- Які зміни були впроваджені в рекламному кабінеті?
- Розділ “Місця розміщення”
- Розділ “Пристрої” в налаштуваннях РК
- Навіщо відключати покази в мобільних додатках?
- Як не показувати рекламу в мобільних додатках Google Ads?
- Відключаємо покази в додатках через особистий кабінет
- Відключаємо мобільні додатки за допомогою Google Ads Editor
- Як відключити покази на майданчиках ігрової тематики в КМС?
Кілька років тому Гугл змінив перелік доступних налаштувань для рекламних кампаній у медійній мережі на смартфонах і планшетах. Раніше для блокування показів у додатках, розроблених для мобільних пристроїв, достатньо було встановити галочку у відповідному полі. Вимкнути відображення оголошень зараз стало не так просто.
У статті розповімо, як не показувати рекламу в мобільних застосунках і обійти введене обмеження.
Які зміни були впроваджені в рекламному кабінеті?
Нововведення торкнулися двох блоків акаунта AdWords:
Розділ “Місця розміщення”
У цьому блоці як обмеження, що виключають показ оголошень, тепер не можна вибрати “adsenseformobileapps.com” і “Банери в мобільних додатках GMob”, які раніше спричиняли відображення модулів медійної мережі в додатках на смартфоні. Наразі система спрямовує потік користувачів із подібних джерел на будь-яку кампанію без якогось б то не було обмеження.
Розділ “Пристрої” в налаштуваннях РК
Раніше у рекламодавця була можливість заблокувати показ реклами в:
- додатках, що встановлюються на смартфонах;
- додатках, що встановлюються на планшетах;
- встановлюваних на смартфонах додатках з міжсторінковими оголошеннями;
- встановлювані на планшетах додатках з міжсторінковими оголошеннями.
Зараз сервіс не дає змоги скористатися таким налаштуванням. Це означає, що рекламодавці не можуть відмовитися від цього джерела трафіку.
Навіщо відключати покази в мобільних додатках?
Багато з тих, чий бізнес не був пов’язаний із просуванням власних мобільних додатків, зазвичай намагалися вимкнути покази в мобільних застосунках, перерахованих вище. Вони аргументували своє рішення такими доводами:
- Випадкові переходи. Левова частка трафіку з мережі AdSense – це всього лише мимовільні торкання рекламного блоку, які здійснюють користувачі в процесі гри або управління додатком.
- Нецільові відвідувачі. Якщо Ви щойно закінчили віртуальну битву, то навряд чи з усією серйозністю будете обмірковувати або здійснювати покупку, перейшовши за оголошенням.
- Додатки на піку популярності. Наприклад, ігри, які щойно вийшли, генерують стрибкоподібне зростання трафіку через свою величезну популярність у перші дні.
Рекламодавцю необхідно швидко блокувати такі розміщення, щоб уникнути неефективного витрачання грошей, виділених на інтернет-маркетинг.
Недостатній контроль за переліком майданчиків і відсутність інтересу в аудиторії – головні причини низької ефективності оголошень, які показуються на смартфонах і планшетах. Саме тому нововведення сервісу Гугл стало актуальною проблемою як для великих, так і для дрібних рекламодавців.
Як не показувати рекламу в мобільних додатках Google Ads?
Відключити рекламу в мобільних додатках Google Ads безпосередньо тепер стало неможливо. Але ніхто не забороняє налаштовувати таргетинг, заблокувавши певні категорії додатків. Способів реалізації цього існує кілька: через особистий кабінет або Google Ads Editor.
Відключаємо покази в додатках через особистий кабінет
Позначте ті РК, де планується блокування показів оголошень на смартфонах. Скористайтеся посиланням “Винятки”, яке можна знайти, клікнувши на “Місця розміщення” в лівій колонці. Натисніть на зображення олівця в синьому колі:
Потім відзначте вже наявний або створіть новий список і включіть до нього всі категорії додатків. На поточний момент їхня кількість наближається до 150, тож приготуйтеся довго клікати, встановлюючи галочки:
Тим самим ви істотно знизите охоплення мобільних додатків.
Відключаємо мобільні додатки за допомогою Google Ads Editor
Якщо у вас уже встановлений редактор, то відключити мобільні додатки в контекстно-медійній мережі Вам, можливо, буде зручніше через нього. Спершу не забудьте оновити дані для кожної змінюваної РК, клікнувши на відповідне посилання:
Позначте ці кампанії та натисніть на рядок “Категорії мобільних застосунків, Виключний критерій” переліку “Ключові слова і таргетинг”, знайти який можна в розділі “Управління”.
Наступний крок – “Додати виключ. категорію моб. додатків”. Вам потрібен рядок “Винятк. категорія моб. додатків на ур. кампанії”. Інформація про блокування відповідної категорії відобразиться у вигляді повідомлення на екрані. Щоб переконатися, що нові налаштування працюють коректно, виконайте перевірку змін.
Після виконання таких дій у переважній частині додатків для мобільних пристроїв показ Ваших оголошень буде заблоковано.
Як відключити покази на майданчиках ігрової тематики в КМС?
Крім певних категорій мобільних додатків, додати як виняток Ви маєте можливість і весь контент, що має відношення до ігрової тематики, в тому числі звичайні веб-сайти.
Щоб заблокувати відображення реклами на подібних ресурсах, вкажіть кампанію в медійній мережі, використовуючи редактор. Далі дії аналогічні тим, які ми вчинили для вимкнення застосунків: у переліку, що відкривається, в меню слід вибрати “Теми, Критерій, що виключається”, а потім вказати виключення у відповідній вкладці.
Позначте “Ігри” в переліку категорій і зафіксуйте оновлені установки. Проведіть перевірку всіх внесених коригувань і застосуйте їх.
Такі прості дії дають змогу швидко відключити мобільні додатки в КМС, мінімізувати потік користувачів з ігрових та інших мобільних додатків на Ваш сайт і істотно заощадити рекламний бюджет.