Як вимкнути мобільні програми в контекстно-медійній мережі?

Як вимкнути покази реклами в мобільних програмах? КММ

Кілька років тому Google змінив список доступних налаштувань для рекламних кампаній у медійній мережі на смартфони та планшети. Раніше для блокування показів у програмах, розроблених для мобільних пристроїв, достатньо було встановити галочку у відповідному полі. Вимкнути відображення оголошень зараз стало не так просто.

У статті розповімо, як не показувати рекламу в мобільних додатках та оминути введене обмеження.

Які зміни були впроваджені в рекламному кабінеті?

Нововведення торкнулися двох блоків облікового запису AdWords:

Розділ «Місця розміщення»

У цьому блоці в якості обмежень, що виключають показ оголошень, тепер не можна вибрати adsenseformobileapps.com і Банери в мобільних додатках GMob, які раніше викликали відображення модулів медійної мережі в додатках на смартфоні. В даний час система спрямовує потік користувачів з подібних джерел на будь-яку кампанію без жодного обмеження.

Відключаємо мобільні програми в контекстно-медійній мережі

Розділ «Пристрої» в налаштуваннях РК

Раніше рекламодавець мав можливість заблокувати показ реклами в:

  • програмні продукти, що встановлюються на смартфонах;
  • програмні продукти, що встановлюються на планшетах;
  • встановлювані на смартфонах програмні продукти з міжсторінковими оголошеннями;
  • встановлювані на планшетах програмні продукти з міжсторінковими оголошеннями.

Зараз сервіс не дозволяє скористатися таким налаштуванням. Це означає, що рекламодавці не можуть відмовитись від цього джерела трафіку.

Багато тих, чий бізнес не був пов’язаний з просуванням власних мобільних програмних продуктів, зазвичай намагалися відключити покази в мобільних додатках, перерахованих вище. Вони аргументували своє рішення такими аргументами:

  1. Випадкові переходи. Левова частка трафіку з мережі AdSense – це лише мимовільні торкання рекламного блоку, які здійснюють користувачі в процесі гри або управління програмою.
  2. Нецільові відвідувачі. Якщо Ви щойно закінчили віртуальну битву, то навряд чи з усією серйозністю обмірковуватимете або здійснюватимете покупку, перейшовши за оголошенням.
  3. Додатки на піку популярності. Наприклад, ігри, що щойно вийшли, генерують стрибкоподібне зростання трафіку через свою величезну популярність у перші дні.

Важливо! Рекламодавцю необхідно швидко блокувати такі розміщення, щоб уникнути неефективного витрачання грошей, виділених на інтернет-маркетинг.

Недостатній контроль за переліком майданчиків та відсутність інтересу в аудиторії — головні причини низької ефективності оголошень, які відображаються на смартфонах та планшетах. Саме тому нововведення сервісу Google стало актуальною проблемою як для великих, так і для дрібних рекламодавців.

Як не показувати рекламу в мобільних програмах Google Ads?

Вимкнути рекламу в мобільних програмах Google Ads прямо тепер стало неможливо. Але ніхто не забороняє налаштовувати націлення, заблокувавши певні категорії програмних продуктів. Способів реалізації цього є кілька: через особистий кабінет або Google Ads Editor.

Відключаємо покази у програмах через особистий кабінет

Позначте ті РК, де планується блокування показів об’яв на смартфонах. Скористайтеся посиланням «Винятки», яке можна знайти, клацнувши на «Місця розміщення» у лівій колонці. Клацніть на зображення олівця у синьому колі:

Виключаємо мобільні програми в КММ Google Ads

Позначте вже наявний або створіть новий список і увімкніть всі категорії програмних продуктів. На цей момент їхня кількість наближається до 150, так що приготуйтеся довго кликати, встановлюючи галочки:

Додаємо всі категорії додатків

Тим самим ви суттєво знизите охоплення мобільних програм.

Відключаємо мобільні програми за допомогою Google Ads Editor

Якщо у вас вже встановлений редактор, то відключити мобільні програми в Медійній мережі Вам, можливо, буде зручніше через нього. Спочатку не забудьте оновити дані для кожної змінної РК, клікнувши на відповідне посилання:

Завантажуємо останні зміни в Google Ads Editor

Позначте ці кампанії та натисніть на рядок «Категорії мобільних додатків, Виключений критерій» переліку «Ключові слова та націлювання», який можна знайти в розділі «Керування».

 Критерій, що виключається

Наступний крок — «Додати виняток. категорію моб. додатків». Вам потрібний рядок «Виключ. категорія моб. додатків на рів. кампанії». Інформація про блокування відповідної категорії з’явиться у вигляді сповіщення на екрані. Щоб переконатися, що нові налаштування працюють коректно, перевірте зміни.

Після виконання таких дій у переважній частині програм для мобільних пристроїв показ Ваших оголошень буде заблоковано.

Як відключити покази на майданчиках ігрової тематики в КММ?

Окрім певних категорій мобільних програм додати як виняток Ви маєте можливість і весь контент, що має відношення до ігрової тематики, у тому числі звичайні веб-сайти.

Щоб заблокувати відображення реклами на таких ресурсах, вкажіть кампанію в медійній мережі за допомогою редактора. Далі дії аналогічні тим, які ми зробили для відключення додатків: у переліку, що відкривається, в меню слід вибрати «Теми, Виключений критерій», а потім вказати виняток у відповідній вкладці.

Позначте «Ігри» у списку категорій та зафіксуйте оновлені установки. Перевірте всі внесені коригування та застосуйте їх.

Виключаємо майданчики ігрової тематики

Такі прості дії дозволяють швидко відключити мобільні програми в КММ, мінімізувати потік користувачів з ігрових та інших мобільних програм на Ваш сайт та суттєво заощадити рекламний бюджет.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї