а й з’ясувати, з якої причини Google AdWords не показує оголошення:
Для цього зайдіть в акаунт, а потім знайдіть іконку “Інструменти та налаштування” (у вигляді гайкового ключа). У меню, що випадає, виберіть “Планування” і виберіть потрібний інструмент за назвою.
Чому можуть не показуватися оголошення в Google AdWords?
Існує безліч причин, чому не показуються оголошення Google Ads. Розглянемо найпопулярніші – ті, які найчастіше впливають на ситуацію.
Обмежений бюджет рекламної кампанії
Система Google Ads дає можливість встановити коефіцієнти ставок, задати обмеження за соціальною або демографічною ознакою, лімітувати географічну прив’язку або час показів. Також існує можливість задати щоденний бюджет кампанії, тобто вибрати максимальну суму витрат на демонстрацію реклами. Система аналізує цей параметр за допомогою спеціального алгоритму, а потім приймає рішення, як часто і за якою ціною реклама візьме участь у торгах.
Оголошення, найімовірніше, будуть відображатися не при кожному введенні ключових запитів, якщо бюджет кампанії не достатній. Наприклад, якщо послугу або товар за годину запитують 500 осіб, то через обмеження коштів рекламу побачать тільки 50 користувачів.
Системою Google Ads передбачено інструменти, що дають змогу оцінити, чи достатній бюджет виділено на кампанію. Використовуючи їх, можна дізнатися орієнтовну кількість потенційних показів, пропущених через брак закладених на рекламу коштів.
Реклама не демонструватиметься, якщо:
- Бюджет не покриває весь обсяг трафіку з пошуку, тому рекламу бачить не кожен, хто звернувся до системи з пошуковим запитом;
- Якщо ліміт грошових ресурсів, виділених на кампанію, досягнуто, покази до початку наступної доби не доступні.
Увага! Якщо хочете, щоб у результаті рекламної кампанії було залучено більше відвідувачів незалежно від того, чи уклали вони угоду, збільшуйте бюджет.
Метод показу оголошень
Існує прискорений і стандартний методи обчислення частоти показів. Від вибору методу залежить стрімкість витрачання бюджету кампанії. За стандартного підходу демонстрація здійснюється рівними частинами протягом доби.
Інформація! Слід пам’ятати: рівномірна демонстрація не гарантує, що рекламу побачить кожен користувач при введенні ключового запиту. Частота залежатиме від бюджетних обмежень.
Якщо ж обрано прискорений метод – покази здійснюватимуться з найбільшою частотою без обмежень. Недоліком такого підходу є швидке виснаження денного бюджету. Після його вичерпання демонстрація реклами припиняється до настання наступної доби. Актуальний прискорений метод у разі, коли потрібно отримати якомога більше трафіку, але кошти на ведення РК не лімітовані.
Ставка нижча, ніж у конкурентів
Низька неконкурентна ставка за перехід – одна з найчастіших причин відсутності оголошень у платній видачі. Навіть якщо є розуміння, що вартість кліка за оголошенням величезна, є ймовірність, що хтось із конкурентів готовий заплатити більше.
Конкуренція на ринку контекстної реклами рідко долається легко. Щоб перевірити, чи достатня ставка встановлена за ключовими словами, необхідно скористатися додатковим інструментом, пропонованим системою.
Важливо! Зниження ставок неминуче призводить до неконкурентоспроможності оголошення. Потрібно постійно контролювати ефективність, зменшуючи або піднімаючи ставку за перехід на сайт.
Низький показник якості оголошень
Важливий фактор, що впливає на демонстрацію оголошень – це показник якості. Точніше, на визначення цього показника впливають значення більш ніж 100 факторів. До основних належать:
- Релевантність оголошень. Цей параметр демонструє, наскільки адекватно підібрано ключове слово до інформаційно-рекламного повідомлення. Реклама має повністю задовольняти інтент користувача і відповідати на його запит;
- Якість цільової сторінки. GoogleAds оцінює, чи корисна цільова сторінка для користувача, який перейшов за рекламою. Крім іншого, на показнику якості відбивається правильність структури і подачі інформації сайту, а також наявність тексту, що відповідає на запит користувача;
- Очікуваний CTR. Розрахунковий показник, що характеризує ймовірність переходу на сайт із пошукової системи. На нього впливають фактори, що відповідають за видимість оголошення: доповнення, середня позиція, формат.
Показник, що розраховується за шкалою від 1 до 10, визначає вартість кліка і позицію в платній видачі. Що вищий показник якості, то нижча ціна залучення одного користувача і кращі позиції на сторінці пошуку.
Часто рекламодавці не мало уваги приділяють показнику якості, і даремно. Недостатньо просто налаштувати рекламу, для отримання кращої ціни кліка потрібно зробити це краще, ніж у конкурентів. Недбале ставлення до показника якості призводить до збільшення ціни за перехід і як наслідок – рекламного бюджету.
Завдяки вбудованим інструментам системи контекстної реклами можна проводити аналіз показника якості та на його підставі впроваджувати зміни для його оптимізації, використовуючи поради AdWords.
Важливо! Відображення статусу “середній” або “вищий за середній” – хороший знак. У разі оцінки “нижче середнього”, слід негайно почати роботу з показником якості.
Модерація поки не пройдена
Щойно створені рекламні кампанії модеруються близько двох днів. Нові або змінені оголошення також проходять обов’язкову перевірку на відповідність вимогам. Тривалість їхньої модерації варіюється від кількох хвилин до цілого дня, а для перевірки рекламних блоків у контекстно-медійній мережі необхідно трохи більше часу.
Якщо ж усі терміни, відведені на модерацію, минули, а демонстрація так і не розпочалася, то необхідно звертатися в підтримку. Як і в разі, коли у схваленні реклами було відмовлено. Річ у тім, що майже завжди модерація проводиться в автоматичному режимі, і деякі оголошення, які відповідають закону про рекламу, з правильними ключовими словами та орфографією відхиляються помилково. У такому разі слід надіслати запит на ручну перевірку.
Порада! Не слід забувати, що є сфери діяльності, де рекламуватися можна лише за наявності певних дозвільних документів.
Рекламу відхилила система
В інтерфейсі акаунта у вкладці “Оголошення” відображається колонка “Статус”, у якій є інформація за всіма оголошеннями. Якщо будь-яке з них відхилено, при наведенні мишкою на підказку можна дізнатися причину відмови. Якщо кампанія велика за обсягом, то слід налаштувати відповідний фільтр, щоб не витрачати час на пошук відхилених оголошень.
Google автоматично аналізує доступність сайту. У разі виявлення помилки 404 або довгого завантаження цільової сторінки покази зупиняються. Щоб своєчасно відреагувати на таку ситуацію й уникнути простою в показах, можна налаштувати спеціальне сповіщення на електронну пошту.
Тимчасовий таргетинг
Слід пам’ятати, що якщо часовий таргетинг налаштований на певні години, то і перевіряти наявність показів слід у ці певні години. Помилка в налаштуванні часу показу оголошення часто призводить до того, що воно не видно користувачеві в потрібний момент.
Під час перевірки показів також важливо враховувати часовий пояс, який може бути встановлений невірно. Професіонали рідко припускаються такого роду помилок, але серед початківців вони популярні.
Новий акаунт у системі
Щойно створений акаунт у Google Ads обов’язково перевіряється системою на дотримання правил безпеки та кілька днів працює не на повну силу. Рекламні оголошення на новому акаунті з’являються у видачі пошукової системи тільки після його схвалення.
Історія дій конкретного користувача
Якщо ви не виконуєте періодичну чистку кешу браузера і ніколи не клікаєте по контекстній рекламі, то з великою ймовірністю система перестане показувати Вам більше 2-3 платних оголошень у спецрозміщенні та гарантованій видачі. Такі покази Google Ads вважає такими, які з дуже низькою ймовірністю приведуть до цільової дії.
Ключове слово запитано кілька разів поспіль
Ця ситуація є найчастішою причиною, через яку оголошення не відображається. Якщо протягом однієї сесії вводити кілька разів поспіль запити з однієї тематики, але не клікати по оголошеннях, то система перестане показувати рекламні позиції у видачі. Логіка Гугл проста – такому користувачеві не цікава реклама з цієї теми, тому покази необхідно припинити.
Покази блокують мінус-слова
Ретельно підготувавши ключові запити і зібравши вичерпний перелік мінус-слів, можна помилково включити до цього списку слова, які користувачі застосовують під час пошуку. Перевіряючи наявність оголошення, слід мати це на увазі, а при складанні списку запитів бути дуже уважним.
Оголошення блокує AdBlock
Можливо Ви використовуєте спеціальну програму або плагін для браузера, який блокує нав’язливу рекламу. Щоб побачити оголошення, слід відключити такий додаток (AdBlock). Якщо з якихось причин зробити це неможливо, слід скористатися іншим браузером або подивитися з іншого комп’ютера.