- Як знайти неефективні майданчики в КММ?
- Покази на яких майданчиках зазвичай малоефективні?
- На сайтах з неповнолітньою аудиторією
- В додатках для смартфонів
- Як виявити та виключити неефективні майданчики?
- Як відключити покази на неефективних майданчиках в КММ?
- Занесіть сайт в список виключень
- Виключіть певну категорію майданчиків
- Використовуйте автоматичні правила Google Ads
Успіх контекстної реклами на партнерських сайтах, включених в медійну мережу Google, залежить від того, наскільки добре підібрані майданчики для показу оголошень. Адже на продуктивність впливає якість трафіку, що йде з них.
Обмеження показів на ресурсах з низькою результативністю допомагає зменшити частку нерелевантних взаємодій. У цій статті розповімо, як відключити покази на неефективних майданчиках в Медійній мережі, щоб максимізувати віддачу від вкладень в рекламу.
Як знайти неефективні майданчики в КММ?
Часто можна почути думку про те, що Google Ads не працює. Так зазвичай початківці фахівці характеризують кампанії з дорогою конверсією або низькоякісним трафіком.
І, дійсно, таке трапляється: недосвідчений рекламодавець може витратити більшу частину бюджету на відмовні переходи з мобільних додатків або «дитячу» аудиторію YouTube. Відключення показів на неефективних майданчиках в КММ допомагає вирішити цю проблему.
Порада! Перед тим, як обмежити ресурси для показу реклами, уважно вивчіть статистику по майданчиках. Цей звіт є головним джерелом інформації для прийняття рішення по кампаніям в КММ. Тут є дані по кликабельности, кількості показів та конверсій, вартості переходу.
Для визначення того, наскільки успішно працює та чи інша площадка, зіставте кількість переходів і переходів. Якщо відвідувачів багато, але вони погано конвертуються в клієнтів, то Ви витрачаєте рекламні засоби даремно. У ситуації, коли коефіцієнт конверсії є нормальним, обов’язково контролюйте її вартість.
Покази на яких майданчиках зазвичай малоефективні?
Незадовільні результати рекламних кампаній в КММ, як правило, спостерігаються при розміщенні на майданчиках, що відносяться до однієї з наступних груп:
На сайтах з неповнолітньою аудиторією
Результатом показів на ресурсах з переважно дитячою аудиторією часто стає склікування бюджету. Використання мінус-слів допомагає вирішити проблему. У обмежувальний перелік можуть бути включені загальні запити пошуку, наприклад, назви популярних мультфільмів.
Важливо! При формуванні списку мінус-слів не перестарайтеся, щоб не виключити таким чином якісний трафік.
Обмежте покази на неефективних майданчиках:
- Проаналізуйте накопичені дані по показах, додайте сайти та YouTube-канали з дитячим контентом в список виключень;
- Знайдіть в мережі готові переліки небажаних ресурсів;
- Автоматизуйте процес за допомогою спеціалізованих рішень (наприклад, скриптів очищення майданчиків);
- Визначте і додайте в винятку теми, які точно не перегукуються з Вашою тематикою, але не перестарайтеся, щоб не заблокувати покази для більшості користувачів.
В додатках для смартфонів
Якщо Ви просуваєте не гру або яке-небудь ПО для мобільного пристрою, то правильним рішенням є обмеження показів оголошень в додатках на смартфонах.
Фанати мобільних ігор, наприклад, погано відгукуються на оголошення, не пов’язані з проведенням дозвілля з використанням смартфона. Адже контекст таких показів за визначенням є досить специфічним.
Інформація! При використанні додатків можуть виникати через випадкове натискання на рекламне оголошення. Користувач переходить на сайт і практично відразу його покидає.
Раніше заблокувати покази в додатках рекламодавці могли в один клік. Зараз для відключення необхідно в список нерелевантних майданчиків додати сайти appstore.com (для обмеження показів на пристроях Apple) і adsenseformobileapps.com (для заборони реклами на Android).
Як виявити та виключити неефективні майданчики?
На першому етапі слід позбутися неефективних майданчиків в КММ з відмовним трафіком. За основу слід взяти візити, тривалість яких не перевищує 15 секунд.
Запустіть GTM-відправку в Analytics, задавши інтервал 15 секунд. Встановіть тригер, вказавши в якості інтервалу 15 тис. мс.
Потім потрібно вказати тригер трансферу подій в систему аналітики. Встановіть сегмент на всіх, хто не досяг мети:
Відкоректуйте «Виключені аудиторії» в настроюваній рекламній кампанії, додавши туди сегмент.
Якщо метою кампанії не є ремаркетинг, то немає ніякого сенсу показувати оголошення тим, хто вже зробив конверсію. Ви можете обмежити такі покази, виключивши відповідні IP-адреси. Правда робити це необхідно акуратно.
Задайте частоту показу реклами (бажано не більше 5 раз в день), щоб зменшити ймовірність вигоряння відвідувачів.
Дотримуючись цих порад, Ви мінімізуєте склікування і число неефективних показів оголошень в КММ. А накопичивши необхідні статистичні дані по поведінці користувачів, Ви зможете відключити нерелевантні майданчики.
Як відключити покази на неефективних майданчиках в КММ?
Система пропонує кілька варіантів налаштування заборони відображення реклами на певних партнерських ресурсах:
Занесіть сайт в список виключень
Додати виключення можна у відповідному блоці розділу «Місця розміщення» в самій кампанії в Медійній мережі:
Клікнувши на кнопку з олівцем, в модулі, що розкрився, внесіть майданчики, які потрібно виключити, наприклад:
- список web-сайтів;
- список Ютуб-каналів;
- конкретні відеоролики на YouTube;
- перелік мобільних додатків;
- всі програми з певної категорії.
Виключіть певну категорію майданчиків
Щоб почистити майданчика в КММ всередині настроюється кампанії, скористайтеся блоком додаткових параметрів в розділі «Налаштування».
В модулі «Виключений контент» уточніть категорії, де не потрібно демонструвати оголошення. Рекомендується відключити:
- вміст делікатного характеру;
- прямі трансляції на Ютубі;
- припарковані домени.
Використовуйте автоматичні правила Google Ads
Створити Автоправо можна, клікнувши на відповідне посилання в блоці «Додатково» розділу «Місця розміщення» акаунту Google Ads.
Правда сюди виводяться лише вибрані вручну при налаштуванні рекламної кампанії ресурси. Блокувати для показу майданчики також можна з використанням розділу «Де показується реклама».
Однак створити автоматичне правило тут не вийде. Видаляти адреси можна тільки вручну. Відсортуйте їх за величиною витрат, зіставте значення і внесіть в список виключень непродуктивні майданчики.
Важливо! Відключаючи ресурс, уточніть, що саме з ним не так. Не слід блокувати відразу всі майданчики, які з тієї чи іншої причини Вам не подобаються. Для прийняття рішення спочатку зберіть достатню кількість статистичної інформації.