Керування адаптивними медійними оголошеннями здійснюється спеціальними алгоритмами Google. Суть їх роботи полягає у комбінуванні різних елементів оголошень та демонстрації такої згенерованої реклами цільової аудиторії.
Система визначає, які саме модулі використовувати в кожному конкретному випадку, на підставі кількох критеріїв: типу контенту, відповідності до пошукового словосполучення, розташування та інтересів користувача. Цей ефективний маркетинговий інструмент можна застосовувати в КММ як класичних, так і розумних кампаніях.
Що таке адаптивні медійні оголошення?
Як будучи спеціальним форматом реклами для медійної мережі, адаптивні медійні оголошення Google дозволяють збільшити віддачу від вкладень у просування товарів та послуг.
Штучний інтелект самостійно підбирає елементи оголошення, корегує їх під задані параметри рекламного блоку і потім визначає, який із отриманих модулів з більшою ймовірністю зацікавить користувача. Вам потрібно лише задати варіанти текстових описів, фотографій, відеороликів та заголовків.
Збираючи свого роду конструктор із доданих рекламодавцем базових елементів, система дуже точно адаптує рекламу під інтереси кожного представника цільової аудиторії. Серед переваг цього інструменту є простота налаштування та можливість показу оголошень фактично в будь-якому блоці за високого показника клікабельності.
Важливо! Точність роботи алгоритму залежить від обсягу накопиченої статистичної інформації. Для її збору може знадобитися певний час, отже чекати високих показників ефективності для перших оголошень не варто.
Переваги адаптивних медійних оголошень в Google Ads
- Розширення охоплення. Сервіс генерує банери всіх можливих форматів, отже обмежень при виборі того чи іншого майданчика практично не існує.
- Оптимізація в автоматичному режимі. Система формує різні комбінації елементів та на основі аналізу статистичних даних визначає найкращу з них.
- Зменшення часових витрат. Вам потрібно задати кілька варіантів кожного модуля, на основі яких алгоритм потім сформує найбільш відповідне для кожної ситуації оголошення.
- Можливість використання разом із динамічним ремаркетингом. Щоб його налаштувати для адаптивних медійних оголошень в GoogleAds, необхідно вивантажити фід з даними про товари. Цей механізм дозволить привернути увагу тих, хто вже відвідував Ваш сайт.
Як працюють адаптивні медійні оголошення в рекламі Google?
Адаптивні медійні оголошення в рекламі Google мають істотні відмінності від класичних. Алгоритм тестує різні поєднання текстів, заголовків, фото та відеоконтенту для визначення найбільш ефективного з них з точки зору цілей рекламної кампанії.
Інформація! Ви можете завантажити в систему до 5 варіантів кожного елемента оголошення, а зображень може навіть до 15 штук.
Виконання функції тестування різних комбінацій виконується автоматично для рекламодавця. Серед критеріїв вибору найкращого поєднання — статистика переходів, скоєних користувачем, тип пристрою та інші характеристики.
Залежно від вимог майданчика, де розміщується рекламний модуль, визначається його формат. Це може бути текстовий блок чи банер. Покази здійснюються також у YouTube та поштовому сервісі Google, але й тут стикатися з проблемами сумісності зазвичай не доводиться.
Як налаштувати адаптивні медійні оголошення Google?
Налаштування адаптивних медійних оголошень здійснюється через рекламний обліковий запис Google AdWords. Як тип кампанії необхідно задати КММ. Використовувати інструмент можна:
- У розумних кампаніях, де за визначення вартості кліка та підбір цільових користувачів відповідають алгоритми Google.
- У класичних медійних кампаніях, керованих рекламодавцем самостійно.
У розділі відповідної кампанії скористайтесь кнопкою «+», щоб перейти до переліку, що розкривається, де далі необхідно вибрати рядок «Адаптивні оголошення»:
На наступному етапі потрібно завантажити варіанти наведених нижче елементів для складання оголошення:
- посилання на цільову сторінку сайту;
- не більше 15 зображень та 5 логотипів у горизонтальному розташуванні або у формі квадрата;
- до 5 відеороликів;
- до 5 заголовків, довжина кожного з яких не перевищує 30 знаків;
- один заголовок довжиною не більше 90 знаків &Mdash; його система буде використовуватись у тих випадках, коли це дозволять габарити рекламного блоку;
- до 5 текстових описів;
- найменування кампанії завдовжки не більше 25 символів.
Після завантаження всіх елементів ви зможете оцінити якість опрацювання оголошень:
Поради щодо налаштування адаптивних оголошень
- Використовуйте максимально можливу кількість фотографій, текстових описів та заголовків.
- Переконайтеся, що навіть зменшені зображення виглядають прийнятно. Якщо фотографії недостатньо якісні, ви не зможете досягти високих результатів.
- тестуйте різні варіанти елементів, цільових сторінок та формулювань.
- Подумки скомбінуйте заголовки з текстами та фото. Вони повинні доповнювати одне одного у будь-якому поєднанні. При цьому слід пам’ятати, що заголовки, що мало відрізняються, ускладнюють роботу алгоритму і не дозволяють йому проводити адекватну оцінку гіпотез.
- Не поспішайте робити висновки, адже для коректної роботи та збору статистичних даних системі потрібно близько 2-3 тижнів.
Адаптивні оголошення зручні в тих випадках, коли необхідно автоматизувати роботу та в максимально стислий термін визначити найуспішніші поєднання. Цей інструмент краще не використовувати, якщо ви хочете повністю контролювати та самостійно налаштовувати рекламну кампанію.