- Як знайти неефективні майданчики в КМС?
- Покази на яких майданчиках зазвичай малоефективні?
- На сайтах із неповнолітньою аудиторією
- У додатках для смартфонів
- Як виявити та виключити неефективні майданчики?
- Як відключити покази на неефективних майданчиках у КМС?
- Занесіть сайт до списку виключень
- Виключіть певну категорію майданчиків
- Використовуйте автоматичні правила Google Ads
Успіх контекстної реклами на партнерських сайтах, включених у медійну мережу Google, залежить від того, наскільки добре підібрані майданчики для показу оголошень. Адже на продуктивність впливає якість трафіку, що йде з них.
Обмеження показів на ресурсах з низькою результативністю допомагає зменшити частку нерелевантних взаємодій. У цій статті розповімо, як відключити покази на неефективних майданчиках у контекстно-медійній мережі, щоб максимізувати віддачу від вкладень у рекламу.
Як знайти неефективні майданчики в КМС?
Часто можна почути думку про те, що Google Ads не працює. Так зазвичай фахівці-початківці характеризують кампанії з дорогою конверсією або низькоякісним трафіком.
І, дійсно, таке трапляється: недосвідчений рекламодавець може витратити більшу частину бюджету на відмовні переходи з мобільних додатків або “дитячу” аудиторію YouTube. Вимкнення показів на неефективних майданчиках у КМС допомагає вирішити цю проблему.
Порада! Перед тим, як обмежити ресурси для показу реклами, уважно вивчіть статистику за майданчиками. Цей звіт є головним джерелом інформації для ухвалення рішення щодо кампаній у КМС. Тут є дані щодо клікабельності, кількості показів і конверсій, вартості переходу.
Для визначення того, наскільки успішно працює той чи інший майданчик, зіставте число конверсій і переходів. Якщо відвідувачів багато, але вони погано конвертуються в клієнтів, то Ви витрачаєте рекламні кошти даремно. У ситуації, коли коефіцієнт конверсії є нормальним, обов’язково контролюйте її вартість.
Покази на яких майданчиках зазвичай малоефективні?
Незадовільні результати рекламних кампаній у КМС, як правило, спостерігаються під час розміщення на майданчиках, що належать до однієї з таких груп:
На сайтах із неповнолітньою аудиторією
Результатом показів на ресурсах з переважно дитячою аудиторією часто стає склікування бюджету. Використання мінус-слів допомагає вирішити проблему. До обмежувального переліку можуть бути включені загальні запити пошуку, наприклад, назви популярних мультфільмів.
Важливо! Під час формування списку мінус-слів не перестарайтеся, щоб не виключити таким чином якісний трафік.
Обмежте покази на неефективних майданчиках:
- Проаналізуйте накопичені дані щодо показів, додайте сайти і YouTube-канали з дитячим контентом до списку виключень;
- Знайдіть у мережі готові переліки небажаних ресурсів;
- Автоматизуйте процес за допомогою спеціалізованих рішень (наприклад, скриптів очищення майданчиків);
- Визначте і додайте у винятки теми, які точно не перегукуються з Вашою тематикою, але не перестарайтеся, щоб не заблокувати покази для більшості користувачів.
У додатках для смартфонів
Якщо Ви просуваєте не гру або будь-яке ПЗ для мобільного пристрою, то правильним рішенням є обмеження показів оголошень у додатках на смартфонах.
Фанати мобільних ігор, наприклад, погано відгукуються на оголошення, не пов’язані з проведенням дозвілля з використанням смартфона. Адже контекст таких показів за визначенням є досить специфічним.
Інформація! Під час використання додатків можуть виникати випадкові натискання на рекламне оголошення. Користувач переходить на сайт і практично відразу його залишає.
Раніше заблокувати покази в додатках рекламодавці могли в один клік. Зараз для відключення необхідно до списку нерелевантних майданчиків додати сайти appstore.com (для обмеження показів на пристроях Apple) і adsenseformobileapps.com (для заборони реклами на Android).
Як виявити та виключити неефективні майданчики?
На першому етапі слід позбутися неефективних майданчиків у КМС з відмовним трафіком. За основу слід взяти візити, тривалість яких не перевищує 15 секунд.
Запустіть GTM-відправлення в Analytics, задавши інтервал 15 секунд. Встановіть тригер, вказавши як інтервал 15 тис. мс.
Потім налаштуйте тригер трансферу подій у систему аналітики. Встановіть сегмент на всіх, хто не досяг мети:
Відкоригуйте “Виключені аудиторії” в настроюваній рекламній кампанії, додавши туди сегмент.
Якщо метою кампанії не є ремаркетинг, то немає жодного сенсу показувати оголошення тим, хто вже здійснив конверсію. Ви можете обмежити такі покази, виключивши відповідні IP-адреси. Щоправда робити це необхідно акуратно.
Задайте частоту показу реклами (бажано не більше 5 разів на день), щоб зменшити ймовірність вигорання відвідувачів.
Дотримуючись цих порад, Ви мінімізуєте склікування і число неефективних показів оголошень у КМС. А накопичивши необхідні статистичні дані щодо поведінки користувачів, Ви зможете відключити нерелевантні майданчики.
Як відключити покази на неефективних майданчиках у КМС?
Система пропонує кілька варіантів налаштування заборони відображення реклами на певних партнерських ресурсах:
Занесіть сайт до списку виключень
Додати винятки можна у відповідному блоці розділу “Місця розміщення” в самій кампанії в контекстно-медійній мережі:
Клікнувши на кнопку з олівцем, у модулі, що розкрився, внесіть майданчики, які виключаються, наприклад:
- список web-сайтів;
- список Ютуб-каналів;
- конкретні відеоролики на YouTube;
- перелік мобільних додатків;
- усі додатки з певної категорії.
Виключіть певну категорію майданчиків
Щоб почистити майданчики в КМС усередині настроюваної кампанії, скористайтеся блоком додаткових параметрів у розділі “Налаштування”.
У модулі “Виключений контент” уточніть категорії, де не потрібно демонструвати оголошення. Рекомендується відключити:
- вміст делікатного характеру;
- прямі трансляції на Ютубі;
- припарковані домени.
Використовуйте автоматичні правила Google Ads
Створити автоправило можна, клікнувши на відповідне посилання в блоці “Додатково” розділу “Місця розміщення” акаунта Google Ads.
Щоправда сюди виводяться лише обрані вручну під час налаштування рекламної кампанії ресурси. Блокувати для показу майданчики також можна з використанням розділу “Де показується реклама”.
Однак створити автоматичне правило тут не вийде. Видаляти адреси можна тільки вручну. Відсортуйте їх за величиною витрат, зіставте значення і внесіть до списку виключень непродуктивні майданчики.
Важливо! Вимикаючи ресурс, уточніть, що саме з ним не так. Не слід блокувати відразу всі майданчики, які з тієї чи іншої причини Вам не подобаються. Для прийняття рішення спочатку зберіть достатню кількість статистичної інформації.