Основні причини блокування аккаунта в Google Merchant Center

Чому можуть заблокувати Google Merchant Center Google Shopping

Одним з найбільш ефективних каналів продажів є система Google Merchant Center. Правда акаунт в ній може бути несподівано заблокований, якщо при його налаштуванні були порушені правила системи. У статті розглянемо підводні камені, з якими можна зіткнутися при налаштуванні Google Shopping і відповімо на питання «чому можуть заблокувати акаунт в Google Merchant Center».

Чому можуть заблокувати Google Merchant Center?

  1. Відсутнє доставлення до дверей. Навіть при наявності самовивозу і можливості вибрати доставлення транспортною компанією або поштою, заблокувати Google Merchant Center можуть тільки тому, що на сайті відсутня інформація про адресне доставлення прямо до дверей покупця;
  2. Не можна здійснити оплату онлайн. Можливість провести онлайн-оплату повинна бути реалізована за допомогою платіжних сервісів або, як мінімум, у вигляді переліку реквізитів для здійснення банківського переказу;
  3. Немає інформації про можливості повернення товару. Всі ключові моменти, що стосуються можливості повернення товару повинні бути описані в доступній та зрозумілій формі бажано в окремому розділі сайту. Якщо товар повернути не можна, то інформація про це в обов’язковому порядку повинна бути доступна користувачеві;
  4. Не можна оформити покупку, не взаємодіючи з менеджером. Вимогою системи є можливість зробити покупку в одне відвідування. Фрази «ми зв’яжемося з вами найближчим часом», необхідність здійснювати додаткові дзвінки або очікувати відгуку менеджера для уточнення деталей покупки майже завжди призводять до блокувань акаунту.

За які товари можливе блокування облікового запису GMC?

Вимогам Google Merchant Center повинен відповідати не тільки сам сайт, але і реалізована з його допомогою продукція. Реклама товару через GMC можлива тільки в тому випадку, якщо цей товар дійсно продається в магазині. Товар в обов’язковому порядку повинен бути присутнім на сайті компанії.

За ці товари можливе блокування облікового запису GMC

Є й інші обмеження. Через систему не можна продавати:

  • Підробки та фальсифікати – контрафактні вироби з нанесеними товарними знаками, ідентичними або подібними до оригінальних. Блокування акаунта Google Merchant Center імовірне, навіть якщо товари будуть чесно позначені як «репліка», «копія» або «імітація»;
  • Товари, застосування яких небезпечно для здоров’я: будь-яка зброя, наркотики, тютюн, а також їх похідні, складові частини та аксесуари до них;
  • Товари, що застосовуються в діяльності, що порушує закон – фальшиві документи, доступ до зламаних комп’ютерних програм і т.п.;
  • Заборонений законом або неприпустимий контент – пропаганда жорстокості щодо людини або тварин, тексти, пов’язані з домаганнями або шантажем, фото з місць ДТП і злочинів;
  • Цифрові продукти та послуги, використовувати які можна, тільки встановивши спеціальне програмне забезпечення.
Увага! Обережним треба бути при просуванні продукції тілесного відтінку, який система може сприйняти за зображення оголених частин тіла. Ця порада також стосується товарів, що нагадують за зовнішнім виглядом сигарети, вироби для дорослих або інші неприпустимі для рекламування товари.

Як уникнути блокування облікового запису Google Merchant Center?

Якщо дотримуватися наступних простих правил, то можна з високою ймовірністю уникнути блокування облікового запису GMC.

Слідкуйте за доступністю сайту і товарного фіду з будь-якої країни

Модерацію в системі проходять як прив’язані до акаунту сайти, так і кожен доданий фід. Коли модератор, перебуваючи, наприклад, у Варшаві, не може завантажити фід або сайт, він автоматично блокує рекламу.

Довідка! Причиною недоступності ресурсів в іншій країні можуть стати некоректно налаштовані фільтри мережевих атак. Вони блокують будь-яку нестандартну або помилкову активність. Відвідування сайту користувачем з-за кордону може бути сприйнято такими спеціальними програмами як «підозріла» активність.

Ціна товару повинна бути однаковою в Merchant Center і на сайті

Принцип роботи багатьох магазинів заснований на визначенні місця розташування покупця, якому на сторінці товару демонструється вартість, застосовна для конкретного міста або регіону.

Через те, що в фіді можливо вказати тільки одну ціну, виникає проблема – вартість на сторінці для конкретного покупця може відрізнятися від прописаної в фіді. Уникнути блокування в такому випадку можна одним із двох способів:

  1. Якщо різниця в ціні товару для різних регіонів виникає через різницю у вартості доставлення, то на сторінці необхідно вказати тільки прайс на сам товар, а ціну доставлення позначити за допомогою спеціального інструменту Merchant Center;
  2. Якщо ж на формування вартості впливають інші чинники, то проблема вирішується створенням для кожної цінової позиції товару в фіді унікального id, а також окремої посадкової сторінки для всіх міст. Можна вказати назву регіону в атрибуті «Custom label». Це робить створення кампаній зручнішим і дозволить сегментувати дані фіду.

Не вимагайте від користувача зареєструватися, щоб залишити замовлення

Система блокує акаунти, якщо для здійснення покупки користувачеві необхідно здійснити додаткові дії, навіть такі безневинні, як, наприклад, обов’язкова реєстрація перед операцією. Обійти блокування можна, якщо не вимагати від покупця підтвердження достовірності адреси електронної пошти або телефонного номера, тобто якщо обмежитися тільки пасивною реєстрацією.

Перевіряйте працездатність SSL-сертифіката

SSL-сертифікат

Сертифікат SSL покликаний убезпечити обробку даних користувача, які він надає при здійсненні операції: реквізити доступу, особисті дані або номери банківських карт.

Важливо! Обов’язок інтернет-магазину – забезпечити збереження особистих даних клієнтів і виключити їх попадання в руки шахраїв.

Визначити, чи коректно працює сертифікат, можна, поглянувши на адресний рядок браузера. Якщо зліва від адреси горить золотий, сірий або зелений замок, то проблем з сертифікатом SSL немає. Іншим підтвердженням коректності його роботи є наявність назви компанії, прописаної зеленим рядком поруч з доменним ім’ям.

Блокування акаунту GMC відбувається автоматично при непрацюючому сертифікаті SSL. І часто перевіркою даної проблеми переймаються в останню чергу, намагаючись виявити причину в інших місцях.

Не пропонуйте ремонт продукції, що продається

Правилами системи не заборонено пропонувати ремонт товарів, які продавець виробляє сам. Але якщо інтернет-магазин є майданчиком для продажу декількох брендів, то на сторінках його сайту не повинно бути реклами ремонтного сервісу – це вважається порушенням.

Резюме

Технічно налаштовувати рекламні оголошення продажу товарів через GMC і створювати правильний фід – це тільки частина завдання. Необхідно вміти попередньо контролювати відповідність сайту вимогам системи. Акаунт не буде заблокований, якщо ви:

  • Надали на сторінках сайту вичерпну інформацію про варіанти оплати та способи доставлення;
  • Будете контролювати працездатність протоколу HTTPS;
  • Грамотно налаштуєте форму для особистих даних покупця;
  • Вкажете поштову та електронну адресу компанії, а також телефон;
  • Надасте інформацію про можливість або неможливість повернути продукт і гроші;
  • Будете послідовними в дотриманні умов своїх акцій і не станете хитрувати зі знижками.

До всіх учасників Google Merchant Center пред’являються ідентичні вимоги і винятків з них немає. Якщо виконувати всі рекомендації Google Ads, то зростання продажів не змусить себе чекати.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї