Як дізнатися вартість кліка в рекламі Google Ads?

Ціна кліка в Google AdWords Контекстна реклама
 

Ціна за клік – важливий показник в контекстній рекламі, який фахівці постійно моніторять, намагаючись зробити її якомога нижче. Така стратегія не завжди виявляється правильною: ціна за клік в Google AdWords, безпосередньо впливає на стан оголошення на сторінці, і, як наслідок, на обсяг трафіку з оголошення.

В певних стратегіях, наприклад, коли кампанія оплачується не за переходи на сайт, а за досягнення мети (відправка форми, підписка, установка додатку і т.д.), цей параметр стає неважливим.

В контекстній рекламі CPC (з англійської, Cost Per Click – вартість за клік) часто стає одним з показників ефективності кампанії та якості її налаштування. У різних системах його значення залежить від різнорідних чинників. У цій статті розглянемо, як можна розрахувати CPC для пошукової реклами і як його зменшити в AdWords.

Як розраховується вартість кліка (CPC)?

Мінімально можлива вартість кліка в Google Ads становить $ 0,01. Розрахувати CPC кампанії можна розділивши витрати на кількість отриманих за цю суму відвідувань сторінки.

В контекстній рекламі є ще один характерний показник – максимальна ставка (максимально можлива сума, яку згоден заплатити рекламодавець за перехід по оголошенню). У мережі є навіть спеціальні інструменти для розрахунку її значення.

Цими двома факторами і доводиться керуватися PPC фахівцю.

Від чого залежить ціна за клік в Google AdWords?

Що впливає на вартість кліка в Google Ads

Це динамічний показник і у різних рекламодавців вартість переходу буде різною навіть за однаковими ключовими словами. Подивимося, які чинники впливають в цьому випадку на ціноутворення:

Конкуренція

Чим більше оголошень розміщено по даному запиту, тим дорожче коштує перехід. Вплинути на цей об’єктивний фактор не можна, тому варіантів два: платити дорожче або шукати не такі популярні ключові словосполучення, жертвуючи корисним трафіком. Дізнатися конкурентність ключової фрази та ціну кліка в Google Ads можна, скориставшись спеціальним інструментом – «Планувальником ключових слів». Потрібно вбити в нього запит і відкрити вкладку «Колишні показники». Крім середньомісячного числа запитів за обраним ключем система покаже рівень конкуренції за нього і ставку для демонстрації оголошення на першому місці (в дорогих тематиках вона може становити близько сотні гривень і вище).

Тематика

Грає роль не той товар, який рекламується (смартфони або чоботи – системі все одно), а скільки рекламодавців в цей момент пропонують товар в конкретній тематиці, тобто знову конкуренція.

Регіон показів

Не складно помітити, що в Києві та інших великих містах вартість кліка помітно вище, ніж в регіонах: більша аудиторія, вища конкуренція за трафік плюс рекламодавці морально готові платити за потенційного клієнта великі суми. Так по однаковому ключу за перехід в Києві доведеться заплатити 25 гривень, а у Вінниці – всього 10. Якщо під час налаштування кампанії в геотаргетуванні вказати всю Україну, то система може запропонувати ще більш високу ставку, в такому випадку 30 гривень. При цьому при переході з Вінниці з рахунку спишуть 10 грн., А не 30.

Якщо просування здійснюється по всій країні для зручності налаштування і розподілу бюджету, на великі міста та регіони краще робити окремі кампанії.

Ключові фрази

Хороший засіб для відбору релевантних пошукових запитів і залучення з їх допомогою зацікавлених користувачів. Їх можна розбити на такі типи:

  • Комерційні (в них входять слова «купити», «замовити», «гуртом») – найбажаніша аудиторія, а значить і найвища вартість кліка;
  • Інформаційні – найбільш «холодні запити». Аудиторії не потрібен конкретний продукт, але вона цікавиться близькими темами. Наприклад, для інтернет-магазину продуктів можна крім безпосередньо продуктів залучати аудиторію за запитом «що приготувати на Новий рік (або 8 березня і т.п.) на сторінку з цікавими рецептами та посиланнями з неї на продукти в магазині. Конверсія по такій рекламі буде нижче, але вона буде;
  • Проблемні. У цьому випадку пропонується не товар, а розв’язання проблеми потенційного покупця: «Як видалити пляму з одягу», «Як вибрати пральну машину», «Що подарувати дівчині на 14 лютого» і т.п.

Важливо! Частотність ключа не завжди впливає на його вартість: високочастотник може бути низькоконкурентним і коштувати менше низькочастотника з високою конкурентністю.

Тип пристрою і час показу

Ці фактори, як і інші налаштування можуть впливати на ціну кліка:

  1. Час показу. Багато рекламодавців відключають для економії покази вночі та в вихідні, а значить конкуренція і вартість відвідування сайту в нічний час нижче. Для сторінок, що дозволяють залишити заявку або оформити замовлення, цією перевагою можна скористатися;
  2. Тип пристрою. В налаштуваннях Google можна виділити ПК, планшети та мобільні пристрої. Конкурентність однакових ключових слів при демонстрації на смартфоні або планшеті може бути нижче, ніж на ПК, а ціна дешевше (деякі рекламодавці воліють показувати рекламу тільки для ПК);
  3. Коригування. Інструмент дозволяє виділити найбільш важливу аудиторію. Наприклад, ставка за перше місце 15 грн., але конкурент теж готовий платити цю суму. Можна поставити коригувальний коефіцієнт + 100% на важливу категорію користувачів, наприклад, чоловіки у віці від 25 років. Шанс, що в цьому випадку ставка виграє і користувачеві покажуть Вашу рекламу, помітно підвищиться.

Релевантність оголошення

Інтернет-користувач швидше зацікавиться оголошенням, в якому побачить пряму відповідність своїм запитам, тому в текст бажано включати всю ключову фразу. При групуванні ключових слів використовуйте загальну частину ключа або динамічне підставлення;

Якість посадкової сторінки і її релевантність

Вплив показника якості на вартість кліка

Це та сторінка веб-сайту, яка завантажиться після того, як користувач клікнув по рекламі. Вплив її якості на вартість клина незначна, але вона впливає на загальний дохід.

Ідеально, якщо для кожного оголошення буде окрема сторінка (принцип один товар – одна сторінка), але це не завжди можливо. Важливо, щоб на сторінці людина відразу знайшла відповідь на конкретний запит, конверсія в цьому випадку буде значно вище.

CTR – клікабельність

Це показник того, наскільки оголошення цікавить користувача і характеризується відношенням кількості переходів по посиланню до рекламних показів. Оцінювати клікабельність краще за окремими ключовими фразами, враховуйте місце показу – відокремлюйте спец розміщення від гарантії. Чим вище CTR, тим нижче вартість кліка. Експериментуйте з текстом, заголовком, розширеннями, щоб підвищити клікабельність.

Важливо! Швидкість завантаження сторінки на різних пристроях грає все більшу роль – користувач не готовий чекати більше ніж 3-5 секунд.

Мінус-слова

Вони допомагають відсікти нецільові запити (наприклад, знайти інструкцію, зробити своїми руками і т.п.) і збільшити CTR, що безпосередньо вплине на ціну кліка.

Доповнення рекламних оголошень

Також побічно впливають на розцінки через CTR. Вони роблять рекламу більш помітною і інформативною. Найкращі показники можна отримати, якщо використовувати всі види розширень і довірити системі їх автоматичний вибір.

В інтерфейсі АдВордс розширення можна знайти тут:

Розширення оголошень в AdWords

Перезапуск рекламної кампанії або її зупинка

Можуть вплинути на вартість кліка через CTR. При старті кампанії система орієнтується на прогнозний CTR, на підставі якого і розраховується вартість переходу. Якщо накопичений кампанією CTR буде вище розрахункового, то вартість переходу буде знижуватися, якщо менше – збільшуватися. Якщо Ваша кампанія має високий CTR, то краще її не зупиняти.

Що таке максимальна вартість кліка в Google Ads?

Це найвища ціна, яку згоден заплатити рекламодавець за зацікавленого користувача, який прийшов з реклами на його сайт. Встановлене при налаштуванні кампанії значення рідко збігається з реальною сумою, але має прямий вплив на результати аукціону.

Для обчислення оптимального значення ціни за клік в Google Ads використовуйте «Keyword Planner», знайти його можна в меню «Інструменти».

Планувальник ключових слів

Знайдіть розділ «Кількість запитів і прогнози», вбийте в форму ключові фрази (кожне словосполучення з нового рядка) і натисніть «Почати». Система продемонструє по кожному запиту орієнтовну кількість показів, переходів по оголошенню і рекомендовану ціну за перехід.

Якщо рекламна кампанія вже попрацювала і була зібрана своя статистика, скористайтеся «Симулятором ставок». Відкрийте «Ключові слова», знайдіть розділ «Атрибути» і виберіть пункти «Максимальна ціна за клік», «Розрахункова ставка для першої позиції». У розділі «Симулятор ставок» виберіть «Базову максимальну ціну». Натисніть кнопку «Використати». Нові дані будуть розраховані по вашій статистиці (ви побачите прочерк якщо протягом найближчих 7 днів статистики зібрано недостатньо).

Симулятор ставок показує, як може змінитися ефективність реклами при зміні ставок. Покладатися повністю на цей прогноз не варто, але він може дати хорошу інформацію для роздумів.

Чим ціна за клік, що списується, відрізняється від максимальної?

Максимальна вартість, зазначена в налаштуваннях кампанії, практично завжди вище фактичної, яка буде списана з рахунку рекламодавця.

Для уточнення необхідного бюджету її можна приблизно розрахувати. Для цього рейтинг конкурента потрібно розділити на Ваш показник якості та додати $ 0,01. Рейтинг конкурента можна дізнатися, помноживши його ставку на його показник якості.

Наприклад, ставка рекламодавця $ 10, а його якість дорівнює 4, значить його рейтинг дорівнює 40. Будемо вважати, що ваш рейтинг дорівнює 6. Розрахуємо фактичну ціну: рейтинг Вашого конкурента/Ваш показник якості + $ 0,01 = 40/6 + $ 0,01 = $ 6,68.

Висновки

Оплата за перехід з реклами залежить від комплексу факторів, і завдання рекламодавця знайти їх оптимальне поєднання для конкретної кампанії. Потрібно тестувати оголошення, коригувати ставки, додавати мінус-слова, тобто це постійна робота, спрямована на результат.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

  1. Ярослав Приймаченко

    а как узнать максимальную ставку конкурентов в гугл шоппинге?

    Reply
Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї