Де брати зображення для контекстної реклами?

Як вибрати зображення для контекстної реклами? КММ

Ні найкреативніший заголовок, ні максимально цікавий текст оголошення не привертають увагу користувача так само сильно, як картинки для контекстної реклами. Цьому є просте пояснення &Mdash; мозок людини обробляє візуальні образи швидше, ніж текстовий контент.

Інформація! Реклама із зображенням у 9 випадках їх 10 демонструє більш високу ефективність, ніж текстові оголошення. Але ця статистика вірна, лише якщо зображення підібрано грамотно та відповідає пропозиції.

Важливо не тільки знайти потрібну картинку, але й проконтролювати, щоб вона відповідала вимогам рекламних сервісів та платформ. У цьому матеріалі розповімо, як підібрати зображення для контекстної реклами та оцінити їхню потенційну клікабельність.

Докладно розглянемо найпоширеніші помилки при виборі картинок і зупинимося на тому, де їх шукати, щоб уникнути проблем із власниками авторських прав.

За яким принципом потрібно підбирати картинки для контекстної реклами?

Підбирати картинки для контекстної реклами слід, аналізуючи їх з трьох сторін:

  1. Маркетингова. Деякі зображення «працюють» краще за інших. Є й ті, використання яких взагалі не дає жодного результату. Чому так відбувається і як із цим бути? Розглянемо далі.
  2. Технічна. Щоб успішно пройти модерацію, зображення має відповідати вимогам рекламного сервісу.
  3. Правова. Додавати будь-яке знайдене в мережі чуже зображення у своє оголошення просто так не варто. Це може бути небезпечним. Далі зупинимося на наслідках таких дій.

Загальні вимоги до зображень для контекстної реклами

У кожного сервісу існує власний перелік вимог, яким повинні відповідати зображення для контекстної реклами, але частина цих списків перетинаються. Зупинимося на найпоширеніших стандартних правилах:

  • малюнки не повинні бути витягнуті ні по горизонталі, ні по вертикалі;
  • не допускається розмитість або пікселізація зображення;
  • дозволяє розміщувати тільки зображення, що відповідають заголовку та тексту оголошення, а також контенту цільової сторінки;
  • не можна додавати на зображення елементи, які можуть ввести користувача в оману, наприклад, псевдокнопки та посилання, які нікуди не ведуть;
  • загальним правилом для реклами в Google і Facebook є обмеження максимальної площі тексту &Mdash; він не може займати понад 20% площі картинки;
  • не допускається розміщення в рекламі осіб людей, які не надали на це свого письмового дозволу;
  • не повинно бути на зображенні мерехтливої анімації, контенту для дорослих, шокуючих сюжетів, а також всього того, що може візуально нагадувати заборонені до реклами предмети (наркотичні засоби, зброя тощо).

До стандартних вимог для кожного сервісу контекстної реклами часто додаються індивідуальні.

Які картинки не пропускає контекстно-медійна мережа?

Зображення можуть бути заблоковані під час модерації в Google Ads, якщо вони:

  1. Погано сфокусовані або розмиті.
  2. Включають нерозбірливий текст.
  3. Привертають увагу мерехтінням або іншими подібними ефектами.
  4. Повернені, не вирівняні по вертикальній осі або займають рекламний блок не повністю.
Порада! Намагайтеся не використовувати зображення, що викликають асоціації з класичними повідомленнями про помилки та технічними попередженнями на веб-сторінках. Крім того, зображення не може виглядати як кілька оголошень.

Компанія Google приділяє особливу увагу безпеці реклами для користувачів будь-якого віку, тому використання контенту 18+ на цьому майданчику є неприпустимим. Також на платформі не можна просувати:

  • імітації та підробки продукції оригінальних брендів;
  • товари або послуги, які можуть бути використані для заподіяння шкоди людині (наркотичні та психотропні засоби, зброя, посібники зі створення вибухових речовин та предметів);
  • послуги, які можуть бути кваліфіковані як шахрайство (накрутка трафіку, підбір паролів до чужих облікових записів, підробка документів);
  • будь-які товари або послуги, що викликають негативні емоції.

Логічно, що не лише тексти, а й усі картинки в рекламі мають відповідати переліченим правилам. Google їх регулярно оновлює, тому перш ніж підібрати зображення для медійної мережі, рекомендуємо заглянути в довідковий розділ сервісу.

Як підібрати зображення для КММ Google?

Підбирати картинки для контекстної реклами Google з урахуванням всіх вимог, що пред’являються системою, і швидко пройти модерацію &Mdash; це лише половина справи. Необхідно, щоб ці зображення «чіпляли» потенційних клієнтів, сприяли зростанню трафіку та збільшенню клікабельності. Для виконання цих завдань виконайте наведені нижче рекомендації.

Якість зображення

Не використовуйте розмиті зображення. Наприклад, на даному банері машина маленька та розмита, хоча має навпаки привертати основну увагу:

Не беріть зображення низької якості для реклами

Будь-яка пікселізація, розфокусування, порушення пропорцій та інші недоліки можуть сформувати несприятливе враження у користувача та знизити показник клікабельності. Дозвіл та розміри картинки повинні дозволяти вбудовувати її у будь-які рекламні блоки.

Зараз вимоги до рівня техніки, за допомогою якої робляться фотографії, значно менш суворі, ніж раніше. Але зображення, зроблені на камеру смартфона, підійдуть лише для групи в соцмережі, і то не для будь-якої. Фото продукції мають бути виконані на професійному рівні.

Залучати дорогого фотографа для створення багатосторінкового каталогу не обов’язково. Достатньо налаштувати освітлення та зробити висококонтрастні зображення. А якщо у вас немає відповідного обладнання чи недостатнього досвіду, візьміть фото у виробника товару.

Релевантність запиту користувача

Зображення не може вводити користувача в оману. Мета його розміщення – дати візуальне уявлення про продукт, що просувається. Ніякі з зазначених в описі товару властивостей, будь то матеріали чи характеристики, не можна замінювати схожими.

Як підібрати зображення для послуг?

Підбирати зображення для КММ Google складніше, якщо необхідно прорекламувати не товар, а послугу. Ви можете показати результат або процес її надання, а також щось, що викликає стійку асоціацію: швидкісний поїзд &Mdash; для замовлення залізничних квитків, мольберт та тюбики з фарбою &Mdash; для курсу малювання, групу дітей відповідного віку &Mdash; для занять тощо.

Якщо знайти матеріальну асоціацію для послуги складно, створіть для неї метафору, яку потім завжди використовуйте, змінюючи тільки картинки. Наприклад, для послуг рекламного агентства успішна аналогія – це гра в дартс. Знайти або зробити зображення на цю тематику можна у величезній кількості, а натяк на потрапляння точно в ціль (цільову аудиторію) служить гарною ілюстрацією суті сервісу, що надається.

Картинка для контектної реклами маркетингової агенції

Порада! Застосовуючи методику пошуку метафори для реклами послуги, залучайте елементи брендбука, щоб збільшити впізнаваність Вашої пропозиції.

Використовуйте особи людей

Використовуємо зображення зі знаменитістю для реклами в КММ Google

Присутність у рекламі особи людини, відомого і викликає довіру цільових користувачів, завжди підвищує її ефективність. Водночас, незнайомі персонажі, які пропонують, наприклад, відремонтувати або прибрати квартиру, можуть викликати суперечливі емоції.

Наприклад, рекламуючи агентство з підбору нянь, Ви розміщуєте фото миловидної дівчини, а до клієнта приходить така собі Фрекен Бок, що може бути неоднозначно сприйняте клієнтом. Тому потрібно підбирати близькі до дійсності зображення.

Важливо! Використовувати фотографії людей в оголошеннях можна лише з дозволу.

Пам’ятайте, що зазвичай спостерігач намагається дивитися туди, куди спрямований погляд персонажа. Тому робіть так, щоб він був звернений до вашого оголошення. Як альтернатива, нехай персонаж дивиться прямо в очі користувача.

Зображення має бути зрозумілим та контрастним

Навіть при побіжному погляді на картинку має бути зрозуміло, що на ній зображено. Не слід тішити себе надією, що хтось довго вивчатиме оголошення. Користувач лише бічним зором може «зачепити» сюжет зображення, адже вся його увага сконцентрована на основному змісті сторінки.

Навантажене дрібними елементами та строкатою палітрою зображення, як правило, сприймається з працею, так само як і картинка зі слабко вираженим контрастом:

Підбираємо контрастні зображення для контекстно-медійної мережі

Яскравих відтінків, що кричать, слід уникати. Такі оголошення стають помітнішими на тлі конкурентів, але часто сприймаються як спам. Велика кількість червоних відтінків викликає у більшості користувачів почуття тривоги та небезпеки.

Де брати картинки для реклами, що не порушують авторського права?

Найчастіше рекламодавці не обтяжують себе проблемою, де брати картинки для контекстної реклами, і звертаються до будь-яких доступних джерел, наприклад, пошуку Google за картинками. Однак те, що система видає зображення в результатах пошуку, не гарантує, що воно не охороняється законом як авторське і його дозволено використовувати в рекламі.

Щоб не опинитися в неприємній ситуації, скористайтесь рекомендаціями:

  1. Самостійно створюйте унікальні картинки. Тоді думати про юридичний бік питання Вам не доведеться. Та й саме зображення ідеально підходитиме для вирішення конкретно ваших маркетингових завдань.
  2. Зверніться на сайт виробника, щоб отримати якісні зображення. Як правило, виробники не висувають претензій, якщо зображення їхніх товарів використовуються дилерами та продавцями. Але щоб перестрахуватися, краще попросити письмовий дозвіл хоч би в електронному вигляді.
  3. Використовуйте безкоштовні зображення. В інтернеті представлено безліч платформ, які розповсюджують такі картинки.
  4. Придбайте картинки у фотобанках. Якщо всі описані вище рекомендації є неактуальними, зверніться на спеціалізовані портали. Тут важливо уважно прочитати ліцензійні умови &Mdash; навіть купуючи те чи інше зображення, Ви можете бути обмежені у способах використання.

Чим загрожує порушення авторського права щодо зображень?

Тут можливі різні варіанти:

  1. Власник авторських прав вимагає видалення фотографій. Ваші втрати в цьому випадку пов’язані виключно з витратами часу на пошук нової картинки та внесення змін. Ви відбудетеся легким переляком.
  2. Відхилення в процесі модерації. Це теж досить невинний варіант, але у разі систематичних порушень та відмов рекламний кабінет можуть і заблокувати.
  3. Блокування кабінету рекламодавця. Якщо власники авторських прав регулярно подаватимуть на Вас скарги, то кабінет буде заблокований, і Ви не зможете розпоряджатися коштами, що знаходяться на рахунку.
  4. Штраф. За законом, порушення авторських прав компенсується грошовим штрафом. До суду справа доходить нечасто, але не можна виключати такий варіант.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї