Як позбутися неефективних майданчиків у КММ?

Як відключити покази на неефективних майданчиках КММ? КММ

Успіх контекстної реклами на партнерських сайтах, включених у медійну мережу Google, залежить від того, наскільки добре підібрані майданчики для показу оголошень. Адже на продуктивність впливає якість трафіку, що йде з них.

Обмеження показів на ресурсах з низькою результативністю допомагає зменшити частку нерелевантних взаємодій. У цій статті розповімо, як відключити покази на неефективних майданчиках у контекстно-медійній мережі, щоб максимізувати віддачу від вкладень у рекламу.

Як знайти неефективні майданчики в КМС?

Часто можна почути думку про те, що Google Ads не працює. Так зазвичай фахівці-початківці характеризують кампанії з дорогою конверсією або низькоякісним трафіком.

І, дійсно, таке трапляється: недосвідчений рекламодавець може витратити більшу частину бюджету на відмовні переходи з мобільних додатків або “дитячу” аудиторію YouTube. Вимкнення показів на неефективних майданчиках у КМС допомагає вирішити цю проблему.

Порада! Перед тим, як обмежити ресурси для показу реклами, уважно вивчіть статистику за майданчиками. Цей звіт є головним джерелом інформації для ухвалення рішення щодо кампаній у КМС. Тут є дані щодо клікабельності, кількості показів і конверсій, вартості переходу.

Для визначення того, наскільки успішно працює той чи інший майданчик, зіставте число конверсій і переходів. Якщо відвідувачів багато, але вони погано конвертуються в клієнтів, то Ви витрачаєте рекламні кошти даремно. У ситуації, коли коефіцієнт конверсії є нормальним, обов’язково контролюйте її вартість.

Покази на яких майданчиках зазвичай малоефективні?

Незадовільні результати рекламних кампаній у КМС, як правило, спостерігаються під час розміщення на майданчиках, що належать до однієї з таких груп:

На сайтах із неповнолітньою аудиторією

Результатом показів на ресурсах з переважно дитячою аудиторією часто стає склікування бюджету. Використання мінус-слів допомагає вирішити проблему. До обмежувального переліку можуть бути включені загальні запити пошуку, наприклад, назви популярних мультфільмів.

Важливо! Під час формування списку мінус-слів не перестарайтеся, щоб не виключити таким чином якісний трафік.

Обмежте покази на неефективних майданчиках:

  • Проаналізуйте накопичені дані щодо показів, додайте сайти і YouTube-канали з дитячим контентом до списку виключень;
  • Знайдіть у мережі готові переліки небажаних ресурсів;
  • Автоматизуйте процес за допомогою спеціалізованих рішень (наприклад, скриптів очищення майданчиків);
  • Визначте і додайте у винятки теми, які точно не перегукуються з Вашою тематикою, але не перестарайтеся, щоб не заблокувати покази для більшості користувачів.

У додатках для смартфонів

Якщо Ви просуваєте не гру або будь-яке ПЗ для мобільного пристрою, то правильним рішенням є обмеження показів оголошень у додатках на смартфонах.

Фанати мобільних ігор, наприклад, погано відгукуються на оголошення, не пов’язані з проведенням дозвілля з використанням смартфона. Адже контекст таких показів за визначенням є досить специфічним.

Інформація! Під час використання додатків можуть виникати випадкові натискання на рекламне оголошення. Користувач переходить на сайт і практично відразу його залишає.

Раніше заблокувати покази в додатках рекламодавці могли в один клік. Зараз для відключення необхідно до списку нерелевантних майданчиків додати сайти appstore.com (для обмеження показів на пристроях Apple) і adsenseformobileapps.com (для заборони реклами на Android).

Як виявити та виключити неефективні майданчики?

На першому етапі слід позбутися неефективних майданчиків у КМС з відмовним трафіком. За основу слід взяти візити, тривалість яких не перевищує 15 секунд.

Запустіть GTM-відправлення в Analytics, задавши інтервал 15 секунд. Встановіть тригер, вказавши як інтервал 15 тис. мс.

Надсилання подій у Google Analytics

Потім налаштуйте тригер трансферу подій у систему аналітики. Встановіть сегмент на всіх, хто не досяг мети:

Вимкнення показів для користувачів із поганими поведінковими факторами

Відкоригуйте “Виключені аудиторії” в настроюваній рекламній кампанії, додавши туди сегмент.

Виключення аудиторії з рекламної кампанії

Якщо метою кампанії не є ремаркетинг, то немає жодного сенсу показувати оголошення тим, хто вже здійснив конверсію. Ви можете обмежити такі покази, виключивши відповідні IP-адреси. Щоправда робити це необхідно акуратно.

Фільтрація користувачів за IP

Задайте частоту показу реклами (бажано не більше 5 разів на день), щоб зменшити ймовірність вигорання відвідувачів.

Обмеження частоти показів

Дотримуючись цих порад, Ви мінімізуєте склікування і число неефективних показів оголошень у КМС. А накопичивши необхідні статистичні дані щодо поведінки користувачів, Ви зможете відключити нерелевантні майданчики.

Як відключити покази на неефективних майданчиках у КМС?

Система пропонує кілька варіантів налаштування заборони відображення реклами на певних партнерських ресурсах:

Занесіть сайт до списку виключень

Додати винятки можна у відповідному блоці розділу “Місця розміщення” в самій кампанії в контекстно-медійній мережі:

Як виключити неефективні майданчики з КМС?

Клікнувши на кнопку з олівцем, у модулі, що розкрився, внесіть майданчики, які виключаються, наприклад:

  • список web-сайтів;
  • список Ютуб-каналів;
  • конкретні відеоролики на YouTube;
  • перелік мобільних додатків;
  • усі додатки з певної категорії.

Виключіть певну категорію майданчиків

Щоб почистити майданчики в КМС усередині настроюваної кампанії, скористайтеся блоком додаткових параметрів у розділі “Налаштування”.

У модулі “Виключений контент” уточніть категорії, де не потрібно демонструвати оголошення. Рекомендується відключити:

  • вміст делікатного характеру;
  • прямі трансляції на Ютубі;
  • припарковані домени.

Відключаємо покази для категорії майданчиків

Використовуйте автоматичні правила Google Ads

Створити автоправило можна, клікнувши на відповідне посилання в блоці “Додатково” розділу “Місця розміщення” акаунта Google Ads.

Автоматичні правила в Google рекламі

Щоправда сюди виводяться лише обрані вручну під час налаштування рекламної кампанії ресурси. Блокувати для показу майданчики також можна з використанням розділу “Де показується реклама”.

Однак створити автоматичне правило тут не вийде. Видаляти адреси можна тільки вручну. Відсортуйте їх за величиною витрат, зіставте значення і внесіть до списку виключень непродуктивні майданчики.

Важливо! Вимикаючи ресурс, уточніть, що саме з ним не так. Не слід блокувати відразу всі майданчики, які з тієї чи іншої причини Вам не подобаються. Для прийняття рішення спочатку зберіть достатню кількість статистичної інформації.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї