Як позбутися від неефективних майданчиків в КММ?

Як відключити покази на неефективних майданчиках КММ? КММ

Успіх контекстної реклами на партнерських сайтах, включених в медійну мережу Google, залежить від того, наскільки добре підібрані майданчики для показу оголошень. Адже на продуктивність впливає якість трафіку, що йде з них.

Обмеження показів на ресурсах з низькою результативністю допомагає зменшити частку нерелевантних взаємодій. У цій статті розповімо, як відключити покази на неефективних майданчиках в Медійній мережі, щоб максимізувати віддачу від вкладень в рекламу.

Як знайти неефективні майданчики в КММ?

Часто можна почути думку про те, що Google Ads не працює. Так зазвичай початківці фахівці характеризують кампанії з дорогою конверсією або низькоякісним трафіком.

І, дійсно, таке трапляється: недосвідчений рекламодавець може витратити більшу частину бюджету на відмовні переходи з мобільних додатків або «дитячу» аудиторію YouTube. Відключення показів на неефективних майданчиках в КММ допомагає вирішити цю проблему.

Порада! Перед тим, як обмежити ресурси для показу реклами, уважно вивчіть статистику по майданчиках. Цей звіт є головним джерелом інформації для прийняття рішення по кампаніям в КММ. Тут є дані по кликабельности, кількості показів та конверсій, вартості переходу.

Для визначення того, наскільки успішно працює та чи інша площадка, зіставте кількість переходів і переходів. Якщо відвідувачів багато, але вони погано конвертуються в клієнтів, то Ви витрачаєте рекламні засоби даремно. У ситуації, коли коефіцієнт конверсії є нормальним, обов’язково контролюйте її вартість.

Покази на яких майданчиках зазвичай малоефективні?

Незадовільні результати рекламних кампаній в КММ, як правило, спостерігаються при розміщенні на майданчиках, що відносяться до однієї з наступних груп:

На сайтах з неповнолітньою аудиторією

Результатом показів на ресурсах з переважно дитячою аудиторією часто стає склікування бюджету. Використання мінус-слів допомагає вирішити проблему. У обмежувальний перелік можуть бути включені загальні запити пошуку, наприклад, назви популярних мультфільмів.

Важливо! При формуванні списку мінус-слів не перестарайтеся, щоб не виключити таким чином якісний трафік.

Обмежте покази на неефективних майданчиках:

  • Проаналізуйте накопичені дані по показах, додайте сайти та YouTube-канали з дитячим контентом в список виключень;
  • Знайдіть в мережі готові переліки небажаних ресурсів;
  • Автоматизуйте процес за допомогою спеціалізованих рішень (наприклад, скриптів очищення майданчиків);
  • Визначте і додайте в винятку теми, які точно не перегукуються з Вашою тематикою, але не перестарайтеся, щоб не заблокувати покази для більшості користувачів.

В додатках для смартфонів

Якщо Ви просуваєте не гру або яке-небудь ПО для мобільного пристрою, то правильним рішенням є обмеження показів оголошень в додатках на смартфонах.

Фанати мобільних ігор, наприклад, погано відгукуються на оголошення, не пов’язані з проведенням дозвілля з використанням смартфона. Адже контекст таких показів за визначенням є досить специфічним.

Інформація! При використанні додатків можуть виникати через випадкове натискання на рекламне оголошення. Користувач переходить на сайт і практично відразу його покидає.

Раніше заблокувати покази в додатках рекламодавці могли в один клік. Зараз для відключення необхідно в список нерелевантних майданчиків додати сайти appstore.com (для обмеження показів на пристроях Apple) і adsenseformobileapps.com (для заборони реклами на Android).

Як виявити та виключити неефективні майданчики?

На першому етапі слід позбутися неефективних майданчиків в КММ з відмовним трафіком. За основу слід взяти візити, тривалість яких не перевищує 15 секунд.

Запустіть GTM-відправку в Analytics, задавши інтервал 15 секунд. Встановіть тригер, вказавши в якості інтервалу 15 тис. мс.

 Відправлення подій в Google Analytics

Потім потрібно вказати тригер трансферу подій в систему аналітики. Встановіть сегмент на всіх, хто не досяг мети:

 Відключення показів для користувачів з поганими поведінковими факторами

Відкоректуйте «Виключені аудиторії» в настроюваній рекламній кампанії, додавши туди сегмент.

 Виключення аудиторії з рекламної кампанії

Якщо метою кампанії не є ремаркетинг, то немає ніякого сенсу показувати оголошення тим, хто вже зробив конверсію. Ви можете обмежити такі покази, виключивши відповідні IP-адреси. Правда робити це необхідно акуратно.

 Фільтрація користувачів по IP

Задайте частоту показу реклами (бажано не більше 5 раз в день), щоб зменшити ймовірність вигоряння відвідувачів.

Обмеження частоти показів

Дотримуючись цих порад, Ви мінімізуєте склікування і число неефективних показів оголошень в КММ. А накопичивши необхідні статистичні дані по поведінці користувачів, Ви зможете відключити нерелевантні майданчики.

Як відключити покази на неефективних майданчиках в КММ?

Система пропонує кілька варіантів налаштування заборони відображення реклами на певних партнерських ресурсах:

Занесіть сайт в список виключень

Додати виключення можна у відповідному блоці розділу «Місця розміщення» в самій кампанії в Медійній мережі:

 Як виключити неефективні майданчики з КММ?

Клікнувши на кнопку з олівцем, в модулі, що розкрився, внесіть майданчики, які потрібно виключити, наприклад:

  • список web-сайтів;
  • список Ютуб-каналів;
  • конкретні відеоролики на YouTube;
  • перелік мобільних додатків;
  • всі програми з певної категорії.

Виключіть певну категорію майданчиків

Щоб почистити майданчика в КММ всередині настроюється кампанії, скористайтеся блоком додаткових параметрів в розділі «Налаштування».

В модулі «Виключений контент» уточніть категорії, де не потрібно демонструвати оголошення. Рекомендується відключити:

  • вміст делікатного характеру;
  • прямі трансляції на Ютубі;
  • припарковані домени.

 Відключаємо покази для категорії майданчиків

Використовуйте автоматичні правила Google Ads

Створити Автоправо можна, клікнувши на відповідне посилання в блоці «Додатково» розділу «Місця розміщення» акаунту Google Ads.

 Автоматичні правила в Google рекламі

Правда сюди виводяться лише вибрані вручну при налаштуванні рекламної кампанії ресурси. Блокувати для показу майданчики також можна з використанням розділу «Де показується реклама».

Однак створити автоматичне правило тут не вийде. Видаляти адреси можна тільки вручну. Відсортуйте їх за величиною витрат, зіставте значення і внесіть в список виключень непродуктивні майданчики.

Важливо! Відключаючи ресурс, уточніть, що саме з ним не так. Не слід блокувати відразу всі майданчики, які з тієї чи іншої причини Вам не подобаються. Для прийняття рішення спочатку зберіть достатню кількість статистичної інформації.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї