Що таке Google Ads?

Google Ads Контекстна реклама

Пошукова система Google – по популярності в Україні посідає перше місце. Вона обслуговує 92,7% від всього пошукового трафіку в нашій країні.

Загальна кількість кліків на оголошення контекстної реклами Google Ads складає більше третини всіх користувачів цього інтернет-гіганта. Тому Гугл АдВордс є ефективним і надійним маркетинговим інструментом, яким потрібно лише правильно скористатися.

Що таке Google Ads?

Google AdWords – це сервіс, що дозволяє розміщувати контекстну рекламу в пошукових результатах Гугл або на сайтах-партнерах в його медійній мережі. Едвордс має простий зрозумілий інтерфейс і надає користувачеві безліч інструментів, що дозволяють створювати ефективні рекламні кампанії для просування товарів або послуг.

Визначення того, що таке Гугл АдВордс простими словами – це рекламний інструмент для автоматичного налаштування реклами в інтернеті, що працює за принципом PPC (Pay Per Click).

Оголошення Гугл Адс фактично не відрізняються від звичайних результатів в Гугл пошуку. Єдина відмінність – невелике слово, під назвою «Реклама». Побачити таке оголошення можна поруч з органічною видачею в пошуку Google. Воно може знаходитися зверху над пошуковою видачею або в самому низу сторінки.

Приклад рекламного оголошення:

Приклад реклами в Google AdWords

Як працює Google AdWords?

Як вже було написано, принцип роботи Google AdWords – це Pay Per Click (оплата за кліки). Таким чином, клієнт пошукової системи платить за результат – перехід на сайт. Нерезультативні перегляди оголошень не оплачуються.

Щоб зрозуміти, як працює Google Ads, уявімо власника інтернет-магазину жіночого одягу. Перше, що потрібно зробити – зібрати релевантні (відповідні тематиці) ключові слова, наприклад, «жіночий одяг купити», «одяг для жінок в Києві». З вибором ключових фраз може допомогти один з інструментів Гугл – Планувальник ключових слів.

Як працює Google AdWords

Коли потенційний клієнт вводить запит в рядок пошуку Google, система показує релевантні його вимозі оголошення, враховуючи введені в пошуковий рядок ключові слова. Рекламодавці, які прагнуть продемонструвати свої оголошення на сторінці пошукової видачі, призначають ціни за перехід по посиланню.

Призначені ставки беруть участь в аукціоні між рекламодавцями, які використовують такі ж запити. Більш високу позицію займе оголошення, що має найбільш високу ставку.

Важливо! Google враховує не тільки призначені ставки. Система розглядає якість оголошення та самого сайту, релевантність сторінки ключовій фразі. Тому якщо Ви хочете отримати високу позицію у видачі Гугл недостатньо просто заплатити більше конкурента – потрібно працювати над якістю сайту і цільової сторінки, складати релевантні і клікабельні тексти для рекламних оголошень.

Переваги реклами Google Ads

  1. Можливість демонструвати оголошення тільки максимально лояльній аудиторії або тим, хто готові замовити прямо зараз. Реклама в Гугл АдВордс має гнучкий таргетинг – Ви можете налаштувати покази тільки по базі лояльних клієнтів, які купували раніше або зосередитися на тих, хто вводить в рядок пошуку запити з комерційною складовою (якщо запит містить слова «купити», «замовити», «ціна», значить користувач швидше за все готовий до покупки найближчим часом). Це допоможе рекламодавцю уникнути показів нецільовій аудиторії та непотрібних розтрат.
  2. Можна налаштувати покази по конкретному місцю розташування. За допомогою інструментів AdWords можна націлитися на найближчий радіус навколо Вашого офісу. Це актуально, наприклад, для салонів краси, перукарень, кав’ярень, манікюрних салонів і т.д. За допомогою цієї опції можна залучити клієнтську базу з найближчих офісів або житлових будинків (оскільки ймовірність того, що за Вашими послугами поїдуть з іншого кінця міста не така вже й висока). До того ж можна оперативно підлаштуватися під інтент цільової аудиторії – наприклад, коли користувач за 500 метрів від Вас вводить в рядок пошуку «ремонт одягу» і тут же бачить рекламу Вашого ательє.
  3. Гнучкі налаштування. Інструмент має великий функціонал. Дозволяє показувати текстові, медійні (банери), товарні (картки товару в пошуковій видачі за ціною і фото), відео оголошення. Кожен з видів рекламних кампаній можна налаштовувати на певну цільову аудиторію, вибирати час, місце показу і т.д. Безліч форматів для користувачів з різним бюджетом.
  4. Оплата знімається тільки за цільову дію. У рекламі Google працює алгоритм Pay Per Click, таким чином рекламодавець оплачує тільки за користувачів, яких зацікавила пропозиція, і вони перейшли на сайт, а не за покази (як в інших типах реклами). Можна встановити обмеження за денним або місячним бюджетом і контролювати свої витрати, що робить таку рекламу зручною і передбачуваною.
  5. Можна відстежити окупність вкладень. Рекламний кабінет – це ще і зручна система аналітики. Там можна контролювати кількість переходів на сайт, їх вартість, ключові слова, які привели відвідувачів. Таке неможливо в будь-якому різновиді офлайн-реклами, адже якщо Ви розмістили рекламу на радіо, ТБ або замовили роздачу флаєрів біля метро – ефективність вкладень відстежити неможливо (не зрозуміло, скільки конкретно покупців привів кожен рекламний інструмент і скільки з них в результаті здійснили замовлення).
  6. Багато майданчиків. Для показу об’яв можна використовувати не лише пошукову видачу Google, але й сайти з партнерської мережі, а також відеосервіс YouTube. Окрім того, рекламодавець може показувати свої оголошення на ігровій платформі Play Market. Це особливо актуально для просування мобільних ігор та програм.
  7. Швидкий запуск. На відміну від SEO-просування в пошуковій видачі, контекстна реклама працює відразу – від поповнення балансу в системі до отримання перших замовлень з реклами може пройти лише 1 день.

Недоліки рекламної системи Google Адвордс

  • Велика конкуренція. Оскільки Google Адвордс – найпопулярніша система контекстної реклами у світі, цією платформою користується величезна кількість рекламодавців. Отже, конкуренція (особливо в популярних тематиках) зашкалює. Внаслідок того, що AdWords працює за принципом аукціону (хто більше заплатить – той і отримує переходи на сайт), велика конкуренція розганяє ціну кліку і реклама може коштувати недешево.
  • Важко розібратися новачкові. Налаштування Google Ads – досить складний процес, що потребує досвіду та знань. Самостійний запуск реклами можливий у нішах із слабкою конкуренцією. Для популярних тем, особливо в країнах з високою ціною кліку (США, Канада, Євросоюз тощо) краще не ризикувати та довірити цю справу професійному PPC-фахівцеві. Адже через недосвідченість можна швидко витратити весь рекламний бюджет на нецільові покази та ключові слова.
  • Потрібен постійний супровід. Просто запустити Google Ads недостатньо, система вимагає від рекламодавця постійного контролю, а рекламна кампанія – супроводу. Потрібно перманентно додавати до списків нові мінус-слова, експериментувати з різними цільовими аудиторіями, проводити аналітику. Тільки так можна стабільно отримувати прибуток з реклами. Крім того, в Google Ads постійно з’являються нові інструменти, які потрібно освоювати – наприклад, зовсім недавно з’явилися Google Performance Max (повністю автоматичні рекламні кампанії без участі рекламодавця).
Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї