- Які зміни були впроваджені в рекламному кабінеті?
- Розділ «Місця розміщення»
- Розділ «Пристрої» в налаштуваннях РК
- Навіщо вимикати покази в мобільних програмах?
- Як не показувати рекламу в мобільних програмах Google Ads?
- Відключаємо покази у програмах через особистий кабінет
- Відключаємо мобільні програми за допомогою Google Ads Editor
- Як відключити покази на майданчиках ігрової тематики в КММ?
Кілька років тому Google змінив список доступних налаштувань для рекламних кампаній у медійній мережі на смартфони та планшети. Раніше для блокування показів у програмах, розроблених для мобільних пристроїв, достатньо було встановити галочку у відповідному полі. Вимкнути відображення оголошень зараз стало не так просто.
У статті розповімо, як не показувати рекламу в мобільних додатках та оминути введене обмеження.
Які зміни були впроваджені в рекламному кабінеті?
Нововведення торкнулися двох блоків облікового запису AdWords:
Розділ «Місця розміщення»
У цьому блоці в якості обмежень, що виключають показ оголошень, тепер не можна вибрати adsenseformobileapps.com і Банери в мобільних додатках GMob, які раніше викликали відображення модулів медійної мережі в додатках на смартфоні. В даний час система спрямовує потік користувачів з подібних джерел на будь-яку кампанію без жодного обмеження.
Розділ «Пристрої» в налаштуваннях РК
Раніше рекламодавець мав можливість заблокувати показ реклами в:
- програмні продукти, що встановлюються на смартфонах;
- програмні продукти, що встановлюються на планшетах;
- встановлювані на смартфонах програмні продукти з міжсторінковими оголошеннями;
- встановлювані на планшетах програмні продукти з міжсторінковими оголошеннями.
Зараз сервіс не дозволяє скористатися таким налаштуванням. Це означає, що рекламодавці не можуть відмовитись від цього джерела трафіку.
Навіщо вимикати покази в мобільних програмах?
Багато тих, чий бізнес не був пов’язаний з просуванням власних мобільних програмних продуктів, зазвичай намагалися відключити покази в мобільних додатках, перерахованих вище. Вони аргументували своє рішення такими аргументами:
- Випадкові переходи. Левова частка трафіку з мережі AdSense – це лише мимовільні торкання рекламного блоку, які здійснюють користувачі в процесі гри або управління програмою.
- Нецільові відвідувачі. Якщо Ви щойно закінчили віртуальну битву, то навряд чи з усією серйозністю обмірковуватимете або здійснюватимете покупку, перейшовши за оголошенням.
- Додатки на піку популярності. Наприклад, ігри, що щойно вийшли, генерують стрибкоподібне зростання трафіку через свою величезну популярність у перші дні.
Важливо! Рекламодавцю необхідно швидко блокувати такі розміщення, щоб уникнути неефективного витрачання грошей, виділених на інтернет-маркетинг.
Недостатній контроль за переліком майданчиків та відсутність інтересу в аудиторії — головні причини низької ефективності оголошень, які відображаються на смартфонах та планшетах. Саме тому нововведення сервісу Google стало актуальною проблемою як для великих, так і для дрібних рекламодавців.
Як не показувати рекламу в мобільних програмах Google Ads?
Вимкнути рекламу в мобільних програмах Google Ads прямо тепер стало неможливо. Але ніхто не забороняє налаштовувати націлення, заблокувавши певні категорії програмних продуктів. Способів реалізації цього є кілька: через особистий кабінет або Google Ads Editor.
Відключаємо покази у програмах через особистий кабінет
Позначте ті РК, де планується блокування показів об’яв на смартфонах. Скористайтеся посиланням «Винятки», яке можна знайти, клацнувши на «Місця розміщення» у лівій колонці. Клацніть на зображення олівця у синьому колі:
Позначте вже наявний або створіть новий список і увімкніть всі категорії програмних продуктів. На цей момент їхня кількість наближається до 150, так що приготуйтеся довго кликати, встановлюючи галочки:
Тим самим ви суттєво знизите охоплення мобільних програм.
Відключаємо мобільні програми за допомогою Google Ads Editor
Якщо у вас вже встановлений редактор, то відключити мобільні програми в Медійній мережі Вам, можливо, буде зручніше через нього. Спочатку не забудьте оновити дані для кожної змінної РК, клікнувши на відповідне посилання:
Позначте ці кампанії та натисніть на рядок «Категорії мобільних додатків, Виключений критерій» переліку «Ключові слова та націлювання», який можна знайти в розділі «Керування».
Наступний крок — «Додати виняток. категорію моб. додатків». Вам потрібний рядок «Виключ. категорія моб. додатків на рів. кампанії». Інформація про блокування відповідної категорії з’явиться у вигляді сповіщення на екрані. Щоб переконатися, що нові налаштування працюють коректно, перевірте зміни.
Після виконання таких дій у переважній частині програм для мобільних пристроїв показ Ваших оголошень буде заблоковано.
Як відключити покази на майданчиках ігрової тематики в КММ?
Окрім певних категорій мобільних програм додати як виняток Ви маєте можливість і весь контент, що має відношення до ігрової тематики, у тому числі звичайні веб-сайти.
Щоб заблокувати відображення реклами на таких ресурсах, вкажіть кампанію в медійній мережі за допомогою редактора. Далі дії аналогічні тим, які ми зробили для відключення додатків: у переліку, що відкривається, в меню слід вибрати «Теми, Виключений критерій», а потім вказати виняток у відповідній вкладці.
Позначте «Ігри» у списку категорій та зафіксуйте оновлені установки. Перевірте всі внесені коригування та застосуйте їх.
Такі прості дії дозволяють швидко відключити мобільні програми в КММ, мінімізувати потік користувачів з ігрових та інших мобільних програм на Ваш сайт та суттєво заощадити рекламний бюджет.